- Disney+
- Hálózati / IP kamera
- Sikernek tűnik a Xiaomi első EV-je
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Megadja magát az EU-nak a Corning, nincs több exkluzív megállapodás
- Synology NAS
- Sweet.tv - internetes TV
- Milyen NAS-t vegyek?
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz lowzor #15408 üzenetére
72 órába garanciális csere van csak. Ha személyesen veszed a terméket, nincs elálltál, 72 órán belül se...
72 óra azt jelenti, ha hibás a termék kapsz egy újat és nem javítanak. Ha nincs készleten az adott termék akkor jön a törekvés a 14 napra ha jól tudom.
Viszont mivel van jogod elállni a vásárlástól, mivel második olyan hibás készülék, az más dolog, hogy a bolt nem kötelezhető a visszavásárlásra...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Topikgazda
válasz lowzor #15408 üzenetére
Az nem 72 óra lesz, ha a kézhezvételt követő 3 munkanap. Viszont tisztán jogilag elállni a vásárlástól továbbra sem tudsz a 2. hibás készüléknél. Szerintem vázold fel a boltnak, hogy ugyanaz a hiba az új készüléknél is, úgy néz ki szériahiba, és ezért te nem szeretnéd ezt a terméket tovább használni és engedjék meg legalább a levásárlást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest