Új hozzászólás Aktív témák

  • raczandris

    tag

    A kártya aktiválásról :

    A szerelőnek 24 óránbelül vagyis másnap ( munkanap) le kell adni a szerződést a forgalmazónál , ( e.mailban vagy faxon vagy személyesen )
    Innentől a szerelő nem tud csinálni semmit ,már nem rajta múlik !
    A helyszinről hiába hivja fel a központot ,amig nincs az ügyintéző számitógépén az ügyfél adata ( név ,lakcim egyéb ...)addig nem inditják el a kártyát .
    Csak forgalmazó kűldheti el a rendszerbe (neki van hozzáférési joga ) a számitógépen keresztül vagy adja le személyesen a központban.
    A szerelő nem utazhat naponta leadni papirokat a Budapesti központba . ( Ez nem a feladata )
    Amikor beérkezik a központba az adat elinditják ,de nem minden esetben indulnak el az első aktiváló jelre a kártyák ! Ott bent nyugodtak mert már elkűldték az aktiválójelet .
    A szerelő csak akkor szerez tudomást arról ,hogy nem indult el a kártya ha az ügyfél reklamál nálla ..
    Ilyenkor ujra betelefonálnak a központba és pár perc múlva valóban beindul a második estleg harmadik inditásra !
    Ekkor szokták mondani az ügyfelek ,hogy '' na lássa csak egy telefonba kerűlt és már megy is .''

    Tehát a mult héten még nem lehetet közvetlenül inditani a szerelőknek .

    Ha igaz ezen fog vagy már változtatott a DIGI ezen a héten csak HÉTFŐTŐL .
    Reméljük ,hogy mostantól már inditott készülékek kerülnek a szerelőkhöz és ez a probléma végleg megszűnik .
    Majd meg látjuk .
    Azért irtam le a fentieket mert mint szerelő engem is érintett ,hogy hiába adtam le a papirokat mégis több napig nem indultak el a kártyák .

    Ugyanez az UPC nél max 5 perc a helyszinről és indul a kártya
    R.A.

    http://antennaszereles.tvn.hu

Új hozzászólás Aktív témák