Új hozzászólás Aktív témák
-
Yeffy
veterán
okvetlen nagy szukseg van ra.
-
paatrick
őstag
Igen az a középen tablet már az első Teslában is fura volt, főleg hogy tényleg olyan mintha csak valaki odacsavarozta volna. És a többi meg ezt a hülyeséget veszi át.
Volvokban is hasonlóan tablet méretű kijelző van de meg lehet nézni milyen szépen integrálták az egészet. Ha visszaraknának abba is vagy 8 gombot akkor tökéletes lenne.Mercedes meg jópár éve elfelejtett autót tervezni. Kívül belül olyan szörnyszülötten torz arányokat rajzolnak hogy nem is értem erre ki bólintott rá. Tizenévig volt egy könnyen felismerhető lámpakonstrukciójuk, erre mára oda silányították hogy egy csík meg 2-3 pötty.
Ilyen volt:
Itt tartunk ma:
Az új E osztály lámpáját meg inkább ne is akarjátok látni
-
Tasunkó
senior tag
Ez az anyós mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
Kenjék a hajukra. V6 TDI-t a népnek.
-
jerry311
nagyúr
ügyfeleik már nem akarják manuálisan beállítani az ülést, hanem beszédalapú rendszereket akarnak.
Mint ahogy érintőképernyőt is akartak klíma tekergetés helyett? -
gabor7th
addikt
Öszintén nekem még tetszene is ez a sok digitális kijelző, kivéve talána kormánynál. A gond a... megbízhatóság. Bugok, hackelhetőség.
Viszont akik kipróbálták a digitális kifejzőket azt mondják idegesítő.
A Tesla meg csak középüt ad egy képernyőt ami olyan mint egy PC monitor. Semmi más kijelző... Lehangoló.
-
gabor7th
addikt
Volt valahol egy olyan hír is, hogy a gazdag ügyfelek állítólag kifejezetten kérik, hogy fogják vissza a luxus kocsiknál a digitalizációt, mert állítólag b@romi bugosak, de azt most gyorsan nem találtam meg. A lényeg: nem az ügyfelek igényeit nézik, hanem a havi nekik "csak úgy" jövő bevételeket akarják.
-
gabor7th
addikt
"A Consumer Reports legutóbbi jelentése szerint azonban bár az autógyártók minden eddiginél gyorsabban veszik át az új technológiákat és ötleteket, mindez nem feltétlenül teszi boldoggá az ügyfeleket."
"A megbízhatóság fontosabb"
"Az élen a japán Subaru áll, amely a szakértők szerint a biztonságra koncentrál a reklámjaiban, a technológiát pedig nem viszi túlzásba. Átlag fölötti eredményt szerzett a Honda, a Toyota, a Hyundai és a Ford is.
A CR szerint alapvetően nincsenek nagy különbségek a mainstream és a luxuskategóriát célzó márkák között. Utóbbiak ugyanakkor úgy próbálják magukat megkülönböztetni a többiektől, hogy komplex, érintőkijelzős műszerfalakat és kezelőszerveket raknak járműveikbe – ezek viszont a CR szerint az autózás élményét sokkal stresszesebbé teszik."
https://itcafe.hu/hir/auto_digitalis_muszerfal_rossz_otlet.html[ Szerkesztve ]
-
paatrick
őstag
"és azt is mondják, hogy az ügyfeleik már nem akarják manuálisan beállítani az ülést, hanem beszédalapú rendszereket akarnak."
Vagy netán ugyanazok az ügyfelek lennének akik az autójukba csak érintőkijelzőt "akartak"? És decemberi hírek szerint pont a VW vezeti vissza a fizikai gombokat az autóiba mert a valós ügyfeleknek a töke kivan az érintőkijelzővel
-
ddekany
veterán
Ha már jár neked a légkondi funkció, akkor már van annyira lényegtelen extra, hogy nem csak menüben, hanem szóban is állíthatod, hogy emiatt ne kényszerülj előfizetni ilyen AI asszisztensre. Ha magát a légkondi állítást fizetős szolgáltatássá teszik, na, az egy másik probléma, de annak nem sok köze van ehhez a ChatGPT integrációhoz.
Amúgy elég beteg ötlet... Ha valakinek szüksége van egy AI asszisztensre, kézenfekvőbb, hogy a mobilján keresztül érje el, amit dokkol az autóban, és persze az autón kívül is vele van. Szóval iOS meg Android-hoz kell jó dokkolós integráció, aztán viszlát.
[ Szerkesztve ]
-
swtrooper
csendes tag
Jézus segíts.....Ez tragédia. Jó öreg 28 éves Suzukimban semmi nincs és nincs is minek elromlania....Egyre többet fognak érni a régi elektronika mentes autók! Mindenki vigyázza meg a régi kocsiját!
-
Alchemist
addikt
Az autóba épített online megoldások több szempontból is kritikusak, különösen ha ennek hatása van az autó működésére. Várhatjuk hogy a hackerek távolról átveszik az irányítást az autó felett.
-
bambano
titán
mi a fenének?
-
hardzsi2
aktív tag
"azt pedig csak remélni merjük, hogy nem lesz minden egyes funkció külön-külön havidíjas…"
Félek hogy de!
Szerintem épp az a fő cél, hogy minden legyen a kocsiban is havidíjas, ha már úgyis egy szórakoztatóközpont az egész 4 keréken... Majd megtanuljuk az új terminust: CaaS (Car as a Service).
Hányni tudnék az egésztől, amerre az autóipar (is) tart manapság...
Új hozzászólás Aktív témák
it Az év közepén már ChatGPT beszélget a Volkswagen járművekben, de a Mercedes is AI-alapú, beszélgetős asszisztenst épít az autóiba.
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Ingatlanos topic!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- Megvan, mekkora akksi kerül a vékonyított S25-be
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- További aktív témák...
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest