Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vivaldi (böngésző)
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Amazon
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- TP-Link WR1043ND router
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
martongunar
kezdő
válasz martongunar #79261 üzenetére
Pardon, és az Ali is értesít mindenről még a kiszállítás napján is.
-
martongunar
kezdő
Minden küldeményhez 3 (három) db e-mail tartozik. Egyszer amikor beérkezik a raktárba, másodszor pedig a kiszállítás napján ami jellemzően a következő munkanap, harmadszor pedig a kézbesítési értesítő. Ha csak úgy rákeresel a fiókodban és csak ennyit látsz, az még mindig nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
martongunar
kezdő
válasz jojoando #79248 üzenetére
Tudom, ismerős a dolog sajnos nekem is. Nem csak itt hanem máshol. Lassan megszokom, hogy itthon is minimum 2 ügyfélszolgálatra kell elmennem, ha egy ügyet el szeretnék intézni, pedig a kommunikációm érzésem szerint nem változott az évek során.
Példa amikor bankba bementem euro számlát nyitni. Erre közlik velem, hogy azt csak forint számlával együtt lehet. Elmentem a másik kirendeltségre, na ott már lehetett forint számla nélkül is. Vagy amikor közölték a mobil ügyfélszolgálaton, hogy az esim-sim csere 3000 forint. A másik kirendeltségükön meg már ingyenes volt. De online ugyanez a helyzet, sajnos tisztában vagyok vele én is.
Most is elhajtottak, hogy adnak valami kompenzációt. Ha az fedezi a rendelés értékét akkor rendben van, de az akkor sincs rendben, hogy nem akarják megérteni a problémámat. Majd megpróbálok valamikor hajnalban chatelni velük, hátha akkor ottani idő szerint össze tudok futni valami értelmesebbel. Nekem "csak" 10 USD-ról van szó, de Xes-nek tudtommal nagyobb összeggel tartoznak hasonló szituáció miatt.
Szerk.: most kaptam egy e-mailt, hogy felülvizsgálták a dolgot és visszaadják a 9,99USD-t.
Meglátjuk...[ Szerkesztve ]
-
martongunar
kezdő
Természetesen nekem sem adják vissza a pénzt, most fellebbeztem, de nagyon új dolgot nem tudok már beleírni abba sem. Elküldtem az átvételijét annak a csomagnak, amiben feladtam a rossz cuccot, képernyőképet arról hogy két cimkét kaptam stb. Esetleg még az eladóval tudok konzultálni, de ő meg nyilván kényelmes helyzetben van. Idióták gyülekezete.
-
martongunar
kezdő
válasz martongunar #79114 üzenetére
Most azt látom, hogy természetesen jelzik, hogy a visszaküldés elindult a második cimkével. Persze nem tudom, mit fognak szólni az üres dobozhoz, benne a papírjaimmal. Ezért nem merem tanácsolni, hogy tedd ugyanezt, nekem jobb ötletem nem volt.
-
martongunar
kezdő
Nem azt kaptam, amit kértem, kértem visszaküldést. Meg is kaptam rögtön a GLS cimkét, fel is adtam. Jövök vissza a csomagpontról, látom ott van még egy e-mail egy új cimkével (a két e-mail közt eltelt egy hétvége). Minden más adat stimmelt rajta, csak a csomagszám volt természetesen más. És ez is látszik az online felületen. Persze hiába írtam nekik többször, nem akarják érteni a problémát, hogy én már feladtam a csomagot, meg is érkezett, de a felületen ez nem látszik, és ők folyton azt írják, hogy adjam már fel. Kénytelen voltam egy üres dobozt feladni, benne a másik cimkével és az átvételi elismervény igazolásának másolatával. Valamint írtam két sort, hogy melyik csomagszámmal lett elküldve. Tudok még valamit tenni az ügy érdekében?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Autós topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen videókártyát?
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest