- Mobilinternet
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Microsoft Outlook topic
Aktív témák
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#16741888
törölt tag
válasz Motion_Blur #28993 üzenetére
Amúgy soha nem szerettem de azért ez szimpi, azt csinálja amit szeret mellette meg ÉL szarik bele az F1 glancába, elrallyzgat mellette kis nascar kis ez kis az... lényeg az élvezet... és tulajdonképpen az egésznek ez is az értelme. Nem az a kihidrogénezett világ ami ma az F1 mert ott pont ezt ölték ki belőle. (vagy volt mindig ki kiölve)
-
joergie
őstag
Gyerekek, megkérek mindenkit, aki egyetért a kezdeményezéssel, és facebook tag, csatlakozzon hozzánk. Kevesen vagyunk egyelőre, de ha sokan leszünk, nagyobb lesz a hangunk, és remélhetőleg elérjük a célunkat.
Czollner Gyula mondjon le!!Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
zuchy
őstag
Nekem már az is jó, ha Czollner mellé nem Valter ül, hanem Wéber. Akkor én már örülök.
De egy Palik-Wéber duónak én örülnék.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
hoffman_
nagyúr
Nem tudom, hogy hányan látták közületek ezt a filmet, de úgy érzem, hogy minden ittlakónak javára válna. Sőt, mindenkinek látnia kellene, aki szereti valamelyest is ezt a sportot. Majdnem 3 óra, én nem tudtam abbahagyni. Ez tényleg több, mint egy film.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
dokar
addikt
-
#16741888
törölt tag
Palik Wéber +1
Amúgy már az is bőven elég lenne ha ezt a Walter gyereket eltennék onnan, Wéber legalább értelmes, nem is értem miért nem ő közvetít... ez a Walter szétdurran a közhelyektől, szánalom az egész, én nem szoktam magam annyira felhúzni a közvetítésen, de azok az óriási közhelyek amiket mond a verseny közbe idegtépőek.
-
Motion_Blur
félisten
F1 2011 Monaco - Sebastian Vettel Pole Lap (vs Webber 2010)
Az első kanyar utáni egyenesben és a célegyenesben látszik a KERS jótékony hatása
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
Nekem az tetszik, amikor Gyulám 15 körrel a verseny kezdetét követően már a -1 kerékcserékről beszél, és ha tartja ezt a különbséget akkor első is lehet
De arra nem gondol hogy amíg a hátul lévő spórol a gumikkal + nagy eséllyel tömegben megy, azzal időt veszít folyamatosan -
sfdrakex
nagyúr
válasz rocket #29003 üzenetére
Bernie be volt kötve, csak a hóna alatt vitte el az övet.
(#29017) hoffman_
Fent van a blogomon, ha valakit érdekel. Meg fent van pl a Formula 1 hősei sorozat is a DOQ TV ből felvett cucc. Azt is érdemes megnéznie mindenkinek. ott lehet látni régen milyen volt az F1 futam után egyből cigi sör a kocsi mellett. Manapság ez elképzelhetetlen, aki megteszi azt fikázza is mindenki egyből. Bár pár éve még csak Kimi ivott a pezsgőből sokan be is szóltak neki emiatt ma meg ismét mindenki iszik a dobogón.
http://my.opera.com/sfdrake/blog/senna-2010
http://my.opera.com/sfdrake/archive/
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #29025 üzenetére
Figyelj, erre már nem lehet mit mondani. Nem kellene butaságokat beszélni, inkább utána kellene járni, mi is a szabályos. És ha az angol sajtó is így vélekedik, akkor az csak mond valamit. De szerintem most már hagyjuk abba.
Don't Tread On Me
-
sfdrakex
nagyúr
válasz Nowhereman #29025 üzenetére
Te szólsz le mást, mikor le hülyegyerekezed Massát? Akkor más hsz-e a nívótlan? : D
Egyébként mindketten hibásak, Massa nem figyelt ezért nem hagyott elég helyet, Hamilton pedig úgy próbált ott bemenni hogy nem volt helye, és az F1 es autók nem is tudnak olyan kis ívben fordulni amire ott szüksége lett volna. Ezért úgy gondolom hibás Massa is, bár ő votl előbb védte a pozícióját Hamiltonnak kellett volna okosabban jönni hátulról, csak gondolom úgy volt vele ha Sumi el ment ott mellette neki is menni fog, csak ő külsőbb íven ment akkor, hogy miért azt nem tudom, azért mert figyelte hogy jön Sumi vagy azért mert megcsúszott. Mindegy is mindketten hibáztak, de Hamilton votl hátrébb ezért neki nagyobb a felelőssége a doogban. Az a baj hogy Hamilton nagyon látványosan és keményen vezet, ez eddig szerintem jó, nekem is tetszik, DE pont emiatt van benne sok zűrben melyeket sokszor ő maga okoz, az agresszív stílusának a velejárója ez nincs is ezzel gond, csak neki is tisztában kéne azzal lenni hogy ha keményen megy balesetet okozhat, és nem kell csodálkozni ha ezért büntetést kap. Még egyszer mondom nekem tetszik hogy keményen nyomja és látványosan vezet, csak ennek meg vannak a hátrányai is, több kétes szitu, több baleset.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
joergie
őstag
válasz joergie #29011 üzenetére
Na, látom nem érte el a céléját a dolog Tehát aki egyetért, csatlakozzon, nem telik semmibe, ott a link, két katt az egész, nem leszel tőle behatárolva politikailag, sehogy, egyszerűen a többi értelmes emberrel kell egyetérteni
Amúgy nyilván a jelenlegi lehetőségeket ismerve a Palik Wéber kettős még nézettséget is hozna a csatornának, mint anno a Totalcarban a Winkler Bazsó kettős(megjegyzem őket is szívesen látnám/hallanám f1 kommentátorként).
Az új csávó valóban közhelyes, bár magában még mindig jobb lenne a gyulánál, legalább nem mondana annyi baromságot, mert ezzel az állattal az a baj, hogy lelkesen mondja sorban a nagyobbnál nagyobb hülyeségeket. Nekem az nem tetszik, hogy aszisztál a baromságokban ennek a gyulának.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
hoffman_
nagyúr
válasz sfdrakex #29024 üzenetére
Más idők jártak akkor, az már biztos Én ezen felbuzdulva, a sok precízitás és fejlődés ellenére is úgy érzem, hogy kissé elkurvult a Forma 1. Illetve nem szeretnék újra flémet kelteni, mindenkinek legyen meg a saját véleménye, ez elvárható, a másik véleményének helyessége fölött sincs joga itt ítélkezni senkinek. De kövezzetek meg, ezután a film után, Hamilton tényleg hasonlít Sennára. Egyértelmű, hogy nem mindenben, ez szerencsére képtelenség, de bizony vannak közös vonások. Ezek után már csak nevetni tudok azon, hogy ha Monacoi incidenshez hasonlók történnek, akkor csak a sarazás megy, meg a büntetések. Az pedig, hogy eljárást akarnak indítani ellene, kész vicc. Az egyetlen potens versenyző a mezőnyben, amire ma úgy tűnik nincs szükség.
Igenis vannak pilóták, akik jobbak és fontosabbak, mint mások. Ők többet tehetnek meg, én ezt vallom. Hamilton egy közülük, habár közel sincs egyedül.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz szőröscica #29032 üzenetére
Szerintem Czollner képtelen ellátni a kommentátori feladatot normálisan. A nyakamat rá, hogy az itt fórumozók döntő többsége hitelesebben és élvezhetőbben közvetítene...
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz #16741888 #29020 üzenetére
Ritkán húzom fel maga általában, de az utóbbi időben a Czollner közvetítésein mindig sikerül. A mostani hétvégén totál katasztrófa volt amit művelt. Közben rájöttem, hogy mi zavar a legjobban benne. Az, hogy nem egyszerűen közvetíti az eseményeket, hanem folyamatosan esélyt latolgat, teoriákat gyárt, aztán ezeket csűri, csavarja, magyarázza, sokszor úgy, hogy pár perccel a teoriája felállítása után borul az egész, de őt ez nem zavarja, csinálja tovább. Most is verseny vége felé, amint Vettel, Alonso, Button utolérte egymást, mást se hallhattunk, hogy "húhú" "úristen" hát-hát" "x kör van hátra, ami sok" és ezen rugóztak végig. Ezekből a esélylatolgatós teoriájiból valóban csak valami "esemény" zökkenti ki, akkor meg indul az örjöngése, aztán kezdődik előről.
Ehelyett mondjuk szolgálhatna infókkal (ha már ennyire élevzi a saját hangját, hogy nem tud kicsit csöndben lenni), a versenyzőkről, akár OFF topik témában is, ami érdekes lehet és nem annyira köztudott, beszélhetne a helyszínről, mit tudom én. Nem vagyok riporter, de mondjuk ő sem az. Meg kellenne nézni mondjuk egy színvonalas foci közvetítést. Nem vagyok nagy focirajongó, de pl. megnéztem a szombat esti BL döntőt. Ha Czollner vezette volna mást se hallottunk volna, csak azt, hogy ha most oda passzolná, az oda lőne, amaz meg amoda, akkor akár gól is lehetne. Elhangzana, hogy miért x vagy y van azon a poszton, amikor ennek (szerinte) semmi értelme, miért jobb lábbal rúgta és nem ballal, vagy miért x-et cserélték le y-ra amikor szerinte z-t kellett volna és ehhez hasonlóak. Ezzel szemben egy nem rajongó számára is élvezetes volt a közvetítés, az üres járatokban megtudunk pár jópofa érdekességet a labdarúgókról, pályáról stb.
Arról már nem is beszélek amikor kedves Czollner úr pl. össze tudja téveszteni a medical car-t a safety carral, vagy amikor a komplett stáb azt gondolja, hogy mondjuk egy pályabíró balesete miatt, beállítanak a pálya közepére egy mentőautót. Kedvencem amikor kritizálja a boxtaktikákat, vagy pont a boxkiállásokat, hogy mit, hogyan kellene csinálna, legjobb volt amikor az autó alá beszorult első szárny kiszedésénél jajveszékelt, hogy azt nem úgy kellene kiszedni, hanem amúgy (biztos sokat gyakorolhatta a Renault Clion mondjuk, szemben az F1-es csapatokkal).
Szóval egyszerűen nonszensz ez az ember. Ennél még tényleg a Palikkal való párosa is jobb volt. Nem jó volt, hanem ennél jobb. Mert a Palik nem csinálta folyton ezt az teorigyártást, sőt ő volt az aki a Czollnert ebben vissza tudta fogni, plusz ő volt az aki tudott a már említett érdekességekkel, offside infókkal szolgálni, ezzel is színesítve a közvetítést. Sajnos most akár Wéber, akár Walter van Gyuszi mellett, nem tudnak (mernek?) elég hangsúllyosak lenni, nem tudják őt kellő képpen háttérbe szorítani. Azt gondolom, hogy ennek csak akkor lesz vége, amikor elkerül az rtl-től a közvetítés joga, ennek szurkolok, és annak, hogy a kategóriájához mérten végre normális riporter gárdát kapjon a sorozat. Bocs, hogy ha egy kicsit hosszúra nyúlt, de már kikívánkozott belőlem.
Feel Good Inc.
-
hoffman_
nagyúr
Teljes mértékben egyetértek.
Az éra végéről röviden: Én úgy tudom, hogy szó van az m1-hez való közvetítési jogról. Ez nem tudom mennyire fals infó, azt hiszem jobban járna mindenki. Tekintve azt is, hogy Palik az rtl miatt nem közvetíthet, így ha végre más kapná a jogokat, szerintem egyből le is csapnának Palikra. Czollnert meg nagyon-nagyon remélem, hogy hagyják parlagon(halálra aszalódni...).
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Ijk
nagyúr
Engem már a hangszíne és hanglejtése is az őrületbe tud kergetni. Palik is egy idióta, de legalább nem olyan hangja volt mint egy eunuchnak. Ehhez még párosítja ezt a vénasszonyos jajgatását, rettenet.
Egyszerűen felfoghatatlan hogy nincs az egész országban egy szakkommentátor?/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Motion_Blur
félisten
+ a pályákat abszolút nem ismeri
2006-ban amikor Massa az időmérőn összetörte az autót a Casino kanyarban, Gyulánk rávágta rögtön hogy ez az egyes kanyarban történt. Eltelt több mint 1 perc mire rájött hogy hol történt a baleset. Eközben természetesen többször is mutatták a helyszínt részleteiben, de már onboard-ból is rögtön fel kellett volna hogy ismerje...
Sokat nem fejlődött az elmúlt 5 évben mert amikor most vasárnap meglátta Maldonado összetört autóját egyből rávágta hogy ez az alagút kijárata (ebben az a szép hogy a mezőny eleje ekkor még csak a Mirabeau-nál járt..), miközben teljesen egyértelmű volt hogy a Saint Devote-ban van...
Arról meg ne is beszéljünk, amit az időmérőn a piros zászlós időszak alatt művelt..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Nowhereman
őstag
válasz sfdrakex #29028 üzenetére
Legalább elolvasnád azt, amihez hozzászólsz?
a nevezett linken hol volt Massza?A Massa-féle manővernél nem volt senki sem hibás, és nem is volt eset. Hamilton betette, maszat meg hozta a külső íven, Lajos meg jól reagálta le, visszafogta a verdát, és letett az előzésről, nem úgy mint di Resta. Összeért? Hát összeért! Mit lehet tenni, hosszúakra sikeredtek az idei verdák, oszt nem fordulnak olyan szűken mint a régi szép időkben, amikor monacora még kurtítottak is rajtuk néhány centit. És akkor? Azért, mert megkarcolódott a lakkozás ment a falnak? Ez marhaság! Ez alapján a fél mezőny nem ért volna célba! Nem bírta a stresszt, oszt hibázott a következő kanyarban. Szokásához híven meg nem azt mondta, hogy elqrtam, hanem hogy Lajos... Persze rontották már el a kvalifikációs köreit, meg ugye bukta a versenyt, mert Bourdais nem szaladt félre tőle mikor őkelme kijött a boxból... Ebben az esetben csak a bírók hibáztak, és nekik ők tartoznak bocsánattal!
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #28959 üzenetére
"Azt nem értem Massa miért nem húzódott belülre, miért tartotta kívül."
Mert egy őstehetség.
Noha Hamilton mindenkitől bocsánatot kért, a Nemzetközi Automobil Szövetség nem hagyja annyiban a történteket: a Telegraph úgy tudja, hogy az FIA utánajár annak, hogy a brit pilóta a hétvégén megszegte-e a Nemzetközi Sporttörvény 151c cikkelyét, amely a sport hírnevét védi.
Miközben az FIA nem zárja ki az esetleges eltiltásos büntetést sem, volt olyan pilóta, aki megértést tanúsított Hamiltonnal szemben. "Lewis túlságosan motivált volt, és ideges is talán, mert másra számított. Teljesen természetes, hogy ilyenkor eldurran az ember agya" – mondta a Servus TV-nek adott interjúban Timo Glock, aki úgy véli, hogy a korábbi bajnokot az is zavarhatta, hogy magáért a versenyzésért büntették meg.
"Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy néhány büntetés valóban túlzás. Mindenki előzéseket akar látni, és egy remek show-t. Ha valaki bevállalja, és előz, előfordulhat, hogy egy-egy elem elrepül. Ilyenkor azonnal büntetnek. Nem biztos, hogy minden esetben helyes döntés születik, de azt is el kell ismerni, hogy a versenybírók helyzete sem könnyű" - tette hozzá Glock.
Na ha maguk és az egész F1 alatt akarják vágni a fát, valamint már a szezon első felében be akarják biztosítani Vettel címét akkor eltiltják. Glock-nak pedig riszpekt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
DopeBob
addikt
-
Arkar
aktív tag
válasz Oliverda #29042 üzenetére
Egyetértek T.Glock-kal abban hogy ha valaki mer előzni akkor már szinte a szabályok ellehetetlenítik, ha ugyan ez lenne egy bringa versenyen tegyük fel leereszt a kerék és nem előzhet senki mert mindenkire ráhúzok aki próbálkozik, vagy kitartom a kezem és jobra ott az üveggolyó(gumi darabok) balra meg a fal és így megnyerem a versenyt tök szabályosan
teljesen nevetséges, régi időkben a lassú autókat feltartásért kék zászlózták, nem körhátrányban lévőket hanem akik lassan mentek pl.: Sutil aki összegyűjtötte az egész mezőnyt, már szinte defektes kerekkel tartotta őket, ez nem verseny ez feltartás!!!A régi időkről meg egyit: senna hányszor huzák rá a kormányt?
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
hoffman_
nagyúr
válasz DopeBob #29043 üzenetére
Két olyan emberét, akiknek esélye sem volt a pontversenyben, csak autókáznak. Vannak ma is olyanok, akiknek az autóversenyzés a győzelemről szól.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Oliverda
félisten
válasz DopeBob #29043 üzenetére
Ilyen esetekért badarság lenne fekete zászlót osztani. Pont ezekkel veszik el a versenyzők kedvét attól, hogy egyáltalán bepróbálkozzanak. Baromi szórakoztató lenne, azt nézni az egész versenyen keresztül, hogy a hátul haladó nem mer próbálkozni mert attól tart, hogy kizárják, ha összeérnek. Ott volt példának a tavalyi utolsó versenyen Alonso és Petrov esete. Szvsz még az sem lett volna annyira ciki, ha Alonso megpróbálja az előzést de kiesnek mindketten.
Amúgy látszólag éppen még az FIA-nak is van annyi esze, hogy ezeket ne büntesse túlságosan. Már így is túl sok mindenért osztanak ki büntetéseket.
Arkar: Ez talán az egyik legemlékezetesebb. Később Senna be is vallotta, hogy szándékosan ment neki Prost-nak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Arkar
aktív tag
válasz Oliverda #29046 üzenetére
Így lett Senna Világbajnok!!
Főleg amikor leragasztoták a Mclaren hűtőjét, hogy gyorsan bemelegedjen és így tudott gyors köröket menni, majd kihajolt és leszedte a ragasztást az volt a kemény!
Ma ezek az esetek örök eltiltás lenne!Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
hoffman_
nagyúr
válasz Oliverda #29046 üzenetére
[link] (kb ingorálod a postjaimat )
Szemmel látható, a fékezést nem vitte túlzásba, még csak gumifüst sincs. Az eset előzményeinek listája igen hosszú, az i-re a pont az volt, hogy Senna nyerte ugyan az időmérőt, de a rajtrácson a poros ívre rakták az első kockát. Ezellen Senna tiltakozott is, de Balastre(francia, Prost francia, baráti viszony) szándékosan nem helyezte át a pole-t. Senna nem bízta a véletlenre, 1990-ben nem hagyta veszni a VB címet.
JJános:
hoffman_ @ #29030:
"Igenis vannak pilóták, akik jobbak és fontosabbak, mint mások. Ők többet tehetnek meg, én ezt vallom. Hamilton egy közülük, habár közel sincs egyedül."
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Mobilinternet
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Ford topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care