Aktív témák

  • hunnylander

    őstag

    válasz IreN!CuS #22552 üzenetére

    Egy kis olvasnivaló (angol), nem akárkitől (lásd a Paul Newman kijelentést) és nem akárki az idézett alany sem. Ulrich Baretzky (Audi Sport motorfejlesztés feje), jelenleg az egyik legnagyobb motorfejlesztő koponya a Föld nevű bolygó. És az új F1-es motorspecifikáció megalkotásában is részt vett tanácsadóként.

    The Way It Is/ Ulrich Baretzky's vision for the sport

    Nincs semmilyen visszalépés. egyébként meg az idei autók nagyon gyorsak voltak; 1-2 pálya nem mondja el a teljes igazságot és nem 2004 a mérce, mert azután is vissza kellett vágni 'a hajtást'.

    Az F1-nek nem az a célja (szabályalkotók szemszögéből), hogy gyorsabb és gyorsabb legyen folyton-folyvást. Hanem hogy a világ leggyorsabb szériájának megmaradva egy ésszerű spektrumban tartózkodjon. Attól függően, hogy épp hol tart az adott formula (szabályrendszer), és hogy épp milyen változások történtek, az aktuális tempó egy zónában ingadozik. Egyáltalán nincs olyan cél, hogy minden pályán 2004-es körrekordokat kellene döntögetni. A kanyarsebesség idén is már bődületes volt; bizonyos helyeken valószínűleg az eddigi legnagyobb. Még egy kicsit gyorsulna, már látásvesztésük lenne a pilótáknak és nyomáskiegyenlítő ruhákat kéne bevezetni. Ha az lenne a cél, már rég 400-zal kanyarodnának az autók és nem lenne gond az új pilóták érkezése sem, mert fogyóeszköz lennének, a futamokra meg csak öngyilkosjelöltek mennének nézőnek, épeszű ember nem.

    [ Szerkesztve ]

    www.HunnyF1.com

Aktív témák