- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
Új hozzászólás Aktív témák
-
imi123
őstag
válasz Yutani #30150 üzenetére
Divat "most" az AMD-t temetni.
Azért nem olyan rossz az[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Egon
nagyúr
válasz Yutani #30150 üzenetére
A többi játékban szépen teljesített, ígéretes a Vega.
Nyilván lehet így is értékelni. Meg úgy is, hogy az AMD nagyobbik csúcskártyája, bő egy évvel későbbi megjelenéssel kb. hozza az nV kisebbik csúcskártyájának teljesítményét, jelentősen nagyobb fogyasztás mellett (az árról inkább nem is beszélek). Ezt mindennek nevezném, csak éppen nem ígéretesnek...
Arra azért kíváncsi lennék, hogy fordított esetben (ti. ha az nV jött volna ki egy évvel lemaradva, egy ilyen paraméterekkel rendelkező kártyával), vajh' mit kapott volna a sok piros szemüvegestől - vannak elképzeléseim, de az "ígéretes" kifejezés nincs köztük..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
BReal
addikt
válasz Puma K #30096 üzenetére
1. Vega64-ről írtam? Nem, Vega56-ról. A Vega64 a maximumig volt alapból kitolva, így azon a plusz teljesítmény 1-2%-nál nem nagyon lesz több. Szeretem, amikor olyat adnak valaki szájába, amit nem mondott.
2. Az ASUS a Guru3D tesztje után megkérte őket, hogy vegyék le a tesztet:
"This morning I received a phone call from ASUS, asking us if we’d be willing to take down the article for a few days as they have made a mistake.
The sample we received did not get a final BIOS for its final clock frequencies and fan tweaking. Ergo, the sample we received carries a default reference BIOS."Default ref BIOS-szal nehéz gyorsabbnak lenni a referenciánál. Jó lenne olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
BReal
addikt
És gondolom mindenki 1080Ti-t vásárol, ugye... Az árral kapcsolatos megjegyezésedet meg nem teljesen értem. 470 fontért van Vega64, 500-ért van AIB 1080 (mivel ezt a kettőt említetted).
Én mióta rendszeresen követem a VGA híreket (4-5 oldalt követek), sokkal több "fos AMD" és társai bejegyzéssel találkoztam. Magyar oldalak közül az Ipont pl. érdemes figyelemmel követni. Ha jön egy AMD hír (legyen az GPU vagy CPU, tök mindegy), legtöbbször az első hozzászólás valamelyik ottani 3-4 csodamadártól jön a "na ez jó fos" és hasonló hozzászólásokkal.
-
BReal
addikt
-
Crytek
veterán
Next PC Upgrade: 2022
-
cskamacska
addikt
válasz Crytek #30160 üzenetére
Hú, elhúzott a Radeon mint a déli gyors.
DX11-ben(!) 1080-ban Vega jó 10%-al lenyomta az 1080-at, RX480 megelőzte a GTX1060 6GB-ot(ami ráadásul gyakorlatilag azonosan teljesít a 3GB változattal), 1050Ti pedig a.. R9 370 talpát szagulgatja?
DX12 mód továbbra is szemét, kártyák hol gyorsulnak, hol lassulnak tőle, "elmaradott" 1080Ti kapott 2 min, 5 átlag FPS-t, "jövő hírnöke" Vega meg vesztett 4 minimum képkockát.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
addikt
válasz cskamacska #30161 üzenetére
1050ti miért maradt le így a 960-ról?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Milka 78
nagyúr
válasz cskamacska #30161 üzenetére
Teljes katyvasz...a buta Maxwell meg lelépi az 1070-et,de egy masszív oc-val még a ref 1080-is elérhető.Olyan mintha a Pascalok szenvednének kicsit a játék alatt.Majd jön hozzá javítás ami rendbe rakja.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - emiatt. Amikor a BF1-hez tervezték a Frostbite-ot, akkor ez az eljárás még csak a Maxwellig volt optimalizálva, és így is került a módosított verziója a Frostbite akkori verziójába. Természetesen az új hardverek is futtatják, mert rá lehet húzni az újabb NVAPI-ra és AGS-re, de a hatékonyság nem biztos, hogy jó lesz direkt optimalizálás nélkül.
Az sem kedvez a Frostbite Team oldalán a Pascalnak, hogy ha valamit nem ismernek az architektúrából, akkor arra úgy tekintenek, hogy az adott rendszer pontosan úgy működik, mint a GCN. Ez a Maxwellnél bejött, de a Pascalnál sok esetben nem túl kifizetődő ez az optimalizálási stratégia.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
addikt
Ha jól emlékszem a BF1 a jelenelgi legújabb frostbite ami a piacon van, még a mass effect andromeda is régebbi.
Amire itt most én gondoltam az az, hogy ebből: [link] hogy lett az, hogy most a 960 20%-kal gyorsabb, mint a 1050 ti.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem számít. A probléma abból adódik, hogy az alap kódot folyamatosan optimalizálják. Egyre több dolog kerül felhasználásra az NVAPI-ból és az AGS-ből. De az a Frostbite fejlesztési modell hátrányos, hogy ha valamiben nem tudnak dönteni a GeForce-nál, akkor elfogadják, hogy úgy működik a hardver, ahogy a GCN. Az ilyen döntések a Pascalnak helyenként hátrányosak lehetnek. A Maxwell ebből a szempontból csak szerencsés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Shing
őstag
válasz cskamacska #30161 üzenetére
DX12 mód továbbra is szemét,
Processzor terhelésben is. FX-6300 gyorsabb egy I5-től és az új Ryzen 3 1200 szintjén van. Ez a 6 szál+ erőltetés is csak azért kellett, hogy megint vegyük a hardvert. Amíg 4 szálra optimalizáltak tökéletesen elég is volt pl. egy i5-2500k. De egyébként elég furán néz ki a szálak kihasználása. -
HSM
félisten
"FX-6300 gyorsabb egy I5-től és az új Ryzen 3 1200 szintjén van."
Ezekszerint ezen a téren jól optimalizálták. Az FX6300-ban bőven van erő, ha kihasználják, csak DX11 alatt elég nehéz előhúzn belőle az egyszálú korlátai révén. Amúgy már a BF4 is szépen kamatoztatta a sok szálat, DX11 alatt 6-t, Mantle alatt 5-öt teljesen elfoglalt. Azért a tökéletesen elég volt az i5 elég erős, nekem inkább éppencsak elég volt a húzott i5-4690K, a bőventől még messze volt. -
->Raizen<-
veterán
válasz FLATRONW #30171 üzenetére
Ez tökéletesen mutatja a helyzetet, miszerint az fx procik megjelenéskor is egy rakás
jóságsz@r volt... és most is az. Nem ért be a technika hanem inkább lassult! Ennél fejlettebb grafikus motor jelenleg nincs is a piacon. Szóval viszonyítani máshoz is nehéz. Szóval intelhez képest dx11-ben is elég gyászos az fx de dx12-ben ez még jobban igaz.[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
válasz ->Raizen<- #30172 üzenetére
Azért nem kell elkapkodni az FX szidást, mert a sokkmeggymagos mezőnyben mindenki szenved a DX12 rabigájától. Vegát választottam, mert elvileg ennek kellene legjobban hasítania DX12 alatt, ennek kellene jövőállónak lennie.
DX11 alatt a Ryzen 1800X az i7 5960X nyakára lép, DX12 alatt meg veszít 12 átlag képkockát és lemarad a 4 magos i7 6700 mögött...
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
veterán
válasz FLATRONW #30171 üzenetére
SZVSZ a BF1 irreálisan magas CPU terheléséhez jelentősen hozzájárul a játékon lévő Denuvo másolásvédelem (DRM), így fölösleges messzemenő következtetéseket levonni a BF1 alapján a DX11 / DX12 viszonyáról.
Szerintem semmi nem indokolja a BF1 jelentősen nagyobb CPU igényét a BF3/BF4-nél, és a BF1 Open Beta is lazán hozta min. fpsben a 60-at egy i5-2500k -n, mert azon még nem volt rajta a Denuvo.
A fejlesztők a Doomról utólag levették a Denuvot, így kaphatunk egy kis ízelítőt, hogy mennyivel növeli meg a CPU terhelését:
Doom szerintem nem egy prociigényes játék, főleg nem Vulkan alatt, mégis ebben a tesztben úgy néz ki, hogy procilimit van 1080p -ben az i7-5820k (6 mag / 12 szál) mellett, egy GTX 1060 6GB-al.
Sorolhatnék még pár játékot amiknél szintén irreálisan magas a proci használat, és véletlenül mind Denuvo védelemmel rendelkeznek...
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Ahogy elnézem a 2500K és 2600K viszonyát, arra jutok, hogy egy jól párhuzamosított játékban már kevés a 4 szál. Ráadásul ez a limit DX11 alatt jobban kijön, mert ott a grafikus driver is elvesz magának 1-2 szálat.
Lényegében az jön ki, hogy a DX12 nem az FX CPU-kat menti meg, hanem a 4 szálas Intel CPU-kat.Mondjuk ez az egész az FX-ek lassulását nem magyarázza meg.
-
#85552128
törölt tag
Több hónapnyi eltérés van a két Doom benchmark között, először Pascalokon problémás is volt a Vulkan mód, szóval inkább az optimalizálások (driver+játék ami OpenGL esetén is javíthat), mintsem a DRM az oka. Ezek után 7% eltérés nem valami meggyőző egy olyan játékban amiben még fix benchmark mód sincs.
Valamennyit biztosan számít, de a Battlefrontban is Denuvo van mégsem kell neki 4+ mag a stabil 60 FPS-hez, a BF1 motorja szimplán bugosabb ebből a szempontból is...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #30172 üzenetére
Több fejlettebb motor is van jelenleg a Frostbite-nál. A Nitrous, a Dawn Engine és az id tech 6 is az. A Frostbite viszont egy nagy fejlesztés előtt áll, tehát a BF1-be került verzió sok kényszerű döntést tartalmazott. Eredetileg az volt a terv, hogy csak WDDM 2.0 alatt lesz üzemképes, de aztán az EA visszakozott és nagyon sok olyan döntést kellett hozni, ami a hatékonyságot csökkentette. Valszeg a WDDM 2.0 only verzió majd a következő lesz, aminél végre jön a régóta várt light-tree leképező.
Technikailag egyébként messze a Nitrous a legjobb. Teljesítményben és skálázhatóságban a közelében sincs semmi. Ebben mondjuk nagyban segít az is, hogy egyetlen másik motor sem használ texel shadinget. A továbbfejleszthetőség szempontjából is a Nitrous alapja a legkellemesebb, mert függetleníthető az árnyalási fázis, amit ki lehet rakni async compute-ba. Ez lesz a Nitrous 2. A többi motor ezt nem tudja megoldani.
A Dawn Engine technikailag nagyon jól kezeli a geometriát. Ebben ver magasan mindent, és már készül a Deferred+ leképező hozzá, amivel még durvább lesz.
Az id tech 6-nak nincs igazi különlegessége. Egyszerűen csak marha gyors, tipikus KISS alap.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Hallod ezt Abu? Ezt az egyre hangosódó, morajló, dübörgést?! A fejlesztők egymást taposva rohannak a Nitrous engine licence-ért, hogy játékokat írjanak rá.
Ja nem...
A Dawn Engine ugyan ez. Főleg a fasza MSAA kezelésével együtt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Nitrous eléggé terjed, hiszen a Stardock már 7 projektet futtat rajta. Komolyabb licencre nem számítanék, mert rendkívül drága. Az ipar 95%-a nem tudná megfizetni.
A Dawn nem licencelhető. Ezt az EIDOS Montreal magának csinálta. Kb. olyan a helyzete, mint a Frostbite-nak. Ez lesz az összes EIDOS Montreal játék alapja, de más nem kaphatja meg.
(#30179) szmörlock007: Azok túl PS4 specifikusak. Egy csomó olyan dolgot csinálnak, amelyek multiplatform szinten nem kedvezők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Ark: Survival Evolved - PS4/ Pro/ Xbox One Final Game Frame-Rate Test!
PS4: 720p/<30fps
PS4 Pro: 1080p/30fps
Xbox One: 720p/<30fpsÚgy tűnik a MS féle felgyorsított UE4 motort nem kapta meg az Xbox One verzió.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30184 üzenetére
Megkapta, de PC-hez, egészen konkrétan sok memóriához vannak tervezve az assettek. Ezekkel nagyon nehéz mit kezdeni. Emiatt mindegyik konzolon virtuális memóriával fut a játék, holott az AAA játékoknál egyáltalán nem ez a jellemző. Ezt a módot leginkább az indie játékok választják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Locutus
veterán
És melyik lesz az az AAA játék, amibe már nem csúszik be egy ilyen "előre nem látott" kivételes helyzet, hanem csak simán 1080p60-at fut kvarcjátékon is?
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Locutus #30186 üzenetére
Ez előre látott helyzet volt. Régóta tudni lehet, hogy ilyen lesz a port. Egyszerűen nincs pénzük elölről kezdeni. Még arra sem volt pénzük, hogy befejezzék a játékot. Kiadták sima alpha állapotban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Értem. Megkapta, de mégse gyorsabb semmivel, mint a gyári verzió, holott konzolon ugye nincs gonosz DX11 és egyéb fékező tényező, hiszen direkten lehet rá programozni, de az MS által begyorsított motor nem tud többet a gyakorlatban, mint a gyári. Elgondolkodtató.
Tehát az MS féle motorverzió gyorsabb, de a "virtuális memória" miatt mégsem. Értem. Hogy is volt az a fix hardver hatékonyabb működése dolog?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30188 üzenetére
Dehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps.
A virtuális memória ahhoz kell, hogy az OS kezelje a memóriát, mert az ARK motorja olyan régi, hogy nincs felkészítve arra, hogy közvetlenül kezelje azt, illetve nem elég az 5-6 GB közötti memória a futtatáshoz. Amikor elkezdték a játékot tervezni, akkor nem multiplatform projektként láttak hozzá, hanem PC-sként. Innen konzolra portolni két lehetőség van. Elfogadják, hogy szarul fog futni, vagy nulláról újrakezdik. Na most mi egy olyan stúdióról beszélünk, akik konkrétan alpha készültségi szinten adták ki a játékot PC-re is, mert elfogyott a pénz.
A fix hardver abból nyeri a hatékonyságát, hogy nem az OS kezel sok mindent, hanem maga az alkalmazás. Ha ezzel nem él a program, akkor a konzol előnye semmis. Ez független az API-tól.
A Microsoft és a Sony a közvetett memóriaelérést leginkább a pici indie címeknek szánja, ahol igazából mindegy, hogy az OS hatalmas többletterheléssel kezeli a hardvert, mert alig csinál valamit a program. Az AAA projektek szinte kivétel nélkül a közvetlen memóriaelérést használják.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
"Dehogynem gyorsabb. Azért kapta meg, mert kellett hozzá, hogy egyáltalán értékelhető sebességgel fusson a játék. Gyárival jó ha meglenne a 15-20 fps."
Konkrét méréseket tudsz mutatni?
Xbox-on semmivel nem gyorsabb, mint PS4-en. PS4 Pro pedig 1080p alatt jobb sebességet hoz, mint az Xbox 720p alatt. Vagy talán a Sony konzoljai is a MS féle motorverziót használják?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30190 üzenetére
Nem lehet lemérni, mert régi az ARK PC-s portja által használt leképező. Olyannyira, hogy akkor még a konzolokat nem is támogatta a motor. Azt alakítják folyamatosan és a motor más részeit cserélgetik a moddolhatóság miatt. Viszont a leképezőhöz nem nyúltak már lassan két éve, mert sok galibát okoz, és át kellene alakítani rengeteg dolgot miatta, amire se idő, se pénz. Ezért sem lett a beígért DX12-ből semmi, mert arra akarták cserélni a felhasznált RHI-t, csak közben kiderült, hogy nem lehet, ugyanis az UE4 annyira átalakult a DX12 támogatással, hogy nem lehetett egy szimpla pipával DX12-síteni, igen komoly munka kellene hozzá.
Xboxon és PS4-en csak azért fut, mert a Microsoft és a Sony átírta, hogy egyáltalán támogassa a gépeket. A Microsoftnak azért volt egyszerűbb a dolga, mert nekik van egy saját UE4 verziójuk, így sok kódot tudtak abból átemelni. Ha szimplán ráengednéd a PC-s ARK leképezőjét a két konzolra, akkor az meg sem nyikkanna rajtuk, annyira régi. Nem léteztek még ezek a gépek, amikor az érintett RHI-t elkezdte kidolgozni az Epic.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
"Nem lehet lemérni"
Tehát nincs semmilyen konkrét bizonyíték, hogy gyorsabb, köszi.
"az UE4 annyira átalakult a DX12 támogatással, hogy nem lehetett egy szimpla pipával DX12-síteni, igen komoly munka kellene hozzá."
Egy fenét, 4.9-es verzió óta pofon egyszerű DX12-t bekapcsolni. A 20%-os sebességjavulás-ígéret pedig onnan jött, hogy az ARK fejlesztői látták, hogy au UE4 out of the box 20%-os sebességjavulást hoz DX12-ben Caffine alatt, így rögtön ez után ők is beígérték a 20% boost-ot, de azóta sem tették elérhetővé, ami pofon egyszerű. A Caffeine fejlesztője semmit nem ért a motor programozáshoz, ő is out of the box tudta használni.
Nincs itt semmiféle pénz probléma, mindössze inkompetens bandáról van szó, akik technikailag nem tudnak összerakni egy játékot, de a katasztrofális állapotban lévő pre-alfa game árát feltolják 60 euróra. Nem, nem azért mert elfogyott a pénzük, ellenkezőleg! Ha valamiről leveszed az Early Access jelzőt, akkor a sok felhasználó azt hiszi, hogy a játék elkészült és így még többen meg fogják venni, annak ellenére, hogy egy pre-alfa cucc (lásd PubG). Ezt az ARK fejlesztői pontosan tudják és látják, hogy működik ez a stratégia, ezért gyors kikiáltották final-nak a game-t függetlenül attól, hogy milyen állapotban van.
A Wildcard mindössze egy végtelenül pénzéhes, elhúzós inkompetens banda.
Az UE4 egyik fejlesztője közölte 2016 tavaszán:
"Migrating a game from DX11 to DX12 shouldn't be a big deal."Tehát ha egy non-programozó emberkének nem okozott gondot a DX12 aktiválása (2015. október), akkor egy sok pénzzel rendelkező egész stúdiónak gondot okoz 2 év alatt? Ne már!
"Xboxon és PS4-en csak azért fut, mert a Microsoft és a Sony átírta, hogy egyáltalán támogassa a gépeket."
Nocsak, most már hirtelen állítólag a Sony is átírta a motort, eddig csak az MS csinálta ezt. Ki még? Nintendo esetleg nem írta át, hogy a Switch-en elinduljon 640×480-ban 10 fps-el?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #30193 üzenetére
Annyi van, amit mondtak a HPG-n, de az nem konzolos mérés.
Csak azoknak egyszerű, akik a 4.7-es RHI-t használtak. Ezalatt igen komoly munka lehet a váltás. Ezért nen kapcsolgatják be a támogatást a régi UE4 játékokra. Annak a checkboxnak feltételei vannak.
A Caffeine modernebb RHI-n kezdett, neki egyszerű voltMint írtam, muszáj átírni a konzolokra, mert az UE4 az Xbox One és a PS4 támogatását egy későbbi RHI-ben vezette be.
Szerintem a Switch támogatása jelen formában nem megoldható. Ahhoz mindenképpen egy teljes engine update kell. Azt bevállalva még realitás is lehet egy Switch port, de komoly munka lenne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
veterán
válasz huskydog17 #30193 üzenetére
Caffeine lesz az..... Az tény hogy az ARK egy mocsok mod elcseszett cucc,de nem kéne összevetni sebesség téren egy 2x2-es zárt terekben játszódó cső fps-el egy Open World game-et. Az open World-be csöppet többet kell számolni a rendszernek....
Nem támadásból meg rosszindulatból mondom csak egy ferrarit ne vessünk össze egy trabannttal csak azért mert mind a kettőnek 4 kereke van...
Next PC Upgrade: 2022
-
aktív tag
válasz huskydog17 #30193 üzenetére
Ó dehogynincs pénz probléma. Az ARK-ot fejlesztő cég egyik alapítója miatt beperelték a céget (elvileg egy ideig nem dolgozhatott volna más játékon, de az ARK-kal csak megtette), a peren kívüli megegyezés meg $40 millióba fájt nekik, többek közt ezért is lett kiadva még early access alatt az első kiegészítő $20-os áron.
[ Szerkesztve ]
-
cskamacska
addikt
Radeon Technologies Group boss Raja Koduri takes 'sabbatical', Lisa Su takes over RTG
Aztán nem csodálkoznék, ha "megromlott egészségi állapotára" hivatkozva el is búcsúznának tőle.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cskamacska #30197 üzenetére
Nem valószínű, hogy elbúcsúznak tőle. Raja a visszatérése óta nem volt hosszabb ideig szabadságon. 2013 tavasza óta az hosszú idő. Hiába a munkamánia, az ember négy és fél év után vágyik legalább két hónap pihenésre. Persze ezt egy nagy cégnél nehéz megtenni vezető szerepkörben, de a szabadság az jár. Most ez egy ideális alkalom, mert úgy sem jön semmi decemberig, amihez ő kellene. Az vesse rá az első követ, aki négy és fél év munka után nem menne el ennyi pihenőre. Nyilván a helyi blikkek számára ez szenzáció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz solfilo #30199 üzenetére
Megegyezés kérdése. Azért tegyük hozzá, hogy négy és fél évig nem volt hosszabb szabadságon.
Indiában esküvőn volt, illetve Bollywoodban ügyködött. Utóbbi munka volt igazából. Van egy indiai cége Raja-nak, ami a technológiát rakja Bollywood alá. Nyilván ha Hollywoodnak lesz AMD stúdiója, illetve London is kap majd sajátot, akkor Bollywood sem fog kimaradni. A bejelentés csak idő kérdése. Ez számít, hiszen maga a stúdió leginkább egy rakás Project 47 egymás mellett, amelyeket bérelni lehet. Ha valahol erre igény van az az indiai filmgyártás, ahol egy Project 47 dollármilliós ára nem éppen megfizethető.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Zotac GeForce RTX 3070 Gaming 8GB GDDR6 256 Bit LED OC Videokártya
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen