Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shurycen

    tag

    válasz Patice #7897 üzenetére

    Köszönöm a választ,

    Leírom mi lett a megoldás, ami két lépésből állt, hátha másnak is segít majd egyszer.
    1. Szóval felhívtam a szolgáltatót és kiderült, hogy visszatettek bridge-módból, azt valahogy nem tudni ki miért mikor, de az biztos, hogy újra át kellett magam kérni.
    2. Gyári beállításokra állítottam a routert, majd telefonról újra felépítettem a korábbi setupomat, és kiírta az app, hogy hibás a modemet és router összekötő kábelem és javasolt cserélni. Miután ez megtörtént, minden megoldótott... most speed test-en 950 Mbit/s letöltést mérek.. :B

  • Shurycen

    tag

    Sziasztok,

    Segítsetek kérlek, adott egy Vodafone/ONE 1 Gigabites internet előfizetésem, amihez egy TG3442DE modemet/routert adott korábban a szolgáltató. Ezt ha jól emlékszem akkor évekkel ezelőtt telefonon kértem Bridge módba kapcsolni, és egy TP-LINK AX55 routerrel használtam.
    Az elmúlt időszakban borzalmas lett az internet elérésem. Telefonok néha nem is látják a WIFI-t de van olyan is, hogy rá vagyunk kapcsolódva és nem tölt be appokat, oldalakat, ha átváltunk mobil netre akkor azonnal. Egy 50 nm-es lakásban a nappali közepén a szekrény tetején van a router, de kint a konyhában, ami szerintem nincs 10méter, már gyenge a jel a feleségem S24 készülékén. Speedtesten kb 90 Mbps letöltési és 40 Mbps feltöltési sebességet tudok mérni... A routeren 1.3.3 Build 20240628 rel.37017 firmware fut, azt mondja nincs frissebb.

    Beállítási hiba lehet? Szolgáltatói hiba? tapasztalt már valaki ilyet? Mi tévő legyek?
    Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák