Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz 313313 #15411 üzenetére
Viszont mivel van jogod elállni a vásárlástól, mivel második olyan hibás készülék, az más dolog,
Az ilyen bator es egyertelmu kijelenteseket tamogassuk meg jogszabalyi idezetekkel is.
asdxv: 3 munkanap van a 151/2003-ban. A hibat esetleg leirhatnad, hogy mi az, csak hogy mekkora svunggal erdemes nekimenni a tortenetnek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- Honor 200 Pro - mobilportré
- ZEN.com
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- BMW topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobilhasználat külföldön
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések