Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
okvetlen nagy szukseg van ra.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
paatrick
őstag
Igen az a középen tablet már az első Teslában is fura volt, főleg hogy tényleg olyan mintha csak valaki odacsavarozta volna. És a többi meg ezt a hülyeséget veszi át.
Volvokban is hasonlóan tablet méretű kijelző van de meg lehet nézni milyen szépen integrálták az egészet. Ha visszaraknának abba is vagy 8 gombot akkor tökéletes lenne.Mercedes meg jópár éve elfelejtett autót tervezni. Kívül belül olyan szörnyszülötten torz arányokat rajzolnak hogy nem is értem erre ki bólintott rá. Tizenévig volt egy könnyen felismerhető lámpakonstrukciójuk, erre mára oda silányították hogy egy csík meg 2-3 pötty.
Ilyen volt:
Itt tartunk ma:
Az új E osztály lámpáját meg inkább ne is akarjátok látni
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
senior tag
Ez az anyós mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú. Európai macskakilátókő Nugáton a helyzet változatlan
-
Alusky
aktív tag
Kenjék a hajukra. V6 TDI-t a népnek.
Ha nem akarja a porszívó használati utasítása, hogy lábbal nyomjam le a vezeték feltekerő gombot, miért tervezik úgy lábbal legyen kényelmes használni?
-
jerry311
nagyúr
ügyfeleik már nem akarják manuálisan beállítani az ülést, hanem beszédalapú rendszereket akarnak.
Mint ahogy érintőképernyőt is akartak klíma tekergetés helyett? -
gabor7th
addikt
Öszintén nekem még tetszene is ez a sok digitális kijelző, kivéve talána kormánynál. A gond a... megbízhatóság. Bugok, hackelhetőség.
Viszont akik kipróbálták a digitális kifejzőket azt mondják idegesítő.
A Tesla meg csak középüt ad egy képernyőt ami olyan mint egy PC monitor. Semmi más kijelző... Lehangoló.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
paatrick
őstag
-
gabor7th
addikt
Volt valahol egy olyan hír is, hogy a gazdag ügyfelek állítólag kifejezetten kérik, hogy fogják vissza a luxus kocsiknál a digitalizációt, mert állítólag b@romi bugosak, de azt most gyorsan nem találtam meg. A lényeg: nem az ügyfelek igényeit nézik, hanem a havi nekik "csak úgy" jövő bevételeket akarják.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
gabor7th
addikt
"A Consumer Reports legutóbbi jelentése szerint azonban bár az autógyártók minden eddiginél gyorsabban veszik át az új technológiákat és ötleteket, mindez nem feltétlenül teszi boldoggá az ügyfeleket."
"A megbízhatóság fontosabb"
"Az élen a japán Subaru áll, amely a szakértők szerint a biztonságra koncentrál a reklámjaiban, a technológiát pedig nem viszi túlzásba. Átlag fölötti eredményt szerzett a Honda, a Toyota, a Hyundai és a Ford is.
A CR szerint alapvetően nincsenek nagy különbségek a mainstream és a luxuskategóriát célzó márkák között. Utóbbiak ugyanakkor úgy próbálják magukat megkülönböztetni a többiektől, hogy komplex, érintőkijelzős műszerfalakat és kezelőszerveket raknak járműveikbe – ezek viszont a CR szerint az autózás élményét sokkal stresszesebbé teszik."
https://itcafe.hu/hir/auto_digitalis_muszerfal_rossz_otlet.html[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
paatrick
őstag
-
paatrick
őstag
"és azt is mondják, hogy az ügyfeleik már nem akarják manuálisan beállítani az ülést, hanem beszédalapú rendszereket akarnak."
Vagy netán ugyanazok az ügyfelek lennének akik az autójukba csak érintőkijelzőt "akartak"? És decemberi hírek szerint pont a VW vezeti vissza a fizikai gombokat az autóiba mert a valós ügyfeleknek a töke kivan az érintőkijelzővel
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
ddekany
veterán
Ha már jár neked a légkondi funkció, akkor már van annyira lényegtelen extra, hogy nem csak menüben, hanem szóban is állíthatod, hogy emiatt ne kényszerülj előfizetni ilyen AI asszisztensre. Ha magát a légkondi állítást fizetős szolgáltatássá teszik, na, az egy másik probléma, de annak nem sok köze van ehhez a ChatGPT integrációhoz.
Amúgy elég beteg ötlet... Ha valakinek szüksége van egy AI asszisztensre, kézenfekvőbb, hogy a mobilján keresztül érje el, amit dokkol az autóban, és persze az autón kívül is vele van. Szóval iOS meg Android-hoz kell jó dokkolós integráció, aztán viszlát.
[ Szerkesztve ]
-
swtrooper
csendes tag
Jézus segíts.....Ez tragédia. Jó öreg 28 éves Suzukimban semmi nincs és nincs is minek elromlania....Egyre többet fognak érni a régi elektronika mentes autók! Mindenki vigyázza meg a régi kocsiját!
Csak személyes átvétel! A találkozóra FELKÉSZÜLTEN érkezzen, nem tudok mindig visszaadni, nem vagyok pénzváltó, sem ATM kezelő, kérem a pénzt előre kikészíteni köszönöm. Unatkozók, imbecilek, "bocsimégsemkell", link alakok ne írjanak!!!!
-
Alchemist
addikt
Az autóba épített online megoldások több szempontból is kritikusak, különösen ha ennek hatása van az autó működésére. Várhatjuk hogy a hackerek távolról átveszik az irányítást az autó felett.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
bambano
titán
mi a fenének?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hardzsi2
aktív tag
"azt pedig csak remélni merjük, hogy nem lesz minden egyes funkció külön-külön havidíjas…"
Félek hogy de!
Szerintem épp az a fő cél, hogy minden legyen a kocsiban is havidíjas, ha már úgyis egy szórakoztatóközpont az egész 4 keréken... Majd megtanuljuk az új terminust: CaaS (Car as a Service).
Hányni tudnék az egésztől, amerre az autóipar (is) tart manapság...flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest