- ASUS routerek
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Mobilinternet
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #8899 üzenetére
De az csak a szárny volt nem? Meg max egyéb légterelők sztem. Az meg nem +20 kiló, mint ezeknél.
Oliverda: Szervezik a pert Vagy nem tom...
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #8923 üzenetére
Ja, Semmi gubanc nincs, az hogy Bruno most a mezőnyben van az a csapatának köszönhető, Grosjean pl. nincs itt.
Amennyiben megússzák az első pár futamot műszaki gondok nélkül, erre kicsi az esély, úgy valóban erősek lehetnek az újoncok között.A Cosworth..bármennyire kényszermegoldás, azt jelenti hogy lesz aki figyeli és kézben tartja az erőforrást, a csapat pedig sikeresen kipróbált csapat a GP2-ben, Dallara pedig végzi majd a fejlesztéseket.
Persze teszt nélkül ez azt jelenti hogy az első futamok nagyon esetlegesek, de simán lehet hogy Senna annak ellenére bevállik a mezőnyben, hogy eddig semmi extra eredmény nem jött tőle.
A Lotus-t Kova' rosszabbnak érzi mint a 2003-s Minardi-t amit tesztelt, Virgin-nek sincs egyenlőre meg az a gyorsasága amivel szembeállítva egy GP2-s köridő az akkora gáz lenne.
Szal lehet mondani egyenlőre mind elég alacsonyról rugaszkodik neki, és sztem mindenki úgy is sejti hogy a verseny köztük egyfajta különverseny.Ez a név pedig fizetni fog úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8923 üzenetére
Azé az a Lonzi - Fisi szerintem nem egy fekete-fehéren megítélhető dolog. Briós már többször bizonyította hogy khm nem ugyanaz a háttér van mindenki mögött,főleg hogy akkor még ő volt lonzi menedzsere.
Amióta nincs Minardi azóta páran bizonyították hogy nagyon is jó volt anno hogy az új pilóták sokszor részt vettek egy-két évados minardis jellemformáló tréningen.
A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak, azért mégiscsak újoncok. ha nem dobják ki a Lotustól Gascoyne-t mint anno a F.Indiától akkor könnyen lehet hogy alkot vmi tökösebbet 2011re...
-
JColee
őstag
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8930 üzenetére
Úgy értettem teljesítményben tartanak ott ahol,az persze nem kérdés miért vannak a mezőnyben
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #8933 üzenetére
Nem kell megijedni. A F1 megszűnik aszfalthoz ragadt űrtechnika lenni. Szimplán egy F2+ sorozattá züllik le, hogy olcsóbban meglegyenek a cirkuszhoz a bohócok. Viszont ettől még tovább fognak emelkedni a jogdíjak - csakhogy duplán hízzon a profit.
Az újoncok mögé pedig már felsorakozott egy-egy komolyabb pénzügyi csoport, úgyhogy azok is fel fognak zárkózni, mint a Force India. Szerintem az év végére az az 5 mp-es hátrány 2-3 körülire fog olvadni...
A FIA meg bár totál inkompetens(Manor, Campos, USF1 - a kiválasztottak közül melyik névvel is találkozunk most a rajtrácson?) továbbra is élvezni fogja a hatalmát.Utánam a kondenzcsik!
-
Tálydi
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #8957 üzenetére
Úgy legyen
Mondjuk nekem már nyolcszoros, fantasztikus az a 2006.brazil nagydíjEeeeh, what’s up, doc?
-
P00By
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #8987 üzenetére
Ezt már kitárgyaltuk egyszer nem?
Nincsen közel a gumikhoz, csak ebből a szögből tűnik úgy.[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9078 üzenetére
Igazad van. Lehetséges, h az egyik verziódat alkalmazzák is. Mert azt nem írták, h mitől lett biztonságosabb(a tankolás hiányán kívül).
Annyira várom már a futamot. Apámmal meg is beszéltem, h együtt nézzük pöffeszkedve sok kajával
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9087 üzenetére
Passz...UPC Direct-en pl van DSF azt tudom de amúgy az Astra műholdon ingyenesen megtalálható. Csak egy alap beltéri kell meg egy lavór.
venember83: Egy ilyen napot nem hagynék ki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9090 üzenetére
Nem tudtam hogy tudod.
Őszintén szólva még nem kerestem online forrást hozzá.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9106 üzenetére
Az a probléma, hogy a BBC1-en csak az időmérő és a futam lesz. A szabadedzéseket a a BBC Red Button adja plusz a BBC F1-es websiteja UK proxy-s látogatók számára.
De Rai Sport van a FimOn-on, meg CCTV5 is (meg vagy 3000 ingyenes TV csatorna).
www.HunnyF1.com
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9115 üzenetére
Mindig ezt érzem, hogy kaszálni fogok, aztán nem mindig jön össze, sokszor nem.
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9120 üzenetére
-
laci666
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #9213 üzenetére
Má nem
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Misi 007
Közösségépítő
válasz TESCO-Zsömle #9219 üzenetére
Próbáld ezt akkor bár nálam az előző is simán megy!
[ Szerkesztve ]
-
Csabee.
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9234 üzenetére
Köszi, akkor a második szabadedzést megnézem ma ha tudom
Üdv: Csabee.
-
wildrain
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9246 üzenetére
Ugyan miért dobnák ki őket? Az szerinted mi lenne, ha nem cirkusz, amikor teszemazt Alonso az első helyen haladva azért veszítené el a pozíciót, mert lekörözéskor egy ütközés elkerülése érdekében meglátogatná a bukóteret? Képzeld csak el azt a balhét. És hogy jöhetne létre egy olyan a lassú csapatok nélkül?
Amikor azt mondod az F1-re, hogy cirkusz, akkor pont azt mondod vele, hogy kellenek az ilyenek, akik kilógnak a sorból, és megakad rajtuk az ember szeme. Ha a helyes szót akarod használni, akkor inkább a sport részét kellene emlegetni a dolognak, mert ők egyelőre éppenhogy csak résztvevők, nem pedig versenyzők. Pont a sport veszít azzal, ha minden előselejtező nélkül odaengedik a leggyengébbeket is a pályára. -
Fortissimus
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9286 üzenetére
atkoltozott ide
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
P00By
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9286 üzenetére
Én is a spanyolt nézem, tökéletes
Kicsit dobál az a kanyar!
-
-Mike-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9305 üzenetére
Chandhoknak nem lesz egyszerű dolga, ha egyáltalán fog indulni.
-
DigitXT
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9305 üzenetére
De erősen fityegett. ()
-
[CS]Blade2
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9312 üzenetére
Nem tudom, de ez így nem lesz valami biztonságos. Kobayashinak a pályáról is le kellet mennie, mikor hiretlen megérkezett Senna mögé.
Amúgy Chandhok azt mondta, hogy a kuplunggal és a váltóval volt valamilyenen probléma. -
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9323 üzenetére
Szerintem inkább a Force Indiához kéne menni. Ők jobban fejlődtek, 2 év alatt fel pénzből ledarálták a hátrányt, és az autójuk sem esik szét.
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9424 üzenetére
És a StefanGP -t nem engedték rajthoz állni idén, pedig készek lettek volna indulni, és valszeg többre vitték volna, mert az autójuk az megvolt. Itt jön ki az FiA patkánykodása.
TESCO-Zsömle: Azt azért lehet látni, hogy a Ferrari és a Mercedes jónak tűnik. A RedBull számomra most csalódás, nekem gyengének tűnnek. A Meki az egyetlen olyan csapat, ami szerintem még sumákol. Ott van valami turpisság, főleg Hamilton körül, mert Buttontól többet nem várok a tavaly év vége után.
És az is látszik, hogy az Alonso-Massa és a Schumacher-Rosberg párharcból eddig Alonso és Rosberg áll jobban. Ami szerintem megint csak papírforma.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
AMD Power
titán
válasz TESCO-Zsömle #9442 üzenetére
Majd meglátjuk, hogy a McLaren másodjára hogy boldogul a kétbajnokos felállással... 2007-ben az egyik nagyon megszívta...
Ezt nem igazán értem. Főleg a végét.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mrlujoak
veterán
válasz TESCO-Zsömle #9442 üzenetére
"Majd meglátjuk, hogy a McLaren másodjára hogy boldogul a kétbajnokos felállással... 2007-ben az egyik nagyon megszívta..."
Kétbajnokos? 2007-ben?
Hamilton 2008-ban lett "csak" VB...Amugy üdvözlök mindenkit újra a F1-ben.
Jó szurkolást mindenkinek, én meg szurkolok a Mercedes-eknek!mrlujoak
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9510 üzenetére
a Q3ra egy egykörös superpole rendszer kéne ezt már a hármasfelosztás bevezetése óta mondom
-
madstunt
addikt
válasz TESCO-Zsömle #9517 üzenetére
a ferkák már a spájzban vannak
-
Tálydi
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #9596 üzenetére
Majd meglátjuk
[CS]Blade2: A BMW tényleg szép...
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9715 üzenetére
Áh, kicsit nyomni szeretné, már elmelegednek a papucsok. Akkor ilyenkor mit kell csinálni, repülni? Vagy ez volt a cél, a 'látványos' vonatozás. Mert ha igen, akkor tökéletesen sikerült.
Legalább Palikékon néha lehet nevetni, most talán ők azok, akik miatt van valami izgalom, mert megpróbálják elhitetni.
Button -ról meg most kiderült, hol is van azon a ranglétrán. Kíváncsi vagyok hány futam kell, hogy megtörjön.Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9862 üzenetére
Hát ilyen most biztosan nem lesz mivel van egy kötelező kiállás, de korábban szó volt arról is hogy két kötelező lesz. Most ha jól tudom úgy áll a dolog hogy várnak jó pár versenyt és a tapasztalatok alapján lesz eldöntve hogy kötelező lesz-e a kettő vagy sem. Gondolom legkorábban az első európai futamon változhat ez a szabály ha egyáltalán változik majd.
A technikai fejlődéssel az a "baj", hogy baromi sok pénzt visz el és egy idő után megint az lenne hogy 1-2-3 csapat (akik megtehetik) 300-400 millákat költetnének el, a kisebbek meg csak loholnának utánuk az 1/3 akkora költségvetésükkel. A fix költségvetési limitbe pedig pár csapat nem ment bele meg nehezen is lenne ellenőrizhető.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9862 üzenetére
Akkor azért csúszott ki a háta, biztos túl korán vette el a gázt.
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9867 üzenetére
Ez oké, de mit szólnál egy olyan F1-hez ahol 6-8 autó áll rajthoz? Mert megszorítások nélkül kb. ilyen lenne sajnos.
Ilyen 1,2-1,5-el magasabb első helyezettnek járó pontszámmal meg ismét az lehetne a helyzet, hogy valaki már Silverstone-ban VB lenne és akkor meg azért menne a sírás. Nekem személy szerint a 10-8-6-5-4-3-2-1 tetszett a legjobban eddig.
hunnylander:
"Az abroncsok túl jók, túl kopásállóak lettek..., gyengíteni kellene őket és vagy 2 kötelező kerékcsere, hogy ne érje meg kímélni..."
Eggyel lágyabb fokozat kellett volna ide mindkét választható keverékből.
BMW001:
"Teli autóval egyik pilóta se fog elkezdeni még csak támadni se tartósan, mert szétmennek a gumik."
Lásd feljebb de Button is lenyilatkozta hogy túlságosan is óvta a gumikat (felesleges volt), bírták volna jobban is a tempót de nem győzöm hangsúlyozni hogy ez még csak egy, a legelső verseny volt az új szabályokkal.
Btw tisztán emlékszek hogy hasonló vagy még nagyobb sírás ment a 2005-ös első verseny után is amikor nem lehetett gumit cserélni a futamok alatt. Ettől függetlenül volt pár elég jó és izgalmas verseny 2005-ben. Szvsz nem vall egy túl bölcs és tapasztalt F1-es nézőre az, ha valaki egy futam után kijelenti hogy biztosan unalmasabb lett így a verseny.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9892 üzenetére
Azt is érdemes megjegyezni, hogy hála az olcsósításnak, a Ferrari az egyetlen igazi gyári csapat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
eXodus
őstag
válasz TESCO-Zsömle #9894 üzenetére
Mercedes?
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9902 üzenetére
...ha ez a lehetőség megszűnik akkor majd hatékonyabban kell felhasználniuk a pénzt. Amúgy én egyik gyári csapat távozását sem sajnálom. A 90es években a Ferrari-n kívül nem nagyon volt más gyári csapat mégis remek versenyek voltak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9907 üzenetére
Mondj csúcsabbat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9920 üzenetére
Például a szerződések...
-
#70869248
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #9920 üzenetére
Nem hinném hogy müködne...igazából egy olyan sorozat létezik aminek a presztizse alacsonyan van tartva, de megvan benne az a történelmiség amit nehéz jogi papirokkal legyőzni.
Az egész nagyon hasonlatos ahoz ami Amerikában zajlik már tiz éve a Nascar és formula sorozatok között.
Amikor az F1 megtisztul a gyártók erejétől akkor könnyen irányíthatóvá vállik, 40 millás csapatok soha nem fogják elvállalni egy önálló sorozat beindítását, nincs elég erejük egy milliárdos gépezet megakasztásához...és nem is hinne bennük senki.Egy olyan sorozat létezik, amiben a gyártók érdeke komolyan, a legfelsőbb szinten azaz a prototipusok szintjén részt vesz, ez pedig a Le Mans.
Innen lenne a legkönnyebb építkezni...van történelem, van erős érdek a gyártóknak, és nincs 'szivar' hagyomány. -
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #9923 üzenetére
Csak ezek a szerződések nem 15M-be kerülnek...
(közvetítés, pályák, beszállítók...) -
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #9920 üzenetére
Az hogy egy ilyen sorozatba baromi sokat kellene fektetni és baromi sok időt is venne igénybe hogy valamennyire is népszerűvé váljon is visszahozzon valamit a befektetésekből. Ott volt példának a CART/ChampCar ami sajnos szintén befuccsolt. Nem olyan egyszerű létrehozni és hosszú évekig életben tartani egy ilyen kaliberű sorozatot.
sh4d0w:
Majd idővel elérik a színvonalat vagy kihullanak. Nem tudom hogy miért zavarnak ennyi embert ezek a csapatok. A Super Aguri-t tudnám példának felhozni akik szintén nagyon mélyről indultak még 2006-ban aztán 1.5 évre rá már Alonso-t előzte Sato. Persze mögöttük a Honda állt de ezek mögött a csapatok mögött is vannak elég jó szakemberek. Évekig ott volt a Minardi is de a 90es évek elején is elég sok volt a hasonlóan kis csapat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#27441408
törölt tag
válasz TESCO-Zsömle #9923 üzenetére
De őt a Ferrári akarta elküldeni és KIMI meg nem túlzottan ellenkezett...
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #10001 üzenetére
A KERS nem benzinnel működik és tökéletes lehetőség az utcai autókba való fejlesztéshez is... Ezeknél a motoroknál meg keményen számítanak a mp-ek is, hány mp-ig megy hány száz rpm-mel gyorsabban... persze bele lehet tervezni a pluszt... de nem ez lenne a lényege.
Amúgy kár hogy más Bahrein, így nem lehetett összehasonlítani a mostani időket a tavalyiakkal, de Ausztráliában legalább lesz rá lehetőség. Kíváncsi vagyok, mennyit gyorsultak az autók tavaly év elejéhez képest. -
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10001 üzenetére
Pedig nem volt izgalmas bármiért is kezdték el piszkálni.
"A tankolás engedélyezése óta eltelt 16 esztendőben a csapatok stratégái szinte a tökélyre fejlesztették tudományukat. Két versenyző párbaját az esetek többségében az döntötte el, hogy melyikük tudott néhány körrel tovább a pályán maradni boxkiállása előtt. Mivel az istállók egymást is kiismerték, a gyorsabb versenyzők már csak azért sem próbálkoztak előzéssel, mert jól tudták, hogy néhány körrel többre elegendő üzemanyagszintjük révén úgyis vetélytársuk elé kerülnek majd. A futamok utolsó etapjára a legritkább esetekben maradtak eldöntendő kérdések."
Amúgy a biztonság volt az utolsó szempont. Ami még az egyik elsődleges szempont volt az a költségtakarékosság mivel így nem kell hurcolni versenyről versenyre a tankolóberendezéseket.
A KERS azért kell mert környezetbarátabb és az amúgy pocsékba vesző energiát hasznosítja fel újra. A Willimas-féle hybrid cuccba pl. akksi sem kell.
Más:
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10064 üzenetére
Nos, szerintem börni temetésén rengeteg boldog ember próbál majd komorságot eröltetni az arcára...
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10080 üzenetére
Nem tudom hogy egyáltalán létezik-e külön szűrő az ilyen homokos pályákra. Az meg a másik hogy ha létezik akkor számít-e ennyit. Én kétlem.
Szvsz ezek a nagy időmérős különbségek inkább annak voltak köszönhetőek, hogy a csapatok még eléggé a sötétben tapogatóznak az új szabályok miatt. Sokan nem merték gyilkolni a gumit a Q3-ban attól tartva hogy majd mi lesz majd a versenyen az első kiállásig 45-50 fokos aszfalton. Többen elmondták hogy a versenyen is lehetett volna még agresszívebben hajtani mert a gumik bírták volna. Csak ugye ez így utólag derült ki. Kell még pár verseny hogy letisztuljanak a dolgok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz TESCO-Zsömle #10080 üzenetére
Az a gond, hogy ez a sivatagi homok messze finomabb, mint a kiskunsági. A szél görgeti ésolyan finommá válik, hogy a natúr duplaszűrőkön is simán átmegy, és pillanatok alatt galyra vágja a motorokat. Normális körülmények között soha nem használja senki, mert mint minden szűrő - folytja a motort. Ha ezt kivették, akkor visszaszerezhettek jónéhány pacit a motorháztető alá, csak a többitis kockáztatták vele. Felteszem, nem próbálkoznak vele a következő sivatagi show-n, ha igen akkor, akkor helyből cserélik a motort a futamra...
A hőmérséklet inkább a gumiknál lesz érdekes. Itt mindenki gumija túlmelegedett, főleg követéskor. Érdekes, hogy ezt a sok "expert" valahogy nem tette a fazékba, miközben saját előzésmentes futam elméletüket főzögették. Lehet, hogy ez a hidegebb futamokon nem jön annyira elő. Sőt, az is lehet, hogy a Sauber a kissebb kopás helyett hidegebben tartott gumival fogja meglepni az élmezőnyt...
Utánam a kondenzcsik!
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #10102 üzenetére
Az 24 ember összesen... és gondolom a többi felesleget is kiszórják, csak azért nem sírnak ilyen hangosan. Ráadásul nincsenek kitiltva, csak ha oda akarják vinni, akkor a csapatok számára biztosított létszámból kell megoldani...
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #10106 üzenetére
Hű... már nem nagyon gondolkozom... miért 23?
Szerintem azok régen is csak a táblát tartották... bááár... a fene tudja, lehet
Aktív témák
- Path of Exile (ARPG)
- Politika
- Blu-ray lejátszók
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- ASUS routerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3390 2in1/I5-8350U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen