- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #23144 üzenetére
Remélem a RedBull olyan szinten pofára fog esni, hogy csak na. Visszakerülnek a közpépmezőnybe ahova valóak!
-
Xirtam
veterán
Massa kocsija teljesen az övé? Vagy még csak 1 van kész?
-
Zoza24
senior tag
szimpatikus csapat...
Forza Italy!
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Thom!
veterán
Virgin milyen fürge emberek
-
barnam_
nagyúr
Szerintem túlszabályozott ez a rendszer. Jobb lenne ha a versenyző dönthetné el hogy nagyobb végsebességet, vagy leszorító erőt akar.
Nekem úgy tűnik hogy a változtatható hátsó szárnytól remélik hogy végre előzni tudjanak, csakúgy mint a KERS-től 2009-ben. És tudjuk hogy annak mennyi haszna volt -
Pá
addikt
válasz barnam_ #23160 üzenetére
De ez a rendszer nem arra van kitalálva, hogy mindenki változtatgassa összevissza a leszorítóerejét, hanem hogy az előzéseket megkönnyítse. Ha mindenki saját kedve szerint állítgatná, akkor pont az lenne a baj, mint anno a KERS-szel. Akit előznek az ugyanúgy nyitná a szárnyát és nem történne semmi. Most meg meg van mondva, hogy van egy előzési pont és ott csak a hátsó tud machinálni.
Én nem mondom, hogy ez így jó. Sőt sztem az egész állítható hátsó szárny ötlete faszság. De ha már ezt találták ki, hogy könnyítsék az előzést, akkor így van értelme.MÁS:
Szép képek a mai edzésről (köztük a hátsó szárnyak is működés közben)[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
zuchy
őstag
válasz IreN!CuS #23157 üzenetére
Érdekesen hangzik, kíváncsi vagyok élesben hogy fog majd menni. Ha már 1 másodpercen belülre ér a követő autó, akkor szinte biztos az előzés. Bár a 600 méter 300 körüli tempónál hamar lemegy. Reméljük azért nem minden egyes körben fogják előzgetni egymást, mert akkor az ember könnyen elveszíti a fonalat, és érdektelenné válik. Ha mekik megint a legerősebb motorral jönnek, akkor ez igen nagy előny szemben pl egy Red Bullal, aminek állítólag gyengébb motorjuk volt. Persze a szárnyak állásától is függ majd a végsebesség.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
IreN!CuS
őstag
Az a bajom ezzel,hogy le van szűkítve egy vagy két egyenesre és a rövidebb/kisebb egyenesekre nem lehet használni.Tegyük fel "x" megy elöl "y" hátul kiérnek egyenesbe "y" benyomja a szárnyat x meg a KERS-T mi értelme, ki tudja jobban nyomni a gombot verseny?
zuchy: Például Monaco,Hungaroring-en kíváncsi leszek,hogy fogják használni.Én is félek attól,hogy pálya egyik részén a hátsó nyomja a KERS-et,hogy 1 mp-n belül legyen aztán egyenes és beállítja a hátsó szárnyat és megelőzi az előtte lévőt.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
JColee
őstag
válasz IreN!CuS #23163 üzenetére
Első is ugyanúgy nyomathatja a KERS-t.
Aggregátor KERS-nek bőven volt haszna, legalábbis nem KERS-es autót viszonylag könnyen előztek.
Egyébként szerintem is eléggé túl van szabályozva a dolog. Megint 5 versenyen keresztül fogják itthon ugyanazokat a kérdéseket ismételgetni.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Motion_Blur #23142 üzenetére
Túl közel ment Kubicához, az meg megnyomta az extra hő oldalra kiold gombot. Érdekes lesz egy nyári futamon a rönyó, na meg pilótáknak is lehet lesznek meleg pillanataik, pár fokot azért biztos ad a kasztninak a dolog, persze én nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
zuchy
őstag
válasz Peat;) #23165 üzenetére
A rajt lesz az érdekes meg a box. Ha megy a kocsi, akkor szerintem nem lesz vele gond, csak a pilótának hangosabb lesz a kocsi. Biztos ki van az úgy találva, hogy ne fűtse be a pilótát. De talán nem is a meleg a legfőbb baj, hanem a kiáramló gázok. A rajt előtt nem igazán jó, bár ahogy néztem eléggé hátrafelé áll a kipufogó, talán a kasztni alá nyomja valamelyest.
PC-STYLE.hu
-
Motion_Blur
félisten
Valami jobb kép kellene erről a megoldásról, mert én még nem igazán vágom hogy maga a kivezetés az most előre felé mutat, oldalra, vagy az autó alá? Logikusan előre nem nagyon mutathat, mert ha az autó csapat egyet a kavicságyban akkor telemenne a kipu sóderral
Mindenesetre a hangja elég beteg (jó értelemben): [link]
Merci hang [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zuchy
őstag
válasz Motion_Blur #23167 üzenetére
A Mercié tényleg jól szól, vagy már régen volt F1... Itt a lap alján látszik kissé a kialakítása. Félig hátra, félig oldalra néz.
PC-STYLE.hu
-
kpal
veterán
Ez igaz lehet A Red Bull 3 másodperc alatt cserélne kereket 2011-ben
-
Xirtam
veterán
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
Ma jön végre a McLaren!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23167 üzenetére
Ha jól sejtem ennek az a lényege, hogy ők befújnak meleget a kocsi alá, ott az lehűl és a negatív hőtágulás okán fejt ki plusz erőket. Ha csak az áramló gázok sebessége lenne a lényeg, mint a RedBull-nál, akkor közvetlenebb módon, befele fújnák, és nem csak úgy 'elé'.
Amúgy nem tudom, az elmúlt néhány évben mikor láttam futam kezdés előtt ennyi (féle) újítást.
Tavaj volt az F-csatorna, meg a RB-féle fújt diffúzor és kb ennyi. A többi a sokfedeles diffúzorról szólt.
Most itt az előre vezetett kipufogó, a legkisebb sebváltó, és a McLaren még be sem mutatkozott.
A Renault-n csak mosolyogtunk, mikor lenyilatkozták, hogy az autójuk nagyon innovatív lesz, és olyat mutatnak, amit még nem láttunk.
A McLaren-től ezt kb el is várjuk, szóval...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
sekli
addikt
Szerintem is egy kicsit komplikált lett, én úgy határoztam volna meg, hogy körönként egyszer nyomhatja be, ha az utolsó időmérési pontnál egy másodpercnél közelebb volt az előtte haladóhoz képest. Így nem kellett volna vonalakat festegetni és újabb időmérő pontokat létesíteni.
más: Lotus miért tesztelhet egyedül?
-
Thom!
veterán
ez a csapat bevállalta, minek olyan magasra helyezni az orrát a verdának
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Motion_Blur #23167 üzenetére
A Renault-nál kicsit olyan érzésem volt mintha egy RC autót hallanék.
De a Merci rendben van, a Ferrari pedig még mindig zene a füleimnek(#23176) sekli: azért mert ők 1 nappal később kezdték a tesztet.
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
érdekes itt minden, az oldalsó légbeömlők, meg az első szárny is, hogy az orra alatt is van egy lemez, ami azért sztem nem kis leszorítóerőt termel
Ez vagy nagyon befog jönni, vagy nagy bukás lesz
Esetleg még egy lehetőség Csak megetetik a többieket, hogy megíjedjenek, és elkezdjenek ilyen elemekkel tesztelni, közben a Mclaren tudja hogy halott ötlet[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz D@ni88 #23186 üzenetére
ez az első szárny tényleg kemény,eddigi legkomolyabb szerintem.
Kipufogót valaki látta merre van?
Ezeket az oldalsó beömlök azta[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kpal
veterán
válasz Motion_Blur #23183 üzenetére
A sisakok is tetszenek. De a legjobban az első szár tetszik .
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #23189 üzenetére
Mondom én
Vagy nagy siker lesz, vagy mehet az egész a kukábaFőleg egy kis oldalszélbe, milyen szépen fog vitorlázni azzal a nagy légbeömlővel
De majd meglátjuk mi is lesz belőle...[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Meg lehet valahol nézni a bemutató felvételét? Sajna az élő adásról lemaradtam.
sekli: gyanítom ez valami egyedi eset.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #23189 üzenetére
Kicsit meg lesz fújva ezzel-azzal a diffúzor úgy látom.
Így szemből elég érdekesen néz ki, de oldalról rendben van. Az orr nem sokat változott.
Ez is pull-rod már?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Thom!
veterán
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz Oliverda #23193 üzenetére
Bemutatták a radikálisan új külsejű McLarent
"Úgy tűnik, a csapatok többségéhez hasonlóan, de a Ferrarival és a Sauberrel ellentétben a McLaren is áttért az F-1-ben a Red Bull által két évvel ezelőtt újra meghonosított vonórudas hátsó futóműre."
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Thom!
veterán
Alig várom már a Jerezi tesztet és futamokat is
-
Thom!
veterán
Nekem az a meglátásom, ha kurvára mind1 hogy néz a gép, a lényeg a leintés pillanata és kész.
Ha bejönnek a Meki újítások Jerezi teszten...akkor 1. vagy 2. futamon ott lesz a topcsapatokon is az újítások.
-
Thom!
veterán
ők nem rejtenek el semmit
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen