Aktív témák
-
Cobb
tag
válasz Motion_Blur #23898 üzenetére
Jenson 4ever
#23 Jenson 4ever | 2011. március 01. 16:29 0 0button.button
Valószínűleg "The Famous vajkezű Jenson B" élvezni fogja majd!Rettentő gyorsasága végre kamatokra talál az új gumi szabályok által...! Előre félek tőle...!Ő az a "you are the man" faszi aki trabant kerekeken is behozza az autót 3.-ik helyen...!Sokszor lehet látni amikor felállnak rajtrácsra, mindenkinek meleg a gumi,amikor az Övé még csak párás 20 kör után is
[ Szerkesztve ]
performance, cool and quiet
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #23898 üzenetére
Úgy látszik, hogy ebben az évben az lesz a nyerő aki a legóvatosabban tud bánni a gumikkal.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Thom!
veterán
gyors autó semmit se fog érni...max pole-t
-
hunnylander
őstag
Barça - A főpróba (Infómazsolák)
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #23907 üzenetére
Kíváncsi leszek én arra az 1mp-re..
Érdekes, hogy a McLaren nem használja ki a 4. tesztnapot
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ToBeY
nagyúr
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #23907 üzenetére
Te hunny, nagyon zavaró, hogy több helyen van szétszórva a blogod. Nekem pl a másik van bent az rssek között és ezt nem is vettem volna észre, meg amúgy sem tudom, hogy most melyiket kell nézni... nem lehetne valahogy egységesíteni?
Emlékszem, hogy nem olyan rég kifejtetted, mi a helyzet, de akkor nem figyeltem és most nincs kedvem visszakeresni.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #23908 üzenetére
Az vicc lehetett, csak nem merték kizárni.
A McLaren is négy napot tesztel; 8-9-10-11, csak az említett három csapat egy nappal később kezdi a saját négy napját.
Tehát 9-11-ig lesz telt ház 12 autóval, majd 12-én már csak a Ferrari, Mercedes és Williams marad.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A HunnyF1.com nem igazán blog lesz, azon most dolgozok a háttérben. Az eredeti wordpress.com blogban valószínűleg több is lesz a magyar tartalom, meg az ilyen sok nem hivatalos infóval tűzdelt.
Az eredeti blogot is meg akartam újítani a szezonkezdet előtt, ez már kipipálva, kicsit magazinosodott (vizuálisan, tartalmilag blogos marad), de így nagyon ízlésesen lehet tálalni egy cikkecskét.
A lényeg, hogy miután mindkettő elnyerte végső strukturális formáját, egymást kiegészítőek lesznek, de ez még egyelőre semmitmondó, ugyanis a HunnyF1.com még távolról sincs végső formájában. Testre szabott arculata lesz, mert ott már belenyúlhatok én is grafikailag és a CSS-be is (a jelenlegi témája kukázva is lesz) plusz minél több rovattal készülök, amelyek egyelőre 'üzleti titkok'.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #23916 üzenetére
Lehet, hogy a régi szerkesztők helyére átment pár f1lájvos?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #23917 üzenetére
Hát, még az is lehetne, de az első benyomás alapján úgy néz ki, hogy nagyüzemileg kiosztották néhány origós alkalmazottnak, akik eddig totál mással foglalkoztak, hogy mától F1-es híreket fogsz szerkeszteni.
Nekem hirtelen az fordult meg a fejemben, hogy Joó Gabi munkaadót váltott.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #23918 üzenetére
A TR dupla padlólemezértől lehet tudni valamit? Hogyan néz ki és működik elméletben?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
Mi? Mostmár nem dupla-tripla diffúzor, hanem már dupla padlólemez lesz?
Besz*rás mire nem gondolnak
De ha a TR-nek dupla van, akkor sztem a RedBull-nak is, és lehet hogy már tavaly is volt, csak náluk nem lehetett kiszúrni képek alapján -
Oliverda
félisten
Hamilton a 2009-es "borzalmas" autójához hasonlítja az új McLarent
Na majd a Hungaroringre összekalapálják ezt is...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #23919 üzenetére
'dupla padlólemez' = extrémen alávágott oldaldoboz
Hogyan működik? Ad egy plusz felületet ami viszonylagosan párhuzamos a padlólemezzel, így azon is létrehozható leszorítóerő és ez a rész kedvezően gyorsítja is a légáramlatokat az autó körül. Ami a diffúzornak is ideális.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #23927 üzenetére
"This car is closer to the '09 car in the sense of downforce," said Hamilton. "The '09 car was terrible as it was hopping, three-wheeling through corners, locking up, and it had no downforce.
"This car doesn't lock up, it doesn't three-wheel, and it handles really nice, better than last year's car, but it just doesn't have as much downforce.
"Because the regulations have changed, it's a similar downforce level to '09. We have a little more, but it's not far off, so it feels weak in that area. Hopefully we've more downforce coming onto the car."
LH: "Ez az autó közelebb van a 2009-eshez a leszorítóerő tekintetében. A 2009-es autó szörnyű volt, ugrált, triciklizett a kanyarokban, blokkolt[a a kereket], és nem volt 'semmi' leszorítóereje.
Ez az autó nem blokkol, nem triciklizik és nagyon szépen kezelhető, jobb, mint a tavalyi autó, csak nincs neki annyi leszorítóerője.
Mivel a szabályok változtak, a leszorítóerő-szint hasonló 2009-éhez. Egy kicsit többel rendelkezünk, de nem sokkal, szóval ezen a területen gyengének érződik. Remélhetőleg jön az autóra a több leszorítóerő."
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #23928 üzenetére
Igen, a feljebb linkelt leírásból ez már kiderült. Anno a 92-es Ferrari-n volt egy hasonló megoldás:
#23929: Ahha... tudtam, hogy érdemese lett volna megkeresni az eredeti nyilatkozatot.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
-
Kroni1
veterán
Amugy az rtl klub át akart térni amugy sőt elvileg 2012ben át is fog változni fizetősre, mint pl a HBO. Havi pár száz forintot kérnének elvileg, amit a kábelszolgáltatókkal fizettetnének ki és cserébe viszont adnák a FullHD-t és Dolby Digital 5.1-es hangot..
-
madstunt
addikt
nah van már infó az eddigi f1híresek új oldaláról?
-
Pá
addikt
válasz Oliverda #23923 üzenetére
Elvileg ez meg lehet csinálni év közben is, de valóban nem komprumisszummentes. A RB nem hiszem, hogy erre indulna el.
Viszont egy ideje már nagyon arról spekulálnak, hogy a Merci nagy update csomagjában ez is benne lesz. Sőt az sem kizárt, hogy a kipufogó is úgy lesz kialakítva, hogy ebbe a csatornába pöfékeljen elölről, vagy oldalról valahogy.
Mindenesetre az látszik, hogy az oldaldoboz táján nagyon sumákolnak a Mercisek és Ross Brawn is mondta, hogy a kipufogó rendszerük olyan lesz, amilyet még egyik kocsin sem láttak.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #23938 üzenetére
Tavaly is volt valami hasonló pletyi a rockingham-i teszt előtt és látszólag annyira nem jött be. Azért 1-1,5s elég durva. 0,5 reális lehet, esetleg még kicsit valamivel több.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #23938 üzenetére
Honnan vetted ezt az 1-1,5mp-et?
Soha nem volt szó ilyesmiről.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #23941 üzenetére
jah, bocs
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #23941 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
Ha mohamedéknek nem pont most jut eszébe rendszert váltani, akkor ma kezdődne a bahreini teszt és jövő héten már futam lenne.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
Szoktátok nézni/hallgatni The Flying Lap-ot?
Nagyon jó kis műsor. Tegnap volt a 9. része. Aki egy kicsit is tud angolul, az hallgasson/nézzen bele, akár visszamenőlegesen is, az előző részek is elérhetőek. Bizonyos részeihez angoltudás sem kell pl.
Itt van egy kis videókivonat a #9-ből az üzemanyag-lötyögésről Willem Toet magyarázatával (és ő hozta a CFD animációt), korábbi vezető beosztású F1-es mérnök, aki jelenleg az RML Group (egy nagyon komoly autó- és versenytechnikai cég) managing director-ja. Meg újfent vendég volt Craig Scarborough (ScarbsF1).
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
boba6
aktív tag
melyik most a legértelmesebb magyar F1 híroldal? az origós RSS feed-je lehalt a váltással
... "Have you tried turning it off and on again?" .... "Is it definitely plugged in?" ... • • • • • • • • • • • • ha nem kapsz választ 24 órán belül, emlékeztess!
Aktív témák
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Jack Hunter: Egérragasztó
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Ford topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- BMW topik
- Magisk
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs