-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorgo
őstag
válasz Gombinyó #14286 üzenetére
Igen, azok amiket egyáltalán elvégez, mert benne van az általuk szükségesnek gondoltak közt!
Benne van a szervizek feladatlistájában a kényes részek takarítása? Pl vízhűtő radiátor lamellák tisztítása, hibrid akksi szellőztető venti, járat takarítása, stb? Kíváncsi vagyok, mert ha nem, akkor én is kezdhetek nekiállni...
Ismerős vett nemrég P3-at, márkaszervizzel átnézették, ott azt mondták még nem láttak ilyen jó állapotú 13 éves priust. Aztán 1 hónap múlva lerohadt az út szélén, hibrid akksi game over. Szervizben kiderült, sosem volt karban tartva. Ezek alapján a márkaszerviz úgy de úgy megnézte... Jó alaposan!"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14476 üzenetére
Két pedál elég nekem TSI-DSG-vel vannak kellemes tapasztalataim, csk azt nem én üzemeltetem. .. Frusztrációtűrésem nem a legjobb, márpedig az 1.4tsi-dsg nem feltétlen a gondmentesség csimborasszója. Esetleg régebbi CT nagyobb futással?
Egy időben gondolkoztam manuálváltó& átalakítás kézi kuplungra, de akkor a későbbi értékesítés nem adja annyira. Amúgy úgy voltam vele: megbízható-eladható-gondmentes-olcsón fenntartható, kb octavia zajszintű kompaktot keresek, amiben elég egy láb. Aztán hónapok után oda jutottam, hogy a HB Auris és CT erre megfelelő lehet.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #14483 üzenetére
Az azert mar mas kategoria minden szempontbol...
Mi neztunk regebbi CT-t. Jo-jo, de az terben nagyon messze van egy P3-tol hiaba jobb a belseje.
Egyebkent meg a regi CT-k szerintem nem annyira halkak, bar lehet meg azon a szinten is van kulonbseg a felszereltsegi szinteken.Ha szabad szemelyes velemenyt is belevinni az egyenletbe akkor ahogy korabban is irtak az elvarasok nem feltetlenul vannak fedesben az adott kerethez tarsithato kinalati halmazzal
-
gaborn1
tag
válasz Gombinyó #14583 üzenetére
és FLx: hát ő azt mondta, hogy a mostani áraknál 20-40%-kal olcsóbb lenne a reális. Nem ő adja el nekem, ő csak szerelni szokta a kocsira a gumikat, szóval ezen ő nem nyer meg nem is veszít semmit, hogy én mennyiért veszem.
Minden esetre azért én hetente rá szoktam nézni pár kinézett típusra. -
ncc1701
veterán
válasz Gombinyó #14596 üzenetére
Vannak gyártók, akik 30 ezres olajcsere periódust írnak elő, valamint váltó olajat sosem kell cserélni szerintük, mert élettartamra szól a töltet.
Mindannyian tudjuk, h a 30 ezres olajcsere periódus bődületes kamu, és bármilyen váltófelújító szakival beszélsz, azt fogja mondani, h 4év/60ekm maximum. Ha megveszed a mann filtert, akkor az kb 4eft, az olaj legyen 15eft, ha nagyon spórolsz, magadnak kicseréled. Nem kell hozzá atomfizikusnak lenni, ha ki tudsz csavarni egy csavart, már elég a képzettséged a történethez. Egy mai 8-10 milliós átlagos alsóközép kategóriás családi autónál sztem ez nem tétel.Fogyasztói társadalomban élünk, a gyártónak az az érdeke, h elhitesse, h nem kell sosem ráköltened.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #14747 üzenetére
Az egy másik történet.
Amit Te írsz, az egy ajánlati történet, ahol megadtad már az összes adatodat, a kereskedő csinált egy ajánlatot, és ha úgy látja, hogy komoly érdeklődő vagy, akkor igen, egy tesztautót (ha éppen van szabad) megkaphatsz egy napra.
Amit No.01 ír, az egy másik történet, ha jól értem. Érdeklődőként betérsz a kereskedésbe, és azt mondod, hogy tetszik mondjuk az a Camry, elvinnéd egy körre. Odaadják a kulcsot némi információcsere után, és mehetsz egy körre. Igen, bizonyos nyugati országokban én is láttam, hogy így működik, éltem is vele, pedig az információcsere pedig elég minimális volt (a jogsit kérték el). Bizalmi alapokon ez működik.
Amikor 2019 decemberében a Corolla szedánt nézegettük a Mayernél, még próbaútra se volt lehetőség. A Toyota M5-ben tudtam a kereskedővel együtt elvinni próbakörre - egy kombi hibridet.
Mikor 2021 augusztusában egy másik kereskedőnél voltam ugyanott, és nem csak sima próbaútra volt lehetőség, de egyenesen végig próbálgathattuk az Aygo-t, Yarist, Corollákat (benzines és hibrid), sőt, még egy Camry-be is beülhettem, pedig egyértelmű volt, hogy nem az után érdeklődünk. De egy napos tesztautót nem ajánlották fel.
Hozzáteszem bérelni lehet pénzért bármikor.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #14924 üzenetére
Waze-nál az is jobb, ha megkérdezem a nem létező macskámat. 70 euromba került egy “ingyenes” dél-franciaországi szakasz miattuk.
Én most is a gyárival jöttem haza Angliából, semmi probléma, baleset és dugó miatt még több helyen le is hozott a pályáról, rendszeresen figyelmeztetett, egy szavam nincs rá. 2017-es NX.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #15358 üzenetére
Megmondom őszintén fogalmam sincs mit tettek bele tavaly, remélem a megfelelő olajat! Idén figyelek rá.
Schillernél le lehet ülni dolgozni? Emil Freynél alig van pár szék.
Maglód sokkal jobb lenne nekem, mint Monor."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #15456 üzenetére
Kb 18000-ért tudtam volna eladni a Yarist, innen nézve elég jó üzlet amit ajánlottak érte. Az új ára júniusban 24500 körül volt, nálunk is ment fel, ehhez képest 5000-el volt több a Cross, mert bár imádom a Yarist, a csomagtartója néha kevésnek bizonyul, amikor hazamegyünk Mo-ra vagy épp hosszabb kirándulásokon (mondjuk a Cross hátsó ülése is plafonig lesz pakolva még így is, sejtésem szerint). Illetve nem fér bele a 2 elektromos roller a Yarisba, ami még egy indok volt.
Az meg, hogy mit veszek helyette az én döntésem volt: a CHR még a Crosson felül 4-5000-be fájt volna, a Corolla szintén (és nem is tetszik), a RAV4 még több pénz és feleslegesen nagy. Alkura kb. annyi lehetőség van felénk, hogy megveszed a Toyota által megállapított áron vagy nem. A kereskedő saját szakállára adott egy ingyen szervizelést, hogy kenjen egy kis vajat a kenyérre...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #15486 üzenetére
Az milyen, sípol vagy mi? Én csak a muszerfalas fajtát ismertem eddig, az akusztikusat nem.
Simán meg lehet különböztetni a csikorgó fék hangtól?(#15470) KTTech:
Csak azért kérdezem, mert mióta bent hagytam azt a rekesz ásványvizet egy hétig, azóta minden reggel nyirkos a kormány és be van izzadva a szélvédő 5 fok alatt. Nem lehet, hogy a nagy hidegben annyira beizzadt az ásványvizes üveg fala, hogy az szépen átnedvesítette a szőnyeget és még mindig engedi ki a párát magából, nyirkossá téve ezzel az utasteret?[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #15592 üzenetére
Végül mi vett rá, hogy Corollát vásárolj? No offense, tényleg érdekel.
Talán azt mondtad, hogy összességében jobb csomag volt a Toyota, de ez mit jelent pontosan akkor?
Tudom, hogy a Toyota nem az összeszerelési- és anyagminőség csúcsa, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy Pesten ne zörögne bármelyik autó Mercedestől innen.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #15603 üzenetére
és ez elég volt a minőségibb(nek gondolt) Kiával szemben?
sokszor átfutott már az agyamon, hogy nem jártam-e volna jobban Kiával, Skodával, Seattal, de aztán arra gondolok, hogy biztos mind zörögne egy idő után (mert más gondom nincs az autóval)... és ennek ellenére is kedvelem.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #15769 üzenetére
De igen, nekem volt. Én szerettem nagyon, a valaha volt legszebb, legdögösebb autóm, jól is ment, 5,5-6 literes fogyasztással, kicsit ugyan passzentos volt, de én elfértem benne. KTTech jól emlékszik - viszont a Zasszony minden alkalommal komoly hisztiket vágott le, elsősorban a lapos kialakítás és a kissé szűkös helykínálat miatt, Árcsi, a Mopsz sem volt annyira oda érte. Így jött az NX és tény és való, hogy sokkal jobban elférünk benne, kényelmesebb és egy hosszabb úton ég és föld, de sajnos nem igen lesz szükség hosszabb útra mostanában, ezért a családi nagy hodály okafogyottá vált. Megnézzük élőben a jelölteket, beleülünk, aztán meglátjuk.
@KTTech: Az NX-re most éves £510 luxury roadtaxot fizetek (2017 utáni regisztráció, £40k-t meghaladó eredeti vételár), majd most megy le éves £160-ra augusztustól. A biztosításra európai breakdown coverrel együtt havi £58-ot fizetek jelenleg, 7 év bónusszal.
Igazából ami elgondolkodtató, hogy most lesz 1 éve meg az autó, 4 éves PCP-re vettük, durván olyan £4-5k negatív equaity van jelen pillanatban amit ki kell köhögni, mielőtt bármire is cserélnék, szóval nem ez lesz az év üzlete, de valószínű később sem lesz sokkal jobb a helyzet. Fene se tudja. Mivel az NX full extrás, így a holttérfigyelőt, ledes lámpákat, kormányfűtést, ülésfűtést és szellőztetést, hudot, valamint a Mark and Levinson hifit nagyon megszerettem, így többség hiányozna, ezért a maximum trim levelt fogom az utódnál is megcélozni, tényleg fel fog érni egy tökönlövéssel... Megnézzük a Yaris Crosst is, lehet elsétálunk a Lexus bolthoz is megnézni az UX-eket, meg ránézek arra a Nirora is, aztán meglátjuk. Nagy profitálás ebből rövid távon úgyse lesz.[ Szerkesztve ]
-
OCTAMD
őstag
válasz Gombinyó #16200 üzenetére
Speciel én sosem vittem,mert azt a minimálisat amit kellett megoldottam itthon
Pl. most csináltam a C-HR-t ,gyári kormányfűtés beszerelés itthon megállt 90000Ftból,ez toyotába 1.4Millió
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Flashback
addikt
válasz Gombinyó #16200 üzenetére
Meg tudom erösíteni. Már 3 éve csak márkaszervizbe járok.
OCTAMD: Gyäri olaj, olajszürö, utastér levegö szürö, klíma tisztítäs, autó ellenörzés, a hybrid gari kiterjesztés, digitális szervízkönyv vezetés. Ez van a gyäriba benne.
Szerintem csak az anyag kb 30-35-be van egy egyszerü halandónak.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #16215 üzenetére
Holnap egyébként már nem Toyotához viszem az autót, èves szervizre.
Elviszem egy nèmet privát szervizbe.
Nem tudom mikor megyek haza legközelebb, ezèrt döntöttem így.
Az assistans sem fontos már, mert az ADAC- nál lett kötve az idei biztosításom, ès így az assistansra sincs gondom.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
AssAssynn
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Ukrajnai háború
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- iPhone topik
- Mobil flották
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- HDMI topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs