- Milyen program, ami...?
- Synology NAS
- Proxmox VE
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ZTE Router - Digi, Port továbbítási megoldhatatlan gondok...
- AutoCAD
Aktív témák
-
sekli
addikt
válasz hunnylander #22546 üzenetére
hát ez szabálynak elég gyenge...
Olyan szabály kell, hogy mindenki tudja, hogy mi a határ a szabályos és a szabálytalan között... -
IreN!CuS
őstag
válasz shteer #22550 üzenetére
Nem azt írtam,hogy 1000 lónak kéne lennie hanem pár éve akörül jártak,most meg "visszalépnek" egy 1.6 Turbóhoz.
Miért túl nagy a sebesség?
2004ben időmérő edzésen mentek 363.1 km/h monzában és 1:20:089 volt a pole idén 348 km/h volt amit Alguersuari ment időmérő edzésen a pole pedig 1:21:962
2005ben ugyan így monza 359.5 km/h
Canada 2004 340.9 km/h pole 1:12:275 idén 323.6 km/h pole 1:15:105
(kanyarsebességben persze lehet,hogy a mostani autók jobban főleg a slic miatt)Kérdem én ha 2004ben 2-3secel voltak gyorsabbak az autók mint most akkor az nem visszafejlődés?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #22552 üzenetére
Egy kis olvasnivaló (angol), nem akárkitől (lásd a Paul Newman kijelentést) és nem akárki az idézett alany sem. Ulrich Baretzky (Audi Sport motorfejlesztés feje), jelenleg az egyik legnagyobb motorfejlesztő koponya a Föld nevű bolygó. És az új F1-es motorspecifikáció megalkotásában is részt vett tanácsadóként.
The Way It Is/ Ulrich Baretzky's vision for the sport
Nincs semmilyen visszalépés. egyébként meg az idei autók nagyon gyorsak voltak; 1-2 pálya nem mondja el a teljes igazságot és nem 2004 a mérce, mert azután is vissza kellett vágni 'a hajtást'.
Az F1-nek nem az a célja (szabályalkotók szemszögéből), hogy gyorsabb és gyorsabb legyen folyton-folyvást. Hanem hogy a világ leggyorsabb szériájának megmaradva egy ésszerű spektrumban tartózkodjon. Attól függően, hogy épp hol tart az adott formula (szabályrendszer), és hogy épp milyen változások történtek, az aktuális tempó egy zónában ingadozik. Egyáltalán nincs olyan cél, hogy minden pályán 2004-es körrekordokat kellene döntögetni. A kanyarsebesség idén is már bődületes volt; bizonyos helyeken valószínűleg az eddigi legnagyobb. Még egy kicsit gyorsulna, már látásvesztésük lenne a pilótáknak és nyomáskiegyenlítő ruhákat kéne bevezetni. Ha az lenne a cél, már rég 400-zal kanyarodnának az autók és nem lenne gond az új pilóták érkezése sem, mert fogyóeszköz lennének, a futamokra meg csak öngyilkosjelöltek mennének nézőnek, épeszű ember nem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
-
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #22546 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy elég tág értelemben használható. Lehetőséget adhat a nyílt csapatutasítás kimagyarázkodására, de ugyanúgy lehetőséget ad akár egy középső ujjas egyezményes jel miatti hőbelebancra is...
Egyaránt elszabadíthatja az anarchiát és a terrort, csak az ítélkezők hozzáállásán függ.Utánam a kondenzcsik!
-
cyberkind
félisten
-
cyberkind
félisten
válasz Motion_Blur #22558 üzenetére
Ezzel megint AUDI 1. 2. 3. hely lesz a Le Mans-on !
Ilyen kocsik kellenének az F1-be !
A cápauszony az régi ismerős ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
shteer
titán
válasz Motion_Blur #22554 üzenetére
azt a kupát eladja és vehet belőle egy normális öltöny
..szerintem jónak tűnik
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #22554 üzenetére
Az az Alonso nyócker edition eléggé üt.
...bár Webbo sem panaszkodhat. Úgy látszik, hogy a két nagy vesztes arcszőrzettel vigasztalódik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"A hangja meg egyéb külsőségek pedig csupán megszokás kérdése. Biztos vagyok benne, hogy 20-30 év múlva a következő generációnak a V10-es F1 mocik olyanok lesznek, mint kb nekünk egy gőzgép."
Én ebben egyáltalán nem vagyok olyan biztos. Még 15 év elteltével is a 12 hengeres Ferrari motor szól a legjobban. Fizikai képtelenség, hogy egy nyamvadt soros négyhengeres ennek valaha is csak a bokájáig felérjen.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kpal
veterán
válasz Motion_Blur #22554 üzenetére
Hemiltonékat hidegre tették .
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #22558 üzenetére
Ha jól látom, az nem csak cápauszony, hanem F-csatorna is.
Más: Úgy nézki a Team Lotus megtartja az Olajzöld-Sárga kombót, aminek kifejezettem örülök, mert esztétikailag a legszebb festésű autó az övék volt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
IreN!CuS
őstag
válasz hunnylander #22553 üzenetére
Kösz a linket átolvastam bár sok rész nem volt tiszta köszönhetően nagyszerű angoltudásomnak
Gondolom a kanyarsebesség a slic guminak köszönhető,vagy van más oka is?Néztem Eurosport-on a FIA gála ismétlést és volt az f1 Highlights videó,valakinek esetleg meg van,vagy tudna adni download linket ?(youtube-n nem találtam még fent)
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Pompi
MODERÁTOR
Feel Good Inc.
-
Oliverda
félisten
Börni aggodalmát fejezte ki a gálán az új motorok által generált hanghatás miatt. Elmondta, hogy a hang nagyon fontos. Remélem jó nagy anyagi buktát fog neki hozni ez az egész négyhengeres terv mert akkor van rá némi esély, hogy kicsit később kukázzák az egészet. Csak addig most már ne patkoljon el.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
zuchy
őstag
válasz Oliverda #22576 üzenetére
Nekem sem tettszik ez a 4 hengeresedés. És csak 12000RPM-ig mehet a fordulat, ha jól tudom. A Hangja nagyon más lesz neki, kb mint egy japán 4 hengeres tuningautónak.
Persze, annak se rossz, de azért a V8 klasszisokkal jobb. A fejlődés nem csak azt jelenti, hogy csökkentjük a hengerszámot. Inkább a lökettérfogatot csökkentsék, és az üzemanyagfogyasztást, tök mindegy hány henger kell egy adott teljesítményszint eléréséhez. Jó, lehet turbózni, de az meg full gázon fog elszállni.[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
zuchy
őstag
válasz venember83 #22580 üzenetére
Lehet hogy nem igaz, persze nem 1vs12 hengerre gondoltam. Mert ugye az energiát az üzemanyag adja. Hiába gondolom át, annyira nem értek hozzá, de szívesen látnám a magyarázatot, hogy miért. Gondolok itt arra, hogy a több henger egy fordulat alatt többet lök a hajtókaron.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
hunnylander
őstag
válasz IreN!CuS #22573 üzenetére
Az idei autókon már egy rakat leszorítóerő is volt; állítólag még a 2008-asnál is több. Tehát minden idők 'legleszorítóerősebb' autói lehettek. A dupla-tripla diffúzor betiltása már esedékes volt. Hallgattam az elmúlt hetekben egy podcastot benne Pat Symonds-szal, mint vendéggel. A követőautóknak pont az a turbulencia és légáramlatok a legrosszabbak, amit a diffúzor hoz létre.
Az FIA ma publikálta a 2011-es Technikai és Sportszabályzatot.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #22586 üzenetére
Van ebbe valami érdekes? Nincs kedvem végigolvasni az egészet.
Esetleg az FIA Gala videókról vagy az egész átadóról nem láttál valahol HD minőségű felvételt még?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #22587 üzenetére
Én is még csak belekukkantottam a Driver adjustable bodywork résznél.
Van benne sok érdekesség.
Pl. éjjel, reggelre virradólag egy 6 órás időszakban ki lesznek tiltva a szerelők a munkaterületekről (kivéve 4 személy), értelemszerűen, hogy pihenhessenek; ne legyenek agyondolgoztatva. Azt a négyet legalább lehet rotálni.
Jó lépés.
Meg sok olyan dolog van, amire I. Szabálymódosíttató Lajos világított rá az FIA számára.
HD verziót Mattzelnél keressétek majd a közeljövőben )órák-napok), a WRC Highlights már fenn van.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #22588 üzenetére
I szabálymódosító?
Hogy ne menjen benzin nélkül levezetőkört? -
horvathd
aktív tag
Egy jó angol nyelvű összefoglaló, az autókat érintő szabályváltozásokról: [link]
"The Kid just rages for a while."
-
Oliverda
félisten
válasz horvathd #22590 üzenetére
Ezzel valszeg kevesebb lesz az uszonyos autó.
Úgy látom, hogy passzív F-duct sem lehet már a szabályok szerint.
"Ban on Double Diffusers (DDD) and Open Exhaust Blown Diffusers (EBD)"
Na, a fújt diffúzort is elmeszelték?
A trükkös keréktárcsáknak és a Mercedes jó ronda légbeömlőjének is lőttek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #22591 üzenetére
Nem meszelték el a fújt diffúzort, csak az 'átfújós' diffúzort, de ezt előre lehetett tudni, mert ugyanaz a kiskapu tette lehetővé, ami 'a DDD'-t (vagyis a lyukas padlólemezzel kialakított többszintes difúzorokat; volt ilyenből már tripla, talán még quad is). Tehát a padlólemez lyukak lettek betiltva.
Az EBD-vel is csináltak olyat, hogy a padlólemez alá is tereltek a kipufogógázból nyílásokon keresztül.
Igen, úgy látszik a passzív F-Duct lehetőségei is igencsak leszűkültek. Csak a középső 15 cm-es zónában lehet játszadozni lyukakkal, úgy néz ki.
Ami az uszonyokat illeti, valamekkora hátranyúlás lesz a csapatok többségénél, mert ez hasznos aerodinamikailag. Viszont ezt pl. a McLaren már nagyon régóta műveli, minimum 2007 óta. Tehát adnak egyféle 'taréjt' a motorborításnak.
És azt idén Monzában is láthattuk, hogy F-Duct mellőzésekor milyen motorborítást preferál a McLaren. Az MP4-26-é is valami olyasmi lehet leginkább, ha ki nem találnak valami mást.
De a Mercedesnél is ugyanezen aerodinamikai haszonért nyúlt hátra a motorborítás szögletes vonalakkal megrajzolva.
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #22593 üzenetére
Lejárt az időm.
Értem. És a "trükkös" légbeömlő?
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #22595 üzenetére
Nagy kár, megnéztem volna miket hoznak össze annak a mintájára
-
Pompi
MODERÁTOR
Végre kint van az Abu Dhabi Race Edit [link]
Nemsokára lesz letölthető is.
Szerk: megnéztem, nem lett valami nagy szám... mintha valami más banda csinálta volna, főleg ezzel a zenével...
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p , p52 , L14
- Lenovo ideapad 330 Laptop, billentyűzet hibás,Normál állapotban,Intel I3 6006u,4gb,Ram,1 hónap garan
- Samsung Lcd 17" ingyen
- iPhone 13 Pro 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 86%/p3439
- Lenovo idepad 300 laptop,Normál Állapotba, 1 hó garancia,
- ASRock Radeon Phantom Gaming D RX 6900 XT 16G OC 16GB GDDR6 256bit (RX6900XT PGD 16GO) Videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen