- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen program, ami...?
- ASUS routerek
- Windows 11
- Milyen routert?
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- HBO Max & OD topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
Az F1-es McLaren rekordját döntötte meg az elektromos Volkswagen
Hihetetlen, de amerre csak jár az elektromos Volkswagen I.D. R, ott új rekordidőt állít fel.
Jelenleg zajlik a Goodwoodi Sebességfesztivál idei kiírása - a híres hegyi menetet új és klasszikus versenyautók évről évre próbálják a lehető leggyorsabban teljesíteni. A Volkswagen prototípusa is részt vett az eseményen a Le Mans-i győztes Romain Dumas kezei alatt, a francia pedig pénteken 41,18-as szakaszidőt jegyezve megfutotta a valaha volt legjobb goodwoodi időt. Még különlegesebbé teszti ezt az a tény, hogy a VW egy 20 éves rekordot adott át a múltnak, amit még a McLaren MP4/13-as F1-es modelljével ért el 1999-ben a csapat akkori tesztpilótája, Nick Heidfeld. A német akkori 41,6-os ideje most több mint négy tizeddel dőlt meg. A VW már tavaly is kísérletet tett a goodwoodi rekord elhódítására, akkor még 1,45 másodperccel elmaradt tőle, idénre azonban fejlődött az autó: a technikai igazgató Francois-Xavier Demaison elmondása szerint a járgányt sprintre hangolták, a súlycsökkentés érdekében kevesebb akkumulátorral futott.
Ezzel tovább folytatódott Dumas és a Volkswagen I.D. R hódító hadjárata: az elektromos csodajárgány idén már megfutotta az abszolút rekordot egy másik híres hegyi meneten, a coloradói Pikes Peaken, valamint megdöntötte az elektromos csúcsot a Nordschleifén is.
Összehasonlításként pedig álljon itt Heidfeld korábbi csúcsa - a német egyébként idén is ott volt az eseményen, ő a Mahindra FE-autóját hajtotta meg.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
guftabi96
addikt
Egyébként, ha valaki azt mondja nekem év elején, hogy Norbi a szezon 3/4-énél vezetni fogja a bajnokságot, akkor biztos kinevetem... erre itt vagyunk.
A bajnoki címben továbbra sem bizakodom, de én így már elégedett vagyok a szezonnal és örülök neki, hogy sikerült azt elérni, hogy a Hyundai beálljon mögé.#KeepFightingMichael
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
Ciccuka
veterán
DTM tavalyelőtt még szerintem tűrhető volt. De a mai napig nem értem René Rast/autója/csapata együtt hogyan volt képest éveken keresztül 110%-os (domináns) teljesítményt nyújtani. Kb. olyan szinten voltak (még a mázlifaktor is), mint az F1-ben Hamilton és csapata.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
Hát ja, 2 autómárkával (+egy féllel, Aston Martin) kevésbé volt érdekfeszítő. A Japán Super GT-vel még akár jó is lehetett volna (mondjuk azok az autók is max Aston Martin szinten voltak a DTM erőnlét szerint), de akkor az egész évet együtt kellett volna megcsinálni.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen egeret válasszak?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AutoCAD
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest