Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peterszky

    őstag

    Egy kérdésem volna, hátha valaki belefutott már ilyenbe. Van egy AdSense felhasználónk, ami egy ideig termelte a weboldalunkon a bevételt, tavaly váltottuk le egy ügynökségre, és egy nagyobb összeg van rajta, gondoltuk nem baj, majd később megoldjuk, a leveles hitelesítés jó rég megvolt, a pénz most sem létfontosságú, de azért szeretnénk leszedni róla.

    A probléma: a hitelesített céges bankszámlára nem érkezik meg az ellenőrző utalás. Tesztből beállítottunk a cég nevére egy privát számlaszámot, oda már másnap jóváírták, de erre azért nem szeretnék kiküldeni, ha nem muszáj.

    Viszont az "élő" support már nem elérhető számunkra, hiszen nincs meg az előírt bevétel, csak a havi YouTube jóváírás, ami nem valami eget rengető. Van valami módja ezt jelezni a Google csapatának, hogy náluk van-e a hiba, vagy csak a banknál lehet érdeklődni, hogy ők utasították-e el?

Új hozzászólás Aktív témák