- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mutt
senior tag
válasz alfa20 #53339 üzenetére
Szia,
Ha még aktuális, akkor itt vannak az én tippeim (KOCKA függvényben kezdő vagyok).
1. Power Query-ben amikor a kapcsolati betöltést választod, akkor legyen bepipálva az adatmodellhez hozzáadás.
2. Power Pivot fülön hozz létre egy mértéket (measure-t).
3. A képleted:=KOCKA.ÉRTÉK("ThisWorkbookDataModel";"[Measures].[result]";"[tbGfk].[GFK].&["&A2&"]")
üdv
A tanácsaimat ingyen adom. Ha nem tetszik, akkor kérlek ne kritizáld! / https://github.com/viszi/codes/tree/master/Excel
-
félisten
válasz alfa20 #53342 üzenetére
Sajnos vannak alapvető dolgok, amikkel nem vagy tisztában, először azokat kellene rendbe rakni. Tényleg ne vedd ezt rosszindulatú kritikának, csak sok dologról kellene írni, pl:
"Majd a KOCKA.TAG függvényel a fejrészt be akartam tallózni, de már itt #HIÁNYZIK-ot dob."
Igen, mert a Measures-t olyan mezőknél használatos, amik származtatott/számolt mezők, tehát maga táblázat fizikailag nem tartalmazza.Adok pár linket, azokat nézd meg.
CUBEMEMBER (KOCKA.TAG) Function