Aktív témák
-
Pá
addikt
Ez valószínűleg így van, de én nem a "legtöbb néző véleményét" képviselem, hanem a sajátomat. Nekem meg így tetszik. A "legtöbb néző" meg le van....
Mike: inkább hódolj be a csorda akaratának és add hozzá Te is a saját pár gondolatodat
a ligába amúgy nem akarsz jönni?[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
Teljesen hibátlanok a színek.
Esős versenyen: narancssárga - világoskék
Szárazon: vörös - fehér , sárga - ezüstBárhol olvastam erről kommentet, itt is, csak azon ment a vita, hogy miért nem hígzöldfos, hupilila, barna, okker, zöldfehérpiros a lágy, a kemény miért nem piros meg egyéb répaság. Ízléseken megy a vita, aminek sosincs vége, mert valakinek ez tetszik valakinek az. Nem tudnak mindenkinek megfelelni de nem is tudnának, nem is akarnak. Azt meg nem értem, hogy minden versenyen legyen két szín. Ha a verseny előtt közlik, hogy a lágyabb lesz a sárga, a keményebb az ezüst és ezt valakinek nehezére esik megjegyezni, az nézzen kő-papír-olló világbajnokságot vagy kínozza magát és nézze fekete-fehér tv-n az F1-et. És jönnek elő az olyan hozzászólások is, hogy a Bridgestone mennyire de jobb volt, holott ha egy évet visszatekernék, azokkal sem volt senki elégedett. Kb ennyi.
A ligán még gondolkozom. -
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #24261 üzenetére
Miért nem mindegy az FIA-nak, hogy a költségkereten belül melyik csapat mire költi el a pénzt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
X3B6O0X
aktív tag
Szerintem nemigen lesz itt baj a gumifestéssel. Ha jól tudom, még mindig úgy viszik a gumikat, hogy két lépcsőfoknyi különbség van. Értelemszerűen ezért a másik gumiról meg fogjuk tudni különböztetni a közepeset a keménytől, bár tényleg jobb lenne, ha azonnal le lehetne olvasni. Meg az intermediate (bocs, ha rosszul írom) mondjuk lehetne zöld. És akkor lehetne úgy, hogy a kemény ezüst/fehér, a közepes sárga, a lágy narancs, és a szuperlágy piros.
De ha jól látom, -Mike- már leírta előttem ugyanezt kb.
(#24269) hunnylander
5 "szakértőből" (azért Buttont eléggé lenézik, pedig idén a vajkezű kezével sokra viheti) 4 Rosberget teszi előrébb. De óvatosak lettek hirtelen tavalyhoz képest .
[ Szerkesztve ]
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
hunnylander
őstag
válasz X3B6O0X #24305 üzenetére
Szerintem nem nézik le Buttont, csak a McLarent próbálják helyén kezelni.
(#24293) SzalaiG: Próbálnak érteni hozzá, akárcsak mi, de persze ők több bennfentes infót ismerhetnek, viszont akkor is ez nekik is egy tippjáték jelentős szerencsefaktorral.
A helyszín meg a szezonnyitó jelleg miatt, mert sok minden új lesz a csapatoknak, pl. hogy hogyan működnek az abroncsok versenykörülmények között ausztráliai időjárásban, így lehetnek nagy mellélövéssel, rossz beállítások, eltaktikázások, magyarul káoszfutam, amolyan Montreál 2010 feeling-gel. Még eső sem kellene, de arra is van esély. Szóval nagy mák kell a szakértőknek is eltalálni a befutót.
Technikailag a Red Bull ígérkezik a leggyorsabb technikának, ha a polera kéne tippelni, rájuk tippelnék, de az még messze lehet a győzelemtől egy káosz-esélyes futamon.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #24262 üzenetére
Mert nincs költség-plafon, amit Max szeretett volna.
Az RRA az más jellegű, részleteiben nem ismerhetjük.
Viszont a szabályok azok szabályok és az alakítgatásában vannak érdekellentétek is és 'F1-politika'.
És nem csak szabályokról van szó, hanem szabályértelmezésekről. Pl. hány kipufogónyílás az, ha kettővel rést hagyva belefújok egy elosztó-dobozba? A készítők szerint 2, a riválisok szerint szabálytalanul több, mint kettő. És ekkor hoznak egy interpretációt, hogy melyik szabályértelmezés lép érvénybe. A DDD elfogadtatása is egy 'jogi móka' volt; a lyuk nem is volt lyuknak minősítve, pedig ténylegesen lyuk volt.
www.HunnyF1.com
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #24306 üzenetére
De azért, h valaki a Mestert ne tegye be a TOP10be...
Na az ilyen az nem ért hozzá.KERS-ről tudni valami újat? Ki használja - ki nem?
-
Thrawn
félisten
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #24269 üzenetére
A Renault érdekes megnézni, úgy néz ki ezeket a tippelőket nem fogja a marketing. Mióta elment Alonso (ami lehet hogy tényleg jó dolog, mert végre maguktól és nem egy embertől várják a megváltást) egy dolog nagyon de nagyon beindult: a marketing. Érdemes megnézni hogy a tavalyi év, amikor mellet döngettek hogy mekkora fejlődést értek el(8. lett Kubica), az milyen változást jelentett az azt megelőző évekhez képest(2009-Alonso 9., 2008- 5., úgy hogy volt egy Toyota is még a mezőnyben ekkor). Végül mondjuk eladták a csapatot az tény, fel kellett futtatni a nevet.
Most nekik már megvan a kipufogó, a felfüggesztés, elvileg már most gyorsnak kéne lenniük, de pechjükre Heidfeld nem az a fajta aki össze vissza beszél és ő azt nyilatkozta hogy nem egy csapat van előttük. Csiszolgatással meg nem fognak akkorát ugrani ha tippelnem kell, mint most a Mercedes pl.
Fura dolog ez a marketing, sosem szerettem. Aztán ezt az írást majd lehet idézni, ha kettős győzelemmel nyitnak... -
kpal
veterán
Most látom lehet elmarad a Japán verseny is
-
attisx
addikt
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
!Overdose!
őstag
16:45 - Eurosport - WTCC
Egyelőre még Norbi nélkül...
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
shteer
titán
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #24319 üzenetére
nem volt rossz az első de nem szép a chevi fölény
..szerintem jónak tűnik
-
Tomeee80
csendes tag
http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-mozgathato-hatso-szarny-es-a-kers Egy kis bemutató az újdonságokról Webber által, nem csak Webber fanoknak!
-
cyberkind
félisten
válasz dangerzone #24323 üzenetére
Ennyi pénzért azt nyomogatok amit akarnak !
Paranormal Cocktivity
-
ToBeY
nagyúr
válasz dangerzone #24323 üzenetére
Egy számítógépes játékon felnövő nemzedéknek,ez nem lehet gond
[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
válasz dangerzone #24323 üzenetére
túl sokat - de alkalmazkodnak, nem kell őket félteni. 1-gyel több vagy kevesebb itt nem számít
..szerintem jónak tűnik
-
Thom!
veterán
Alonso szeret PS3 játszani szal neki mindegy, hogy a joy-nak vagy kormánynak szúrja ki a szemét
-
zoltanz
nagyúr
Van valahol egy versenynaptár meg összefoglaló csapatokról, autókról pilótákról?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
hunnylander
őstag
válasz attisx #24314 üzenetére
Megnyerte a Milánó-San Remo-t tegnap; Matthew Goss (HTC-Highroad).
www.HunnyF1.com
-
Flashcash
Közösségépítő
Az idei évben lesz valamilyen korlátozás a KERS használatára vonatkozóan a rajtnál? (már nem emlékszem, hogy volt-e egyáltalán régebben)
-
Motion_Blur
félisten
Alonso a legjobban fizetett versenyző a mezőnyben
Régi szép időkben Schumi és Kimi ennek a dupláját kapta..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Pá
addikt
Kicsit elnagyolt a dolog, ahhoz, hogy pontosnak lehessen nevezni, de mindenesetre a Mercinek jól áll a szénája.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
A McLaren leegyszerűsítette kipufogóját
Ezek szerint a megbízhatóságot és a (relatív) lassúságot választották.
Pá: a McLarennek meg elég rosszul, főleg így hogy leveszik az újításokat az autóról
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #24337 üzenetére
A rajtnál való korlátozása volt a kérdés, és ez pont akkor él (meg még pár nagyon lassú részen esetleg).
Nem azért csinálták így, hogy ne lehessen egy kvázi rajtautomatikának használni a KERS-t?
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #24339 üzenetére
Tehát a padlólemezt is megváltoztatták hozzá... év közben ezt már nem lehet visszacsinálni?
-
hunnylander
őstag
A 100 Km/h technikai eredetű korlátozás lehet, praktikai okokból, nem az FIA belekontárkodása 'tiltani valamit a tiltás kedvéért'; szerintem a motor munkacsoport kérte/hozta így. 100 Km/h alatt a motor ereje KERS nélkül is túl sok 'az útfelületre juttatni'.
A padlólemez szabad fejlesztési terület szezon közben is.
www.HunnyF1.com
-
kpal
veterán
Szombat 6:40-kor kezdés
-
-
kpal
veterán
válasz Motion_Blur #24344 üzenetére
Ha Palik lesz akkor a hangulat a tetőfokán lesz
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #24342 üzenetére
Szerintem az elindulást rendesen megkönnyíthetné a KERS a villanymotor sajátosságai miatt. (Nem vagyok igazán benne a témában, de tudtommal a hibridek is előszeretettel használják az elektromos részt ebben az időszakban.)
Köszi! Szóval ha rájönnek a megoldásra akkor visszakerülhet.
-
P00By
nagyúr
Várom az RBI quad padlólemezét
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #24344 üzenetére
ha már az adott listáról kell választani, akkor wéber
..szerintem jónak tűnik
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs