Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peter889

    őstag

    válasz zsolt501 #50 üzenetére

    Sajnálattal állapítom meg, hogy a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. egy hazug, ügyfélkárosító banda. Hibás tájékoztatással több ezer forinttal károsítottak meg. Majd szemét módon a "válaszlevelükben" azt közlik, hogy a szerződés tartalmazza a helyes tájékoztatást. És elhallgatják, hogy a szóbeli telefonos ügyfélszolgálatukon hibás információval láttak el, miközben az rögzített.

    Előzetesen kifejezett kérésem volt, hogy telefonon közöljék a vizsgálat eredményét, megígérték hogy úgy lesz, ám adott szavukkal ellentétben postai úton tájékoztattak. Felhívni sem mertek, ennyire gerinctelenek.

    Jellemtelenségüket mutatja, hogy a telefonos ügyfélszolgálatos nő kérésem ellenére nem volt hajlandó vezetőt kapcsolni, állítván technikailag nem megoldott. Erre én: a XXI. században egy távközlési cégnek nem megoldott a telefonálás?! A nő nem tudod mit mondani.
    A nő ráadásul a legelején X. Éva néven mutatkozott be, majd a problémás beszélgetés végére mikor újra kértem a nevét, már Csillának adta ki magát.

    Nem hagyom annyiban, kikérem a rögzített beszélgetéseket, és lépek.

    (Sajnos a UPC még nagyobb rabló, de az külön fejezetet igényelne.)

    Mindenkit arra bíztatok, hogy ne hagyja magát, ezek csak addig tudnak rabolni, ameddig hagyjuk.

    Az itt közölt állításaimat tudom bizonyítani.

    (#50) zsolt501, köszi a tippet, be fogok menni a személyes ügyfélszolgálatukra és ott fogok eljárni. Jut eszembe, a telefonos bejelentésemnél vissza sem olvasták a bejelentett panaszom - ilyet korábban sehol nem tapasztaltam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák