Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Windows 11
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Bitcoin topic
- Microsoft Excel topic
- Tényleg betilthatja a TP-Linket az USA
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- ASUS routerek
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dchard
veterán
válasz Degeczi #6555 üzenetére
Ha megfigyeled, a Telekom indult legrégebben VoLTE-val, a Digi volt a második, de időben közel voltak egymáshoz. Nem csoda, hogy pont ennek a két szolgáltatónak a legjobb a készülék támogatása: ezek vannak a piacon a legrégebben. Persze a Digi VoLTE helyzetén a vodás nemzeti roaming azért most elég sokat ront, de az megint egy új dolog. A telefonban lévő chipset vendorok között is van eltérés: a MediaTek például sok esetben profil híjján úgynevezett generikus profillal is hajlandó elindítani a szolgáltatást, amiből az emberek azt a téves következtetést vonják le, hogy kint van a VoLTE logó, akkor minden frankó, aztán meg nem megy az SMS, hívásátirányítás, hívásttartás stb. A
VoLTE/VoWIFIIMS profilokra nem véletlenül van szükség.A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz Degeczi #6534 üzenetére
Nem kerülte el a figyelmemet. Minden szolgáltatónak külön VoLTE/Vowifi profilja van. Az hogy neked ment korábban mondjuk telekommal attól még nem fog menni vodával vagy yettellel. Ezeket a profilokat viszont csak a gyártó tudja eljuttatni a készülékre SW frissítés formájában. Erről szólt az előző hozzászólásom. Mindhárom hazai szolgáltató profilja ismert az összes gyártó számára, innentől rajtuk múlik hogy milyen gyorsan lépnek. Tehát nem, nem a szolgáltató sara.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz Degeczi #6532 üzenetére
Az hogy a készülékben ott a kapcsoló, attól még nem "tudja" a készülék. Itt a közkeletű tévedés. Sajnos az, hogy a gyártók milyen gyorsasággal adják ki a szükséges frissítéseket, a szolgáltatóknak erre kizárólag az általuk is forgalmazott készülékek esetében van ráhatásuk, és még itt sem könnyű a helyzet, ha a készüléket mondjuk a Vowifi bevezetés előtt vették fel a portfólióba. Ez nem a szolgáltató sara, hanem a gyártóé. Gondolhatod, hogy a szolgáltató érdeke az, hogy ezek a szolgáltatások minnél több előfizető számára elérhetőek legyenek.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest