- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Bittorrent topik
- Windows 11
- Apple TV+
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23398 üzenetére
Val'szeg a diffúzort mérik, de mókásan néz ki.
A 'mielőbbi gyógyulást' pedig kedves.
@23401: Szép gesztus.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
attisx
addikt
Gád blessz Ámérikááá...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
SzalaiG
addikt
válasz Motion_Blur #23401 üzenetére
Szép gesztus.
Remélem ül még autóba az idén!
-
Male
nagyúr
válasz attisx #23403 üzenetére
Nevetséges... Az egyik F150 a másik meg F-150, a kettő nem ugyan az... Az F1Híreken azt is írják, hogy a logo is a bajuk, mondván, hogy az is nagyon hasonlít...
F150 vs. F-150
...hát én nem látom hogy hasonlítana.Amúgy emiatt csak gratulálni lehet a Fordnak... az embereket ezügyben szerintem két csoportra lehet osztani:
- vagy észre sem vették volna az elnevezés hasonlóságát
- vagy egy kis reklám lett volna a FordnakEhelyett most a Ferrari szurkolók szemében (akik nincsenek éppen kevesen) egy elég negatív dolgot sikerült mutatni a cégről....
( Mégha a Ford jelen lenne az F1-ben vagy mondjuk a HRT elnevezésében lenne az F150, akkor úgy-ahogy megérteném hogy bajuk van vele, de így??? )
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#16741888
törölt tag
válasz Nowhereman #23375 üzenetére
Szerintem meg abszolut Lonzi/Hami szintű tehetség Vettel... azért azt se felejtsük el hogyan került ő a RedBullba... a Torro Rosson keresztül. Nyilván a Monzában is szerencséje volt akkoriban. Meg ahogy világbajnok lett, nagyon durván kiszúrt vele a sors az év végén mégis fel tudta lelkileg dolgozni az ügyet, és megcsinálta. Lehet csinált pár faszságot az évben meg az előző években de ki nem? Hamilton? Faszságokat tekintve kb. egálban vannak. Kornak tudnám be abszolut, mégiscsak a legfiatalabb vbajnokok...
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #23410 üzenetére
Ezek szerint idén sem lett jó a Merci, kb az ilyen nyilatkozatok azok amelyekkel be lehet lőni a valós teljesítményt, nem a tesztadatok.
PumPi: én is így gondolom, ugyanakkor az elérhető opciók közül Heidfeldet magasan a legjobb lehetőség. Kobayashit meg igenis megszorongatta itt ott tavaly, de annyi tapasztalattal ami neki volt azokkal az autókkal nem lehetett elvárni hogy le is nyomja. Ennek ellenére pl időmérőn asszem még ez is sikerült, illetve volt olyan futam ahol elég sokáig szintén együtt mentek csak a taktika volt a különbség. Ezek alapján én bátran állítom, hogy ha év elején együtt kezdenek akkor év végére Heidfeld lett volna jobb. Kubica is csak egy évben "verte" el de akkor is szoros volt a dolog, szerintem Massa szintet azért hoz ha megrázza magát Heidfeld, egy jó autóval meg mint láthattuk Massánál akár a vb-ért is mehet ezzel a tudással. De egy Bruno...én nem tudok róla hogy bárhol dominált volna valaha is.
[ Szerkesztve ]
-
-
brownus
veterán
igaz a hír, hogy a retek klubtól elveszik a közvetítések jogait, és a m1 köztévé fogja adni hd-ben a futamokat??? istenem de jó lenne, és talán ezektől a
profiszakértőktől is megszabadulnánk... -
Motion_Blur
félisten
A McLaren is a Renault-féle kipufogó rendszert használja? [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #23416 üzenetére
Itt jönne ki a teljes cucc? Nem néz ki túl nagy átmérőjűnek az a cső...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Male
nagyúr
sekli & Sanya595: Jólvanna
Ez lenne a Fordé... (úgy tűnik, csak kijelöltem, de nem tettem ki a vágólapra a másodikat, így dupláztam )
-
IreN!CuS
őstag
válasz Peat;) #23412 üzenetére
Nem csak neked szol,de nem értem miért megy ennyire B. Senna fikázása,a legszarabb autóban ült.
Ha esetleg bekerül Kubica helyére és leszerepel rendben van fikázzuk,de ne egy év után amikor egy HRT-ben ült.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Peat;)
veterán
válasz IreN!CuS #23419 üzenetére
Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén.
E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem. Volt asszem egy jó éve, de akkor is voltak szörnyen gyenge futamai. Nem vágom fejből a pályafutását, de annyira igen hogy joggal mondhassam hogy kifejezetten gyenge pilóta a mai mezőnyben még a fizetős pilóták ellenében is.Oliverda, igen ez így van. Csak éppen azért került ki az F1-ből Clien mert nem voltak megelégedve a versenyképességével. Ehhez hozzájön a több évnyi kihagyás amitől gyorsulni biztos nem gyorsult, majd ezek után volt jobb mint Senna. Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál. A lekörözéseknél is kinyílt a szája, hogy ő itt versenyezni van hö ne várják el hogy lehúzódjon...hát izé. Én nem bánnám ha bekerülne a rönyóba, pár futam után úgyis kivágják. Az igazán rossz az hogy így a csapat maga alatt vágja a fát. A Renault már szinte teljesen kivonult mögülük, privát csapatként elég bátrak ennek ellenére..
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz Peat;) #23422 üzenetére
Szerintem nem lényeges,hogy kisebb kategóriában mennyire volt kimagasló mivel az F1 teljesen más.Ha bekerülne a Kubica helyére eldőlne mit is tudd,ha ugyan úgy leszerepel rendben van,írtam előbb is,hogy akkor lehet szidni.De várjuk meg és azt se felejtsük el,hogy sok pályán életében először ment tavaly.
Btw lehet olyan csinálni,hogy ketté osztják a kipufogót,teszem azt "egy"(az az kettő a két oldalszekrény alá) előre és egy(ugyan úgy kettő a diffúzor megfújására) hátulra?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #23422 üzenetére
"Tavaly mindenki elverte Brunot gyorsaságban, a beugró, a befizető és még ki tudja milyen alacsony kategóriás egyén."
Időmérő eredmények:
Senna - Chandok
6 - 3
Senna - Yamamoto
5 - 1
Senna - Klien
1 - 2
Ez a mindenki elverte szerintem ezek fényében nem igazán állja meg a helyét.
"E mellett a korábbi sorozatokban sem mutatott fel nagy dolgokat, sosem dominált sehol sem."
Vannak illetve voltak még ezzel így páran akik később ennek ellenére mégis jól szerepeltek az F1-ben. Ellenpéldának meg ott van Liuzzi.
Amúgy nem sok kellett hozzá, hogy GP2 bajnok legyen 2008-ban.
"Aki egyébként mutogatott is már tavaly, amikor még neki állt feljebb valami bénázásnál."
Igen, bár nem ő volt az egyetlen. [link]
Szvsz a Renault-nál valszeg nagyobb rálátásuk van arra, hogy mit is tudhat valójában. Ezért ezen kár is tovább pörögni szerintem. Majd ha megkapja az egy napos teszt lehetőséget ahol az lesz a feladata, hogy mindent kihozzon magából és az autóból akkor kiderül mit tud. Tavaly amúgy Heidfeld is eléggé leszerepelt a visszatérésével. Kobayashi 4-1-re elkente az időmérőkön. Nem is csoda, hogy nem tolongtak érte erre az évre.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Gyusz
őstag
válasz Oliverda #23425 üzenetére
Nem akarom Kobayashi érdemeit csökkenteni, de Heidfeldnek tavaly spórolni kellett a motorokkal, mivel év elején De la Rosa elég sokat elfüstölt. Mondjuk ez pont az időmérős szereplésre nem biztos, hogy mentség.
Kubica helyettesítésére szvsz jobb Heidfeld, mint B. Senna, de abban nem vagyok biztos, hogy jelenleg elérhető olyan pilóta, aki ki tudná hozni az autóból azt, amit Kubica tudott volna. Szerintem nagyon jól ment tavaly, és 2008-ban is, sokat vesztett idén az F1, hogy nem lesz ott a mezőnyben. Aztán lehet, hogy nincs igazam és még a Renault is vergődni fog, akkor meg mindegy ki vezet.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
brownus
veterán
-
hunnylander
őstag
Tesztnapló (Még hízni fog a nap végére.)
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #23429 üzenetére
Érdekesen néz ki szemből az autó...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Thom!
veterán
W02 igencsak lassúcska emberek
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #23421 üzenetére
Igen, több tapasztalata volt, de:
- Régebben sem volt olyan gyors
- Sokat kihagyott
- Akkor vezette először azt az autótSzóval illett volna gyorsabbnak lennie Kliennél.
Mindegy, a teszten majd kiderül mit megy, lehet a Renault-val gyors lesz.
"Szvsz a Renault-nál valszeg nagyobb rálátásuk van arra, hogy mit is tudhat valójában."
Az biztos... most viszont szerintem azt sakkozzák, hogy mi legyen idén:
Jó (drága) versenyző, hátha vele is bejön az idénre tervezett nagy előrelépés vs. spórolós év egy sokat hozó versenyzővel és erőteljesen a jövő évre koncentrálás. Mivel mostmár magán csapat, szerintem a második lehetőséget is komolyan megfontolják.(legalábbis én biztos eközött a két lehetőség között vacilálnék, figyelembe véve azt, hogy az elérhető versenyzőkkel mit lehet kihozni az új autóból, és milyenek velük az esélyek)
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #23381 üzenetére
No Vettel éppen ott mutatta be, hogy még az előzés alapjait se ugatja! Egy ilyen pályán körülbelül 15-20km/h apex fölényű autóval hosszú körökön át nem tudott mit kezdeni Sutillal - nos ez hatalmas szegénységi bizonyítvány. Sutil simán magára húzta az apexre, hogy utána már legfeljebb csak nyers erőből tudja megelőzni. Kvázi minden pattanásos gokart vagy szimulátor-bolond kölök tudja, hogy ilyenkor egy korai fék, tempós kanyar, és az egyenes végén már garantáltan lehet küldeni a "megszívtad!" üzenetet. Ha egy LAN partin szívattak volna valakit így, az még most is közröhej tárgya lenne.
Részemről Vettel ilyen irányú képességeit sosem becsültem nagyra, de ezzel minden képzeletemet felülmúlta!Utánam a kondenzcsik!
-
TESCO-Zsömle
félisten
Azt a lehetőséget se szabad feledni, hogy Kubica esetleg nem jön vissza jövőre.
Ez esetben nagyon nem mindegy, ki fejleszti a jövő évi autót. Én olyan pilótát választanék, akinek a legtöbb esélye van a kész autóból kihozni a maximumot, de adott esetben hosszú távon is lehet rá építeni.Ilyen pilóta (szabad) nem sok van, és szerintem Nick nem tartozik közéjük. Talán Hülkenberg. De neki csak akkor érné meg, ha biztosan maradhat. Mondjuk Petrov helyén.
Az lenne szvsz a legjobb. Nico-t be, és ha Kubica vissza tud jönni, akkor Petrov le harmadiknak.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #23437 üzenetére
Igen, az is benne van... és akkor tényleg az a legjobb megoldás.
Hülkenberg lehet túl fiatal, és talán nem olyan jó az autó fejlesztéséhez. Petrovot meg nem hinném, hogy kirakják, túl sok pénzt hoz ahhoz. Nagyon előnyös felállás volt ez Kubicával és Petrovval, így most tényleg nehéz dolguk van.
-
sekli
addikt
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #23430 üzenetére
..enyhén Olyan mintha kétszer áthajtottak volna rajta.
Kicsit olyan a hatása, mint a régieknek, amiknek még nem oldalt volt a hűtőjük.
Vajon nem lesz így nagyon tele szeméttel, gumidarabokkal a hűtő? Hiszen pont a kerék mögött van a legnagyobb része.
sekli: Érdemes elolvasni a kommenteket... jól mutatja mennyire érte meg ez a sz@rakodás a Fordnak.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #23441 üzenetére
Nem ezekre gondoltam, hanem két nyomvályúra az oldalaiban.
Oldalról viszont kifejezetten jól néz ki, akárcsak eddig.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Nem hiszem, hogy hamarabb koszolódna (a hűtőnyílás java része nem a kerék 'árnyékában' van és a kerék is lehet olykor 'pajzs'), rácsozat meg van a hűtő előtt és a bokszkiállásokkor takarítják is.
A méretezése a lényeges, amiatt, hogy egyes felületén turbulensebb levegőt kap, mint a konvencionális kialakítások, így emiatt nagyobb felületet kellett kapnia. De ezt modellezték.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #23444 üzenetére
Azért abban kiegyezhetünk, hogy szemből bűn ronda az autó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
-
Bala888
csendes tag
Általában ebbe torkollik minden egyes f1-es topic sajnos.
Abszolút kedvencem Schumi, de szurkolok Vettelnek is.
Igazából, majdnem mindegy nekem, hogy ki nyeri, ha az a személy különbözik Alonsotól. .)
Szerintem minden eddiginél érdekesebb, kiélezettebb verseny várható idén, pedig már a tavalyi sem volt piskóta.Bala
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #23445 üzenetére
Azért azt nem mondanám, hogy bűn ronda, de szépnek sem szép, legalábbis szemből. Egy hangyászsün orral viszont baromi jól nézne ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
IreN!CuS
őstag
válasz Motion_Blur #23445 üzenetére
kimondottan tetszik,végre nem egy "hagyományos" felépítésű autó.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #23443 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy a nagyrésze pont mögötte van, és hát láthattuk mi volt az autók oldalán a futam végére, főleg a világos autókon. A félig olvadt gumit meg nem olyan könnyű eltávolítani.
Igen, nagyobbra csinálták emiatt, szóval biztos jól méretezték, csak eszembe jutott, hogy ez is egy hátránya lehet a megoldásnak.
Bár az meg talán előny, hogy az amúgy leszorítóerőre használhatatlan levegőt hasznosítják vele.(Ha a Technetre belépek, akkor miért dob ki a PH! mindig )
Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- iPad topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Spórolós topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen