Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
l.skywalker
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
Úgy néz ki hivatalos formában itthon egy darabig nem lesz kapható Series X.
A hazai forgalmazás hiányában a következő módon lehet a hivatalos MS store külföldi oldaláról konzolt rendelni:Ha nem megy, akkor próbáld ki ezt:
* KIEGÉSZÍTÉS *Köszönjük a megosztást ndomokos
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pistu_
tag
-
Pistu_
tag
válasz parandroid #121376 üzenetére
SX-en gyakorlatilag az összes létező hiba előjött ami a hibajegyekben vagy youtube videókban prezentálva lett. Akkor szorult végleg ökölbe a lábfejem amikor patch után lezárták a hibajegyeket solved státuszzal holott nagyon jól tudniuk kellett hogy semmit sem javítottak. Elengedtem az FM-et, inkább építek egy pc-t hogy legyen mivel használni a kormányt ha már megvettem.
-
Pistu_
tag
Akkor neked ez nem idegen, nem ajánlok valami könnyebbet belerázódásnak.
Tizen x éve szerettem volna a GTR Mastersben versenyezni, de amikor kormányom volt akkor elég erős pc-m nem, aztán lett pc, de kormánynak semmi hely. Most van kormány xbox-al és pc ami vinné legalább a régebbi címeket elfogadható képsebességgel megint nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Kunos szerint azonos a szimuláció a pc-s verzióval. Patchek, dlc-k több hónapos késéssel kerülnek portolásra, de a legutolsó nagy frissítés 1,5 hónap után elérhető volt. UE miatt vannak micro laggok, kisebb akadások, de azok minden platformon benne vannak a pakliban. Multiból hiányzik valami olyan szervezettség mint az LFM pc-n.
Én imádom, de a vezetői hibákat könyörtelenül bünteti. Ha az AI-val dodzsemezel karrierben, vagy custom game-ben ugyanúgy rombolod a safety ratinged mintha multiban mennél. Safety rating pedig kell mert anélkül nem enged fel bármleyik multis szerverre.
Ha nem kötne le a WRC még mindig köröznék vele naponta.
-
Pistu_
tag
válasz Oposzumtoszó #120530 üzenetére
Igen, 3 hónap ultimatere fogja átváltani. Már persze ha game pass core-ról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
válasz zozika84 #120147 üzenetére
XIM, Chronus, Titan már nyugtatja a felhásználókat hogy az ő megoldásuk az új teszt buildben is ugyanúgy működik mint eddig, sőt tanácsolják a Brooknak hogy másolják az ő megoldásukat. Ezzel most azok fognak szívni akik Brook konvertereket használtak eddig arcade-stick/hit-box-hoz, vagy esetleg más milyen kormányt használtak drivehubokkal, meg akik vették az olcsó knock-off kontikat. A csalók ugyanúgy megmaradnak.
-
Pistu_
tag
válasz darkstreet89 #119731 üzenetére
Próbáld meg hogy verseny előtt nem állítasz se üzemanyag szintet, se gumit. Másnál eddig bevállt. Így elvileg verseny után se tuningnál, se folytatásnál nem fog kifagyni.
#119732 PiszokAlfréd
Nincs, talán majd később raknak a kiemelt szériába. Amúgy hosszú távú, sok körös verseny sincs, még multiban se. Aki esetleg vevő lenne egy endurance race-re annak marad a free play, igaz ott meg kvalifikáció nincs. -
Pistu_
tag
Ezzel azért picit vitatkoznék, már mint azzal hogy a Forza körül minden pozitív volt. Én is leírtam előre ebbe a fórumba a fenntartásaimat és nagyjából beletrafáltam. Fura volt a készítők részéről a saját hivatalos fórumuk teljes hanyagolása, de tényleg az utolsó félévben már a community manager sem méltatta válaszra a népet. Teljesen alap információkat a gamescomos kézikamerás felvételekből tudtunk meg pl.
Mondjuk úgy hogy nincs a játékban egyetlen egy olyan funkció, játékmód ami ne lenne bugos vagy az elődökhöz képest fapados, meg is értem hogy miért ilyen nagy a síri csend. -
Pistu_
tag
válasz V.Stryker #119138 üzenetére
Inkább mit nem, az a lista rövidebb.
[Forza Motorsport Known issues]
[Forza Motorsport Fixed issues]A fixed lista egyelőre még üres...
-
Pistu_
tag
Beírom ide is hátha valaki nem olvassa a Forza topikot csak innen tájékozódik.
Figyelmeztetés!
Aki Series X-en megpróbálná a beragadt upgrade karikázást sűrű dash-re ugrálással vagy lan kábel ki-bedugással orvosolni az ne tegye mert a végeredmény save file corrupted!
-
Pistu_
tag
válasz zsocy #118946 üzenetére
Builders cup első versenysorozatának 2. versenyétől kezdődött nálam. Igen QR-re gyanakodtam én is, ezért a játék mindig "frissen" van indítva de úgy is eldobja magát a verseny végi upgradenél. Volt versenyem amit 4x kellett lefutnom, mire végre nem fagyott ki. Nézegettem a hibalistát, elvileg szerver szinkronizációs probléma, egyszerűen nem tudja a játék elmenteni a módosításokat. A gép lan kábellel van összekötve a routerrel, kapcsolatvesztés nincs. Rohadtul idegörlő!
-
Pistu_
tag
válasz Czimby #118943 üzenetére
Én azért pár javítást várnék vele. 3. napra eljutottam oda hogy feladom a karriert. Ha már bele erőltetnek egy olyan játékmódot amit senki sem kért akkor túl nagy elvárás lenne, hogy legalább működőképes legyen? Hogy ezt senki sem QA tesztelte az 100% de még a készítők se nyomták tovább a bevezetőnél az is biztos!
-
Pistu_
tag
válasz Czimby #118928 üzenetére
Ha a 7-ben nem tetszett a tuning akkor itt sem fog. Valakinek volt ez a csodás ötlete, hogy az autó tuningot nem pénzhez kötötték, hanem az autó XP szintjéhez (caRPG). Így egy autóval durván 3 óráig kell körözgetni mire eléri az 50-es szintet és feloldódik minden lehetőség. Az alkatrészek sorrendje szintekhez van kötve, és CP-vel(XP) kell érte fizetni.
De a karrier már nem olyan mint régen volt FM3-4 idejében, hogy ha akartál akkor egy autóval végigvitted az egészet csak PI-t kellett tuninggal feltornásznod. Itt egy adott autó kategóriából (nem class, vagy PI kategória, hanem első kerekes hatchback, klasszik sportkocsi, német szedán...) választva kell teljesíteni 5 versenyt, majd új kategória új autóval, a régivel nem folytathatod. Egy verseny minimum 3 kör gyakorlásból (átugorható, csak akkor a kocsid nem kap XP-t, nem tudod fejleszteni) és 3-8 kör versenyből áll. A sorozaton belül ahogy haladsz úgy emelkedik a PI határ is, így ha akarod tartani a lépést az AI-val akkor fejleszteni kell az autón.
A prémium vásárlást egyelőre hanyagolnám. Nem elég hogy ránk van erőltetve egy olyan karrier-mód ami miatt a komplett tuning rendszert lekorlátozták, mert free playben is csak úgy tudsz tuningolni, ha szintezed az autót, de sokunk küzd azzal a jelenséggel, hogy verseny teljesítése után a tuningolás rész mentésénél kifagy a játék, így lehet a teljes versenyt újra kezdeni. Amúgy is rengeteg benne a bug, nagyon nincs még kész ez a játék. Nem értem hogy egy Redfall szintű bukás után miért gondolja bárki, hogy ebből a megjelenésből nem lesz probléma.
-
Pistu_
tag
válasz Bogyi007 #118882 üzenetére
Ott ha jól emlékszem szerver kiesések voltak dögivel az indulásnál ami miatt játszani sem lehetett vele napokig. Meg az rémlik hogy review időszak után raktak bele mikrotranzakciót amivel egyidőben lecsökkentették a megnyerhető kreditek számát.
Itt viszont az összkép olyan mintha még béta verziós sem lenne maga a szoftver. Az meg külön öröm hogy karrierben nem enged csak úgy választani versenyt, sorban kell haladni és milyen jó már amikor 4x futod ugyan azt a futamot mert a végén kifagy.
-
Pistu_
tag
válasz GalaHU #118839 üzenetére
Rosszul fogalmaztam. Ha az ACC FFB-jét veszem alapul a a saját játékán belül 100%-nak, akkor az FM2023 80-90%-os minőségű Forza szinten. Lenne még mit javítani rajta, de nem annyira rossz mint régen volt.
Amúgy leesett mi okozza a progress vesztést. A játék always online és a QR ezt ugye nem tudja. Hiába próbál szinkronizálni a szerverrel nem csatlakozik fel. Úgy hogy xboxosok ne hagyjátok QR-ben a játékot inkább indítsátok újra.
-
Pistu_
tag
válasz GalaHU #118839 üzenetére
Ne alapbeálítással menj, hanem állíts a kormányon. Én épp hogy nem vártam, sőt már előre temettem a gameplay videók alapján. Meg se akartam venni a prémium pakkot, gondoltam majd gamepassban megyek vele pár kört, elkönyvelem, hogy ez most nem sikerült aztán dühösen majd törlöm. Tegnap reggel belenéztem néhány multiplayer videóba, gondoltam hosszú hétvége, izlandi ár se vészes, kipróbálom. FM7-hez képest, amit meggyűlöltetett velem annak a kormányos irányítása ég és föld a különbség. Nyilván nem fogunk ACC szintű FFB-t kapni annak a fizikája nélkül. Olyanról hogy a kerék vissza jelezze a gumi levegő nyomásának mennyiségét, vagy aszfalt repedéseket, úthibákat ennél a játéknál nem is álmodom.
-
Pistu_
tag
válasz sch_a #118828 üzenetére
Én inkább azt mondanám hogy eddig nem volt kormányra kihegyezve. Eddig. Alapbeállítással ki se próbáltam, az első dolgom volt youtuberól lenézni egy alap setupot. És aztán a meglepetés, nem kapok olyan minőségű visszajelzést mint mondjuk az Assetto Corsa Competizonenál de az erőhatások stimmelnek. Ha az ACC-t veszem 100%-nak akkor Motorsport minimum 80-90% FFB képességben. Nem csak hogy vállalható, használható kormánnyal, de nagyon is jó.
-
Pistu_
tag
Létezik az hogy az MS sem hitt az Forza Motorsport sikerében? Az összes QA tesztert a Starfieldre irányították? Suzuka shorton fehéren világít az összes pályaszelet-illesztési pontoknál és rohadtul zavaró verseny közben. Eagle Rockon az Aegis kanyart előttem 8 AI képtelen bevenni mind kisodródik. Progress bug 3x is kiütötte ugyan azt a versenyt. Arra rájöttem hogy a versenyvégi tuning fagyasztja ki, ha auto upgradelek akkor nem fagy ki, cserében össze-vissza válogatja az alkatrészeket kétes végeredménnyel.
Aztán megyek levezetésnek egy Rivalst Spa-n az 73-as BMW 2002 turboval és oké hogy nem egy Assetto Corsa, Automobilista, rFactor2 vagy iRacing de akkor is nagybetűs ÉLMÉNY terelgetni ezt a legendás vasat. A kezelhetőség, az irányítás egyszerűen annyira vajsima. Az autó dinamikája, a futómű mozgása, aki vezetett már régi vasat lendületesebben az tudja miről beszélek.
Ha a Redfallt elkezdték kipofozni akkor talán majd ez is kap egy kis törődést ha már 6 évbe nem fért bele a polírozás.
-
Pistu_
tag
válasz pzstm #118771 üzenetére
Nyugi, én még az utolsó helyért is hajlandó vagyok megküzdeni
Azért ha lesz rá időm akkor betöltök egy esős futamot.#118785 Steve1207
Bosszantó hogy ilyen hibákkal átment a QA-n a játék. Bár vissza emlékezve az FM7 rajtja sem volt valami fényes, itt legalább a lootboxnak beillő kártyás rendszert hagyták a fenébe.
-
Pistu_
tag
válasz Pistu_ #118747 üzenetére
És meg is hálálta a játék a dícséretet. A karrier legelső versenye teljesítés után 2x fagyott ki és persze hogy egyben progress bukás is
Most kezdhetek neki harmadszor is Laguna Secának, de legalább a pálya széléről felhordott homokon megcsúszik az autó, nem csak látványelem. -
Pistu_
tag
Csak nem bírtam magammal, úgy hogy kiruccantam Izlandra a Forza prémium pakkért.
Minden hibája, vagy általam hiányolt funkció ellenére ez bizony egy jól sikerült játék. Letoltam a bevezető kupát, aztán mentem free play-ben egy 12 körös Forza GT versenyt a Porsche GT3-al, 6-os AI ellen, nulla assisstal Spa-n.Kormánnyal (TS-XW, T-LCM pedálokkal) az alap beállításokkal meg se próbálkoztam, kerestem egy kormány setup-ot azzal viszont az FM7-hez képest fényévekkel jobb. Loadcelles pedállal remekül adagolható a fék ABS nélkül, nagyon lehet érezni a gumik blokkolását így könnyű elkerüni. Nem tökéletes, de bőven az élvezetesen játszható kategória. A fizika jó, egyetlen egyszer sem produkált furcsa megpördülést vagy bármi hirtelen változást amit ne tudtam volna vezetői hibára visszavezetni.
Rengeteg a pályákon a popup, van hogy nagyon alacsony felbontású textúrákat tölt be. Sajnos kontaktnál az autók még mindig összeragadnak. Az AI addig teper míg utol nincs érve, aztán feladja a versenyt. Xboxosoknak egy jó tanács, bármikor beléptek a setup menübe utána zárjátok be a játékot aztán indítsátok újra a konzolt. Valamiért a beállítások menübe belépve a játék render beállításokat vált, emiatt lesz annyira fakó, színtelen a kép, a fekete meg szürke. Egyelőre a saját bajnokság marad excelben vezetve. Multit még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok rá.
-
Pistu_
tag
válasz Peat76 #118695 üzenetére
2 dolgot hiányolok belőle, de azt nagyon:
- karrierben a versenyek hosszúságát növelni, persze szigorúan opcionálisan
- értelmes autó radar/spotter (a meglévő ezüst-arany nyilas megoldást hagyjuk)A grafikai hibákat majd javítják, a pályák számát bővítik. A szokásos forza AI marad, de szinte minden autós játékban nyűglődés az AI, úgy hogy ezen már fel se húzom magam.
Az hogy a kormány beállítással baszakodni kell ahhoz hogy egyáltalán értelmezhető FFB-t kapjunk, hát, jó ez legyen a legnagyobb baja.Annak viszont örülök hogy szinte egybehangzóan mindenki szerint fejlődött a fizika, mondjuk volt hová.
-
Pistu_
tag
[EA Sports WRC gameplay vs real life Japan Rally 2022]
Már nem kell sokat várni rá!
Amúgy új hír hogy az iRacing átvette a csőd felé száguldó Motorsportgames-től a Nascar jogokat és 2025-ben várható új Nascar szimulátor konzolokra is
-
Pistu_
tag
válasz ρσгτσ #117999 üzenetére
Sajnos igazolta, amitől tartottam, a látvány nem HDR vagy rögzítési hiba miatt olyan fakó, hanem alkotói megvalósítás miatt. A kiadott preview build is hemzseg a grafikai hibáktól. Ha másban nem is, de látványban mindig erős volt a Forza, de most már az sem maradt. Minél többet látok belőle annál inkább érzem úgy, hogy nem baj ha ezt kihagyom.
-
Pistu_
tag
Világ szinten van probléma a Xbox hálózati szolgáltatásaival. A felhő játék nem működik, sokan panaszkodnak hogy a Livera még csak be sem engedi őket jelentkezni.
-
Pistu_
tag
A versenyek hossza nem változtatható a karrier módban, azaz a builder's cupban. Ha nem lenne hosszabb verseny széria a játékban, akkor gondolom nem szenvedtek volna a realtime éjjel-nappal változás megvalósításával. Nekem csak az nem tetszik, hogy ahhoz hogy ilyen versenyeken induljak előbb ki kell majd oldanom olyan szériákat amikhez az ég egyadta világon semmi kedvem. Én abba a hitbe ringattam magam, hogy ha már azzal reklámoznak valamit, hogy "built from the ground up", meg széria reboot, motorsport fókusszal akkor nem kell majd megint utcai verdákat tuningolni a versenyzéshez, arra ott van a Horizon. De hát én sem vagyok tévedhetetlen.
#117186 dunc
Igen, az FM7-ben van verseny hossz állítási lehetőség a karrier módban. Az új FM-ben az eddigi infók alapján ez is hiányozni fog.[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Minden új FM megjelenésénél Dan Greenwalt kiállt a színpadra és elmondta, hogy most aztán akkorát fejlesztettek a fizikán, hogy csak na. Ennek ellenére még a 7. játék kiadásánál is olyan megoldást használtak ami megmosolyogtató.
30 nappal a megjelenés előtt kiadnak tesztelőknek egy olyan buildet ami hemzseg a hibáktól, az AI nem reagál a játékosra, de becs szó, a véglegesbe teljesen más fog bekerülni.
Ennek ellenére elő van telepítve a placeholdere. Szeretném ha tévednék, ha október 10-én pozitívan csalódnék, de túl sok az intő jel számomra.Azért az EA-nél ezt a WRC-t ugyan az a csapat fejlesztette akiknek a Dirt Rally-kat köszönhetjük. Ha csak azt a szintet hozzák ami azokban van már örülhetünk.
-
Pistu_
tag
Bárcsak én is így tudnék bízni a Forzában mint te. Az EA Sports WRC-t előrendeltem, a Forzán el sem gondolkodtam. Minél többet tudok róla annál kevésbé tetszik.
- A versenyek hossza nem változtatható, tehát egy verseny 3 kör gyakorlás(ha akarod) aztán 4 kör élesben. Gondolom lesznek majd hosszabb versenyek is, de ha azt akarok futni akkor előtte grindeljek ki 30 másik olyan kupát amihez semmi kedvem.
- Az AI-t már előre mentegetik a készítők, szerintük nem kell várni, hogy a játékos nyerje a versenyt, élvezze csak a folyamatos versenyzői fejlődést.
- A kormány-támogatása sokat javult, végre olyan feedback érkezik a kormányon keresztül amit az ember egy szimtől elvár. Ugyanakkor lehet megint 20 beállítással szöszmötölni hogy kiteljesedjen az élmény.
- Fizika fejlődött, volt is neki hova. Amikor a fizikai bemutatón Chris Esaki bemutatta hogy hogyan működött az FM7 felfüggesztés/kerék-szimulációja akkor kerekedett a szemem mert már vagy 20 évvel ezelőtti címekben különbül volt megoldva.
- Úgy tervezik hogy belátható időn belül nem készítenek új Motorsportot, ezt fogják live-service keretben támogatni. Azt ígérték, hogy a további fejlesztéseknél a rajongók kéréseit figyelembe fogják venni. Melyik rajongó táborét? A hivatalos fórumukon az E3 óta 290 kérdést tettünk fel a készítőknek, külön az arra létrehozott topicban, egyetlen válasz sem érkezett.
- Komplett játékmódok amik eddig a Forza szerves részét képezték hiányoznak. "Alap" versenypályák hiányoznak, de majd egyszer érkeznek DLC-ben, mert road-map sincs a jövőbeli tartalmakról.
És akkor a 18 éves, hibás autómodellekről, egy minimál autó-radar hiányáról, illetve a CarPG miatti korlátozott fejlődési rendszerről még nem is beszéltem. Úgy sejtem, hogy valamikor az elmúlt 6 év alatt újrakezdték a fejlesztést, az első teaserek még teljesen más képet festettek a játékról. Azok szerint a versenygépek kerültek volna fókuszba, de most megint az utcai autók vannak túlsúlyban.
-
Pistu_
tag
Kijött az EA Sports WRC teljes autó listája, akad benne csemege:
WRC Car List
- Ford Puma Rally1 HYBRID
- Hyundai i20 N Rally1 HYBRID
- Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID
WRC2 Cars
- Citroën C3 Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
- ŠKODA Fabia Rally2 Evo
- ŠKODA Fabia RS Rally2
- Volkswagen Polo GTI R5
Junior WRC
- Ford Fiesta Rally3
World Rally Cars 2017-2021
- Ford Fiesta WRC
- Volkswagen Polo 2017
World Rally Cars 1997-2011
- Citroën C4 WRC
- Citroën Xsara WRC
- Ford Focus RS Rally 2001
- Ford Focus RS Rally 2008
- MINI Countryman Rally Edition
- Mitsubishi Lancer Evolution VI
- Peugeot 206 Rally
- Seat Córdoba WRC
- ŠKODA Fabia WRC
- SUBARU Impreza 1998
- SUBARU Impreza 2001
- SUBARU Impreza 2008
Rally2
- Ford Fiesta R5 MK7 Evo 2
- Peugeot 208 T16 R5
Rally4 Cars
- Ford Fiesta MK8 Rally4
- Opel Adam R2
- Peugeot 208 Rally4
- Renault Twingo II
NR4/R4
- McRae R4
- Mitsubishi Lancer Evolution X
- SUBARU WRX STI NR4
S2000
- Fiat Grande Punto Abarth S2000
- Opel Corsa S2000
- Peugeot 207 S2000
S1600
- Citroën C2 Super 1600
- Citroën Saxo Super 1600
- Ford Puma S1600
- Renault Clio S1600
F2 Kit Cars
- Ford Escort Mk 6 Maxi
- Peugeot 306 Maxi
- Renault Maxi Mégane
- Seat Ibiza Kit Car
- Vauxhall Astra Rally Car
- Volkswagen Golf IV Kit Car
Group A
- Ford Escort RS Cosworth
- Lancia Delta HF Integrale
- Mitsubishi Galant VR4
- SUBARU Impreza 1995
- SUBARU Legacy RS
Group B (4WD) Car List
- Audi Sport quattro S1 (E2)
- Ford RS200
- Lancia Delta S4
- MG Metro 6R4
- Peugeot 205 T16 Evo 2
Group B (RWD)
- BMW M1 Procar Rally
- Lancia 037 Evo 2
- Opel Manta 400
- Porsche 911 SC RS
H3 (RWD)
- BMW M3 Evo Rally
- Ford Escort MK2 McRae Motorsport
- Ford Sierra Cosworth RS500
- Lancia Stratos
- Opel Ascona 400
- Renault 5 Turbo
H2 (RWD)
- Alpine Renault A110 1600 S
- Fiat 131 Abarth Rally
- Ford Escort MK2
- Hillman Avenger
- Opel Kadett C GT/E
- Talbot Sunbeam Lotus
H2 (FWD)
- Peugeot 205 GTI
- Peugeot 309 GTI
- Volkswagen Golf GTI
H1 (FWD)
- Lancia Fulvia HF
- MINI Cooper S
- Vauxhall Nova Sport
Builder Cars
- WRC Builder Car
- WRC2 Builder Car
- Junior WRC Builder CarKedvcsinálónak pedig itt hagynám a [Group B] című 25 perces rövidfilmet hátha még valaki nem látta volna. Ebben a témában szerintem kiemelkedő alkotás.
-
Pistu_
tag
De bizony, ugyan ezt tapasztaltam én is. És a videók alapján maradt is ez a felállás.
Az is igaz, hogy akik megkapták az előzetes buildet azt mondják, hogy a Turn10 állítja, hogy a végleges verzióban nem ilyen lesz az AI. Nekem erről meg sajnos ez a "csak béta, a végleges verzióban biztos nem ilyen lesz" sok felvonásos történet ugrik be.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
Valakinek van arról infója, hogy az új Forza Motorsportban állítható lesz-e a versenyek hossza? FM7-ben imádtam feltolni a leghosszabbra és az AI-t legerősebbre. Így olykor 1,5 órás 40+ körös versenyek nem fulladtak unalomba számomra, nem ment át egy Verstappen-élménybe, hogy kb. buborékban vezetek és egyetlen célom a köridő döntögetés.
Eddig nagyon vegyes érzéseim vannak a Motorsporttal kapcsolatban. A látvány javulása leginkább a pálya menti elemeken vehető észre, a régi autómodellek az új pályákon, új bevilágításon nagyon vegyes összképet mutat. Előzetes vélemények alapján a kormány beállításokkal még mindig küzdeni kell ahhoz hogy élvezhető legyen. És a kiadott buildben az AI... na az valamiért segg hülye. Első kör első kanyarjában 10-15 autó leelőzhető, kör végére marad 3 autó akik meg olyan tempót diktálnak hogy alig utolérhető a 3. hely.
Ettől a fakó, olykor szintelen látványról nem igazán a valóság jut eszembe, inkább az hogy szarul van kalibrálva. Büszkék a volumetrikus köd megjelenítésére, de ettől nekem minden pálya olyannak tűnik mintha a UK-ben lenne helyileg.
-
Pistu_
tag
Az [insider-gaming.com ] cikke alapján kiderültek az EA Sports WRC idei helyszínei. Az ígéretek szerint minden nem havas lokál 4 évszakos variációban lesz elérhető. Íme a lista:
Chile
Horvátország
Észtország
Finnország
Görögország
Ibéria
Japán
Kenya
Mediterraneo
Mexikó
Monte Carlo
Óceánia
Pacifico
Portugál
Szardínia
Skandinávia
SvédországLokálonként 35 km hosszú versenyeket írnak. Az idén debütáló Közép-Európa Rally, benne német, osztrák és cseh szakaszokkal pedig ingyenes update formájában fog a játékba kerülni.
[ Szerkesztve ]
-
Pistu_
tag
válasz mcwolf79 #117112 üzenetére
Valószínűleg az FIA kikötése az EA felé hogy a licenc birtokában a játékot nyomott áron kell értékesítenie hogy minél szélesebb körhöz eljusson. Az előd KT Racing által készített WRC játékok is olcsóbban kerültek a polcokra.
A Codemasters amúgy közölte hogy csak ezzel a standard edition-nel fog elrajtolni széria, nem lesz deluxe/special/fully loaded/egyéb más kiadás.
-
Pistu_
tag
válasz ρσгτσ #116853 üzenetére
És már adagolják is az autókat:
Ford Fiesta Rally3
Ford Fiesta MK8 Rally4
Mini Countryman Rally Edition
Colin McRae R4
Citroen Xsara WRCA Xsara volt szerintem az az autó amit legtöbben hiányoltunk a Dirt Rally 2-ből (nyilván a VFTS Lada után). A McRae R4 pedig nagy meglepetés, utoljára a Dirt 3-ban volt lehetőség vezetni.
Külön tetszik a honlapjuk [nyitó] fejezete ! -
-
Pistu_
tag
válasz ρσгτσ #116831 üzenetére
Bízok benne hogy a WRC jogokkal a birtokukban nem fogják a játékot eltolni egy bújtatott Dirt 6-ba. A Kylotonn WRC-i se mentek át full árkádba. Semmi másért nem rendeltem elő mint az ára. Na meg jövő évig már csak két játékot várok, ezt és a Forzát. Meg hogy végre ne legyen a szobámban 40 fok és tudjam használni a kormányt ha már megvettem.
#116832 Czimby
Ebbe is bele erőltetik a season pass-t, úgy mint az F1-nél a World-öt. Ne legyen igazam, de szerintem se új autók, se új pályák nem lesznek megjelenés után. Ami nem feltétlenül rossz, így is lesz 76 gépsárkány és 200 szakasz 17 országra bontva. Maradnak a sisakok, kesztyűk, festések... ami meh -
Pistu_
tag
válasz Czimby #116822 üzenetére
"A VIP Rally Pass hozzáférést biztosít további 3 sisakhoz, 3 versenyruhához, 3 kesztyűhöz és 3 sapkához, valamint 3 festéshez a Ford Puma Rally1 HYBRID, a Hyundai i20 N Rally1 HYBRID és a Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID modellhez.".
Legalább is a [mediamarkt] promó anyaga szerint ez lesz benne. Azért az ott említett EA Racenet Club egész jó dolognak tűnik de majd meglátjuk.
-
Pistu_
tag
válasz parandroid #116780 üzenetére
SX-en a nagyvárosokat leszámítva csak durva akcióknál esik be a frame rate, de az irányíthatóság akkor is megmarad. Illetve ha már hosszú ideje tolod akkor a betöltési idők megnőnek a kezdeti állapothoz képest.
-
Pistu_
tag
válasz Bad Pritt #116732 üzenetére
És ez így is van rendjén.
Szerettem volna a fórumon pozitívabb véleményt is közzé tenni, mert a játékot ipari hulladéknak titulálni épp anyira téves mint piedesztálra emelni és kikiáltani a legjobb játéknak valaha. Na de inkább megyek mert a Jemison nem fogja önmagát felfedezni, vagy beállok vanguardnak, kell a pénz nagyobb hajóra, vagy...
-
Pistu_
tag
Starfielddel kapcsolatban én kevesebbre számítottam a Bethesdától mint amit végül kaptam. Nyilván én is csalódott voltam amikor kiderült, hogy a bolygók közötti utazás nem lesz szimulátor szintű és hiába 25 év után új IP, azért csak a creation engine hajtja. Már akkor fogtam a fejem amikor a sajtósok, youtuberek elkezdtek olyan jelzőkkel dobálózni, mint a "generáció játéka", "valódi next-gen rpg"...
Amit kaptam az egy "szokásos" Bethesda rpg, annak minden bájával-bajával együtt, feltekerve 11-re. Önmagukhoz képest tudtak fejlődni, de attól ez a játék marad egy Skyrim/Fallout űrtémára felhúzva.
Ugyan akkor viszont nálam betalált. A sztori, a művészeti dizájn, az apró elemek amiket becsempésztek és inkább volt jellemző egy RDR2-ben mint itt. Tetszik hogy végig vittem a sztorit és még csak a felszínt kapargattam meg tartalomban, játék mechanikában. Imádom! -
Pistu_
tag
A véleménynyilvánítás szabad ez tiszta. Megtudom érteni a kritikákat amit kap, én sem hiszem hogy objektíven ítélve egy 10/10-es tökéletes játék lenne, ó dehogy is. De hogy tartalmi kihívásokkal küzdő szemétkupac? Azok akik ennyire lehúzzák a Starfieldet azt is leírnák, hogy ők egészen pontosan mire számítottak a játéktól? Tényleg kíváncsi vagyok és nem kötekedni akarok.
-
Pistu_
tag
válasz parandroid #116635 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, ahogyan azzal is hogy se drag, se drift megjelenéskor. Egy pozitívumot találtam az összes kiadott anyagban, az a multiplayer. Eszembe nem jutna a prémium pakkot előrendelni, eddig nagyon nem győztek meg.
#builtfromthegroundup my ass! -
Pistu_
tag
Forza Motorsportnál csak engem zavar hogy 30 napon belül megjelenés és még egy normális, hivatalos videót nem adtak ki ahol lezavarnának egy pár körös versenyt, vagy egy multis versenyt?
-
Pistu_
tag
[EA Sports WRC Teaser Trailer]
Megjelenés november 3.
-
Pistu_
tag
válasz ρσгτσ #116431 üzenetére
Jetpack-kes futással rohanok az ellen arcába hogy aztán megkínálhassam a shotival
Most épp félbehagytam a sztori missziókat hogy pörgessem a mellékküldetéseket, meg jó lenne egy nagyobb hajó is, eléggé tömegnyomor van a Frontier-on.
Ilyen szinten már régen szippantott be játék, még sehol sem tartok de már tervezem a következő karaktert, a döntéseket a new game+-hoz vagy egy teljesen új végigjátszáshoz.
-
Pistu_
tag
válasz persil #116342 üzenetére
Igen túloztam, 15-20 percet kellett volna írnom.
Ha az űrrepülés annyi lett volna mint a Mass Effectben, akkor meg azért kapná a Bethesda az ívet.Olvasgatom redditen a hozzászólásokat, az egyiknek nem tetszik hogy a gunplay olyan mint a FO4-ben, a következőnek az hogy nem olyan mint a FO4-ben.
Van egy olyan sanda gyanúm hogy ezt megint leginkább a korai review hozzáféréssel rendelkezők szúrták el, de nagyon. Két napja még azt lehetett tőlük olvasni, hallani, hogy ez a játék magában majd megváltja a világot, igazi next gen, új mérföldkő az RPG-k terén...
A Bethesda önmagához képest nagyot gurított, de ez sem volt elég ahhoz hogy mindenkinek megfeleljen. Nekem nagyon tetszik, nem bántam meg a premium-preordert. -
Pistu_
tag
válasz Redneck #116316 üzenetére
Augusztus eleje óta futottam bele hasonló problémába. Wifivel kb 2-3 percenként dobta a SX hogy a live nem elérhető, multiból is kidobált. Routeren semmilyen változás nem történt, kábel megoldotta a problémát.
Más:
StarfieldEddig kb 8 órám van benne. Nekem nagyon tetszik, bár megértem hogy sokan csalódnak benne. Ha jól sejtem sokan egy űr szimulátort vártak a játéktól, határok nélküli felfedezéssel, szabadon repkedő űrhajóval. Ez a játék nem az, egy tovább fejlesztett Bethesda RPG űr témával. Ha ezt ötvözik egy olyan szintű utazással mint ami a NMS-ben vagy egy ED-ben van, akkor egy alap mellék fetch quest olyan 2 óra lenne. Akkor persze az lenne a baj, hogy a fő küldis végigjátszás meg 500 óra körül lenne.
Én sem tartom egy tökéletes 10/10-es játéknak, de azért az 5-6-7 pontokat sem értem. -
Pistu_
tag
válasz bandi0000 #116128 üzenetére
Szerintem boxra a legjobb verseny szimulátor. Én az ACC után egyszerűen nem tudtam élvezni a Forza 7-et, túlságosan fapados az FFB-je kormányon. Kontrollerrel vagy kormánnyal játszanád? Kontrollernél szórakozni kell a beállításokkal, a gyári alappal még egy szabályos kört sem tudtam megtenni.
-
Pistu_
tag
Jövőre érkezik az Assetto Corsa 2 és mivel a konzolos megjelenés jelentős bevételt generált így azt ígérték, hogy jobban odafigyelnek rá. Assetto Corsa Competizione utolsó patche már "csak" 2 hónapot csúszott a korábbi 9-12 hónaphoz képest, azért ez már javulás.
Továbbá jövő év végére igérik a GTRevivalt is, a GTR illetve a Project CARS veteránok új szimulátorát.
Jön még a Rennsport is, ami kvázi egy ACC e-sportra kihegyezve.
Készül a Codemasternél az új rallis játékuk, WRC licencel.Megjelentek közül amit érdemes kormánnyal játszani a WRC 9-10, Dirt Rally 1-2, World of Outlaws Dirt Racing, Mudrunner, Snowrunner.
Meg az októberben megjelenő új Forza Motorsportnál is az ígéretek szerint javítottak a kormányos irányításon. Valahogy nekem ez a Forza még mindig nem adta el magát, kövezzetek meg de nem látok rajta látványos grafikai fejlődést az elődhöz képest. Októberben megjelenés de még egyetlen egy full belsőnézetes versenyt sem mutattak. Az AI bemutató videón is azt mutatták hogy gyorsabb lesz mint az előd, de hogy verseny alatt hogy viselkedik, mennyire kamikaze azt például nem.
-
Pistu_
tag
Másnál sem működik a megvásárolt játékok telepítése? Bármivel próbálkozom "Installing stopped" hibát dob. Series X-emen van hely bőven, net kapcsolat is van.
-
Pistu_
tag
válasz 3L1T3 #114046 üzenetére
Nem a fizikai szimulációját hasonlítottam az ACC-hez hanem a kormány erő-visszacsatolás (ForceFeedBack) minőségét.
Kormánnyal játszva ACC-ban érzed a keréknyomás különbséget pl., az FM7 pedig úgy viselkedik mintha csak középállásban szeretné tartani a kormányt. Még FH5-nek is jobb a kormánytámogatása mint az FM-nek.Nem várok az FM8-tól sim fizikát, de jó lenne ha a nevében szereplő Motorsport-ot igen is komolyan venné. Bár a gameplay videó alapján a karriert elviszik a tuning pályanapozgató irányba, amivel nincs baj, csak a FH széria mellett ennek így mennyire lesz közönsége?
-
Pistu_
tag
válasz Steve1207 #114031 üzenetére
FM7-et nagyon sokáig játszottam, egészen addig míg be nem ruháztam egy kormányba. Egy ACC köröket ver információ átadásban az FFB-n keresztül, ahhoz viszonyítva az FM kormánytámogatása gyakorlatilag a 0-hoz közelít.
Én reménykedtem abban, hogy a 6 év fejlesztési idő, a rebootolás talán majd közelebb hozza a 2017 GTS szintjéhez ami a verseny megvalósítását illeti. Nem a fizikára gondolok, arra is ráfér némi fejlesztés, inkább a versenyek struktúrájára, időmérők, box kiállások, választható gumi abroncs, stb. de egyetlen egy ilyen kérdésre sem adtak választ a hivatalos fórumon se.
Október hamarosan itt lesz, akkor majd kiderül mit csináltak a Turn10-nél.
-
Pistu_
tag
válasz Steve1207 #114025 üzenetére
Félek tőle, hogy azért ilyen Chris mert tudja, hogy a beígért változásokból, új featurekből nem lesz semmi. Ezt a játékot nem mutogatják, hanem rejtegetik. Hiába a 6 év fejlesztési idő, hiába a hangzatos ígéretek eddig még semmit nem mutattak belőle ami okot adna az optimizmusra. Ha meg összehasonlítjuk az utolsó gameplay reveal felvételeit a tavalyi trailerrel akkor meg egyenesen siralmas.
-
Pistu_
tag
Friend Invite Code: 2RDZ-ZQ7I-4MJ2-1MEK-CRPF
Hátha kellene valakinek. -
Pistu_
tag
Szevasztok!
2 hónapja vagyok boldog Series X tulaj, PS4-ről váltottam. Előrendeltem az Insurgency:Sandstormot illetve a Hell Let Loose-t, ha esetleg fórumon belül alakulna hozzájuk csapat abban én is szívesen részt vennék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest