- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Aktív témák
-
attisx
addikt
Én ugyan nem tudok hollandusul, de Google barátom elég sok nyelvet beszél, és ő azt mondja, nem történt semmilyen említésre méltó incidens...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Peat;)
veterán
Sok pénzt költsenek értelmes dolgokra csalásokat elkövetve. Vagy sok pénz költsenek értelmetlen dolgokra, álszenten.
Azért a mai könyvelés nem olyan dolog, hogy valakinek van esze az korlátlanul csal. Magyarul át lehet lépni ügyeskedve a határt, egy újabb határig. A beszállítókat is ellenőrizhetik, avagy csak azok lehetnek beszállítók akik ebbe belemennek. F1-nek van egy természetes szelekciója, komolyabb dolgok területén nincs sok beszállító.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Egy kanadai hazánkfia, aki járatos a NASCAR-ban:
Aki ismeri a NASCAR-t az tudja, hogy ami itt történt az nem feltétlenül az ő hibája volt. Ilyesmi nagyon gyarkran megesik a Daytonai és a Talladegai versenyeken, mert sokszor valaki egy másik versenyző mellé mehet váratlanul és mivel nagyon nehezen lehet kilátni az autóból ezért a spotter dolga lett volna hogy mondja neki hogy a Danica Patrick ott van - szerintem nem volt neki sem ideje erre. Ahogy összeértek, rögtön visszahúzódott a Piquet, amiből nekem egyértelmű hogy nem tudta hogy a Danica ott volt. Lehet őt utálni a Forma 1 miatt, de aki ezt is rákeni az csak keresi benne a hibákat még ott is ahol nincs. Erre mondják itt, hogy "it's just a racing deal" mert ilyesmik megesnek és nem feltétlenül azért mert valaki hibázott.[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A McLaren spokesman tells AUTOSPORT that the curious sidepod structure seen on Button's car this morning is part of the team's programme for measuring aerodynamic flow structures while on-track: "Given the limited amount of testing that teams have been permitted over the past two seasons, as a team we feel it's necessary to put as much emphasis as we possibly can on accurately measuring the flow structures we encounter at the track so that we can match them to the flow structures we are able to simulate in CFD and the windtunnel back at the factory."
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A CFD még közel sem virtuális valóság, a szélcsatorna meg 50%-os korlátozott áramlási sebességgel; egyik sem tudja tökéletesen modellezni a valóság minden részletét.
Ahol a mérőeszköz volt, az a legnehezebben modellezhető terület, ott vannak a legkomplexebb áramlások (azok közül amelyeket a legpontosabban érdemes tudni; természetesen, amit az autó hagy maga után, már nem ennyire lényeges kikutatni), az első kerekek mögött.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
puttputt
őstag
Végül is, már voltak találgatások..., esetleg golfozáskor használt kisautóval (még kép is volt ide linkelve, azt hiszem pont Barr. vagy Heid. hajtotta) is körözhetnének, vagy valamilyen környezetbarát cuccal (esetleg Alonso-féle Evo-kocsival ), vagy gyalogosan.
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
hunnylander
őstag
Én szoktam ilyen listákat írni, komoly munkákkal kapcsolatosan is. Egy technikai igazgató épphogy irányítgat, struktúrál, felel azért, hogy működjenek a dolgok, nem ő tervezi az autót. Willis feladata a beüzemelés és a használat működőképes levezénylése lehet a Dallarával kapcsolatosan. Merthogy a Dallarának most épp erre van szüksége, és a jegyzet(töredék) pont erre is utal.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
-
wildrain
addikt
Ez mondjuk igaz, ha csak egy cégnek dolgozok, nem kettőnek-háromnak, akkor nem írom oda, hogy "Dallara előkészületek", hanem csak annyit, hogy "Előkészületek".
Maga a lista egyébként rendben van, én is olyan vagyok, hogy szájbarágós listát írok, mert később, amikor végigmegyek rajta, akkor már csak azon jár az eszem, hogy magát a listára felírt dolgokat elvégezzem, és nem azon, hogy mit nem írtam még fel. -
-
Oliverda
félisten
Erre mondtam korábban hogy az FIA-nak meg kellett volna kötni, hogy aki 1 hónappal az első futam előtt nem tud tesztelni vagy esetleg nem teljesít legalább egy versenytávnyi kilométer annak automatice érvényteleníteni a nevezését.
BMW001:
Itt a topikban Rozsi az de la Rosa-t jelen egy pár éve.
"A 2005 -ös évad akkor bukott meg, mikor az USA nagydíjon 3 csapat maradt a pályán, és ádáz küzdelmet folytattak a pontokért az amerikai közönség legnagyobb örömére."
Az a Michelin és nem a szabály hibája volt. A Bridgestone gumikkal nem volt gond.
A turbulencia ügy pedig legkorábban jövőre záródhat le amikor is betiltják az über diffúzorokat.
"De akkor is szar, és kész. 3 futam után is ezt fogom mondani, jegyezd meg. "
...ha ezt így az elején leírod akkor elkönyvelem, hogy te már ezt előre eldöntötted magadban bármi is legyen, és akkor nem koptatom ennyit feleslegesen a klaviatúrát.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
Mi van?
Te rendesen belekeveredtél. Rosszul értelmezed az egészet. Az időmérő végén az első autó idejéhez hozzáadnak +7%-ot és aki nincs ezen az időn belül az a futamon már nem indulhat. A futamon mindenki olyan időt megy amilyet akar. Ott nincs és soha nem is volt ilyen megkötés.
Oliverda #9901: Ne traktáld őket. Még a kedvenc kis csapatod kedvenc főnöke szerint is uncsi volt a futam. És mivel a csapatok keze elégé meg van kötve egyik futamról a másikra nem fog változni a helyzet. És nem úgy akarunk izgalmas futamokat, hogy a kerékanyák röpködjenek futam közben. Előzést akarunk. Ezen nincs mit magyarázni.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
MPowerPH
félisten
Igen, nekik is. De amit írtam: "Tavaly az év elején a Brawn istállóé volt az egyetlen 100% -os kidolgozott über diffúzor." Jól emlékeztek, 3 csapat volt részese a botránynak. De Brawn -ék voltak azok, akik tényleg jól megcsinálták. Utólag még a Mekinek sikerült borzasztó jól. Mert az RBR a nélkül is piszok gyors volt.
Persze ez most tulajdonképpen lényegtelen is, még ha 3 csapattal is számolunk, az még a mezőny 40% -át se tette ki. Az a lényeg, hogy akkor is fennállt ugyan ez a probléma. Jövőre majd megint más lesz a fekete bárány.Oliverda: Az első kör után nézd az állást. Az csúnya is lenne, ha már a rajtnál se történne semmi. A többi helycsere: Vettel műszaki hiba, mondtam ez kilőve. Nem volt benne nagy izgalom, hogy a két ferka megelőzte szegényt. A másik egy Button előzés Webberrel szemben, a boxban. Közben az lett hangoztatva, hogy azért is jó ez az új metódus, mert így nem a boxban dőlnek el a versenyek, hanem a pályán. Itt az ellenpélda. Bár kivétel erősíti a szabályt, így félig az IM -en dőlt el a futam, félig a rajtnál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
A Williams tájékoztatása szerint az ő lendkerekük meghibásodás esetén is biztonságos marad. A brit csapat egy új szén kompozit anyagot használ, amit a szintén brit Urenco cég fejlesztett ki. Az Urenco urániumdúsításhoz készít centrifugákat. Az új anyagot úgy alkották meg, hogy meghibásodás esetén porrá málljon. "A konstrukció értelmében egy meghibásodásnál - legyen az egy ütközéses baleset - a lendkerékből nem marad más, mint szénszál por nagy nyomású kigázosodása" - mondta Scott. "Elemzésünk szerint a lendkerékkel sokkal gyorsabban alakítható át és táplálható vissza az energia" - magyarázta Damien Scott a Williams mérnöke. Elmondása szerint az autógyártók máris érdeklődnek az egykor szebb napokat is megélt, jelenleg azonban ismét az élvonal felé törő csapat lendkerekes technológiája iránt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Mondjuk én már baromira untam amikor a 10. SMS jött a csúcssebességekkel.
Persze aki nincs a TV előtt és érdeklik az eredmények annak baromi jól jöhet. A mobilos alkalmazást pedig a pálya mellett ülő nézőknek is eléggé hasznos és kényelmes lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
Hagyjátok szegényt. Egyedül van erre a nehéz melóra. Ott kell ülnie, tépni a száját, aztán hallgatni/olvasni másktól, mekkora hülyeségeket mondott...
Néha sírnom kell, mikor erre gondolok...
Még jó, hogy általában a röhögéstől...
sz: Igen, Degecen is sütött a nap...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
[CS]Blade2
addikt
Annyira nem vészes. Az 1 és 2. motorban összesen van egy hétvége. (durván 300km és 400km) Az első hibás, de pénteken simán lehet használni. A 3. motor viszont valószínűleg kuka. Egy hétvége durván 700Km, (300km edzés, 100km időmérő, és 305km verseny). 19 futam=13300Km. A tavalyiak alapján egy motor kibír 3 hétvégét, ami 2000-2100Km.
Szóval egyenlőre még mindig bőven elég. -
Pá
addikt
Jah, az nem lenne gond, ha pár órával tovább menne, már én is gondoltam rá, hogy valami alacsony fps-es video tökéletes lenne, de én már péntek délután elmegyek otthonról és csak vasárnap este megyek haza... azért az egy picit sok lenne.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Thrawn
félisten
Bizonyos körülmények esetén. Hm. Hát akkor ez bizony "user error" vagyis "csapat error" lesz. Lehet rossz helyre kötötték be a drótokat az elektronikához és ennyi, meg is vannak a "bizonyos körülmények".
Elolvasták vajon a manualt? How-to install the FIA standard ECU system...Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Pá
addikt
A live timing ablakát be tudom indítani bármikor, de azért 3 nap alatt sok minden történhet vele. Meg nem tudom, hogy frissül sessionök között?
Amúgy tudsz/tudtok ajánlani ilyen rögzítő progit?[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...