- Windows 11
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Nem örülnek a britek, hogy mindenki Google keresőt használ
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows 10
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz MPowerPH #22018 üzenetére
Nyomatékra pakolhatnál még, mert csak 10%-kal több mint a 30d-mben, a lóerőd viszont 27%-kal több.
231 le --> 269 le = +16,45% ; 286 le --> 341 le = +19,23%
Ez teljesen korrekt érték, mégiscsak 2 turbo van a tiedben, és mindkettőnknek alap tuning van, nem az extrém, viszont:
500 nm --> 609 nm = +21,8% ; 580 nm --> 670 nm = +15,51%
Nem tudom a hajtás mennyit bír még, de a helyedben ha már annyira akarsz módosítgatni, akkor nyomatékon pofoztatnék még, a lóerőkkel ritkán érvényesülhetsz. Szerintem felesleges a nagyobb végsebesség, a nagyobb nyomatékot ezerszer gyakrabban használnád ki, kérdés persze, hogy +37 nm ér-e bármi nemű további költekezést, mert szerintem totál felesleges, hagyd így a kocsit ahogy van, így is lenyomsz vele 99%-ban mindenkit ha kell. Kellemes autókázástui.: korábbi kérdésedre válaszolva, gyári M-paketom van, és egy utólagos pici hátsó szárnyacska, ami megszünteti az enyhe jobbra-balra szitálást 230 felett , cserébe 263 helyett 261 a vége Persze csak mutató alapján, tehát valóságban kitudja, 255? Gyárilag 243 vagy 245 volt megadva. Ilyenkor 4400-on pörög, kéne egy hetedik fokozat
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Gorenje Side by side hűtő
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával