- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
-
IT café
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BITBOYS
addikt
Zsajándék
1) Click this link: https://profile.callofduty.com/promotions/redeemCode?fromLogin=true… 2) Login with your Call of Duty account
3) Enter this code “CDLCHAMP23”Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
csabiks
senior tag
válasz BITBOYS #10101 üzenetére
Nekem már csak ezzel működött:
CDLChamp23
Ezeket adja:
4 HOURS OF 2XP∙ 4 HOURS OF DOUBLE WEAPON XP∙ "ROYAL KNIFE" BLUEPRINT∙ "YOU DROPPED THIS" CAMO∙ "THRONE" JETSKI∙ "TOP 3" WEAPON CHARM∙ "SKKRRT" ANIMATED CALLING CARD∙ "TAKE NOTES" ANIMATED CALLING CARD∙ "RUN IT UP" CALLING CARD∙ "DRAGONSSS" ANIMATED EMBLEM∙ "I'LL TAKE A 3 PIECE" EMBLEM∙ "ACE" EMBLEM∙ "$$$" WEAPON STICKER∙ "STREAKED OUT" WEAPON STICKER∙ "ROYAL SKULL" WEAPON STICKER[ Szerkesztve ]
"The loudest one in the room is the weakest one in the room."
-
hitchins
őstag
Sracok az mennyire normalis hogy i11 pro belassul. Igaz hogy 3,5 eves de biztos normalis.
pl csinalok egy kepernyofotot ranyomok hogy megosztas es 5 masodperc mire felugrik a kovetkezo lepes. -
BITBOYS
addikt
Battle.net Breaking News:
We are currently experiencing a DDoS attack, which may result in high latency and disconnections for some players. We are actively working to mitigate this issue.
Magyarán, hátulról mellbe..Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
GAbre
veterán
Most az új seasonben még jobban,akár 10 percenként előjön a 0x887a0005 hiba.
Már nem tudom mit kéne csinálni,mert egyszerűen NINCS megoldása.
Ha valakinek esetleg van olyan megoldása,ami biztos bevállt,azt szívesen meghallgatom.Avatar
-
Tomko78
őstag
hogy a multi már rég felejtős az egy dolog , de már a dmz is lassan tele van 6 fős csing csung hordákkal , nincs olyan kör hogy egy ilyen hordába ne fussak bele , mi értelme van ennek mindenféle 200-300 pinges gamert ide esz a fene , nem igaz hogy minden körbe nem talál elég európai játékost
[ Szerkesztve ]
„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”
-
Spizzi
tag
Visszaolvastam a hszeket amik arról szólnak, hogy nem jó a játék. Igen, szerintem se az, de elmondom, hogy miért nem, legalábbis az én véleményem szerint.
Az MW2019 és annak sikere vitathatatlan ugyebár, a BO2 óta a legjobb cod. Hatalmas közönséget szólított meg, ami eleinte az új engine-nek és magának a ténynek, hogy ez egy MW reboot volt köszönhető. De még ez is eltörpül amellett ami utána jött: a Warzone.
Az MW2019 alapjaiban egy klasszikus IW cod epizódként készült, tehát kampány+multi+valami coop. Ezen három rész közül is értelemszerűen az szerepelt az eredeti tervekben, hogy később a multi lesz bővítve csak az 1 éves live service keretein belül. Ezt azért fontos tisztázni mert a játékfejlesztés nem úgy néz ki, hogy na fiúk itt az alapanyag, csináljatok belőle egy kiadható, szalonképes játékot, az első szezon visszajelzései alapján pedig majd felkészülünk a másodikra. Nem. Még az első szezon kint sincs, de lehet, hogy már a harmadikhoz vagy a negyedikhez szerződtetik le az új színészeket, felveszik a motion capture-t, stb... hónapokkal a debütálása előtt. Ebben az egészben az a lényeg, hogy az MW2019 esetében a teljes live service mögött álló csapatnak a játék csupán egyetlen részére kellett fókuszálni és csak arra kellett felhasználni a teljes büdzsét. Pontosan ezért volt az, hogy szezononként több térképet kapott, illetve az is, hogy maguk a szezonváltások is érezhetőbbek voltak mert ténylegesen változott a játék. A fejlesztői kreativitás nem oszlott meg több különböző mód között, kollektíven és mindenki aki rá volt állítva ugyanazon tudott dolgozni, ötletelni, értelemszerűen így a végeredmény is jobb.
A Warzone-t csak egy kiegészítőnek szánták, ők maguk jelentették ki, hogy nem volt egyáltalán tervben vagy kilátásban az, hogy konkrétan egyik legnépszerűbb játék legyen a világon. Voltak is bajban mert ez borított mindent, studiókat kellett szinte azonnal kivenni azokból a munkafolyamatokból amikben éppen benne voltak és ráállítani a Warzonera (ezért is olyan a Vanguard amilyen). A sima multiban azért nem éreztette ez az átrendezés és hirtelen figyelem megoszlás a hatását mert márciusra mikor megjelent a battle royale már régen készen volt az érkező contentek nagyrésze.
Na és akkor miért érzed csalódásnak az MWII-t:
Mert teljesen máshogy álltak hozzá már alapjaiban is a fejlesztéséhez. Egyszerre kell kiszolgálni azokat akik lehet már 20 éve a sorozattal vannak és a klasszikus multiplayer rajongói, azokat akik a Warzone-al csatlakoztak a szériához, azokat akiket a kampány és annak cselekményeit továbbgörgető raidek érdekli, azokat akik nem szeretnek csak ai ellenfelek ellen játszani spec ops-ban, és ha már ennyi pénzt eltapsolunk fejlesztésre akkor jó lenne konkrétan teljesen új embereket is bevonzani, ez legyen mondjuk a DMZ. Azért gondolom mindenki érzi, hogy ez messze grandiózusabb vállalás mint a kampány+multi+valami coop tengelyen történő fejlesztés. Itt jelentkezik a rögtön az első probléma is, hogy mind ez szép és jó, mindaddig amíg elméleti síkon mozog csak. Amikor ténylegesen el kell kezdeni fejleszteni ezt az egészet és a kiadó nem ad mondjuk kétszer annyi pénzt egy egyébként kétszer akkora játékra, sőt kétszer annyi embert sem tudsz hadirendbe állítani de viszont a melót meg kell csinálni 100%-osan az előzetes tervek alapján akkor egy választásod marad, csökkenteni az egyes elemekre jutó időt és kreatív hozzáállast mert egyébként lehetetlen lenne befejezni időre. Ezért van az, hogy a kampányból egyetlen tiktok viral trend sem lett mint a "Bravo Six, goind dark". Sima multi rajongóként ezért kevesled a tartalmat amit kaptál, Warzone játékosként ezért érzed úgy, hogy ez igazából egy downgrade nem is igazi előrelépés, a coop küldetések már 10 évvel ezelőtt is gázak lettek volna egy free Steam greenlight-os játékba és a DMZ-nek ezért nincs igazi karaktere.... mert az egyes részelemekre nem jutott annyi idő, sőt abban is biztos vagyok, hogy a fejlesztőknek is elment a kedve az egésztől a nagy teher miatt, hogy esetlegesen szenvedéllyel alkossanak valami maradandót. Tudjuk le a melót és kész. Egy adott részét még be sem fejezték a játéknak de már kezdeni kellett a következőt. Bármilyek módját kedveled a játéknak biztosan félkésznek érzed, mert az is. A live service-n kb. ugyanannyi ember dolgozhat mint az MW2019 esetében hiába 2-3x annyi játékmódban kellene fenntartani az érdeklődést és szállítani a kontentet hiszen ne feledjük, a COD 2023&2024&2025 fejlesztése már régen zajlik és az anyagi szempontból fontosabb, hogy azok majd a saját megjelenésük környékén eladható állapotban legyenek mint az, hogy egy olyan játék kapjon a vállalt tartalmaihoz méltó kontentet amit már alapvetően megvettek és a pénz a számlám van.
A legközelebbi epizód amivel szemben van értelme bármi elvárást támasztani az a 2024-es Black Ops, mivel soha egyetlen epizód sem kapott még annyi fejlesztési időt mint az fog, 4 évet. Úgy gondolom ez az MWII jó példa arra, hogy az egész Activision mennyire nincsen felkészülve olyan eshetőségekre, hogy kénytelenek kimozdulni a saját komfortzónájukból és valami újat, többet, tartalmasabbat szállítani. Talán majd jövőre összejön az ami most nem sikerült.
-
csibe1
addikt
válasz Spizzi #10116 üzenetére
"A live service-n kb. ugyanannyi ember dolgozhat mint az MW2019 esetében hiába 2-3x annyi játékmódban kellene fenntartani az érdeklődést és szállítani a kontentet hiszen ne feledjük, a COD 2023&2024&2025 fejlesztése már régen zajlik és az anyagi szempontból fontosabb, hogy azok majd a saját megjelenésük környékén eladható állapotban legyenek mint az, hogy egy olyan játék kapjon a vállalt tartalmaihoz méltó kontentet amit már alapvetően megvettek és a pénz a számlám van."
Mondasz valamit, de ez sajnos sovány vigasz.
A lényeg, hogy kb. le se vagyunk füttyentve miután fizettünk, mert a kiadó azt csinál amit akar, nem igazán lehet vele mit kezdeni.
Ígérgetni meg a szegény ember is tud, aztán hiába van tele a padlás... ha semmire se megyünk vele, mert egy sem valósul meg.
Persze lehet takarítani a hivatalos kommentrészleget... attól a kupac kaki az kupac kaki marad hiába csomagolják szép fényes papírba."Úgy gondolom ez az MWII jó példa arra, hogy az egész Activision mennyire nincsen felkészülve olyan eshetőségekre, hogy kénytelenek kimozdulni a saját komfortzónájukból és valami újat, többet, tartalmasabbat szállítani. Talán majd jövőre összejön az ami most nem sikerült."
Izé, nekem nem úgy tűnik, hogy ténylegesen figyelembe vennék a dolgokat, mert eddig minden évben meglett a tuti bevétel. Sajnos.
Ezt most nincs kedvem kifejteni, mert elég hosszú is lenne; de amíg bele nem buknak egy részbe súlyos százmilliókkal dollárban, addig itt nem lesz érdembeli változás.
Amúgy is, az újabb mindig jobb.
X milliárd légy nem tévedhet..."Na és akkor miért érzed csalódásnak az MWII-t:
Mert teljesen máshogy álltak hozzá már alapjaiban is a fejlesztéséhez. Egyszerre kell kiszolgálni azokat akik lehet már 20 éve a sorozattal vannak és a klasszikus multiplayer rajongói, azokat akik a Warzone-al csatlakoztak a szériához, azokat akiket a kampány és annak cselekményeit továbbgörgető raidek érdekli, azokat akik nem szeretnek csak ai ellenfelek ellen játszani spec ops-ban, és ha már ennyi pénzt eltapsolunk fejlesztésre akkor jó lenne konkrétan teljesen új embereket is bevonzani, ez legyen mondjuk a DMZ."Két csapat fejleszti az MW részeket. Ennyi erővel meg is lehetne köztük osztani az irányvonalakat, mert egyszerre nem lehet mindenkinek megfelelni...
Komolyan nem értem kik döntenek a kiadónál arra fent, de remélem jön egy nagy bukta, vagy a Microsoftnál normálisabb emberkék felügyelik majd a sorozatot.
Az egyik csapat vinné a vérpistikés, csillámpónis, csillivilli skines, nagybrokisnyuszifülesnemidénbarenult vonalat; a másik meg a hagyományosabb verziót, és akkor lehetne választani, hogy ki melyiket veszi meg, nem a mostani ömlesztett okádék szutyok lenne.Nem tudom meddig megy a körhinta, mert szerintem amennyi új embert bevonzanak, majdnem annyit el is buknak. Aztán ha majd több ember unja meg a dolgot akkor jönnek a gondok. Utána majd talán körülnéznek.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Dave567
addikt
válasz Spizzi #10116 üzenetére
Kíváncsi vagyok mennyien játszák még a 2019-et....
Bár az is ugyan olyan Hitreg bugos szar mint ez, na jó, az kicsivel jobb...
Akár mi is lesz, már biztos, hogy a 2024-2025 codot csinálják..
coop küldetések már 10 évvel ezelőtt is gázak lettek volna
Ultra gáz a COOP, szinte semmi, a rendes 2-3 single végig vitele, na az volt isten császár, Uram isten hányszor végig vittük, és mennyit szívtunk a Juggernaut-osok ellen...
DMZ meg marha jó volt, amíg újra nem kellett kezdeni a küldetéseket, az elején csak azt nyomtuk..[ Szerkesztve ]
-
nutella1
őstag
válasz csibe1 #10117 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy az MWII a legékesebb példa arra, hogy hogyan csesszünk el a lehető legbalfaxabbul, valami addig, korábban igen jól működőt az évek során, és aztán végérvényesen, valami igencsak nem működőre. Itt csúcsosodott ki az, hogy hogyan illesszünk be, egy újabb generációknak kívánt, pénzéhes, ostoba, kapitalista "tartalmi" dollár elemet oda, ahová abszolút nem való. Kihagyva mindent és feláldozva a játék oltárán mindazt, ezekért az anyagiakaért, amit korábban addig jelentett.
https://erdélyízei.com
-
Spizzi
tag
válasz Dave567 #10118 üzenetére
"Kíváncsi vagyok mennyien játszák még a 2019-et....
Bár az is ugyan olyan Hitreg bugos szar mint ez, na jó, az kicsivel jobb...
Akár mi is lesz, már biztos, hogy a 2024-2025 codot csinálják.."
Persze, hogy rossz a hitreg, de nem azért mert bugos, hanem mert az SBMM miatt nincs 100-as ping alatti meccs. Ezért nevetek mindig az olyan tutorial videós embereken akik azt mondják kell a codhoz az 1ms gamer monitor...minek? Mikor a pakisztáni gyerekkel játszok 500 km távolsággal mert a játék éppen úgy döntött, hogy nincs közelebb az ügyességi szintemnek megfelelő játékos. Ettől függetlenül mondjuk nekem is 1ms monitorom van csak codhoz pont felesleges, maga a kapcsolat és annak távolsága miatt, simán több tíz ms lehet két ember között, lövöd a fejét, legalábbis te úgy látod de nála ő már ugrásban van és a mellkasára regisztrálja a találatokat a játék.Gyakran téma, hogy a dedikált szerverek megoldanák az SBMM és a csalók problémakörét, ez így is lenne de sajnos ez nem fog megvalósulni. A kiadó érdeke egyértelműen az, hogy vedd meg az aktuális epizódot és miután kijött az új azonnal nyergelj át oda, mert számára az az igazi bevétel. Amíg a codnak nincs érdemi konkurenciája aki mondjuk meglépné a szerverek bérlésének lehetőségét vagy esetleg, hogy egyszerű casual módokban nem használ SBMM-et addig nem kell várni semmilyen változást. Sokan most fel vannak hypeolva az xDefiant miatt, lelövöm már most a poént, semmi, értsd lóf*sz hatása nem lesz a codra. Jó indulattal is egy maximum IW 3.0 engine technikai fejlettségén lévő játék, a cod gunplayben, grafikában, animációkban fényéveket ver rá és nekem ne mondja senki, hogy nem játszott nagy szerepet az, hogy a CW megjelenése után is maradt az MW-nél mert érzésre az egy nextgen játék volt. Persze biztos volt aki inkább a CW-t preferálta a jobban "codossága" miatt, de az nem a többséget reprezentálja.
Az MW2019 és az MWII sikere főleg azon alapszik, hogy egy tacti-cool játék, azaz nem taktikai mint pl. egy Squad, Arma 3, Hell let Loose hanem alapvetően árkád, csak érzésre taktikainak mutatja magát. A gunplay, animációk, effektek mint. torkolattűz, robbanások, hangok, a visual recoil egy komoly hangvételű military szimulátor kidolgozásának megfelelő hatást keltik de maga a core gameplay mégis könnyen tanulható és bárki által elsajátítható érdemi energia befektetés nélkül. Pontosan ez a "trükközés" az ami az utóbbi pár évben új lendületet adott a sorozatnak, és amíg ezt más kiadók nem ismerik fel és az xDefiant-hoz hasonló, ilyen BO3 szerű teljesen súlytalan játékokat adnak ki addig Activision fronton sem kell változást várni az üzletpolitikában.
-
H14
csendes tag
az mw2019 és az mwII sikerességének "oka" - amellett, amit írtál, de ez a kisebbik fele- (nemcsak)kiadói szempontból a warzone, és a battle royal mód! ez ugye ingyenes, de a boldoguláshoz szükséges a multi, maga a fizetős játék! azok is megveszik, akik letojják amúgy a 6vs6 classic play-t!
én szeretek multizni IS, megvenni viszont nem venném meg, ha nem lennék rákényszerítve ! a Vanguardot kihagytam, a ColdWar miatt, mert az tragikus lett, és kb 1000 foribtot ért már a kiadáskor is max! szóval ha fizetős lenne a BR, akkor azt venném meg! a multit nem!
szerintem nincs is jövője, ennyi van benne, amit most kapunk! minőségi és kb felülmúlhatatlan (megközelíteni sem tudja és tudná senki, nem is fogja - szerintem) gunplay, és ennyi! minden kritikával egyetértek, sokkalsokkal jobb volt és jobb lehetne, ez a minimálmegoldás tényleg vérlázító ennyi pénzért, évente!
azért nincs jövője, mert a BR játékmóddal ( nemcsak Codban) kinyilt egy világ, ami több szempontból is vonzóbb, mint a 6vs6 multi! nem nekem, nem csak nekem!
objektíven, az életnek van/lett súlya, ill tétje! még resurgence módban is! ez újfajta, fura, de realisztikusabb játékélményt ad a játékosoknak! aztán a létszámkülönbség, a pályamérwt, az ebből adódó változatosság, taktika, játékmenet, mindmind a teljesség igénye nélkül, a Br mód előnye! a multi pörgősebb, kb ez, ami a mérlegbe bekerül erre az oldalra! ezek nem az én egyéni preferenciáim, tehát h nekem mi a fontos, ezek azért objektíven is beláthatóak/megfoghatóak!
én így látom!a skinekről írnék még! természetesen hányok a nyuszifüles gigalőcsű batár nagy afro karakterektől, meg úgy általában az összestől, ami nem military filinget hoz!
Rose skin, meg most az "új" OI, vagy IO? bocsánat, számomra pont századrangú, melyik karaktert hogy hívják, de el tudom fogadni, h pl valaki a sztori végett örömmel fogadta pl a Ghostot nemrég!
szóval ez a két skin az, amiért picsánrúgnám a kiadót, ezek ugyanis játékelőnyt adnak/adtak! mindkettő láthatóságilag befolyásolja a játékot, mindezt pénzért! ha jól tudom, az új gigamega ( nem megy fejből, h mi a neve) BP csomag része a skin (OI-IO), pénzért előny, ez nálam nagyon nem pálya!
amúgy egy FPS játékban, ahol a kezem és az alkarom egy részét látom csak, nem rohadtul mindegy, milyen karakterrel vagyok? számít? ( igen, néha van 3rd person mód is,ahol láthatom magam! ami egy FPSnek mondott játékban totál röhejes, h vki azt gondolja, szükséges, mert több és jobb lesz a Cod tőle..) ez nyilván személyes preferencia, ha vki szereti váltogatni a karakterét, vagy fontos neki, esetleg árulja(kiadó) vagy pénzt ad érte, felőlem tegye!!! egy lövöldözős játék nem ettől lesz jó, vagy rossz! ezt nem tartom objektiv tartalomnak
béke![ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
Korábban írtam én is, hogy a Warzone a fő oka a sikerességnek.
Akármennyire fájdalmas bevallanom de osztom a véleményed. 2020. márciusa előtt utáltam a BR-t, de akkor jött a Warzone és egyből szerelem. Ha pénzért árulnák habozás nélkül én is inkább azt venném mintsem a multit. Nem csak azért mert már nem kap annyi törődést a WZ miatt hanem alapjáraton is content mennyiségétől függetlenül. Igaz nem vagyok egy annyira nagyon vén róka és a Ghosts-al kezdtem a pályafutásom csak 10 éve de már ennyi idő is elég volt, hogy beleunjak a classic 6v6 bármilyen módjába. A BR végtelen számú egyedi szituációt, rengeteg taktikai lehetőséget tartogat mindamelett, hogy a magasabb TTK a plate-k miatt és a nagyobb távolságból való puffogtatás kevésbé idegörlővé teszi a játékot, sőt valamilyen szinten megoldja az SBMM által okozott szinkronhibákat azzal, hogy nem feltetlen az győz egy párharcban aki hamarabb vette észre a másikat. Több gondolkodást igényel mint egy egyszerű futsz-lősz-meghalsz mód, figyelned kell a lootod mennyiségére és minőségére, arra, hogy mennyi pénzed van, mennyi idő alatt és hova rotálsz át a pályán, milyen fegyverzeted van és ezek alapján milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az előnyös domborzati viszonyok megválasztásánál, lesz a közelben buy station az utolsó körök alatt ahol majd visszatudod venni egy korábban elesett társad vagy onnan tudsz pótolni valami nagy hiányossagot az inventorydba és miegymás. Sőt újfent a Vondel pályán már a dinamikus köd miatt fontos az is, hogy rendelkezz valamilyen hőkamerával a távoli ellenfelek kiszúrása miatt esetenként. Remélem a következő nagy BR Map ami váltja Al Mazrah-t is kapni fog valamilyen dinamikus időjárási elemet, akár ködöt de lehetne eső is, ha nagyon bátrak egy napszakváltás is mehetne.
Al Mazrah-val is az a bajom mint az egész MWII-el, hogy ilyen nagyon mesterséges, patikamérlegen kiszámolt bevilágítással rendelkezik, soha nem fordul elő az, hogy kisüti a szemed a nap. Verdanskon a Quarry nyugati részén lévő hegyeken rendszeresen taktikai előny volt az hogyha oda szűkült a kör, hogy a hegy mögül sütött a nap alacsony szögben, így sokkal nehezebben vettek észre a lentiek és még a scope csillogás se volt annyira látható miatta. Többek között a pályák bevilágítása és annak természetes hatása miatt is tartom szebb játéknak az MW2019-et, szerintem rengeteget jelent az immerzióban még akkor is ha emiatt kevésbé "E-Sport kompatibilis". Bár a természeti viszonyoknak való megfelelő helyezkedés is egyféle kompetencia szerintem.
-
csabiks
senior tag
Nem tudom olvastátok-e, mostantól büntetik sőt végleg bannolni fogják azt aki sokat és hamisan reportol
"The loudest one in the room is the weakest one in the room."
-
csabiks
senior tag
válasz csabiks #10123 üzenetére
A teljes cikk angolul:
Malicious Reporting
Any user who is found to use in-game reporting systems for malicious intent such as knowingly providing false reports against other users and/or falsely spam reporting legitimate users to negatively impact their gameplay experience is subject to penalty.
First offense: User may be temporarily suspended from select features including the ability to submit reports. User may also be temporarily suspended from playing the game online with teammates, have their stats, emblems, and weapon customizations reset, and have their leaderboard entries deleted.
Extreme or repeat offenses: User may be permanently suspended from playing the game online, have their stats, emblems, and weapon customizations reset, and be blocked permanently from appearing in leaderboards.Üdvözlöm én is a lépést, sokan poénból reportolnak, aztán lehet hetekig a reportolt játékosokkal játszol amíg fel nem oldanak…
"The loudest one in the room is the weakest one in the room."
-
BITBOYS
addikt
válasz csabiks #10125 üzenetére
Van egy magyar streamer (senior) akit lehet itt ismernek páran... na ő ezek hatására biztosan bannolva lesz.
Nevet direkt nem írok, nem akarom véletlen sem megsérteni már azzal sem, hogy itt megemlítem.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
protegum
aktív tag
válasz nutella1 #10127 üzenetére
Ez a megoldás feltételezi, hogy tudják kik a csalók. Akkor már egyszerűbb, ha banolnák őket egyből. De valószínűbb, hogy a reportok alapján szopatják sokszor az ártatlanokat is és ebből lett elegük sok meghurcolt játékosnak. Sajnos ezek szerint a ricochet annyit ér mint a fáradt olajnak a szabadnap.
- Csabiks: elhiheted PC-n sok csaló van. Főleg ingyenes hétvégeken. Mielőtt ajánlanád a konzolt, egyrészről sokkal több "másabb" játékkal is játszom ami konzolon meg se jelent vagy nem annyira élvezetes lenne. Másrészről, ha nem lesz pc csak konzol ott is egyből számosabb lesz a csaló.
-
Dave567
addikt
válasz Spizzi #10120 üzenetére
El is kéne gyepálni, aki kitalálta, és támogatta ezt a szart, de még azt a játékost is aki dicséri..
Szánalmas féreg mind...DMZ-t szerettük, szerintem remek játék lenne, ha be lehetne fejezni, de így nem...
A COD HALOTT, a legtöbb idióta játékos bázisával, elmehet a csába...
Mondjuk a singlet várom, az még jó volt.[ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
RICOCHET update for MWII and Warzone adds Hallucination feature to confuse cheaters.
Na erre kíváncsi vagyokIlletve, Modern Warfare 3 CONFIRMED to release in November.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
protegum
aktív tag
Még egy utolsó hsz a cheater témában. Elég, ha ránéznek a saját statisztikájukra. A multiban a másodiknak 82-es k/d-ja van csak a szezonban. A free rész is tele van olyanokkal akik minimum 80 killel rendelkeznek egy meccsen. Reális.
-
bager13
aktív tag
válasz Spizzi #10120 üzenetére
Erről a dedikált szerveres időszakról(UO, Cod2, Cod4) nekem nagyon rossz emlékeim vannak.
- sokszor rettentő bosszantó volt, hogy majdnem minden szerver modolt volt, alig lehetett alap szervert találni.
- Ha találtál is, azokon meg valami mindig korlátozva volt (fegyverek, perkek és stb...)
- Ugye alapból a PB semmit sem ért, könnyebb volt kijátszani, mint a mostani rendszert, ha el is kapott valakit csak arról a szerverről lett banolva(rajongói kezdeményezésre érkezett a PB streaming, ami az összes társ szerverről banolta az illetőt.)
- A szerók 90%-án,ha jobban jöttél az adminnál akkor repültél
- Mentek a kivételezések, volt, akinek mindent szabadott a másiknak semmit
- jó kis custom map-ek voltak, de egy idő után besokalt az ember és alig lehett alap pályás szervereket találniSzóval lehet tényleg kevesebb csaló lenne egy adott szerveren, de kevesebb jó játékos is, mert mind a kettő repülne.
Persze tisztában vagyok az előnyeivel is ennek dedikált szerveres rendszernek, de bennem sajnos a fent említett negatívumok maradtak meg.
Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!
-
-
bager13
aktív tag
válasz csabiks #10139 üzenetére
Nekem az UO volt "gyerekorom" meghatározó játéka.
A szép emlékek mellé sajnos sok rossz is társul, fejlesztői oldalról pont ugyanilyen volt a hozzáállás, mint most is, minél mélyebben benne voltál a játékban, annál jobban kiütközött ez.protegum: Az IBT-n és a h3nt3$-en valóban nagyon jó játékosközösség volt, nagyon szerettem azokon a szervereken játszani...beszélgetések,klántalik...csodálatos emlékek
[ Szerkesztve ]
Tésztás Johnny és a Kerthegesztők méltán elismert zenekar oszlopos tagja!
-
Szellem.
nagyúr
Terminál már nem lesz ebben a szériában. MW3-ban viszont igen. Ennyit az igéretekről.
-
BandiHUN
veterán
válasz Szellem. #10142 üzenetére
Mindent meg fognak most már tenni, hogy ezt lejárassák, a következőbe meg beleigérnek mindent... Ami persze megint nem úgy lesz, persze megint le lesz sz@rva a HC+a multi, nomeg persze megint árad a szemét majd season 1-től.Ráadásul érát se váltanak, úgy lopnak össze ebből+a 2019-ből mindent, ahogy kedvük telik. Még új fegyver vagy felszerelés se kell. Mindezt 30k-ért persze. Öreg vagyok én már bohócnak. XDefiant is lesz, ottvannak a BF-ek... Ezzel elvagyok amúgy, de ez is csak grind. Ez a bp ráadásul annyira semmitérő, hogy kifarmolni se érdemes, idő is kevesebb van 2 héttel, hát sz.. janak lovat...
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
GAbre
veterán
Nem lehet mw2 redditre írni?
Ahogy megírom a postot rögtön jön,hogy még meg se jelent,de törölték:
Sorry, this post has been removed by the moderators of r/ModernWarfareII.Moderators remove posts from feeds for a variety of reasons, including keeping communities safe, civil, and true to their purpose.Avatar
-
protegum
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen