- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Most hirtelenjében nem találom a forrásinfót (emlékeim szerint egy pénteki sajtótájékoztató anyagában olvastam, ahol gyakorta a csapatok vezetői és szakemberei a résztvevők), ezért nem emlékszem, hogy autónként vagy csapatonként minimum két szett tankolóberendezés kerül szállításra. Az egész [futam alatti] tankolás-mizériát költségesnek mondták, a szállítási költségek, az eszközök karbantartása és folyamatos biztonsági ellenőrzése és hitelesítése miatt, továbbá megemlítették, hogy az eszközök java része a kiöregedés határán van, és le kellene cserélni. A veszélyessége szerintem kiiktathatatlan. Persze közbevághatnák egyesek, hogy most is meg kell valahogyan tankolni az autókat. Ez igaz, de az eltérő szituáció miatt, a versenyhelyzetből való kivétel miatt, sokkal egyszerűbb, kényelmesebb és olcsóbb módon oldhatják ezt meg.
(#5161) !Overdose!: Itt a forrás. Én is csináltam belőle hírecskét, hamarabb, mint az F1Hírek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
puttputt
őstag
Olvastam.
Egyébként, a kérdéssel és "ha"-val kezdődő cikkeket aztán érdemes...
Az előbbi megjegyzésem (#5294) - szerintem nyilvánvaló - és színtiszta irónia volt, de legközelebb igyekszem még jobban árnyalni.:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
proof88
addikt
Majd a hozzáértők válaszolnak, én csak annyit tennék hozzá, hogy a tengelytáv növelésével veszít az autó a lassú kanyarokban, pl Monacoban a legjobban elvileg. Amúgy én nem tudom, hogy mostanság növelnék a tengelytávot. Az autók hossza nő kicsit. Ez meg gondolom azért is rossz, mert meg kell tervezni.
-
Pá
addikt
Azt én sem értem, hogy miért hagyták a KERSes csapatok olyan könnyen magukat. Talán a háttérben alkudoztak valamit, vagy csak a költségeket akarták ők is lefaragni.
Főleg tavaly előtt volt téma a tengelytáv, amikor a mekinek kisebb volt a ferkának pedig nagyobb. A lassabb kanyargós pályákra az előbbi jó, mig a gyors lendületesekre inkább az utóbbi, ami meg is volt figyelhető abban az évben. De úgy tűnik a rövidebb azért összeségében nyerő volt, mert végül a Ferrari tavalyra(2009) lecsökkentette az övét. De akkor is inkább 1-2 centiről volt szó, ez a 15 most igazán nagy változás lesz.
Javítsatok ki ha tévedtem, ezeket most csak ködös emlékeimből szedtem össze.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
Nem volt érdeke, de a többség érdekét nézték.
Viszont egyáltalán nem vált nyerő dologgá az egész, bajnokság szinten. A KERS több hátrányt indukált, mint előnyt.
A KERS kötelező bevezetése csak egységesítés árán működne, merthogy csak két csapat tudott tisztességes szintű KERS rendszert megvalósítani, ők is horribilis fejlesztési költségek árán. A kis- és középcsapatoknak szinte megoldhatatlan feladat lett volna.
1 évig pihentetik, aztán meg egységesítve visszatér; remélhetőleg megnövelt teljesítménnyel és akkor tényleg lesz fogyasztáscsökkentő és versenyzési haszna.
(#6118) grabber:
A tavalyi fogyasztáscsökkentő haszna nem egyértelmű; ismerek fogyasztási statisztikákat, de ismerve a számítási rendszerét meg a lehetséges okokat, ez sem meggyőző bizonyíték. [link]A KERS/TERS rendszer (utóbbi hővisszanyerés, remélhetőleg néhány éven belül az is jön a Forma-1-be, talán leghamarabb az új motor-specifikációval 2013-tól), ha elég hatékony illetve nincs túlkorlátozva, akkor egyértelműen csökkenti az üzemanyagfogyasztást.
A kényszerű tengelytáv-növelés az ideális optimum menettulajdonságoktól téríti el az autót, tehát összességében lassul miatta. A Ferrari-McLaren években beszédtéma volt, hogy eltérhetnek tengelytávban. Valószínűleg így is volt. De az optimum egyénileg is változó, a tankolás betiltása mindenkinél fejtörést okoz, az egyéni optimumot rontja el. Habár nem valószínű, hogy anno volt 15 cm különbség a Ferrari és a McLaren között, de nem kizárható. A Ferrari mindig is jobb volt aerodinamikai hatékonyságban, nem exkluzívan csak egy valószínű nagyobb tengelytáv miatt; ennyi nem elég az aerodinamikai hatékonysághoz. aztán ott van, hogy ki milyen pályákra 1lövi be1 az alapkonstrukciót. A McLarennél régóta "happy hunting ground"-nak tnevezik Monacót, ahol minden évben nyerni is akarnak és ez az elhatározás bele is játszik az optimum tengelytáv meghatározásába az adott formula-érában.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
shev7
veterán
A Paliknak meg mindegy, mert ha a kepernyore is kiirjak akkor sem tudja majd kinek hany "levagasa" van meg...
MOD: nem tudom miert lett valasz
[ Szerkesztve ]
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
hunnylander
őstag
Szóval nem pöröghet ki a kerék az autóján? Szerintem nem is tudott arról, hogy ebben a városban ezt büntethetik. Nem hajtott gyorsan, nem volt italos állapotban, a pálya körzetében történt, onnan távozóban, alacsony sebességnél valószínűleg a szurkolói számára csinálta (a videóban is van egy a kamera előtt).
Egyébként azt a szabályt, amit Hamilton megsértett (a rendőrök nézőpontja szerint, akik nem vették figyelembe, hogy egy F1-es pilótától más a nem megfelelő használat), azt Alonso és Fisico is feszegette, mert Melbourneben nem lehet így vezetni.
Egy tökéletlen embert az ember meg ne tegyen példaképének fenntartások nélkül. Elvárhatod a tökéletességet az emberektől, de nem fogod megkapni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ha nem kapják el a rendőrök és nem fújja fel a média ezt a non-story-t, akkor nem kér elnézést, mert meg se fordul a fejében, hogy rosszat tett.
Na és a rendőrnek nem kell példát mutatnia; mérlegelhet, jogában állt csak szóbeli figyelmeztetést adnia ésszerűen minősítve az esetet (pl. figyelembe venni, hogy az illető külföldi; pálya közvetlen közelében vagyunk, a helyiek elmondása szerint ezen a részen gyér forgalom van, a rendőr láthatta, hogy volt e valami/valaki veszélyeztetve és feltételezhette, hogy egy versenyző kipörgetett kerékkel sem veszélyforrás). Az nem emberi tökéletlenség, mikor egy rendőrt a felsőbbrendűség és a hatalomittasság vezet (találkoztam már ilyennel)? Ők kérjenek e elnézést emiatt? Példát mutatnak e?
Azzal, hogy kifizette a bírságot, le van tudva a dolog, az elnézéskérés mehet a példamutatás kategóriába, amire nem lett volna szükség, ha önérzetesebb.
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
esetleg Massa figyelhetett volna a tükörre és kicsit balra húzódva bemenni a boxba, nem? Ne sajnáljuk már ennyire, jajj fűre lépett, Alonso már időben mellette volt, Massának jobban el kellett volna vennie a gázt kanyar előtt és akkor nem lép a fűre, ilyen egyszerű... ez egy szimpla előzés volt kanyarban. Vettel is beengedte maga mellé Hamiltont... persze ha esőfüggönyt hagy maga után az ember, akkor nehéz lehet a tükörből tájékozódni, de az a kanyar is ugyanannyira része a pályának, mint bármelyik másik... szerintem a fehér vonal ott az nem átléphetetlen vonal, csak tájékoztató jellegű...
BMW001: Massának már egy ideje másként kéne látnia a dolgokat... persze neki is vannak jó meglátásai, pl amikor ketten harcolnak előtte és egyszerre előzi meg őket, de most csak magára lehet ideges emiatt, mit vár Alonsotól? Mindenkinek ki kell használni a lehetőségeket...
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Ott a pont Ezért is sánta az a magyarázat, hogy mert csapatársat nem mert. Itt simán kitorpedózhatta volna a 5x szélesebb pályán meg nem meri előzni
Motion_Blur: na azt nem figyeltem, hogy videó is van a kép mögött Egyébként most megkavarodtam akkor, a körjelző nem úgy indul, hogy 0/60 és az utolsó kör a 60/60? Vagy csak én vagyok hülye most
Everybody lies.
-
hunnylander
őstag
És? Alonso maga mondta, hogy neki szóltak, hogy nem előzhet. Arról nincs szó, hogy lassan kellett volna menniük. A versenyzők java része előzési tilalom tudtában fejezte be a versenyt. (És hogy lett volna SC-tempó, mikor már a pályán sem volt lelassítani az autókat?)
A McLaren text kommentároknál is írva volt a verseny alatt, hogy Hamiltonnak közölték, hogy már nem lehet előzni, azután se, hogy az SC lemegy a pályáról, mivel ez a legutolsó kör.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
-
X3B6O0X
aktív tag
Nem mondod komolyan... Mindjárt ugrok egy fejest a falnak....Ilyen már komolyan nincs...
Miért mindig Azzal az autóval kell lennie a gondoknak, amivel Rosberg versenyez?"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
151c alul specifikált? Mindent meg lehet vele tenni!
Bármi olyan tett vagy gyakorlat, ami rosszat tesz a sportnak, büntethető vele.
Ha egy csapat elkezdi csicskáztatni az egyik pilótáját már a szezon elején és ez a közönség rosszallását váltja ki, és a szabályozó testület úgy véli, hogy a csapat viselkedése láthatólag rosszat tesz a sportnak, már jelölhetik is ki a WMSC tárgyalást! És ott fogják kialakítani a precedenst. Nem kell a szabálykönyvbe TO-elleni szabály, ha a dolgot belevonták a Sportkódex hatáskörébe.
Nyílt TO-zás, 2-es számú pilóták korai ellehetetlenítése a sport lejáratása lesz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A HunnyF1.com fejlesztés alatt van.
Az eredeti blog WordPress.com-hosted weboldal, aminek megvannak az előnyei és a hátulütői és korlátai is (pl. bizonyos html kódokat nem enged a bejegyzésekbe stb.). A másik fizetős webtárhelyen van (DreamHost) és pénzbe kerül. Jelenlegi formájában az is WordPress(.org) 3.0.4 tartalom-kezelő szoftverrel van működtetve részemről, de több lehetőségem van vele, mint pl. galéria-plugin telepítése és konfigurálása, hogy legyen egy ízléses galériafunkció, akár többféle is. Html lehetőségek is szélesebbek stb.
Úgy tervezem, hogy a kettő kiegészítse egymást. Szerintem még hanyagolhatod a HunnyF1.com-ot RSS szinten.
Volt ma egy LRGP videó és azt a videólejátszó-platformot a WordPress.com is támogatja, de nem embedded-html, hanem másként, és valamiért nem is működött a stream. A saját host-omnál html-ként helyezhetem a bejegyzésbe és ott működött is. És ezt linkeltem is a blogba.
Meg tesztjelleggel és egyéb okokból lehetnek duplázások.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Male
nagyúr
sekli & Sanya595: Jólvanna
Ez lenne a Fordé... (úgy tűnik, csak kijelöltem, de nem tettem ki a vágólapra a másodikat, így dupláztam )
-
D.Orion
veterán
Jelenleg Szunita vezetés irányítja az országot, a síiták tüntetnek most ellenük. Pusztán azt akarják elérni a tüntetők, hogy eltakarodjon a szunita család és most a síiták üthessék őket, mert eddig fordítva volt. Az USA meg a Szudita vezetés szövetségese... Innentől kezdve meg minek aggódjak bármin is. Nem fogja engedni az USA, hogy elkergessék az uralkodó családot, ha meg mégis, akkor az megint az olajért lesz....
Ui.: Bocsánat ha nem jól írtam a két csoport nevét.
-
Thom!
veterán
-
Peat;)
veterán
Az f1-et nézők körében szerintem már több az lcd mint hagyományos tv, de nagyon rossz arány nem lehet. Inkább a többi "igény" a mérvadó, ha oda elég az a minőség akkor ide is és kész, ez van. Ameddig nincs teli nyomva reklámmal és saját műsorok bevágásaival addig még ez a jobb...már kiráz a hideg a kereskedelmi tvktől, az f1 az egyik ha nem a legtisztább műsorjuk lehet ha jól tippelek..
-
Motion_Blur
félisten
Vettelnek most nagyon jól jön a DRS. Amennyiben el tud fordulni első ként, már valszeg az első kör végén se tudják támadni. Abban az esetben ha visszaesik valamiért a mezőnybe, akkor meg ott van alatta a leggyorsabb autó + a tempóelőny a célegyenesben.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Krozoo
csendes tag
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de én úgy tudom, hogy van egy olyan szabály miszerint az első szárny nem lehet 8cm-nél közelebb a talajhoz? Ezzel, szemben szinte mindenhol a földet súrolja...
Én erre alapozva mondtam amit, de ha rosszul emlékszem akkor nem szóltam...
(#24901) Motion_Blur: Ferrarisként, valószínűleg a jelenlegi csalódottságom miatt vagyok olyan amilyen. Amúgy 2002-2004-et is rühelltem a Ferrari dominanciája miatt drukker létemre, és 2009-óta folyton csak azt látom, hogy mindig van 1 csapat ami toronymagasan a többiek előtt jár hála Bernie-nek, Mosley-nak és a többi fatökű idióta szabálymódosítgatásainak...
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
Arra írtam, hogy ott is meg lehetne csinálni előnyösebbre környezetvédelmi szempontból is (valószínűleg).
Igen, felhasználhatják... ezért is kéne szabadabban hagyni, hogy tényleg kitalálhassanak új dolgokat. Pl sokkal több energiát lehessen összeszedni/felhasználni egy körön. Annyit, amennyit a mostani megoldással már nem is érdemes összeszedni, tehát komolyan kelljen ebben az irányban fejleszteni, ha valamit akar egy csapat, és ne csak a méret és súlycsökkentés legyen a lényeg.
(2008-ban nem véletlenül mondta a Honda, hogy ez túl komolytalan lesz, az utcai autókban modernebb KERS van, mint amit itt engedélyezni akarnak.)[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Már ha lesznek következő motorok. Ebben a tekintetben még elég nagy a megosztottság.
Sajnos a V10 korszak volt az, ahol még lehetett látni minden technikai vívmány nélkül előzéseket erőből. Ott volt lóerő, volt nyomaték. Egy kis hiba elég volt az üldözöttől, a V10 nem kegyelmezett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest