- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Adobe Lightroom topic
- Amazon Prime Video
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Hálózatokról alaposan
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Adobe Illustrator kérdések
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
IreN!CuS
őstag
válasz dudikpal #2644 üzenetére
Először is szerkeszd a hozzászólásaidat.
Másik elviekben tervbe van véve,hogy 2014-től hozzányúlnak a motorokhoz(1.6 T továbbra is ~320->~360 le) és az aero-hoz(nagyobb hátsó szárny,szélesebb kerékjárat...stb stb) is.Ergo gyorsulni fognak ha nem is sokat de fognak.
Bár megnézném,hogy fogja azt a ~360 le-t kezelni az fwd hajtás,de ez már a jövő zenéje illetve jelen állás szerint nem is a BMW gondja
És ha ez így lesz -a tervezet elméletileg a FIA előtt van már,hogy 2015 helyet 2014-ben legyen a változtatás- nem biztos,hogy érdemes megvenni a kék autóját vagy egyáltalán váltani.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
válasz dudikpal #2644 üzenetére
Parancsolj. Ott van pl. a Forma 1.
Bármennyire is a szívem csücske az F1, nem vitatom hogy fordult már elő ebben a szezonban nem egyszer, hogy a 60-70 kör nagy része unalmas körözgetésbe ment át, mert a csapatok nagyon nagy százaléka nem meri felvállalni a kockázatot egy előzésre, inkább biztosra mennek. Ezen pedig az sem segít hogy bevezették a DRSt ami az előzéseket hivatott könnyíteni, de erre is kaptunk bizonyítékot hogy nem működik mindenhol. Tehát ha a pálya karakterisztikája (gumigyilkos, közel vannak a falak, sok a jó előzési pont stb) illetve az időjárás nem szól közbe, unalmas körözgetésbe fullad a futam ami egy másfél órás futamnál erősen előjön az elkapcsolási faktor.Nem azt mondom hogy a WTCC tökéletes. Korántsem. Pl.: a Chevyk detronizáló fölénye sok esetben irritáló, illetve a futam közbeni boxkiállások is hiányoznak mert az is tudna kavarodást okozni. De az általad emlegetett két ok, miszerint erősebb autók illetve hosszabb futamok nem garantálják azt hogy élvezetes futamokat látunk. Végszóként mutass egy olyan bajnokságot ahol előfordulhat az hogy a komplett élmezőny kiesik defekt miatt, és az első hely az utolsó kanyarban dől el. (WTCC 2012 - Salzburgring)
All→M8
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen