Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
XBOX ONE TOPIK
Xbox Support elérhetőségei:
Telefon: +3680018590 (magyar) (H-P)
Web: Xbox Support (angol chat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #67947008 #114880 üzenetére
Szerintem nem követed kellően figyelmesen a Digital Foundry-t, mert ők is mindig kiemelik, hogy bár kinagyítanak egyes részleteket, azért magyarázatot is adnak mellé és mindig az összképet értékelik. Ők a legfőbb szószólói annak, hogy a checkerboard rendering a valódi natív 4K-val szemben semmilyen gyakorlati hátránnyal nem jár (ez lesz még egy jó hisztéria hullám az XOX megjelenése után, mikor dühös emberek csapkodják majd az asztalt, hogy nem natív 4K-t kapnak). Elég korrekt tesztjeik vannak és mindig hangsúlyozzák, hogy az összkép számít, a jó egyensúly a grafikai részletesség és a teljesítmény mentén.
Viszont abban egyetértek velük, mikor labilis, fos teljesítmény miatt kritizálnak. Én is utálom, mikor a fejlesztők szarnak bele az optimalizálásba. Értem én, hogy a konzolos néplélek szerint nem az fps számít, de azért könyörgöm, ne védjük már meg azt, hogy egy játék szaggat 20 fps-el.
Ők azok akik simán az egekbe dicsérnek egy játékot, ha az sziklaszilárd 30 fps-t hoz atompontos frame pacing mellett (pl: Destiny 2). A Youtube tele van egyszerű konzolos fps tesztekkel, de korrekt magyarázat nélkül a laikus néző simán félreért dolgokat. Ilyen volt például a Battlefield 1 esete is, ahol kiemelték, hogy az Xbox változat drasztikusabban nyúl a dinamikus felbontásnál a leméretezéshez, de cserébe stabilabb teljesítményt nyújt és erre mondták, hogy ez az arany középút és jól van ez így. Más csatornákon meg csak simán leálltak mocskolódni a "recés szökőkúton", hogy milyen gáz már...
-
birorichard
őstag
válasz #67947008 #114880 üzenetére
Nyugis vagyok, csak nem olvastam el figyelmesen elsőre, amit írtál.
Egyrészt az, hogy valami végig 900p-n vagy 1080p-n fut, az nem mindegy. Vannak olyan közeli jelenetek, amik akció, effekt szegények, mondjuk a game engine-nel készült cutscene-ek, ezek pont olyanok, hogy nyugodtan mehetnének a lehető legmagasabb felbontáson, az asset közel van, kéne neki erő, hogy jól nézzen ki. A végig ugyanolyan felbontásnál nem lesz szép, dynamic resolution-nel meg ezek a jelenetek a maxon tudnak menni, szóval én ebben ilyen logikát látok, bár tény, hogy nem mindig észrevehető mondjuk x méterre egy 1080p tévéről.
Én soha nem gondoltam, hogy azért volna jobb számomra a ps, mert nagyobb a teljesítménye, pontosan azért is, amit mondasz, a framerate már jobban idegesített, ezért vettem pro-t, amit nem korrekt összevetni az xs-sel uh nem is fogom, ellenben xboxon a TW3 esetében Novigradban rommá dropolta magát a játék, sima ps4-en fluid volt. Én nem kötekedni akarok, meg ajnározni a ps-t, ott is seggbe lehetne rúgni pár döntéshozót, pl. a szégyenletes cloud miatt, de a 30 fps mint kardinális pont novembertől hál Istennek már nem lesz igazán kérdés egyik platformon sem, ami jó dolog, de attól még tény, hogy nemrég még az xbox ebben érezhetően gyengébben teljesített a ps4 slim mellett.
Az hogy egy játék jobban néz ki, akárki akármit mond, mindig jó dolog. Nem tudom azt mondani, hogy az új xbox jobb konzol lesz, mint a ps4 pro, mert ez teljességgel szubjektív, de az tény, hogy a játékok jelentős része jobban fog kinézni rajta. Arra próbáltam csak rávilágítani, hogy a "jobban" sokszor majd csak a digital foundrys stilleken fog majd feltűnni, játék közben egyáltalán nem (említetted a füvet, ez pl szerintem egészen más kérdés, mint a talaj textúra, már ha az előbbi mennyiségéről van szó, de egyébként kb ezen vagyok én is), vagy csak ritkán, így én nem vizionálnék akkora előnyt az xox javára, mint a generáció elején volt a ps4 oldalán, akkor különbséget meg a pro és xox között mint a 360 és one között, az halálbiztos.
[ Szerkesztve ]
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz #67947008 #114880 üzenetére
Ez sajnos minden technikai dolognál így van.
A kedvencem még mindig az iPhone vs. valami androidos telefon benchmark tesztjei.
Meg, hogy 0,1 seccel előbb tölt be a program...Most itt a dashnél is nyígnak az emberek, hogy milyen okádék meg stb. Mintha 0-24 a dashen kéne scrolloznia és nem játszana... omfg.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
utoljára frissítve: 2018.02.19 l.skywalker
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest