- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Aktív témák
-
Male
nagyúr
Aki érti is amit írnak a holland oldalon: Buemi összetörte a TR-t? Vagy csak kicsúszott?
-
Male
nagyúr
válasz laci666 #7274 üzenetére
Megállapodtak, de az új Renault kormánya:
ott a KERS gomb rajta.
(persze ettől még lehet, hogy tényleg nincs benne, de azért érdekes)[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
Ezt én sem értem... mintha az a 3 szett gumi autónként amit elvettek olyan rohadt nagy költség lenne a többi dologhoz képest.
Az ellenőrzés nem valami bonyolult (hacsak nem festik félre mint egyik évbe talán a Williams egyik kerekét ), de ennek is mi értelme? A mániájuk ez a taktikai csata dolog...
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #7501 üzenetére
...aztán 1:11.470 ha jól látom.
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7532 üzenetére
Csak én látom olyannak ezeket a képeket, mintha rendereltek lennének
főleg ez, de igazából a többi is olyan, mintha utólag rápakolták volna az embereket egy renderelt képre... -
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7554 üzenetére
A kintin már más... akkor csak alkottak a stúdióban
A videón egész érdekes a hátsó szárny azokkal a "vezetőkkel".
-
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7719 üzenetére
Ezeket én is utálom, nem azért írtam... csak hogy Mózlinak ez a terve elég hihetetlenül hangzott. pl Mi van, ha egy külső cégtől a valós érték tizedéért veszik az adott cuccot a csapatok? (persze valójában a maradék 90%-ot is megkapják, de pl a gyártótól más címen, a gártó egyéb szerződéseinek függvényében) Vagy egy reklámért cserébe kapják? Ezt mégis hogy számolják el a költségvetési kontrollnál?
-
Male
nagyúr
Hááát... ha korlátlanul nem is, de igen nagy mértékben lehet torzítani a valós képen azért.
Az FIA majd ellenőrzi a fél világot, vagy hogy?
...de pl ott a Total felirat a Reanult-n, cserébe tőlük kapják a kenőanyagot mondjuk (nem tudom, lehet pénz is van mellette). Ezt hogy számolod bele a költségvetési összegbe? Megkérdezik a Totalt, hogy mennyit ér a cucc amit adnak, vagy ők megállapítják mennyit ér az adott reklámfelület? Egyik sem járható út.
Ráadásul az F1-ben lévő csapatok nem teljesen különálló, csak az F1-el foglalkozó cégek... amelyik mögött ott áll egy autógyár, azt mégis hogy fogják ellenőrizni? Azt ők sem gondolhatják komolyan, hogy az autógyárak teljes belső könyvelését, szerződéseit majd ők ellenőrizgethetik... -
Male
nagyúr
Piquiet futama... hát igen, Briós szabadlábon, biztos ide is ő üzengetett
/Na jó, Danicával én is ütköznék a helyében, ezt meg tudom érteni / -
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7802 üzenetére
Nem szakmai elemzést írtam... más értette is
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7812 üzenetére
Ok, akkor semmi
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7830 üzenetére
A McLarenből akkor már kettő van... a többi csapat hogy áll ezzel? ( Ferrariból még csak készül a második, azt olvastam, de a többi csapatról nem tudok )
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7911 üzenetére
Köszi!
(Akkor vagy tényleg csak ennyi, vagy a CFD-ben és a szélcsatornában mást mutatott a cucc, mint amit a múlt héten tapasztaltak, és próbálnak rájönni, hogy mi a gond.) -
Male
nagyúr
válasz hunnylander #7913 üzenetére
Nyilván nem képesek ezek rá.... viszont az elmúlt években hallottunk párszor olyat, hogy teljesen máshogy viselkedett egy-egy elem a valóságban, mint ott, és akkor jött a nagy vizsgálódás, hogy miért is. Erre céloztam, hogy akár erről is lehet szó.
Igen, egy kerékkel nehéz "számolni", hiszen változik a helyzete, kicsit a mérete-alakja is, a felszíne sem egyszerű és állandó... nem olyan fix dolog, mint mondjuk egy szárny. (nem annyira lényeges, de valószínűleg azzal is foglalkoznak azért eleget... pl hogy ne lehessen a közelébe menni)
-
Male
nagyúr
"Virgin-Racing car falls apart
11:18 - The session is neutralized and the cause lies with the new Virgin Racing. The VR-01 lost all elements of the bodywork in Turn 2 that must be cleared first. "
Kezd szétesni a Virgin? Vagy csak félrefordított a gugli?
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #8119 üzenetére
Hűűű... ilyen listát ki ír a kislányokon kívül? Olyan bugyután néz ki az egész...
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #8124 üzenetére
Nem az, hogy ír... hanem hogy ilyet... Már a cím is... aztán "elkészült autók?", stb...
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #8126 üzenetére
...de te felírnád a lap tetejére, hogy melyik cégnek dolgozol???
..és a lista is nekem olyan, mintha X gumigyár be akarna szállni az F1-be, kiküldenék az egyik mérnöküket, és az olyan infókat írna fel, hogy az aszfalt szürke, a kerékvetők piros-fehérek és 20 kanyar van ezen a pályán...
-
Male
nagyúr
válasz Honey Bátyó #8167 üzenetére
...de már megvan a második piros zászló...
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #8173 üzenetére
Az AF szépen belőtte rajta a csigát
Ezen lett a legjobb -
Male
nagyúr
válasz hunnylander #8387 üzenetére
Köszi!
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #9351 üzenetére
Kábel... azért jó, hogy a UPC-nél plusz pénzért adnak egy ingyenes csatornát...
Remélem a múltkori F1 felmérésből kijön, hogy kéne hivatalos, mindent közvetítő, mindenütt nézhető F1 netes adás... ...és nem úgy oldják meg mint a tenisznél, hogy csak bizonyos országokban megy (tennistv.com), a többiek meg le vannak....
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9920 üzenetére
Például a szerződések...
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9923 üzenetére
Csak ezek a szerződések nem 15M-be kerülnek...
(közvetítés, pályák, beszállítók...) -
Male
nagyúr
válasz Oliverda #9928 üzenetére
Szerintem sincs semmi baj azzal, hogy jöttek kis csapatok... ki tudja hová jutnak pár év múlva. Viszont a HRT-t így teszt nélkül nem engedtem volna indulni... nekik a verseny helyett + a 107%-on megbukónak esetleg egy külön tesztnapot adni... Kisebb balesetveszély, nekik meg esély a felzárkózásra...
-
Male
nagyúr
válasz 7Heads Drago #9930 üzenetére
A legjobb köridő az időmérőn 1:53.883 volt... ez 107%-kal: 2:01.854... a teszteletlen HRT-ken kívül ezt mindenki átugrotta volna már most az első futamon... (Csak Palikék ezt nem számolták ki... bár nekik nem is ment volna ahogy az eddigi számolásaikat hallottam )
Oliverda: Igen, az is egy megoldás lett volna erre.
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz 7Heads Drago #9936 üzenetére
...végig az időmérőről beszéltem, valamit te olvastál félre szerintem
Szerk: Jah, értem miért, nem volt egyértelmű ahogy megfogalmaztam... az első futam alkalmával értettem (az első futam időmérőjén... így talán jobb lett volna).
[ Szerkesztve ]
-
-
Male
nagyúr
válasz Iron Funeral #10024 üzenetére
Haug mutogatta nagyon a saját KERS-üket... ugyhogy gyanítom Mercedes fejlesztés.
Amúgy ebből tényleg nem kéne egységes... és a limiteket is vagy nagyon meg kéne emelni, vagy megszüntetni (a súly és a technika úgyis határt szab neki). Egyrészt mert ennek a fejlesztésében rengeteg tartalék lehet még.... amik az autógyáraknak is megéri. Másrészt ha különbözőeket használnak, akkor lehet az egyik gyorsabban fel tud tölteni, a másik erősebb, stb... amiből lehetnek előzések.
A Williamses lendkerekes dolog, nem biztos, hogy a legjobb... az sem tart örökké, és az is veszélyes lehet épp úgy, ahogy az elektromos... ráadásul ki tudja mennyi a veszteség ott. Nekem a kondis megvalósítás a legszimpatikusabb... nagyon komoly kondik vannak már (gugli a Boostcap ultracapacitors-ra és már látni is mik jöttek ki...), és biztos sokkal többet ki lehet még belőlük hozni.
-
Male
nagyúr
válasz Oliverda #10030 üzenetére
Igen, olvastam akkoriban, meg videó is volt róla, hogy porrá hullik ilyenkor... csak ez épp olyan, minthogy a másik meg szigetelt... elvileg mindkettő biztonságos, gyakorlatilag meg majd kiderül(het).
(amúgy a szénszál-por nem éppen egészséges anyag... egy időben a fékeknél is ment a nyavalygás ezzel kapcsolatban)