Hirdetés
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz bobek72 #66763 üzenetére
Stimmel ez, csak az egyen szöveg nem érvényes, ezek szerint amikor"leigénylik" a nyomkövetési számot akkor küldenek egy előzetes értesítőt, csak épp nem egészen jól van fogalmazva. Pl a GLS is küld amikor a szállítást megigénylik, de náluk értelmesebben van írva:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bobek72 #66755 üzenetére
Azt kérdeztem hogy olyan e-mailt kaptál-e az Express One-tól amikor meg lett a vásárlásnál az Express One nyomkövetési azonosítója, ami ezzel a szöveggel indult:
Értesítjük, hogy a(z) Cainiao - partnerünk az Ön részére kézbesítendő, 1 darab csomagból álló küldeményének feldolgozását megkezdtük a központi raktárunkban (fizikális érkeztetés megtörtént).
Nem azt hogy kapacitás probléma miatt a kézbesítés miatt máskor lesz kézbesítve vagy azt hogy x időpontban lesz kézbesítve, ezek már az itt lévő csomagokra vonatkoznak, amaz meg még el sem lett indítva.
Arra lettem volna kiváncsi hogy ez az előzetes értesítés csak nekem nem jön vagy csak neki küldenek ilyet, mert ha neked is küldik akkor valami hibádzik nálam. -
Topikgazda
válasz bobek72 #66749 üzenetére
A te képeiden ezt olvasom:
Rendszerünk nyilvántartása szerint a(z) Cainiao - partnerünk által, az Ön részére feladott 1 csomagból álló küldemény a mai napon nem került kézbesítésre.
12:30 -16:30 között csomagot kézbesítünk Önnek az Express One megbízásából.
Nála pedig ezt:
Értesítjük, hogy a(z) Cainiao - partnerünk az Ön részére kézbesítendő, 1 darab csomagból álló küldeményének feldolgozását megkezdtük a központi raktárunkban (fizikális érkeztetés megtörtént).
A kapott információ alapján, várhatóan 2023-05-15 napon kézbesítjük azt/azokat Önnek.
A kiszállítás napjának reggelén - megerősítve a csomag(ok) felvételét - egy újabb üzenetben értesítjük a kézbesítés várható időpontjáról, szűkített, 2 órás időablakban, ezt követően lesz elérhető a küldemény adatainak módosítása. Ezen reggeli megerősítés / értesítés hiányában kérem, ne várja a küldeményt.
A küldemény adatainak módosítása a kiszállítás napjától (várhatóan a következő munkanaptól) lehetséges.
A küldeményt a következő küldeményszámon (fuvarlevélszámon) tartjuk nyilván: 158..........
Nekem nem tűnik azonosnak.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest