Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
Jó, hát ha mindenki Mazda irányba küld, akkor inkább nézek mást.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz Anubris #52249 üzenetére
Értem én, 2010 óta van saját autóm. De ha nem kell a brutál erő, miért fizessem ki azt a +80.000Ft/év költséget? Ebből már kijön az, hogy prémiumot tankolok puruttya helyett.
Wiki szerint nem került Z3-ba N kódos motor.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz chess001 #52242 üzenetére
Igen. Mert 60.000 a 2000ccm felett, 15.000 1999ccm-ig. KGFB különbség meg 50% 1999 és 2001ccm között. Akkor már inkább veszek kisebb motorral, amúgy sem dragstert akarok építeni, se nem driftelni.
De ha ennyire "nem illek a képbe" akkor inkább hagyom a topicot.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz MoP_FX 57 #52240 üzenetére
Lényeg, hogy 2000ccm alatt legyen (adózás és KGFB megfontolásból).
Persze a sor6 jobb lenne, de attól is függ, hogy mit találok majd épp, megfelelő állapotban, áron, etc.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Februártól lenne esedékes egy másik autó vásárlása. BMW Z3-at nézek épp most. Mivel BMW téren nem vagyok otthon (eddig VAG és Opel terén képeztem magam), így lenne egy pár kérdésem - esetleg ha lenne itt olyan, akinek van/volt, az is nagy segítség lenne.
Első sorban az a kérdés, hogy ezek megbízható autók, alapvetően sok nyűg lehet velük? Ha jól nézem, Wiki szerint ezekbe M-es kódú motorok kerültek, amik megbízhatóak, okésak.
Típushiba, amire mindenképpen figyelni kell?When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz CharlieDrop #44895 üzenetére
"smert a hengerfalak repedése, erre leginkább a hűtőfolyadék fogyása és a fehéres füst figyelmeztet." - Húsz motor: ezeket kerülje
Lehet ez is
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Most úgy néz ki, megvan a probléma. Hibakód A6D1 - auxiliar water pump.
Egy szaki ránézett, de nem fog neki a javításnak, mivel nem foglalkozik BMW-vel. Egy szenzort kellene cserélni, elméletileg.Valaki tudna ajánlani egy szerelőt, BP (Kispest előny), aki rá tudna nézni?
Szerk: (#44891) folytatása
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
Sziasztok,
Egy haverom, aki látogatóban van BP épp, egy BMW 118D, 2008, 2000 dízel, 136LE géppel.
Tegnap, úgy 15km városi araszolás után a műszerfalon STOP felírat villant fel, majd hangjelzés. Félre is állt, kiegyenlítő tartály minimum alatt volt, így töltött bele vizet. Amire odaértem (Deák tér), ez megtörtént, utána motor beindít és nem volt hibaüzenet.
Mentünk kb 40 percet vele (parkolóhely keresés belvárosban) és nem volt gond. Este viszont újra jelentkezett a probléma.Levegő lehet a rendszerben - légteleníteni kellene rátöltés után - vagy egyéb probléma lehet (nincs hibakód, check engine, etc). Holnap vár rá egy 700km út, szóval kicsit érdekes szitú
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest