Hirdetés
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
-
IT café
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
CptAdamica
veterán
Azért, mert egy bizonyos skill szinten tart és onnan nagyon nehéz elmozdulni, ha átalagos játékos vagy. Tehát vannak nagyon jó körök, amiket futsz, a lista elején vagy, majd a következő körben már csak esel és kelsz, mert annyira magas szintűeket tesz be ellened, hogy esélyed sincs.
Megyen!
-
Dave567
addikt
Csak FPS-el nyomom amióta játszom, nem szeretek veszíteni, ezt be vallom.
Ide is leírom, van ismerős aki 1-2 fps-t nyomott velünk, még LAN időszakban, inkább stratégia a menő nála, a régi MW1-ben ilyen 1/30 K/D je volt meg ilyenek, soha nem sírt semmiért, csendesen tűrte.
Amikor nagy nehezen rávettek, én is nyomjak velük egy kis stratégiát, ott meg én kaptam ki, nem is érdekel, meg nem is értek hozzá.. NA DE NEM IS MEGYEK OLYAN JÁTÉKOT JÁTSZANI, AMIHEZ HÜLYE VAGYOK!!!!!!!
Ennyire egyszerű....
Erre fel, jönnek a kis BÉNA gyerekek, írnak az Actinak, csesztetik őket, csináljanak olyan játékot, amiben tudnak érvényesülni, mert ők játszottak egy játékot azt is SINGLE-be, és megölik őket akik esetleg csak MULTIVAL játszottak.
De legyen boldog mindenki, elkészült amivel én jásztok most csak az az MW, a korábbi részek nem érdekeltek. Eléggé odafigyelek a dolgokra, jó pár órám benne van.
Itt az SBMM, ami úgy működik nálam bedob egy szerverre, MP5SD elő, (ez a kedvencem), nem egy jó fegyver, van nála erősebb, csípőből szedem az embereket, 1-2 lövés HALÁL, HC-n, 150/50 Ticketre vezetnek, remek, kikapunk, úgy, hogy 200 megy a meccs.
Nem baj, 40/15 statom Kb, hullanak mint a legyek, király... NYERTÜNK!!!! 150 Ticketet behozni azért nem könnyű, egy rendes játékban.
Utána 4 meccsen át alig lehetett megmozdulni, kis pisztollyal ugrálva 1 hit HALÁL, 50m-ről, persze én meg tunkolom PL M4-el, 3-4 lövés, HC-n..... -
nutella1
őstag
válasz bager13 #1799 üzenetére
Úgy értettem, hogy a gyermekek tudatszintjén ez teljesen rendben van, érett döntésképes embernél már annyira nincs. Nyilván eladok egy zacskó friss levegőt drágán, ha ez nem tűnik fel a vásárlónak. ..és nem tűnik fel. Korábban is írtam. Ez a pszihológia. Én sem "haragszom", miért? Egy játékra?
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/pacsi_kulturalis_kozpont/
-
Dave567
addikt
válasz bager13 #3414 üzenetére
Szerintem is, úgy játszik ahogy akar, attól még PATKÁNYSÁG, BETEGSÉG, GYEREKES nem az adott feladatra koncentrálni.
Persze vannak kivételek, HQ, SD, meg ilyenek.
De mikor PL Mw2019-ben, az A pontot ami fél méterre van tőle, nem képes felhúzni, mert rögtön felugrik és csipázik, az kicsit idegesítő, vagy éppen mondjuk a B ponton ül a sarokban, nem képes tovább menni, kempeli a B-t de a többit nem húzza.
HÁT bocsánat, hátba lövöm, az ilyeneknek nem kell kill, hagy szívjon csak a FF miatt. -
Dave567
addikt
-
laceszgamer
addikt
válasz bager13 #8590 üzenetére
Mondjuk mert sok az olyan döntés amivel inkább kárt okoznak mint hasznot.... Személy szerint nekem pl hardpoint a kedvencem amióta létezik a játékmód, aztán domimation a tdm-et viszont nem kedvelem.
De... Ugye kitalálták ezt a csodás megoldást, hogy neked kell testre szabni, hogy quickplay alatt hova dobjon, de le merem fogadni, hogy az emberek döntő része tesz rá magasról, csak rányom, aztán hurrá lehet lövöldözni. A vége meg az, hogy a 6vs6 menetben 2-3 ember foglalkozik a feladattal jó esetben, a többi ész nélkül futkos körbe, hogy menjen a kill mintha csak tdm-ben lenne.
Régen legalább lehetett játékmódot választani közvetlen, aztán jobbára azért olyanok kerültek oda, akik tényleg azt akartak játszani, akik meg csak lőni azok mentek közvetlen tdm-re vagy free for all-ra.Vagy az egész menü rendszer, tény, hogy egy fokkal jobb mint elején, de még mindig a kelleténél jobban túl van bonyolítva, pl hogy camo challange-okat meglessem végig kell zongorázni mintha egy loadout-ot akarnék szerkeszteni, aztán gunsmith és ott rá camo részre, hogy csak meg tudjam nézni, mi a feladat, biztos nagy munka lett volna valami egyszerűbb megoldást behozni pl egy camo menüt, ahol simán fel lett volna sorolva az összes fegyver aztán simán ráhúzza az ember az egeret / kontrollert és írja mik vannak hozzá.
Vagy ott a calling card rész, bár nem nagyon izgat, az alap van még benn emblem meg card is, de ott is így ömlesztve az egész... már 10 éve képesek voltak rá, hogy külön pontokba szedjék pl a scorestreakekkel kapcsolatosakat, fegyverekkel kapcsolatosakat stb. Itt meg tényleg ömlesztve, bónuszként ha MW2-ből nézem ott a warzone/dmz dolgok is. Igen tuti azokra vagyok kíváncsi, és véletlen sem azt a játékrészt indítanám ha azt akarnám nézni.Aztán ott az izlések és pofonok rész, nyilván nem lehet ezt megfogni, hogy mi kell ahhoz, hogy egy map igazán eltalált legyen, de a sima 6v6 mapok közül pl valahogy egy sincs oylan amire azt mondanám, hogy húha, és erre még évek múlva is emlékezni fogunk. Ha most pl az eredeti mw2-re gondolok vissza ott kapásból 4 mapot tudok amit nem csak én de úgy overall a közösség a mai napig felemleget. De előtte és utána is voltak azért mapok amik úgymond közönségsikerek lettek, de itt az új " saját " mapjai közül azért eddig egy sem lett akkora durranás, a célnak megfelelnek de nem több.
De egy szó mint száz, én is beletettem már pár száz órát, de ez nem egyenlő azzal, hogy hibátlan a játék, elvagyok vele, kikapcsolódásnak jó, de inkább mondjuk úgy alternatíva sincs nagyon, na meg a vanguardon kívül az előző pár részt pl ki is hagytam, csak ugye jött mw2-nél hogy 2 évre tervezik, gondoltam akkor legalább ez tartósabb lesz, nem kell " kötelezően " költözni mert kiürül az új rész megjelenésével, de ugye azóta kiderült, hogy ez is a szokott menetrend szerint fog haladni.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
laceszgamer
addikt
válasz bager13 #8603 üzenetére
Tudom voltak mindig is, de így érzésre azért tényleg kevesebb volt, lehetne amúgy úgy is ellensúlyozni, hogy a jutalmazási rendszert nem object based játékmódokban jobban a feladatok felé tolni, bár hozzá kell tenni, Linem-nek előbb írtam választ, gondolom azért érdeklődött, hogy miként lettem gyorsabban 450 mint BP teljesítve lenne, nos igazából itt is ennyi a titok, hogy a pontokat támadva / védve nagyon adja, átlag meccsen 7-8k is összejön, de ha picit aktívabb az ellenfél és páran szintén rámennek a győzelemre akkor ki lehet fogni ennél többet is, volt hogy már 16k-t sikerült egy körben összeszedegetni.
Amúgy a sok negatív kommentre szerintem annyi is lehet a magyarázat, hogy általában az ember azt írja ki magából ami nem tetszik, a pozitív oldalon meg csak élvezi a játékot.
[ Szerkesztve ]
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
markknight
veterán
-
markknight
veterán
-
Acheron
őstag
válasz bager13 #9154 üzenetére
Alapvető érvelési hibákba futottál bele, rögtön kettőbe: 1, 2.
Ez persze nem jelenti, hogy nem lehet igazad, de amit leírtál, az magánvélemény, nem pedig cáfolata / megerősítése valaminek.
De ezzel sincs semmi gond, mivel itt senki sem tudja bizonyítani / cáfolni az SBMM működésének hogyanját, magánvélemények állnak szemben magánvéleményekkel.
Tapasztalatokról beszélünk.
Azok magánvéleményéről, akik hisznek a szemüknek négy év tapasztalatai alapján, azokéval szemben, akik nem.
Magánvélemény ez is - no offense -
Skillerz
aktív tag
válasz bager13 #9154 üzenetére
Én a 2007 óta játszom cod-al a cod2 és a 4-be (a kettőben együtt kb 10.000 órám volt) soha nem tapasztaltam olyanokat mint ebben a játékban. Ha jobban belegondolsz nem nagy ördöngösség ezt leprogramozni...annyi az egész, hogyha bizonyos statisztikai átlagot elér a csapatod vagy te kapsz egy debuffot hogy mondjuk 5-10%-al kevesebbet sebzel és már hátrányban vagy. Arról nem beszélve hogy hányszor indul úgy match hogy 100 felett van a pingem a játékban 10%os packetlossal miközben minden mérés szerint semmi baja a netemnek, a többieknek a szerveren pedig 30as pingjük van. Nincs egy strat mód vagy egy replay vissza nézési lehetőség, semmi...a lőtéren ahol tudod tesztelni a fegyvert ott sem írja ki hogy melyik fegyvernek mekkora távon mennyi a sebzése...semmivel nem tudod ezt leellenőrizni nem ad rá lehetőséget a játék. Innentől csak a tapasztalat marad már pedig az az hogy ugyanaz a fegyver ugyanazokkal a paraméterekkel sokszor teljesen random sebzéseket produkál.
battletag: bArney#2866 PSN ID: Nigma911
-
Acheron
őstag
válasz bager13 #9414 üzenetére
Egér - billentyű is cserélve lett kontrollerre, vagy az maradt változatlan?
#9416nutella1: Bizony, nagyon egészséges lenne egy - két versenytárs, talán valóban a játékélmény innovációja felé tolná el az üzleti modelleket, mintsem az eye candy factor -ra.
De még ez sem igaz teljesen, mert a látvány igenis számít - de inkább a realizmus felé mennék, mint a nem egyszer blőd skinek, és valóságtól elrugaszkodott kill animációk (találat után pixelekre eső emberek,felszálló neon halálfejek, megcifrázott pentagrammák...)
Mondjuk egy UE5 motorral hajtott COD -ot megnéznék...[ Szerkesztve ]
-
-
nutella1
őstag
válasz bager13 #10988 üzenetére
Nem. Abszolút nem érted. Ebben nincs logika, és nincs is benn mit keresni/megfejteni. Pláne nem burkoltan személyeskedni. Tudod, van akinek elég egy kis tüske is, hogy kacifántos üzeneteket írjon, semmiért. Mégis szóba állnak vele. Szóval, ha annyira kíváncsi vagy, elárulom: mivel nincs alternatíva, ez marad. Ennyi a történet. Semmi több. Nem kell belelátni semmibe többet, mint ami. Úgy egyből sikerül célozgatás nélkül helyretenni a dolgokat. Nem kell leereszkedni mindig, kisgyermek szintre. Lásd egy üzenettel feljebb.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/pacsi_kulturalis_kozpont/
-
Acheron
őstag
-
Spizzi
tag
válasz bager13 #11149 üzenetére
Persze, de pontosan ez a probléma.
Vegyünk alapul 20 perc gameplay-t.
Válasszuk mondjuk a TDM-et. Elindítjuk a meccskeresést, talál meccset, töltőképernyő, elindul a meccs: ez kb. 1.5 perc. Ezután a meccs tart 5 percig, és a végén last kill cam, nem tudsz kilépni még stb. kb. +30 sec időpocsékolás = össz. 2 perc semmittevés / meccs.
Tehát: 2+5 / 2+5 / 2+5: már meg is van a bruttó 20 perc bőven, de ebből nettó 15 perc csak a "hasznos idő" amire bármiféle jutalmat ad a játék.
Ezzel szemben a DMZ-be bemész, ugyanúgy megvan a másfél-két perc betöltés de utána 20-25 perc tiszta gameplay következik. Magyarán 20 percnek max a 10%-a veszik kárba, nem a 30-40%-a.
És akkor még csak a BP XP-ről beszéltünk, hagyományos prestige XP-ről inkább nem is érdemes, mikor Vondelen egy átlag kör alatt 100-150 AI killem van és mindegyikre jár a full 100XP jutalom. 100-150 player kill nekem max 4-5-6 TDM alkalmával HA összegyűlik, persze biztos vannak tőlem ügyesebb játékosok de az rajtam nem segít. Kinyitsz egy Stronghold-ot +250, Fortress +500, POI felfedezés egyesével +250 (egy meccs alatt pl. Vondelen simán belehet járni az egészet és van vagy 10 db POI), ládanyitogatások +100/db stbstbstb...
Szóval szerintem a korrekt jutalmazási rendszer az lenne, hogy hagyományos multiba lenne egy örökös 1.5 XP szorzó mindenre, prestige-hez és BP-hez is. Kb. úgy tudna egálban maradni a multiplayerbe bruttó belefektetett idő a Warzone-al szemben.
-
BioNiCMaN
addikt
válasz bager13 #11156 üzenetére
Szerintem pont annyira nem fogja őket érdekelni, mint a dupla XP tokenek időtartama, ami nem a nettó játékidőt, hanem a bruttót (menüben töltöttet is) számolja... (Olyan jó, amikor már hatodszor lépek ki a talált játékból mert egyfolytában az éjszakai pályát akarja rám erőltetni, amit kifejezetten rühellek.)
Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.
-
Acheron
őstag
válasz bager13 #11198 üzenetére
MW II színekben max nov. 2 -ig tart nálam, egy bétányi szünettel, így rövid.
Másnak lehet hosszabb, de MW III érdekelteknek ez ennyi.
WZ nekem irreleváns, számomra az egy vakvágány, néhány ritka kivételtől (Plunder?) eltekintve nem része a játéknak - nyilván ízlések és pofonok.
Azért a 1400 CP -t kiforgatom belőle addig, of course.[ Szerkesztve ]
-
Spizzi
tag
válasz bager13 #11223 üzenetére
Én is írtam korábban, hogy valszeg ez lesz de igen, ez a logikus. Én örülök neki mert az eredeti tervem az volt, hogy csak 35 tokenig húzom ki Pass-t a két új fegyver miatt, azokat felszintezem és nekem ennyi volt az MWII... de sajnos azon "élettelen balfékek" közé tartozom aki mindig valamilyen kényszeres kéztetést érez arra, hogy legyen meg az aktuál BP és minden cucc, franc se tudja miért.
Főleg, hogy ezek a cuccok most szerintem nagyon el lettek találva, BlackCell meg külön fizetős bundle nélkül tracer rounds... soha nem volt még ilyen emlékeim szerint.
Hú de azért örülök, hogy tényleg alig 3-4-5 hét (beta, utána kampány early acces stb.) van már csak hátra az MWII-ből, szerintem ilyen jó érzéssel codot még nem hagytam hátra, jellemzően mindig van bennem egy kis félsz, hogy "na biztosan jobb lesz a kövi?" vagy "hiányozni fog a jelenlegi" de most abszolút nem érzek semmit, elképzelhetetlennek tartom, hogy hogyan lehetne rosszabb vagy gyengébb bármilyen szempontból az MWIII. Így utólag visszatekintve a Vanguard is izgalmasabb játék volt, abba legalább voltak újszerű, érdekes játékmódok (pl. a kastélyfoglalós&bombázós) itt meg mi van? Invasion ahol egy mobil játék grafikáját éppen talán elérő színvonalú térképen lövöldözöm a botokat? Core módokon kívül semmi nem volt / nincs ebben a felvonásban ami említésre méltó lehetne. Ha meg volt is valami, pl. előző szezonban a Big CTF azt is max időszakosra állítják utána meg cseszheted.
Na mindegy, annyira nem volt vészes, sőt igazából szerettem is, csak az bosszantott végig, hogy ennek a játéknak igazándiból nem sok köze volt az MW2019-hez, holott azt vártam (de amúgy szerintem mindenki más is), hogy annak a továbbgondolása lesz annyi kis csavarral, hogy megpróbálnak jobb mapokat csinálni hozzá. Ehhez képest ez egy ilyen CoD Mobile & Black Ops ihletésű, nagyon maximum csak nyomokban Modern Warfare-ert tartalmazó összemixelt cuccos lett.
MWIII-hoz remélem a Treyarchnak csak annyi köze lesz, hogy megcsinálták a zombit de utána még az irodából is botokkal kergették ki őket.
-
Mr X
veterán
válasz bager13 #11500 üzenetére
A tömött liftben szellenteni sem törvénytelen, mégis a többség szerint büdös paraszt, aki ezt csinálja.
Attól, hogy van rá lehetőség, még gyökérség csak azért menni DMZ-be, hogy player-ekre vadásszon. Legalább egy bounty contract-ot vegyen fel. De sokan WZ Lite-nak használják a DMZ-t.
-
Mr X
veterán
válasz bager13 #11503 üzenetére
Továbbra sem értünk ebben egyet. A DMZ-ben is belefér a pvp, ha összefut két ellenséges csapat, ez tiszta sor. De egy mission alapú játékmódban csak és kizárólag a player-vadászat miatt jelen lenni, tartom, hogy gyökérség. A Warzone pont erre való, csak gondolom itt könnyebb dolguk van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RTX 3080 GDDR6X - 512GB-4TB M.2 NVMe SSD -16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- Samsung Galaxy Z FLIP 6 12GB/512GB, Silver Shadow, kártyafüggetlen, garancia, makulátlan, új állapot
- Macbook Pro 15" - 2015, 4 mag i7, 16256GB, 100 ciklusos akku, garancia (y2)
- Eladó Konfig I7-10700 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060TI 8GB!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen