- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Upo
addikt
válasz Doky1988 #17637 üzenetére
Tényleg kínai.
A pirosat olyan helyre kell kötni, ahol mindig van 12V (leállított, bezárt autónál is). A feketét a testre, pl. egy megfelelő méretű fém csavar a karosszérán vagy a műszerfal alatt. A fehéret meg olyan helyre, ahol akkor van 12V amikor rögzíteni szeretnél. Ez általában a gyújtás. De vannak olyan autók is, ahol van köztes helyzet is, pl. a rádióra (esetleg szivargyújtóra) ad feszültséget, de még nincs gyújtáson. Ha már ilyen helyzetben is videózni akarsz akkor ilyenre kell kötni.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Kija
aktív tag
Sziasztok!
Erről a kameráról van valakinek tapasztalata, véleménye? [link] -
PNP
őstag
Sziasztok,
Jelenleg 2 db 70mai kamerát használok. Sima, nem pro, az egyik angol firmware-es kínai, a másik global változat, tehát alapból angol, de amúgy kicsit másképp beszélnek, és a képük sem teljesen egyforma. Miután nem először húzták meg fél év alatt a kocsimat, gondolkozom parkoló módos duál kamerán is. A problémám, hogy mindig a Viofo-nál kötök ki, de nem tudom, honnan lenne érdemes venni. Alin esélyes a vámeljárás + áfa, Banggood-on elvileg létezik erre való szállítási mód, illetve van olyan is, ami EU raktárból jön (sima A129 Duo), a német és főleg az angol Amazon jó drága, és sokmindent nem szállít ide.
Másrészt nem tudom melyik típus lenne jó. Teszteket nyilván néztem, és az A119 V3 képe tetszik összességében a legjobban, ha az éjszakai felvételeket is figyelembe veszem (abban az A129 Pro szerintem rosszabb), viszont abból nincs dual channel. A sima A129 Duo egyértelműen a leggyengébb, a Pro meg már elég húzós árban van.Ráadásul a parkolást ha jól gondolom nem is tudom túl sokáig rögzíteni, tehát ha 2-3 napot áll az autó, akkor már bőven nem lesz felvételem, memóriakártya és akku miatt sem. Plusz akkuval tovább drágul a történet, ráadásul LiIon, LiPo cellát nem is raknék az autóba. Legutóbb úgy törték meg a lökhárítómat, hogy volt szemtanú, de nem lesz mindig ilyen szerencsém, ugyanakkor már bőven 100e fölött járok (A129 Pro Duo + kiegészítők + LiFePO4 akku), és ez még mindig 100%-os védelem. Engedjem el a dolgot, vagy van olyan márka/típus, ami fölött átsiklottam, és beszerezhető?
Kösz előre is!
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt a kamerat?
Anker A1: [link] -
a2d2
addikt
Na megjött ez is meg az autó is. Tegnap délelőtt 2 órát elszórakoztam vele. Megvolt a fix 12V is és a kapcsolt 12V is. Meg sem nyikkant a kimenet. Egy mai 70 LITE-al próbáltam, de kivittem telót is rákötöttem, nem indult be a töltés. Próbáltam utána csak a fix 12V-al is, de változatlan volt a helyzet. Próbáltam a csúszkáját kapcsolgatni (kikapcsolni az akksivédelmet), de úgy sem volt jó, pedig az akksin 12.4 V-ot mértem. Nem értem a dolgot mert csupa pozitív értékelése volt a kütyünek
Ha már szét volt szedve az autó akkor megoldottam egy sima két eres 12V->5V USB-s adapterrel amit itthon találtam. Így gyújtásra kapcsol be a kamera de mégsem látszik a szivargyújtó miatt a kábelezés.Ja még két dolog:
A kamerát nem tudtam firmware-t frissíteni. Maga a kamera azt írta hogy az appon keresztül pusholjam rá a frissítést. Az appban viszont nem találtam update menüpontot.
A másik dolog hogy az 1S-nél mintha lett volna olyan kérdés hogy milyen módon megy neki a táp. Itt semmi. Csak azt tudtam megadni hogy hány perc múlva kapcsoljon ki.[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Upo
addikt
70mai pro 1.0.9na firmware [link]
4pda-ra is bedobtam a linket, kezdhetik a modot gyártani.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Lizardman
tag
Sziasztok!
Kérdésem egy Xiaomi 70mai Smart Dash Cam Pro (MiDrive D02) készülékkel kapcsolatban lenne. Bekötöttük szakszerűen az autóba úgy, hogy folyamatosan tudjon működni (még az autó leállása után is, amire sajnos szükség van bizonyos okok miatt).
Viszont, ahhoz már nincs annyi sütnivalóm, hogy megmondjam, mennyi idő alatt is meríti le egy ilyen az akksit (feltételezve, hogy folyamatosan működik, és nem indítom be az autót).
Az autóban lévő akksi 12V 85ah.+ Kell foglalkozni FW frissítéssel? Van olyan beállítás esetleg amit ajánlotok?
Válaszokat köszönöm előre is
[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
Hát eszerint a lengyeleknél pont nem lehetnének felismerhetőek a rendszámok és az arcok, ennek ellenére a híres lengyel csatornán alig pár videón van kitakarva a rendszám. Ott is tojnak rá, itt sem lenne másképp. Az osztrákok meg portugálok szimplán hülyék. Igen is sok esetben kamera nélkül nehéz bizonyítani a másik baromságát.
The Truth is out there...
-
bul07
nagyúr
válasz biccent #17686 üzenetére
Ha jól tudom 10perc felet lehet teledobálni reklámokkal
Bár egy blokkoló és nincs egy reklám se( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
biccent
csendes tag
válasz Lackooo84 #17685 üzenetére
Szerintem ott leszarják.
Ez ilyen magyar sajátosság, amit már sok helyen tapasztaltam és nagyjából úgy néz ki, hogy pl. létezik EU-s irányelv, de lehet a szabályozást a lehető legszigorúbb módon is értelmezni és betartatni. Sőt lehet saját szigorúbb szabályokat alkotni és ezzel egyesek általában jól keresnek, ha ők ítélkeznek.
Ez nem is ritka magyar sajátosság...
Mondhatjuk, hogy a jog világa eléggé távol tud esni az emberek igazságérzetétől. -
Csápájev
őstag
válasz biccent #17688 üzenetére
Szerintem nálunk ez esetben arany középút van.
Az osztrákoknál nem használhatsz kamerát a személyiségi jogokra hivatkozva, hisz ezzel akár meg is figyelhetsz valakit...
Nálunk használhatod, de a rendszámot ki kell takarnod.
Van is ebben némi logika,mert ha egy országban mindenki elkezd önkéntesrendőrködni abból csak a baj lesz.
Főleg ilyen szituációkban,ahol azért véleményes egy-egy eset megítélése, olvass csak el kommenteket a hasonló videók alatt.
És még a felvétel is becsapós tud lenni, nehéz megítélni,hogy a valóságban érthető,hogy ezen a lámpán még átcsusszant vagy sem,mert a távolságokat nehéz jól megítélni...
Úgy tudom,kirívó esetekben indult rendőrségi eljárás szabálytalankodóval szemben menetrogzítő kamera felvétele alapján.
tehát extrém esetekben elfogadják , sőt bíróságokon is elfogadhatják, itt már sok múlik a bírón is.
Úgyhogy ez speciel szerintem egész jól van szabályozva itthon.[ Szerkesztve ]
-
biccent
csendes tag
válasz Csápájev #17689 üzenetére
Jogos. Én más területre értettem, de az már nagyon OFF lenne.
Szerintem sokak igazságérzetét az bántja, hogy sokszor életveszélyes dolgokat művelnek az utakon és ha kiteszed, még te leszel támadható.
Akiknek meg a feladata lenne az esetek számának csökkentése, nem nagyon tesznek semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Csápájev
őstag
válasz biccent #17690 üzenetére
Igen,itt az utolsó mondatodban rejlik a lényeg.
Nem kell itt feltalálni a spanyol viaszt, egyszerűen szigorúan kéne venni a szabályokat.
Nem a büntetés összege a lényeg,hanem ,hogy ha szabálytalankodsz nagyon nagy eséllyel megbüntetnek érte.
Ma ennek az ellenkezője a jellemző.
Pedig a költségvetést is növelné és a társadalom igazságérzetének is jót tenne, mégsem...
2020ban eljutottunk oda,hogy civil autókból ellenőriznek,ez németországban úgy 20 éve megy ennél sokkal komolyabb szinten, állandóan cserélt rendszámú autókkal stb.
Nem akar itt rendet az arra illetékes sajnos,úgyhogy marad a puffogásunk -
Csápájev
őstag
válasz biccent #17693 üzenetére
Nézd, ahogy te látsz ezer ilyen esetet minden nap, úgy a rendőröknek se telne semmibe sem ezeket lefülelni. Az akarat hiányzik. Persze mindig lehetne finomítani és mondjuk a folyamatos szabálytalanságok okait is keresni és ha kell átszervezni adott helyen a közlekedést.
Jelenleg konkrétan szinte mindent meg tudsz úszni, ami nem esik az objektív felelősség alá. És ilyen elég sok van. Ehhez meg törvényeket kéne alkotni. Nem lenne ez bonyolult, nyomni kéne egy ctrl-c ctrl -v t osztrák barátaink törvénykönyvéből :)[ Szerkesztve ]
-
Almos
aktív tag
válasz Csápájev #17696 üzenetére
Budaörs, és 11. kerületbe járok be dolgozni, de az igaz, hogy szerencsére egy ideje már nem járok a szigorúan vett belvárosban. A hosszabb vidéki utak meg pont elmaradtak ebben az időszakban, plusz most határozatlan ideig nem is lesz nagyon lehetőség rá...
#Debilion
Az is igaz, hogy az elmúlt 20 évben, mióta van jogsim, már én sem vagyok olyan forrófejű -
Csápájev
őstag
Ha a belváros kellős közepén van dolgom,az egy egyórás úton átlagosan 2-3 mentett felvétel
Ha vidékre megyek az egy 6 órás úton általában 1 felvétel vagy egy se
A belvárosban lehet érdekes dolgokat látni,de hát ennek ez a természete. Ahol fél órát kéne kerülni 100 méter helyett,ha benézel egy utcát,ott az emberek mindenre képesek[ Szerkesztve ]
-