Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz H14 #10121 üzenetére

    Korábban írtam én is, hogy a Warzone a fő oka a sikerességnek.

    Akármennyire fájdalmas bevallanom de osztom a véleményed. 2020. márciusa előtt utáltam a BR-t, de akkor jött a Warzone és egyből szerelem. Ha pénzért árulnák habozás nélkül én is inkább azt venném mintsem a multit. Nem csak azért mert már nem kap annyi törődést a WZ miatt hanem alapjáraton is content mennyiségétől függetlenül. Igaz nem vagyok egy annyira nagyon vén róka és a Ghosts-al kezdtem a pályafutásom csak 10 éve de már ennyi idő is elég volt, hogy beleunjak a classic 6v6 bármilyen módjába. A BR végtelen számú egyedi szituációt, rengeteg taktikai lehetőséget tartogat mindamelett, hogy a magasabb TTK a plate-k miatt és a nagyobb távolságból való puffogtatás kevésbé idegörlővé teszi a játékot, sőt valamilyen szinten megoldja az SBMM által okozott szinkronhibákat azzal, hogy nem feltetlen az győz egy párharcban aki hamarabb vette észre a másikat. Több gondolkodást igényel mint egy egyszerű futsz-lősz-meghalsz mód, figyelned kell a lootod mennyiségére és minőségére, arra, hogy mennyi pénzed van, mennyi idő alatt és hova rotálsz át a pályán, milyen fegyverzeted van és ezek alapján milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az előnyös domborzati viszonyok megválasztásánál, lesz a közelben buy station az utolsó körök alatt ahol majd visszatudod venni egy korábban elesett társad vagy onnan tudsz pótolni valami nagy hiányossagot az inventorydba és miegymás. Sőt újfent a Vondel pályán már a dinamikus köd miatt fontos az is, hogy rendelkezz valamilyen hőkamerával a távoli ellenfelek kiszúrása miatt esetenként. Remélem a következő nagy BR Map ami váltja Al Mazrah-t is kapni fog valamilyen dinamikus időjárási elemet, akár ködöt de lehetne eső is, ha nagyon bátrak egy napszakváltás is mehetne.

    Al Mazrah-val is az a bajom mint az egész MWII-el, hogy ilyen nagyon mesterséges, patikamérlegen kiszámolt bevilágítással rendelkezik, soha nem fordul elő az, hogy kisüti a szemed a nap. Verdanskon a Quarry nyugati részén lévő hegyeken rendszeresen taktikai előny volt az hogyha oda szűkült a kör, hogy a hegy mögül sütött a nap alacsony szögben, így sokkal nehezebben vettek észre a lentiek és még a scope csillogás se volt annyira látható miatta. Többek között a pályák bevilágítása és annak természetes hatása miatt is tartom szebb játéknak az MW2019-et, szerintem rengeteget jelent az immerzióban még akkor is ha emiatt kevésbé "E-Sport kompatibilis". Bár a természeti viszonyoknak való megfelelő helyezkedés is egyféle kompetencia szerintem.

Új hozzászólás Aktív témák