Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SUPREME7
addikt
válasz rednifegnar #86900 üzenetére
Azt írtad, nem tudta eladni a cuccot, aztán nen tudta a nemzetközi szállítást beállítani. Ha valamit nem tudott eladni, nem csökken a limitje, tehát ugyanúgy fel tudta volna tenni módosított szállítással.
-
SUPREME7
addikt
válasz rednifegnar #86898 üzenetére
A havi eladási limitnek semmi köze ahhoz, hogy ő mit állít be, hogy hova hajlandó postázni. A postaköltség beleszámít a limitbe, de ő dönti el, hogy UK only, vagy EU, vagy esetleg Worldwide, sőt konkrét országokra le tud szűrni, egyeseket kizárni.
Engem is éppen ezzel az eladási limittel sz*pat az ebay, de mondom, ennek semmi köze ahhoz, hogy ő hova hajlandó postázni.
-
SUPREME7
addikt
Sziasztok, tudtok valami okosat mondani, hogy mennyi eladás szükséges ahhoz, hogy emeljenek a havi limitemen? Jelenleg 200 font / hó a limitem (évekkel ezelőtt már adtam el dolgokat az ebay-en, van 26 eladói értékelésem, de azóta se eladás/se vétel)
Van egy termékem amit 100+ fontért árulnék / db, dehát így havi egyet tudok eladni, egyet már el is adtam, tök jó értékelést kaptam, de sehol semmi normális infó, ezzel meg nem sokra megyek:
We’ll review your account every month and adjust your limit automatically based on your sales volume and the feedback you receive.
Természetesen próbáltam a limit emelést kérvényezni, de egyből visszadob, hogy legyek türelmes Mert ha valami filléres kacat lenne, amiből el tudok adni akár több darabot havonta, és kapok rá sok értékelést, akkor gondolom gyorsabban eljutnék a limit emelésig, de így, hogy 1db-bal kell beérnem, ez így szívás ...
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz SUPREME7 #57686 üzenetére
Van remény, el se hiszem, de vannak rendes emberek az ebay-en
Hi
On 8th November I ordered from you LG G3 smart cover
case number 509316****, and since I didn't get the item I recived from you a refund.
Today I got the item ! I want to send you your money for that - I think Paypal will be the best way for that (but if you prefer another way let me know).
Please send me your Paypal email and I'll make the transaction of
16 British pounds =/~ 24 U.S. dollarsIf you need me to write ebay costumer service - let me know
Sorry for all the situation -
SUPREME7
addikt
Igen, Postával nyugodtan, levélként simán küldheted, 2kg-ba belefér. + kérj rá értékbiztosítást, minden 5000Ft után 400Ft körüli összeg, de 9300Ft-ig úgyis a paypal visszafizeti a postaköltséget, szóval belefér. Részletek itt: https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
Éééés igen, az ebaynek ismét sikerült megszivatnia. Eladott cucc, vevő nem kapta meg. Vevő nyitott egy case-t, leírtam neki, hogy nézze meg a trackinget, Magyarországot elhagyta, szóval náluk tünt el, de indíttattam a postán kerestetést, és ha eltűntnek nyilvánítják és engem a posta kártalanít, akkor azonnal refundolok. Erre eszkalálta a case-t és az ebay azonnal refundolt neki pedig látszik a nyomkövetésen, hogy úton van a cucc, tehát én megtettem amit tudtam. Tehát ha végül előkerül a cucc akkor ő visszakapta a pénzét, megtartja a terméket, én meg buktam a cuccot és a postaköltséget, és az ebay fee-t amit már kifizettem. Komolyan nem éri meg becsületesen eladni ezen a moslékon.
-
SUPREME7
addikt
Mi a fene van az ebay-el? Tegnap is kaptam emailt, hogy megvették egy cuccomat, de paypal-re nem jött pénz, és ebay-en se látszik fizetettnek. Ma ugyanez egy másik cuccal. Buyitnow-s mindkettő. Ha a fizetés megszakad esetleg, akkor lehet ez?
-
SUPREME7
addikt
válasz menledge #57548 üzenetére
Külföldi ajánlott levélküldemény automatikusan elsőbbségi, benne van az árban (nem kell áfás számla ha egyébként nem tudod elszámolni, én a feladószelvényről csatoltam képet a paypalnek és elfogadták) . Necces egyébként, de ha holnap feladod, akkor még hétvége előtt elindíthatják, és akkor még időben visszaérhet, hogy megkapd az újat karácsony előtt.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz menledge #57543 üzenetére
Nem, ne várj, az akkor van, ha az eladó fizeti és rendeli meg neked a futárt a visszaküldésre. De írd meg neki, hogy te a rendelt termékre igényt tartasz, és ha visszaért akkor küldje azt.
Nyomatékosíthatod azzal, hogy nem fogsz neki pozitív értékelést adni.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz Atomantiii #57538 üzenetére
Lehetséges, valamiért nekem 5kg rémlik, de a pulcsi tuti nincs még 2kg közelébe sem
-
SUPREME7
addikt
válasz menledge #57535 üzenetére
Hát ez megbeszélés kérdése, de ha ebay-en kívül le is beszélitek, semmi sem garantálja, hogy állja a szavát. Szóval én azt mondom, hogy return requesttel küldd vissza, és beszéld meg az eladóval, hogy az eredeti áron kérnéd a másikat.
A postát meg simán meg lehet oldani, beleteszed egy szatyorba, barna ragasztóval körbetekered vagy egy dobozba belerakod. 5kg-ig fel tudod adni levélként.
-
SUPREME7
addikt
válasz menledge #57532 üzenetére
Ha nem akarsz egyezkedni vele akkor egyszerűbb a return request. Megnyitod, csatolod a képet, hogy te nem azt kaptad, és már adhatod is postára (szigorúan ajánlottan, hogy követhető legyen) és ha visszaért, visszakapod a pénzt (és kérheted a paypaltől a postaköltséget)
A lényeg, hogy mindenről ha lehet készíts fotót, a nem megfelelő termékről, visszaküldés postai ajánlott szelvény stb, ezek mindig jól jöhetnek.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz menledge #57530 üzenetére
Írj az eladónak első körben, aztán gondolom vissza kell küldened, hogy kicserélje. Maximum ha jó fej, fizeti a költségét. Ha nem, akkor nyiss egy item not as described case-t, akkor is vissza kell küldened, de akkor a paypaltől visszaigényelheted a postaköltséget.
Illetve a legegyszerűbb a myebay-en a lehetőségeknél a "return this item" - et kiválasztani. Ez annyiból jobb is, hogy hivatalos, az eladó nem tud megszivatni.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz SUPREME7 #57440 üzenetére
Na ezt már szeretem, tegnap ahogy megadtam a paypalnek a visszaküldésről a TN-t, fényképet egy óra múlva le is zárták a case-t, és visszakaptam a pénzt. Elindítottam a postaköltség visszatérítést is, arról meg ma jött a mail, hogy elfogadták, hamarosan megkapom. Korrekt. Csak ez az időhúzás, meg utánajárás bosszant amikor egyértelműen hamis cuccot árul a jóember.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz cbmfan #57434 üzenetére
Amíg vissza nem küldi, úgyse lesz semmi. Ma küldtem vissza egy akksit Londonba. Full megbízható eladónak tűnt, 160-an vettek már az akksiból, nem találtam negatív feedbacket (mondjuk ebay-en ez krva szarul van megcsinálva, hogy csak ömlesztve lehet a feedbacket megnézni, adott termékre nem) erre egy utolsó gagyi hamisítványt kaptam ami egyrészt nem működött, másrészt jóval kisebb volt méretre. Lefényképeztem, levideóztam, mindent csatoltam, az eladó semmire se reagált, és mégis úgy döntött a paypal, hogy küldjem vissza és majd utána kapom vissza a pénzt, pedig egyértelmű hamisítványt kaptam.
Jobban jártam volna, ha nem az "egyenes" úton csinálom, hanem szimplán letagadom, hogy megjött, úgyse nyomkövetett volt. Mindegy, ideje kipróbálni a paypal visszaküldési költség visszatérítését, eddig nem volt szerencsém hozzá ...
Nem baj, az eladó elkönyvelhet egy negatívat.
-
SUPREME7
addikt
válasz kovacs.adam9 #57420 üzenetére
Kb semmivel. 2-3 kiló felett egyszerűen horror árak vannak még a környező országokba is. Nem tudom milyen értékű gép, de inkább add el itthon. (mire a jutalékok és a szállítási költség lejön, nem leszel boldog a végeredménytől)
-
SUPREME7
addikt
válasz kmisi99 #57337 üzenetére
Ha nem valami begyepesedett figura, indíts egy "request total" felkérést. Mikor ki akarod fizetni, akkor ugye hibát dob, hogy adj meg másik címet blablba, és ott tudsz ilyet csinálni. És az eladó ha jófej, lehet, hogy neked is megfelelő postaköltséggel elküldi. Ha meg nem, akkor még mindig lehet töröltetni, csak nem tudni az ebay hány visszatáncolás után tilt le licitálásról.
-
SUPREME7
addikt
-
SUPREME7
addikt
válasz tomrRRR #57012 üzenetére
Estimated completion date, tehát ez nem fix hanem várható dátum, fogalmam sincs mi ez az echeck de ezek szerint még nem ment végbe konkrétan a tranzakció.
Ja és ha jóváíródik esetleg holnap az összeg, lehet, hogy 21 napig akkor se fogsz hozzáférni. (egyébként jól értem, hogy a paypal-ebay jutalékot akarod megkerülni? Mert ha jól látom már egyszer lement a tranzakció)
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
Az eladó adja meg, hogy maximum mennyivel a fizetés után postázza. Azt hiszem ez default beállításnál 3 munkanap. Ha túllépi akkor írj rá, ha nem válaszol akkor reklamálj. Lehet, hogy tényleg csak elfelejtette, de nem írtad milyen eladói múltja van.
A terméklapon a postázás infónál ott van a "Domestic dispatch time".
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz tomrRRR #56917 üzenetére
Nem, addigra írja jóvá a paypal az egyenlegedre, de 21 napig zárolja is, tehát 25-e után fogod tudni használni, ha addig a vevő nem rinyál valamiért, mert ha nyit egy vitát akkor annak lezárásáig szintén nem férsz hozzá. És ha le akar húzni, simán mondhatja, hogy nem kapott semmit, és mivel nem fizikai termékről van szó, esélyes, hogy ő nyer. Bár nem tudom ilyen esetben mi van, él-e a money back guarantee.
-
SUPREME7
addikt
Izraelbe se postázzatok. 3/2 "eltűnt" csomag. Tudja valaki mire számíthatok a postán ha bejelentem? Nemzetközi cuccnál van kártérítés, vagy valami?
-
SUPREME7
addikt
válasz cbmfan #56835 üzenetére
Nekem is alakul a sztori ...
Okoskatörp lezárta a return requestet mert nem refundoltam neki árumegtartással, és inkább nyitott egy vitát a paypal-en, ami nekem sokkal jobb is, végre le tudom írni rendesen, hogy mi az én álláspontom, és azt, hogy a kedves vevő csak a teljes refundot hajlandó elfogadni áruvisszaküldés nélkül, csatolhattam fényképeket meg leírtam, hogy a többi vevő érdekes módon elégedett a termékkel, ha hamis cuccot árulnék, nem egy vevő reklamálna, és egyből eszkaláltam is az ügyet, szóval várom a paypal döntését.
Remélem ennyi elég a paypalnek, hogy ne ennek a szarházinak ítéljen.
Tuti, hogy kétszer is meggondolom mielőtt legközelebb eladok valamit az ebay-en.
-
SUPREME7
addikt
Szevasztok, megpróbál lehúzni egy nyomorult, eladtam jópár eredeti LG kiegészítőt, erre nyit egy return requestet, hogy hamis kínai cuccot küldtem neki, ami hazugság, és még ő fenyeget meg jelentget mert agresszívan válaszolok neki.
Mivel az ebay azon kívül, hogy elfogadom a visszaküldést vagy azonnal refundolok neki nem hagyott más választást mint, hogy elfogadtam a visszaküldést. De ez a senkiházi most meg azért hisztizik mert szerinte nekem kell fizetnem a visszaküldést, ami tudomásom szerint nem igaz megint csak, és ahogy visszaolvastam a topikban engem erősített meg.
Mi van akkor ha nem küldi vissza? Illetve volt már valaki hasonló helyzetben? Mi van ha ő tényleg valami kamu szart küld vissza nekem, de én mondjuk csinálok egy unboxing videót róla? Van esély rá, hogy az ebay nem ezt a nyomorultat fogja védeni?
-
SUPREME7
addikt
Sziasztok, meghirdettem egy terméket az ebay-en több színben. Odaírtam, hogy üzenetben vagy a rendelésnél adják meg milyen színűt akarnak. Ez 16 vevőnek sikerült, egy nyomorult nem volt képes rá, ráírtam, hogy válasszon színt - semmi válasz - 2 nap múlva ráírtam, hogy ha nem jelzi milyen színű kell akkor random színt küldök - semmi válasz. Elküldtem neki. Megkapta, és egyből nyitott egy return requestet mert neki nem ilyen színű kell Ajánlottam neki 10% refundot, hogy rövidre zárjuk a dolgot, pedig ő az idióta, de elutasította. Írtam neki, hogy akkor küldje vissza és visszakapja az árát, de azóta nem válaszol. A paypalen zárolva van a pénz, de ha nem küldi vissza akkor patt helyzet ... Részemről szerinren mindent elkövettem, hogy megoldás legyen, de ezek után mit csináljak? Nem nagy összeg, csak idegesít a dolog.
-
SUPREME7
addikt
Sziasztok, anno a .com-os oldalon regisztráltam, eladtam több cuccot a co.uk-ra hirdetve, és felemelték az eladási limitemet 30/hó-ra, de mivel a .com-on regisztráltam, így csak ott tudok ennyit hirdetni, mert a co.uk-n reklamál, hogy 10 a limitem. Van valami módja vajon, hogy a co.uk-n használhassam a 30-as limitet?
-
SUPREME7
addikt
Sziasztok, már pár apróságot adtam el az ebay-en, 3-6K árban, eddig ugye mindig megkaptam egyből a vételárat. Most lenne egy 40-50K cucc amit felraknék. Ha esetleg elviszik, most is számíthatok egyből a vételárra, vagy van valami policy, hogy mikor-mekkora összeg felett tartják vissza?
-
SUPREME7
addikt
válasz traktorgumi #45746 üzenetére
Eszerint te zártad be a case-t.
-
SUPREME7
addikt
válasz -HajTömeg- #45587 üzenetére
Nem valószínű, hogy már tudja módosítani, két lehetőség van. Cancel és újralistázza, vagy kifizeted neki és refundolja a különbözetet.
-
SUPREME7
addikt
Akinek hiányzik a co.uk-s szűrés:
Keress amire akarsz, majd a címsorban a link végére szúrd be ezt:
UK only: &LH_PrefLoc=1
Worldwide: &LH_PrefLoc=2
European union: &LH_PrefLoc=3[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
Aki még nem tudná, a HKiPOST-os TN-ek fake nyomkövetési számok, egy fake oldalon. 1,5 hete írtam egy kínai eladónak, hogy még nem jött meg a cucc 40 napja. Írta, hogy várjunk egy hetet. Ok. Tegnapelőtt ráírtam, hogy még mindig semmi. Felajánlotta, hogy újraküldi, mondom jó, de akkor TN-el küldje. Az nem fér bele. Mondom akkor fizetem a postaköltséget. Erre visszaír, hogy hagyjam, jófej lesz és feladja TN-el. 1 óra múlva küld egy ilyet:
The tracking number of the item is : RE103717490HK
You can check about it in the website as follows: http://www.hkipost.cn/Kb fél perc google kereséssel rá lehet jönni, hogy kamu. Írtam neki, hogy ezzel nagyon mellélőtt, és nagyonnagy sebességgel jöhet a refund. Ma reggel jött a pénz, meg a lécccciléccci ne adj negatívat, meg a "Hope to do business with you next time, we will offer the best price and quality to you."
Ja és még adós vagyok a tablet doboz eredménnyel, az ebayes arc írt egy hosszabb levelet amiben kifejtette, hogy bár megérti a problémámat, és bár nekem ad igazat valamint felvezetik az eladó adatlapjára ezt negatívumként, sajnos az egyetlen lehetőség habár megérti, hogy ajándékba vettem, hogy visszaküldöm és visszakapom a pénzt. Szóval lehet örvendezni
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz hobbyone #45167 üzenetére
Jap.
01/07/2014 13:52 Delivered
01/07/2014 07:18 Out for delivery on GLS vehicle Hungary Alsónémedi
01/07/2014 07:09 Inbound to GLS location Hungary Alsónémedi
01/07/2014 06:07 Inbound to GLS location Hungary Alsónémedi
30/06/2014 19:58 Inbound to GLS location Hungary Alsónémedi
27/06/2014 09:00 Inbound to GLS location Germany[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz havri1 #45139 üzenetére
Baromira nem érdekel, hogy ki szerint nincs igazam, szerintem igazam van. Várom, hogy leteljen a 8 nap. Ha nem nekem ad igazat az ebay akkor is szólni fogok, hogy meglegyen a boldogságotok Az eladó egyébként nem tagadta a sérült dobozt, annyit reagált, hogy ha akarom küldjem vissza, írtam neki, hogy mivel ajándék, így már nincs időm rá +újat venni, azóta nem reagált még.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
Na akkor csak neked, utoljára válaszolok, aztán tényleg lezárva részemről a dolog, privátban nyugodtan lehet osztani az észt ha akarod.
Te megvettél valamit amiről láttad, hogy hogy néz ki, láttad a leírást, és azt kaptad amit láttál, tehát az már az egyéni szociális problémád, hogy amiről minden információt megkaptál, az nem 100%ban a kényelmed szerint működik, de te erre 50%-ot akartál vissza, pedig azt kaptad amit rendeltél.
Én nem azt kaptam ami a képen volt, és mégegyszer, a doboz az ár része, doboz nélkül értékcsökkent egy termék, ezt vagy felfogod vagy nem. Azért vettem dobozzal, mert szükségem volt a sérülésmentes dobozra, és mivel a doboz sérült (szakadt és deformált) így kár ért.
Persze ez az én véleményem. De biztos tényleg itt mindenki az áruházban is a szakadt, deformált, felbontott cuccokat veszi le a polcról ... ja nemis...
-
SUPREME7
addikt
válasz Degeczi #45001 üzenetére
Erősen kétlem, hogy még csak egy gyűrődés se látszana a dobozon ha szállítás közben sérült volna meg. De tényleg felesleges ezen vitázni, de egyébként sem állítottam, hogy szándékosan rongálta meg postázás előtt, csak azt, hogy a képeken még nem volt sérülés, tehát a képek készítése és a postázás között sérült meg. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz havri1 #44998 üzenetére
Így van, púpos a bubis fóliától... omg.
(#44999) Degeczi, nyílván nyomódástól felszakad a doboz, mint amit feltéptek. A külső dobozon is kellene lennie sérülésnek-nyomódásnak, ha szállítás során keletkezik. Akkor is jeleztem volna. Tényleg lehet, hogy velem van a baj, de számomra ha makullátlan állapotú terméket keresek dobozzal, akkor a doboz épsége és a tartozékok épsége is font. Attól, hogy a tablet működik, attól még nem csak a tabletet vettem meg, hanem minden kiegészítőt dobozzal együtt. Tehát ha sérült a doboz, akkor írja bele, hogy sérült a doboz, de a tablet, a tartozékok hibátlanok-bontatlanok. Ez a korrekt hirdetés. Nem az, hogy feltöltök egy képet a sértetlen dobozról aztán elküldök egy salátát.
Mindegy, nem számít, biztos én vagyok ostoba Majd leírom, hogy mi a helyzet. Ha az ebay is lepattint, akkor tényleg elgondolkodom a véleményemen, addig viszont fenntartom, hogy fals képek = átverés.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz kaliber #44994 üzenetére
A kedvedért is mégegyszer, a dobozt és mindent sértetlenül hirdetett. A doboz sérült, és nem a szállítás során sérült meg, tehát igen, sérülten csomagolta be, tehát átvert. És igen, számomra jelenleg a doboz is az ár részét képezte, tehát igen, kár ért. Attól, hogy ezt te nem látod be attól én még így gondolom, szerintem jogosan. És nem, nem vagyok fillérbaszó, hogy a 10 fontért verem az asztalt, hanem azért, mert tudatosan átvert azzal, hogy fals, a sérülés keletkezése előtti képeket töltött fel.
Unbox videó:
Az ebay természetesen vágatlan verziót kapott, csak a személyes adatok miatt vágtam ki egy részt.https://www.youtube.com/watch?v=z1YN5uQhSjY
Látható, hogy a karton kívülről sértetlen, tehát nem a szállítás során sérült meg. És mégegyszer a kedvedért leírom, "used" megjelöléssel hirdette, de a leírásban "never used"-ként írta le, tehát nem használt gép, de ez most nem releváns.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz havri1 #44989 üzenetére
Jó, de ez nem a kínai filléres vacak amit beleraknak egy nejlonzacskóba meg egy bubis borítékba és kész. A doboz is az ár része. Vehettem volna doboz és kiegészítők nélkül is akár olcsóbban is, de mivel tényleg ajándék így inkább ezt választottam és nem úgy kaptam. És ez sem használt, mint írtam, tehát nem értem mire ez a "lenéző" hangnem azért mert nem a boltból lett kihozva, de úgy látom baromira nem ugyanazok a nézeteink. Neked nem számít a doboz, mert te a terméket veszed, nem a csomagolást, de mégis fennkölten kijelented, hogy a használt az már nem etikus?! Ez nem alsógatya, kicsit ellentmondásos vagy, de mindegy.
-
SUPREME7
addikt
válasz havri1 #44987 üzenetére
Ha sérült lett volna a képeken a doboz és láttam volna, és úgy vettem volna meg, és utólag mégis hisztiznék, azt mondanám igazad van. De akármennyit fizettem érte, az teljesen irreleváns, ha 5 forintért vettem volna, akkor is azt kellett volna kapnom ami a leírásban szerepelt, és olyan állapotban ahogyan a képeken volt. Ha ez neked nem világos akkor sajnálom, de akkor te balek vagy, ha hagyod magad átverni.
-
SUPREME7
addikt
Ajándékba vettem, bár mint mondtam tény, hogy a gyerek nem a dobozzal lesz elfoglalva, de mi van ha magamnak veszem, és el akarom később adni? Egy ronggyá nyomorgatott doboz értékcsökkentté teszi a cuccot és kész. Ha bemész egy nagyáruházba, nem azt fogod levenni a polcról amit mondjuk szétnyomorgattak a pántszalaggal, hanem ami sértetlen. Aki más állít hazudik.
-
SUPREME7
addikt
válasz #38464487 #44978 üzenetére
Nem csak be van nyomódva, hanem szét is van egy helyen szakadva, csak bénán másoltam, nem az összes képet linkeltem, de teljesen mindegy, biztos én vagyok az idióta, hogy azt akarom kapni amiért fizettem. Ajándékba vettem, bár tény, hogy a gyerek baromira nem a dobozzal fog foglalkozni, de akkor is. Ha eleve úgy fényképezi le, hogy sérült a doboz, és beleírja a leírásba, akkor is megvettem volna valószínűleg, de ez így nettó átverés, illetve hülyének nézés.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz raziel01 #44975 üzenetére
Aha nyilván. Bár ha valaki szereti, ha baleknak nézik .... ez is biztos egy fétis. Én nem tartozom közéjük. Próbálj meg eladni valamit hibátlan dobozzal bontatlan nullapercesként, és próbáld meg ugyanannyiért eladni sérült dobozzal. Baromira nem ugyanaz.
(#44976) havri1
2 év alatt a második case amit nyitok, bekaphatja az ebay ha nem nekem ad igazat. Az eladó által feltöltött képeken hibátlan, sérülésmentes.
-
SUPREME7
addikt
válasz havri1 #44973 üzenetére
Hát ha neked mindegy, akkor az a te dolgod, de én szeretem azt kapni amiért fizetek. Ez nem így működik, hogy lefényképezem hibátlanul aztán elküldöm sérülten, ez átverés, akármilyen piti is, de az. Veszel tőlem valamit, és mondjuk nem úgy kapod meg, de működik, akkor nyilván borzasztó elégedett vagy igaz, és nem teszed szóvá? Ugyanmár ...
-
-
SUPREME7
addikt
Na, bár nem karkötő volt benne () de nem vagyok maradéktalanul elégedett. Bár a tablet hibátlan, egyelőre legalábbis úgy tűnik és tényleg mikrokarcmentes, de a doboz sérülten érkezett, és nem a szállítás alatt sérült meg mert a külső dobozon nem volt sérülés, csak a tablet dobozán:
Bepróbálkozok egy partial refunddal. Unboxing videó is van, úgyhogy azt se mondhatja, hogy nálam sérült meg, vagy szállítás során.
-
SUPREME7
addikt
Höhö, leütöttem egy nullaperces tabletet eleve jó áron, de 5 fontért az eladó küldi DHL-el Kezdem megkedvelni az angol eladókat
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz Mr.Csizmás #44824 üzenetére
Ok, de ha nem bizonyítod semmivel, akkor nem sokat érsz vele. Legalább pár jó minőségű fotót csinálj róla.
-
SUPREME7
addikt
válasz Mr.Csizmás #44822 üzenetére
Fotó, videó a cuccról, és case, ha ennyire értetlenkedik.
-
SUPREME7
addikt
válasz fardem #44754 üzenetére
Na, meg is lett az eredménye, lecsaptam egy aukciót, utána írtam neki, hogy akkor küldje az invoice-t postaköltséggel. Elsőre jött a hiszti, hogy bocs de UK only, de aztán írtam neki, hogy ugyan legyen már mindegy, hogy kinek adja el ha fizetem a postaköltséget, aztán végül belement
-
SUPREME7
addikt
válasz Tikakukac #44744 üzenetére
Nincs megadva angol címem, de licitálni tudok. Csak az a kérdés, ha utólag tárgyalok az eladóval a szállítási költségről, és nem tudunk megegyezni, akkor lehet-e belőle unpaid item case, amiből nem jó ha sok van?! Egyébként kisebb pakkoknál általában aki eddig azt mondta, hogy postáz, az 10-15 fontot írt, ami még belefér.
-
SUPREME7
addikt
Ti hogy szoktátok? Angliából aukción licit előtt rákérdeztek a szállításra, vagy licitáltok aztán lesz ami lesz? (persze ahol nem írja bele a hirdetésbe, hogy only uk) Ha az utóbbi, mik a tapasztalatok, inkább elpostázzák? Licitálnék több cuccra, de többnyire alig-alig válaszolnak.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
Árulja már el valaki, hogy ennek mi értelme?
Sok idióta, önkielégít ezzel, hogy magára licitál és felnyomja az egekbe? Tegnap egy barom 2 fonttal rámlicitált a végén, erre ma az eladó újralistázta mert a birka végül meggondolta magát, de későn vettem észre és mire ráírtam, hogy az utolsó licitemen elvinném, addigra más már beelőzött
-
SUPREME7
addikt
Ha ezt vállalta az eladó akkor erre lehet hivatkozni, eszkaláld az ügyet. (bár nekem 2 hete hozzá se szagolt az ali az eszkalált ügyemhez, de végül az eladó magától refundolt, DHL szállítást 2 hét után adta fel, így megreklamáltam, hogy legalább a szállítási költség felét kérem vissza, hiszen nem azért kértem DHL-el, hogy 3,5 hét után kapjam meg. Először le akart pattintani, hogy 60 napon belül megkaptam, fogjam be a kis számat. Aztán a Dispute-tól és a semleges értékeléstől megjött az esze.)
-
SUPREME7
addikt
Nálatok megy az üzenetküldés? Nálam a respond gombra bőkve behal...
-
SUPREME7
addikt
válasz capafog23 #44473 üzenetére
De, kivitelezhető azzal is amit linkeltél, mivel az csak USB-ről áramot kap, az nem az USB-n keresztül játsza le a zenét. Ha van az autórádión AUX bemenet, akkor ezt a kis USB-s BT vevőt bedugod az USB portba, és a hozzá kapott audiókábelt pedig az AUX bemenetbe. Összepárosítod telefonnal, és örülsz.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz kekkec #44416 üzenetére
Úgy mint a teljes. Attól függ, hogy case-en belül állapodsz meg az eladóval vagy üzenetben. Ha üzenetben, akkor megbeszélitek, hogy mennyit ad vissza, és visszautalja PP-n, te meg örülsz. Ha case-t nyitottál akkor pedig leírhatod a "kárigényedet" és az ebay dönt, a vége pedig ugyanaz. (vagy nem, ha nem a te javadra dönt)
-
SUPREME7
addikt
Miért, ha itthon nem viszed vissza a boltba a terméket, csak elmeséled, hogy ez vagy az a baj vele, akkor visszakapod az árát? Ez a hátránya a külföldi rendelésnek sajnos, többnyire ha nem hamis, hanem problémás a cucc, akkor vagy partial refundot tudsz kérni, ha esetleg fényképpel bizonyítod, hogy defektes, vagy ha teljesen használhatatlan akkor visszaküldöd és visszakapod az árát. Ha jó fej az eladó, a visszaposta költségét esetleg visszaadja.
[ Szerkesztve ]
-
SUPREME7
addikt
válasz Suineg #43976 üzenetére
Hiába akarsz variálni, ha 200 eurót fizetsz valamiért akkor az után kell áfát fizetned, vámot pedig ha vámköteles termék. Tehát ha te 150 eurót fizetsz valamiért és 50 eurót a szállításért, akkor is 200 euró után fizeted a 27% áfát. Bár az euró az pont nem jó valuta ehhez a példához, mert ahol euró van ott többnyire nincs áfa mivel eu tagállam, de végülis mindegy, lehetett volna dollár is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest