Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Az a baj, hogy az első kanyarig nem igazán jelent előnyt a KERS. Valszeg nem is használja majd Kimi, mert ott akkora lesz a tülekedés, hogy nincs értelme + hamar jön a féktáv. Orúzsig vezető részen viszont tolhatja, hogy a kanyart elhagyva tapadhasson a szélárnyékra. Csak két olyan előzés kell, mint amit tavaly csinált az első 2 körben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Ha a Ferrari nem állt volna le a fejlesztésekkel és hamarabb jöttek volna a jó eredmények... Főleg Button tanárúr jelenlegi teljesítményét nézve, nem lenne nagy munka behozni egy 20-25 pontos hátrányt 4-5 futam alatt. De már késő.
Idén nem Monzában lesz a bejelentés, hanem Abu Dhabi-ban.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Amennyiben leváltják, akkor ez már eldőlt...és hiába hoz bármit. Amikor a Ferrari-val hírbe hozták akkor is már mikor kiszivárgott...
Alonso-val lecserélve jobban jár a Ferka szvsz. Massa meg végül is amíg nem sérült le jobban állt mint Kimi (jóval), azaz Massa-val szemben lenne igazságtalan Kimi-t erősebbnek kijelenteni.Wild: tom-tom, csak a -győzelem- szó volt halálos
[ Szerkesztve ]
-
Chip
aktív tag
Szerintem is valószinűbb, hogy Gene ruhatárából kapta az overallt, mert a másik 3 Ferraris versenyző ruhája kicsit szűk lenne rá szerintem.
Alonso meg majd kap újjat a Santander-tőlAz F1live.com adatai a pilóták magasságáról és tömegéről:
Fisichella 172cm, 67kg
Gene 175cm, 70kg
Massa 166cm, 59kg
Raikonnen 172cm, 62kg
Badoer 170cm, 58kg
Alonso 171cm, 68kg
-
wildrain
addikt
Én a domborúra tenném a kereket, így a rázós rész a két kerék közé esne. Ha régebben kibírták az autók azt, hogy a levegőbe dobta őket a rázókő, mint a Motion által linkelt képen Hamilton autóját, akkor most is meg lehet mászni a domború részt, sőt szerintem inkább könnyítették a kanyarvételt, mert eltűnt a rázóssága. Esetleg a magassága lehet gáz, de majd meglátjuk hétvégén, hogy használják-e vagy sem.
-
#70869248
törölt tag
-
zed1983
őstag
Szvsz ha jövőre 1 tankkal kell végignyomni az egész versenyt, akkor a brawn-nak nem sokat kell fejleszteni, mert a mostani gépük is üresen és teli is tapad és elég jól használják a gumit, majd meglátjuk...
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
proof88
addikt
nagyon jó!
Én csak most szembesültem a többi verzióval:
GTA 4
Sokféle halál
Counter-Strike-os Magdi anyus halál
Barátok közt - Counter-Strike version - ezen is szakadtam!
És ha már itt vagyunk, ezen mindig szakadok: Jigsaw falls (hosszú verzió) -
-
#70869248
törölt tag
Kimi jól megy mostanában az nálam is egyértelmű, de én nagyon nem szeretném ha a McLaren-hez menne/jönne.
Jelenleg is az egyik érv a Kimi drukkereknél az hogy a Ferrari-nál elnyomták Kimi-t (ami nálam veri a biztosítékot), és az Alonso példáján kiindulva, ha Kimi-nek nem sikerül a McLaren-s szereplése akkor megint azt kellene hallgatni hogy persze mert Hamilton Mclaren-s nevelés és Kimi-t elnyomják.
...Ezek Kimi drukkerként valszeg nem feltünőek, de semlegesként a falra lehet mászni töle komolyanMeg én egy vidámabb, vagy feszesebb összeállítást várnék. De ennyi..mert abban biztos vagyok hogy Kimi sokkal jobban fog szerepelni mint Kovalainen, és Hamilton-nak összeszedettebben kell versenyeznie ha Kimi lesz a csapattársa.
-
#70869248
törölt tag
Pont másként érzem, sztem Massa idegesebben vezet mint Kimi, és én azokat az időszakokat amikor Kimi gyenge versenyeket futott, de ővé volt a leggyorsabb kör, szal én pont ezzel magyaráztam magamban: Nehezen müködnek alatta a gumik, viszont amikor müködnek akkor kijön a gyorsasága.
..és most is azt gondolom hogy a McLaren már Hamilton-é...azaz az ő szája íze szerint fejlesztik, és Hamilton stílusához közelebb van Alonso stílusa, mindketten mozgatják az autó hátulját, és mindketten látványosan rázóköveznek...ezért gondolom azt hogy ideálisabb lenne egy Alonso-Hamilton felállás az autó/versenyző csomag fejlődése szempontjából.
Míg Alonso stílusa és Massa stílusa sincs messze, ezért ebben a felállásban a Ferrari sztem csak nyerhet.
A McLaren-nél Kovalainen-nek szvsz semleges (szemre), közelebb a finom vezetéshez.
Kimi viszont finoman vezet, a McLaren gyengül szvsz egy Kimi-Hamilton felállásban, holott a versenyzőpáros egyértelműen erősebb mint Kovalainen-Hamilton.De ez csak a saját okoskodásom, nem is vitaképes.
Kimi szvsz a Brawn-hoz menne Button mellé, mert ők hasonlóan vezetnek...Button-nak is voltak gumimelegítési bajai, és náluk is nagy az eltérés a két versenyző között (Rubinho-Jenson).
De nagyon hasonló volt a gond a Bmw-nél is, Kubica 'nyersebb' stílusban vezet mint Heidfeld, és ezért Heidfeld-nek voltak is gondjai, valmint a felállásuk sem volt igazán nyerő.
[ Szerkesztve ]
-
RedWing
aktív tag
Így már 95%, hogy megy a Ferkától. Szerintem.
Nagyon kíváncsi leszek, hogy hova igazol. A Meki lenne szvsz a legjobb választás.
Szerintem nem lenne probléma a Kimi-Hamilton párossal. Sőt! Egymást fogják ösztönözni.
Szerintem erősebbek lesznek mint az Alonso-Massa páros. Ott ugyanis Massa nehezen fogja elviselni, ha Alonsot támogatják, és ez fordítva is igaz. Ebből a párosból még lehetnek komoly nézeteltérések. Ha pedig egyenlő feltételeket kapnak, akkor számomra nem kérdés, hogy melyikük lesz gyorsabb és stabilabb.
A csapatvezetés meg őrjönghet, mikor az általuk fizetett Kimi elkeni a Ferkát.
Akkor fognak igazán szopni, ha mondjuk a téli teszteken kiderül, hogy Massa nem bírja a terhelést (Ne így legyen!!!).Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
veterán
Szerinte ez már le van játsza a háttérben,ha Massa nem szenved balesetet akkor már régen bejelentették volna.
Kimi el volt nyomva a Ferrariban,Nézd meg,hogy amióta nincs massa azóta állandóan dobogón van,söt futamot is nyert.Látszik rajta,hogy nagyon akar és a csapat is támogatjaduree54
-
proof88
addikt
Az előfordul, hogy leér a pálya bizonyos részein a kocsi alja és ilyenkor szikrázik, szerintem a legészrevehetőbb ez Szingapúrban, ahol olyan fos volt tavaly a pálya, rengeteg szikra volt, sok szegény pilóta meg mit szívhat ilyenkor, ahogy rázza őket a kocsi... nem néztem ma szabadedzést, szóval nem tudom, mennyivel jobb a helyzet, mint tavaly... mindegy, a lényeg az, hogy ilyenektől elvileg nem lesz baja a váltónak...
Viszont elromolhat a váltó simán, ha kicsit nagyobb ütést kap a kocsi alja, ilyenre sok példa volt már a való életben is, vagy ha nem a váltó, akkor valami más... de igen, a váltó tönkremehet és tönkre is szokott menni... de ilyen kis súrlódásoktól nem szokott... kérdés, hogy mennyire volt kis súrlódás a játékban, amit csináltál. -
Pompi
MODERÁTOR
Én is előbbre vártam Q3-ban, ahogy néztem hiába ment 3 (4?) kört ahogy a mérnöke mondta az elején, mert nem javított az első körének idején (de lehet rosszul láttam, majd kiderül ha lesz info).
Q2-ben szerintem mákja (is) volt, hogy az elején kijött és futott egy kvázi gyorsat, mert utána ez sokaknak nem sikerült a piros zászlók miatt.Feel Good Inc.
-
Motion_Blur
félisten
-
JJános
addikt
Mivel elsősorban F1 drukker vagyok, és hogy ne piszkáljanak, jóval az év kezdete előtt bejelentettem, és most is, hogy kinek fogok elsősorban szurkolni.
Azt ugyanis nem szeretném, ha a jól szereplő csapatnak kezdenék el szurkolni, mert ilyen emberke van sok.Lehet jövőre is váltok, de ha hozzák az általam várt szintet, akko nem. Ettől függetlenül minden F1-es pilótának, és pá csapatnak is szurkolok.
Motin_Blur: Én is köszi a képeket.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
[CS]Blade2
addikt