Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Amazon Prime Video
- Gmail
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- DIGI kábel TV
- Proxmox VE
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
insight
aktív tag
válasz chess001 #57578 üzenetére
E89-be is olyan 200 felett van, de még nem mondtam le róla, így érdekelnek a tapasztalataid. Ha a CarPlayt tudja, már boldog vagyok. Remélem a hangzása is rendben lesz, bár elvileg azt a gyàri professional fejegységen tudom még javítani.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
-
Drago1
tag
válasz chess001 #57553 üzenetére
Bmw rendszerét meg úgy az autó ipar rendszereit a wish-ről egy 10 ezer Ft os kínai fejegység is leveri. Míg a BMW még csak most kínlódik az androiddal a kínai fejegységek már rég tükröznek almával, androiddal wazze stb WiFi mind ezt 10 ezerért, mennyi egy NBT EVO 2 gyári fej? Bontottan 350 ezer beszerelve 4 kiló, mit tud ja androiddal BT zenét játszik ó jeah almát meg megéltük hogy 2020 Ban hajlandó tükrözni
A connecteddrive meg még mindig nem megy magyarba rendesen. Bmw fejegység téren elég gáz pl egy audihoz képest vagy egy skoda oktaviahoz képest ami már vagy 6 éve tükrözi az android telot. -
insight
aktív tag
válasz chess001 #57463 üzenetére
igen, és kifejezetten JÓK az új BMW-k, nem csak motorikusan. A 3-as, 5-ös még emészthető kinézetű is, hát istenem, a 4-est benézték, de majd talán facelifttel javítják. Én az F36 után inkább Volvóra váltottam, majd a következő generációnál talán visszatérek.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz chess001 #57417 üzenetére
nem tudom, hogy jött ki a matek, de egészen biztos, hogy 4.27-es. Keress rá nyugodtan: VIN: E157761, cikkszám 33107572527
Automata váltósoknál azt hiszem 3.64 az arány.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / Wrangler '97 / 500 '20 / Scott e-bike
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #57162 üzenetére
Nekem speciel tetszik a FL eleje illetve a hátsó LED-es lámpákba senki nem tud belekötni... Én napi használatra inkább egy 35i-t vennék. Kellően modern már főleg egy LCI CIC vagy akár NBT / NBT EVO navival amivel tényleg napra kész vagy és minden gyári lesz az autódban. N55 kényelmesen tud 400-420LE között egy downpipe / cooler társaságában és ez ugye közel nem a vége. Azzal a teljesítménnyel pedig hasonlóan megy mint egy gyári M4 ami azért nem rossz. Jó futóművel nagyon jót lehet vele autózni a 348mm-es tárcsákkal már meg is tud állni az autó.
#57160MoP_FX 57
Az N54 is volt az év motorja több alkalommal. De most azért vegyel E46-ot mert azt könnyebb otthon szerelni ???? Mert nagyon így jön le az írásod. Ilyen alapon lehetne egy swift-et is venni ha ez szempont. Egyébként az N52B30-as motor a mai napig nagyon jó motorok. Szerintem sokkal jobbak mint az M54B30-ak. Nagyon eltalált motorok és igen strapabíróak egyébként. Egyáltalán nem nyűgös motorok semmivel sincs több bajuk mint egy M54-nek viszont jelentősen erősebbek és jelentősen jobban lehet velük haladni. Kis programozás után tényleg van bennük akarat vígan leforognak 7000-et úgy,hogy öröm autózni velük. M54-el nincs ilyen érzés... Szóval a M54 30i és N54/N55 között még egy jó alternatíva lehet egy jó N52 30i►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz chess001 #57029 üzenetére
5 eve az akkori exem volt anno rakattanva, hogy neki 46 kompot kell de coupe orral. Az a baj ha nem gyari az bmw-nel nem er semmit. Kidobott penz lett volna. Ha az kell vegyel coupet. Persze en osszetortem az almait... Valo ok volt (ez is)
amugy... az ilyen Hartge, Schnitzer valtozatok baromira bejottek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #56954 üzenetére
hjah, de vajon nagyobb motornál mi a fapad?
Azt vettem észre, hogy adott típuson belül minél erősebb motoros, annál tartósabbak az anyagok. Egy hármasban a 20d kb. a paraszt kategória. De e36-ból volt 23i-m, ugye felette csak a 28 és az M3 volt, sokkal szebb állapotban volt mint utána a 18d e46, pedig az se lerúgott volt... aztán az e91 se valami, de pl. most az egyesben elég jók az anyagok, ok a kijelző tud nyikorogni, de kb. ennyi...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
elbandi2
tag
válasz chess001 #56572 üzenetére
Nyugati határszél. Már járóképes, még padolni kell a motort, mert még csak base settings-el megy, Ill. van még pár upgrade folyamatban: pl, DTM hátsó lengőkarok, meg gyűlnek az alkatrészek egy második S14B25 höz. Nem igazán publikálja, mert magának építi, és nem szereti mutogatni. De mondhatom hogy nagyon profi lett már most is.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz chess001 #56521 üzenetére
Kanja akkora
Csárli: sehol. De 6 misiért adnak. Fiat 4 és fél. Annyit nem ér az a kocsi. Még tesómnak is kényelmetlen 170 cm-el. Csomagtartó nagyon kicsi fiatnak.
Most mentem a minivel. Nem rossz kis dög. 1,5 motor is jól húz.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #56183 üzenetére
A 2 év autóval (E92 és F10) együtt összesen 4 év volt, nem volt felhőtlen egyikkel sem az együttlét. Ennek ellenére be akartam újítani vmibe, mert szerettem a márkát, de az angol használt piac az extrák terén BMW fronton siralmas. Ár és kilométer korlát nélkül sem találtam hónapok óta 2-3 autónál többet, ami ne alapfelszereltség lett volna, egyszerűen az első tulaj b*szik az extrákért fizetni.
szimi57:
2017-es Mercedes-Benz S205 C350e -
Puma K
nagyúr
válasz chess001 #55410 üzenetére
Köszi a linket és a plusz infókat!
(#55411) molnarpeter :
"... várni, amíg felbukkan a piacon egy tetszetős darab és azt megvenni, olcsóbb megoldás és mégis értékesebb a végeredmény."
Plusz nincs benne rizikófaktor, mert az már egy a gyárban összerakott autó... nincsenek extra felesleges körök... feltéve ha olyan állapotú az autó...
Nézegettem és kint 540i van ~3,2 millióért.
Itthon meg van M5 ~6millióért.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
nagyúr
válasz chess001 #55322 üzenetére
Semmi magyarázkodás, mert típuson belüli motort tennék az autóba papírozva meg mindennel ahogy kell. De pusztán csak elméleti síkon kérdeztem rá a történetre.
Nézegettem, de az a gondom, hogy az enyémnek a felszereltsége és kinézete kívülről-belülről az ami számomra tökéletes úgy ahogy van.
Köszönöm az infót!
Nézegettem őket, de nincs olyan küllemű-felszereltségű mint az enyém. Nekem csak annyi kellene, hogy az autó jobban menjen mint most.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
NoZoli
tag
válasz chess001 #55328 üzenetére
Valahogy, nekem sincsen sok tapasztalatom. Aki akar, menjen! Az autópályán is. Látom, hogy gyorsabban jön mögöttem, keresem a hosszabb üres szakaszt, hogy elengedjem.
Szerintem, függ attól, hogy mennyire veszi fel magára az ember az ilyen "kihívásokat". Én sosem éreztem, hogy bizonyítanom kell a 330i-vel. -
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #55012 üzenetére
A vastagabb stabilizátor is nagyon jó és ha van rá mód akkor jó ha le tudod cserélni. Nem a cél a toronymerevítőnél kímélés hanem a karosszéria csavarodását / torony dőlését akadályozza. E39-nél akartam még vastagabb stabilizátor rudakat a gyári M-es helyett de miután beraktam a toronymerevítőt már nem érdekelt mert az irdatlanul sokat dobott... E60-nál meg a dinamic drive-ot semmire nem cserélném mert egy sima stabilizátor rúd nem tud olyat csinálni amit a dynamic drive művel.. Egyszerű példa 2 munkatársam és az én E60-am mindkettő LCI öve 30d enyém ugye 35D M futómű nekem aktív kormány dynamic drive-al. Mindkettőnknek a Katona csinálta a gátlóinkat felújított M-esnél jóval keményebbet kértünk futómű mindkettőbe jó ugyan az a felni / gumi méret / gumik is / ugyan akkora nyomtáv szélesítő mindkettőnknek Eibach rugói vannak neki pro kit nekem sportline ennyi a különbség... Megyek az úton és menet közben cikázol az úton érzed,hogy az én autóm karosszériája gyakorlatilag vízszintes meg se mozdul az övében meg érezhetőn dőlsz jobbra-balra ahogy húzod a kormányt. Ennyire sokat számít a dynamic drive. Toronymerevítő erre biztosan rá fog segíteni meg körforgalom tempós kanyarokban is számítani fog ahogy számított is eddig az összes autóba amibe benne volt. Néztünk vastagabb stabilizátorokat bele de 150K-t nem szán rá amit meg is értek amúgy.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #55008 üzenetére
Egy E36-nál mondjuk mi nem merevebb ??????? E36 / 46-ra mindenképpen raknék.... E90 meg nyilván merevebb de ott is jótékonyan hat... De lehet az egy F30 ott is számít. Mindenen észreveszed igazából ha úgy használod.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #54965 üzenetére
Már túl vagyunk rajta. Eljött ma megnézte a motort mentünk egy kört és megvette az M54B30-at
(#54966) Chrys_
Kár,hogy nem lakk fekete az egész de amúgy jó
(#54967) csubi72
Rengeteget írtam erről.
Pl itt is [link]Xdrive-os autóknál különösen X3 X5-nél tapasztalataink alapján hamarabb illik 200-250E Km között. Mivel a nagyobb súly és az Xdrive jobban igénybe veszi a motort. X-es autóba nem egy szakadt el 200E Km környékén illetve saját ügyélnek X5-be 250E Km-nél szakadt. Pontosat nem tud senki mondani. Viszont meg tudom nézni némi bontás után,hogy mennyire van kint a feszítő patron abból lehet látni azért,hogy mennyire van megnyúlva a lánc.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz chess001 #54963 üzenetére
Fog találni azonos évjáratú motort vezérlővel, immóval, kulccsal és gyújtáskapcsolóval, ami szintén ugyanúgy kupé/kabrió, SMG/kézi stb? Sok szerencsét hozzá.
Természetesen nem kell feltétenül az M3 féke, kormánya, futóműve, csak valószínűleg nem véletlenül nem ugyanaz.
-
p0lip
tag
válasz chess001 #54919 üzenetére
Ahogy írod, kinek, mi. A lényeg, hogy jól érezze magát az ember, amiben ül. Amúgy éppen a nyomaték miatt a dízel mostanság közelebb áll hozzám, de szeretem a benzineseket is. Akár a BMW-től kicsit elrugaszkodva, értékelek egy Havassy motorost vagy éppen egy 130RS utánépítést is. Pedig ezek sokszor közlében sincsenek teljesítményben egy mai családinak, mégis hozzák az érzést. Csak érdekességképpen, BMW dízel tekintetében, a sokat szidott TDS, ami érdekes módon karakterisztikájában és hangjában is picit emlékeztet a benzinesre. Legalábbis e34 esetén, e39 TDS-em nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #54865 üzenetére
Egyedi ET méretezessel készültek, hogy se kint se bent ne legyen vele gond. 8,5J elől, 9,5J hátul, 11J-is elfér (külföldön normális utakon járnak vele), csak nagyon feszített gumival és /25 ami itthon nem igazán élhető.
Annyira nincs kint, sőt semennyire nem lóg ki az íven kívülre. 10J felett már kilóg, illetve többnyire már kell szélesített sárvédő is, hogy ne nézzen ki bután. -
veterán
válasz chess001 #54720 üzenetére
Nah majd ha megjott neki megiroma konkluziot🙃
(#54721) whitezo88 Sn00k (#54719)
Nos hat igen az ertek csokkenes az a szivas oldala a tortenetnek, ezzel nem tudok mit kezdeni. Szerencsere nem a cofidist kellett hivni hogy megvegyem. 300 k volt az eves kotelezo+casco es ez meg viszonylag korrekt ar , amint hallottam...(#54722) CharlieDrop Sn00k (#54719)
persze, ebben biztos vagyok ,hogy mas vilag...
Az biztos ennyiert en mar inkabb az X5 valasztottam volna. Illetve most is szivem szerint azt valasztottam volna kb 3-4 millaval lett volna dragabb es az m40i vel eltudtam volna azt is hozni. Csak hat a garazsunk szukos lett volna neki. Pedig gyonyoru az x5 es meretben is jobban bejott volna...(#54720) chess001
Igen a csucs a csucsok csucsa ezt nem is vitatom.(#54723) H.Ezredes Sn00k (#54719)
oke. Mindegy is. Aa lenyeg hogy megbizhato jo motor legyen. Nekem elotte egy rav4 hybridem volt. Ahhoz
kepest mar ez is egy csucs teljesitmeny minden szempontbol...3njoy the Lif3
-
Drago1
tag
válasz chess001 #54624 üzenetére
Nekem van egy 2015 ös f31 em meg asszonynak E87, az E30 nem használatra kell hanem hobbiból egyszerűen tetszik , pl a G szériát még mindig nem tudom meg szokni, valahogy egyre jobban veszti el a BMW jellegét, kinézetre. Viszont tök érthető ha valakinek ez nem pálya, nincs jelentősége
-
p0lip
tag
válasz chess001 #54609 üzenetére
Írod, hogy öreg, szép és hangulatos. Éppen ez lenne a lényege. De kinek, mi persze. Az óceánnál is jobb, igen, az túl sós! Nyilván egy korrekt garázs a tuti, de szerintem nem rosszak ezek a fedett beállók, környékünkön van több, pl. 14 éves Suzuki a szomszédban rozsdamentes, másiknak a hasonló korú Opel szintén.
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #54488 üzenetére
tudom, pl az e36 M felnik sem nehezek, de nem találtam olyat, ahol sorrendbe lehet tenni őket súly szerint, így megnéztem mik voltak F20-hoz és azt vettem, no meg ezekre az utakra pont elég, és tök jó gyári
E46-on 18-as volt, X5 felni, bírtam, de kinőttem
Mondjuk 3-ra már kicsi (e9x óta) a 16, 5-re meg a 17, de ezen az egyesen még elmegyNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezetékes FEJhallgatók
- FEJHALLGATÓ / FÜLHALLGATÓ / DAC beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- OTP Bank topic
- Horgász topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- World of Tanks - MMO
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest