- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spizzi
tag
Korábban írtam én is, hogy a Warzone a fő oka a sikerességnek.
Akármennyire fájdalmas bevallanom de osztom a véleményed. 2020. márciusa előtt utáltam a BR-t, de akkor jött a Warzone és egyből szerelem. Ha pénzért árulnák habozás nélkül én is inkább azt venném mintsem a multit. Nem csak azért mert már nem kap annyi törődést a WZ miatt hanem alapjáraton is content mennyiségétől függetlenül. Igaz nem vagyok egy annyira nagyon vén róka és a Ghosts-al kezdtem a pályafutásom csak 10 éve de már ennyi idő is elég volt, hogy beleunjak a classic 6v6 bármilyen módjába. A BR végtelen számú egyedi szituációt, rengeteg taktikai lehetőséget tartogat mindamelett, hogy a magasabb TTK a plate-k miatt és a nagyobb távolságból való puffogtatás kevésbé idegörlővé teszi a játékot, sőt valamilyen szinten megoldja az SBMM által okozott szinkronhibákat azzal, hogy nem feltetlen az győz egy párharcban aki hamarabb vette észre a másikat. Több gondolkodást igényel mint egy egyszerű futsz-lősz-meghalsz mód, figyelned kell a lootod mennyiségére és minőségére, arra, hogy mennyi pénzed van, mennyi idő alatt és hova rotálsz át a pályán, milyen fegyverzeted van és ezek alapján milyen lehetőségek állnak rendelkezésre az előnyös domborzati viszonyok megválasztásánál, lesz a közelben buy station az utolsó körök alatt ahol majd visszatudod venni egy korábban elesett társad vagy onnan tudsz pótolni valami nagy hiányossagot az inventorydba és miegymás. Sőt újfent a Vondel pályán már a dinamikus köd miatt fontos az is, hogy rendelkezz valamilyen hőkamerával a távoli ellenfelek kiszúrása miatt esetenként. Remélem a következő nagy BR Map ami váltja Al Mazrah-t is kapni fog valamilyen dinamikus időjárási elemet, akár ködöt de lehetne eső is, ha nagyon bátrak egy napszakváltás is mehetne.
Al Mazrah-val is az a bajom mint az egész MWII-el, hogy ilyen nagyon mesterséges, patikamérlegen kiszámolt bevilágítással rendelkezik, soha nem fordul elő az, hogy kisüti a szemed a nap. Verdanskon a Quarry nyugati részén lévő hegyeken rendszeresen taktikai előny volt az hogyha oda szűkült a kör, hogy a hegy mögül sütött a nap alacsony szögben, így sokkal nehezebben vettek észre a lentiek és még a scope csillogás se volt annyira látható miatta. Többek között a pályák bevilágítása és annak természetes hatása miatt is tartom szebb játéknak az MW2019-et, szerintem rengeteget jelent az immerzióban még akkor is ha emiatt kevésbé "E-Sport kompatibilis". Bár a természeti viszonyoknak való megfelelő helyezkedés is egyféle kompetencia szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BMW topik
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobilhasználat külföldön
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Tőzsde és gazdaság
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...