-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Az nem lehet,hogy kicseréltek egy 200ft-os alkatrészt,de így jobban megéri a szerviznek?
Teljesen tanácstalan vagyok."Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Attix82
addikt
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
10k alatt 6 hónapig nekik kell bizonyítani, hogy vételkor is hibás volt e a termék vagy sem. Szervizdíj nem jogszerű. 6 hónap után már lehetséges ha az van az ÁSZF-be.
Futárdíj jogos lehet ha valóban nem hibás.
-
axioma
veterán
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Lehet, hogy paranoias vagyok, de en csak felhivnam a szervizt, hogy valoban jart-e naluk a keszulek...
-
Attix82
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
Max annyit tudsz, hogy ne küldjék és kifizeted nekik az egy irányú utat. De itt az a kérdés, hogy valóban hibás volt e vagy sem.
-
vasi89
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
ED-ról csak annyit h szerencsére saját tapasztalatom nincs velük de egy ismerősöm, nem túl olcsón de nem is túl drágán vett fényképezőhöz vakut. Kb 10 hónapos korában megunta a működést és visszavitte. Ott a szerviz bevizsgálta, ők nem találtak hibát és visszaküldték. Továbbra is ugyanúgy nem működött majd megint visszavitte aztán megint visszaküldték ugyanúgy rosszul. 3. alkalomra mikor vitte vissza már csak 2 nap volt hátra a gari időből amit nem is értek hisz 2 hónapot náluk töltött amikor tudtommal meg kellene hosszabodni a jótállásnak aztán a 3. alkalom után már megcsinálták és természetesen pénzt is kértek volna érte mert h garancián túli javítás. Ez miskolcon volt, BP-n nem tudom mi a helyzet de ez marhára inkorrekt dolog. Azt hiszem h Ő sem ment be érte mert drágább volt a javítás mint a vaku de Ő hülye volt h ennyiben hagyta. Te ne hagyd annyiban Sokszor elég csak határozottan rájuk szólni vagy megemlíteni a fogyasztóvédelmet. Akik semmire nem jók de van aki beijed.
[ Szerkesztve ]
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Na csak hogy magamat megnyugtassam! meg esetleg másokat is.
Nem olyan rosszak az emberek az ED-nél vagy csak elnéztek valami vagy esetleg a telefonon beszégetésre az ügyfélszolgálattal(bár ezt kétlem),de változás állt be.
Ma kézhez kaptam a terméket 0 azaz nulla ft utánvéttel!!!
A szervizes bevizsgáló lapon az áll,hogy 1 hétig tesztelték,de hibát nem találtak.
Visszarakva a helyére,most itt is tökéletesem üzemel.
Ezek szerit az út alatt megjavult magától.
Végül is a lényeg az volt,hogy jó legyen és +pénzbe ne kerüljön. Ez teljesült is.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Szép napot!"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ, 3év Gar AMD Ryzen 7 7800X3D 4.20GHz (96MB Cache, up to 5.0GHz) CPU! BeszámítOK
- Macbook Pro 13" Retina 2015 i7-3.1Ghz 8GB 256B SSD, Új akku, Üzletből
- Apple iPad (2017) Wifi + 4G 32GB, Megkímélt Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Honor 200 Pro 12/512GB, Bontatlan, 1 Év Garanciával!
- Macbook Pro 2020 13" megkímélt 12 hónap szavatosság
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest