-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
insight
aktív tag
válasz chess001 #57417 üzenetére
nem tudom, hogy jött ki a matek, de egészen biztos, hogy 4.27-es. Keress rá nyugodtan: VIN: E157761, cikkszám 33107572527
Automata váltósoknál azt hiszem 3.64 az arány.[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz chess001 #57463 üzenetére
igen, és kifejezetten JÓK az új BMW-k, nem csak motorikusan. A 3-as, 5-ös még emészthető kinézetű is, hát istenem, a 4-est benézték, de majd talán facelifttel javítják. Én az F36 után inkább Volvóra váltottam, majd a következő generációnál talán visszatérek.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
Drago1
tag
válasz chess001 #57553 üzenetére
Bmw rendszerét meg úgy az autó ipar rendszereit a wish-ről egy 10 ezer Ft os kínai fejegység is leveri. Míg a BMW még csak most kínlódik az androiddal a kínai fejegységek már rég tükröznek almával, androiddal wazze stb WiFi mind ezt 10 ezerért, mennyi egy NBT EVO 2 gyári fej? Bontottan 350 ezer beszerelve 4 kiló, mit tud ja androiddal BT zenét játszik ó jeah almát meg megéltük hogy 2020 Ban hajlandó tükrözni
A connecteddrive meg még mindig nem megy magyarba rendesen. Bmw fejegység téren elég gáz pl egy audihoz képest vagy egy skoda oktaviahoz képest ami már vagy 6 éve tükrözi az android telot. -
insight
aktív tag
-
insight
aktív tag
válasz chess001 #57578 üzenetére
E89-be is olyan 200 felett van, de még nem mondtam le róla, így érdekelnek a tapasztalataid. Ha a CarPlayt tudja, már boldog vagyok. Remélem a hangzása is rendben lesz, bár elvileg azt a gyàri professional fejegységen tudom még javítani.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
insight
aktív tag
válasz chess001 #57585 üzenetére
nem rossz! Úgy kellett neki helyet faragni a műszerfal közepére? E90-ben ennek van igazán létjogosultsága, nekem annak idején 2009-es E91-ben az iDrive egy szörnyszülött volt, ronda, lassú és problémás... azóta persze sokat fejlődtek, de akkoriban full égés volt a gagyi kijelzőjével együtt.
Nekem is ez a fejegység van szerintem, csak 677 HiFi Professional DSP csomaggal. Meg nem karbon-packettes Nekem is csak AUX-in van, és nekem ez az adapter vált be zenehallgatásra, már csak a kijelző hiányzik.
[ Szerkesztve ]
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
BeZol
őstag
válasz chess001 #57802 üzenetére
Neked baromság, nekem nem, ezért sem vagyunk egymás klónjai és ezért is fórum egy fórum, mert véleményt nyilvánítunk.
Ha esetleg a kiautózhatóságra akartál célozni, abban igazat adok, még az i3-asra is (ugye 0-50km/h-ra M3/M4-es szinten gyorsul), csak nekem személy szerint az nagyobb élmény, hogy mikor lepadlózom a kocsinak, akkor megindul mint a szemét (nem csak városi körülmények között), és nem csak a hangja jön meg. Értelem szerűen aki gyengébb autóval közlekedett eddig, annak +50-80 lóerő is bőven elég ugrás, ugyanakkor én bátorítanám +1 lépcsővel a 35i/35d irányába, mert afölé anyagi csőd menni, ráfordításban pedig csak minimálisan több egy 30i/30d-nél.
Ha pedig kanyarvadászat szempontjából közelíteném meg a témát, akkor én személy szerint azért sem erre bazíroznék, mert kanyarvadászat során 4-szer majdnem baleset lett a vége (igaz, ezek beláthatatlan kanyarok voltak):
- motoros, aki a sáv közepén kanyarodik és majdnem frontális ütközés lett a vége (épphogy elfértünk)
- 2 biciklis aki teker éppen felfele, de nem belátható a kanyar és miközben előzöd megjelenik valaki szemből... (épphogy elfértünk, de ha motoros vagy busz jön, akkor valszeg bicikliseket leszorítom)
- őzike éppen kanyarban ácsorog (satufék + kikerülés)
- lerobbant vészvillogós autó a sávodban úgy, hogy padlófékkel pont megállsz mögötte (mert jöttek éppen szemből)
Még említhetném 2 távoli ismerősömet is, aki "kanyarvadászat" közben dobta el a vasat, szerencsére nem lett bajuk, de a kocsik totálkárosak lettek.A gondolatmeneted alapján egyébként bennem nem egy bmw képe, hanem egy mazda mx5-ös ugrik be vmi tuningkipufogóval , vagy a régi Honda Jazz-em, ami alig ment, de tök jó hangja volt 6ezer felett (ereje ott sem volt persze), és autópályán néha azon kaptam magam h csak 100-110zel megyek, akkora volt a szélzaj és olyan gyorsnak érezted így is a tempót h már úgymond kelletlenül adtál neki extra gázt, szóval így is lehet...
-
Papa-Het
aktív tag
válasz chess001 #57803 üzenetére
Neked lehet nem, mert te lehet birtokoltál olyat, vagy vezettél, használtál stb. Én nem. Nekem vagány. Ahogy a 25 éves 730i/50 vagy a 20 éves 530 dezső is. Nekem vagány, nem értem ezzel mi a gond. Ez olyan mint amikor vágyódsz valami után, és csak évekkel később juthatsz hozzá. Aztán vagy oltári szopóroller lesz a vége, vagy nem. Riszpekt!
@molnarpeter - elnézésedet kérem, én értettem félre az továbbra is e46 bódé
Akkor mielőtt itt totál egymásnak ugrik mindenki. Maga a kópé forma tetszik nagyon, és az a vagány és az ami nekem nagyon tetszik. Amiért az e92 mert szeretnék valamennyivel fiatalabb autót mint a mostani, és az e46-tal nem sokkal lennék beljebb. De ha már vitatjuk hogy mi a vagány és mi nem, akkor egy kupéba nem való dízel motor, főleg nem egy kabrióba adott esetben. Nekem tetszik a forma, a sportosság amit sugall. Ez megint szerintem szubjektív.
@CharlieDrop - használni használnám, csak nem napi szinten. Hanem például havonta 2 hét ez, 2 hét az vagy ahogy sikerül. Dízelnek nem jó ha sokat áll amúgy sem. Azért a 400/500 Nm tud meglepetést okozni a 230-cal szemben ami most van a 189 lovacska mellé.
@chess001 - mx5-ben nem ültem, de abban tuti nem férnék el, és abból a keménytetős elég ritka... habár egy rx8 nem lenne rossz, de azért annyira önmagam ellensége nem vagyok
Boldog Új Évet kívánok minden fórumlakónak!
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
-
KAMELOT
titán
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #58053 üzenetére
naa
nem minden 718 4 hengeres
Az új GTS 4 literes: "in 2020, the GTS 4.0 model of both the Boxster and the Cayman was released with a new engine, a slightly de-tuned version of the 4.0-litre naturally aspirated six-cylinder boxer engine found in the GT4. "Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cent11
csendes tag
válasz chess001 #58064 üzenetére
Köszi! Igen én is úgy érzem
Hezredes biztos közvetít majd#58066 kenwood szerintem ami neked hianyzik hogy mivel kicsi nem tűnik olyan laposnak és szélesnek mint a nagyobbak, vagyis hogy mások nagyon az arányai.
Különösen én se vettem figyelembe nagyon soha az 1es szériát , max az 1M ami erdekelt , de láttam neten , megtetszett , haverral megneztuk , kiprobaltam , es megfogott teljesen.[ Szerkesztve ]
XBO GT:G Mike97 Steam : G Mike97 Oculus: GMike9704
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58194 üzenetére
500 ezerért kéne nekik mekafull v8 meg 30d, sok idióta. Pedig így jártamban-keltemben ahogy elnézem a szembe jövő e39-eket az enyém nem néz ki rosszul. Nem a 2-3 milliós szalonállapotban megőrzött hobbi kategória, de nem is az 500-as lerúgott tyúkól.
Lehet egy polír ráférne és fiatalosabbnak hatna a kaszni a képeken, gondolkodtam már rajta, de dobjak ki 100 ezret az ablakon, csak hogy lakatos romáriónak mégjobban beinduljon tőle a nyálelvválasztása? Olasz autó volt, egy deka rozsda annyi nincs rajta, sehol nem csipásodik. Futóművet állíttattam a nyáron, csodálkoztak hogy nem szakadt bele sehol az állítócsavar. Csavarlazítóval megindult mind. Alul is rendben van. Új a gumi, mind a két szett idei vásárlás, télinek én barom még vadi új Borbet felnit is vettem, rakás új alkatrész, de amikor közlöm mennyit kérek érte csak kerekedik a szemük, meg hát 700-800ba vinnénk főnök. Azt
elhiszem. Új autót ne adjak egyből mellé? Pedig sor 6 benzin ráadásul kéziváltós. Legalábbis az én szememben ez inkább előny. De tavaly ősz óta már cak napi 5-10 kilométerekre használom, semmi értelme már erre ilyen böszme nagy autót tartani, csak lassan gyilkolom szerencsétlent. De ha így lesz, hát így lesz. 5 év múlva betolom inkább a bontóba és hagyom békében nyugodni.[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58222 üzenetére
20ért ettől sokkal vacakabb kormányok keringenek fácsén, ebayen ilyenek ahogy látom 40k körül vannak. Kopott, de nem mállik, meg nem hiányoznak darabok belőle. Amúgy imádom, sokkal kényelmesebb vezetni az autót vele, mint a gyári malomkerékkel, az valami borzalom milyen nagy, de legfőképp milyen vékony.
Hétvégén nagytakarítok kívül-belül, tiszta gány a hótól az autó, belülről rakok fel friss képet, aztán ki is veszem belőle ezt a sort és átfogalmazom még ennél is egyszerűbbre. Azt vettem észre, hogy ilyen 3 tőmondatból álló leírásokra hamarabb jön telefon.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58225 üzenetére
Magyar utakra a 16 is határeset. A télim 15-ös. Volt rajta 18-as amikor megvettem, első dolgom volt eladni róla. Idő előtt szétbarmolja az amúgy is érzékeny futóművet, pattog, kemény, ráz. Nope. Mpaket egy 25i-n szánalom kategória szerintem. Olyan, mint amikor az 1.2-es htp fabiákra kötényt meg spoilert raknak.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz chess001 #58238 üzenetére
Miért túlzás a 2.5? Attól, hogy a gyártók lassan egy daciára is 17-es kereket tesznek alapból, az nem biztos, hogy jó is. Az e39 gyári mérete 15 és 16 col, 17 is rámegy ugyan de azzal közlekedjen az akit nem zavar, hogy a belét kirázza. Az autó nálam elsősorban használati tárgy, nem azért tartom, hogy jól nézzen ki. Kétségtelen, hogy 18-as felnivel jól mutatott. Ennyi volt minden előnye.
"Az új G20 ugyanakkora, mint az e39, a legkisebb kerék hozzá 17-es."
Na erről van szó, minek arra 17-es, amikor a vele egyforma méretű régebbi gyárilag 15 meg 16 colosokon gurult le a gyártósorról? Kinek, minek? Húznak le pénzzel ahol csak tudnak és ez nem BMW sajátosság.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #58259 üzenetére
Jó az AC, nekem az Alpina dolgok jönnek be, meg most az újakon az M Performance...
az e39 nekem meg már majdnem olyan ronda kívülről, mint az e65, de ezt se hangoztatom, mert sokaknak tetszik és ilyen kár rugózni
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz chess001 #58259 üzenetére
E39-nel hatalmas nagy a kontraszt. classic meg de a modern kori bmw dizajn itt jott mar be. itt debutalt az angyal szem meg a ledes hatso lampa amit utana az e90 kapott mar meg. ami valjuk meg nem olyan regi auto. szemelyes de szerintem ezert tagadhat le jo 10 evet egy facelift e39.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58455 üzenetére
Nem 1.0 swiftek voltak ott és egyik se gyári volt. Minden autó egytől egyik teljesen kipakolt bukócsöves slick-gumis paripa volt amiben egyedül a sofőr volt nálunk meg mind 2 autóba 2-2 ember ráadásul az egyik full utcai és úgy is tolta le ezeket a kipakolt II-es swift-eket. De ja nem érték őket utol még szerencse. Jó,hogy te ott voltál és 1 videóból már mindent IS tudsz Mindegyik tök utcai... De minek kell a f@szágokat ideböfögni ? Fáj valami vagy miért ?
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58458 üzenetére
Speciel nem is ismerd a kocsit Azt se tudod milyen erős milyen fék van rajta milyen futómű stb Meg van építve az is nem azért megy úgy mert a többi autó gyenge hanem mert jó. Saját kategóriájában meg kifejezetten jó. De egy ~220Le-s 18D katona féle gátlókkal /eibach sportline rugókkal / toronymerevítővel 35D fékkel nem tud menni / megállni / úton maradni slick gumin egyedül simán el is menne nekik hát ha még nem egy puttonyos touring lenne
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Papa-Het
aktív tag
válasz chess001 #58574 üzenetére
Ezek az M62-es motorok még golyóálló konstrukciók igaz? Mennyire szerelhetők ezek a vnnyócak? Mennyivel költségesebb összességében mint egy 28i vagy 30i adott esetben? +2 henger most nem számít. Apropó ha jól tudom a 40i-nél már más volt a kormánymű, nem fogasléces hanem valami más. Azt tudod vagy tudja valaki pontosan mi és mi a gyenge pontja?
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #58589 üzenetére
En vezettem az osszes motorral szerelt E39-et a 20D-tol az M5-ig és nem csak addig amíg kialltam a műhelyéből és nem tapasztaltam ilyet amit irsz.... Nagy a bódé a motornak.... Persze mindenkinek más az a kifejezés, hogy jól lehet vele menni.... Egy 30i-vel inkább azt mondanám, hogy a kényelmes haladás preferálja. A V8 erezhetoen sokkal sokkal jobb..... A hengerűrtartalmat nem fogja pótolni semmi maximum egy feltolto.... Főleg ha egy olyan modellbe ülsz aminek a felszereltsége is igen magas ( plusz suly) es meg automata is teljesen halott a történet....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Animal Crossing: New Horizons
- E-book olvasók
- Mobil flották
- Asustor NAS
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Autós topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen széket vegyek?
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen