-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #4676 üzenetére
Sajnos az ár reális, ugyan úgy túl van árazva mint a VW.
A megbízhatóságot drágán mérik.
Jó autó, de az alját nagyon meg kell nézni.
Két kollegámét szerelem amikor úgy van és a küszöbök vége mind a kettőnél kezelésre szorult már.
Elöl is és hátul is.
Amúgy a szokásos dolgokat, ha a szürke kopogós dizájn nem zavar kimegy a világból, egy 1.4 benzin elpusztíthatatlan.Renault power
-
dh66e
veterán
-
Ragadozó
Ármester
válasz AMD Power #4737 üzenetére
2004 év végétől.
Más az első, hátsó lámpa. Első lökhárító, hátsó lökhárító. Hosszirányba is mozdítható kormányoszlop. Jobb ülések, multikormánykerék is változott. Motoroknál már nincs olajevés. Hirtelen ennyi jutott eszembe.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
zazahoho
őstag
válasz AMD Power #4744 üzenetére
Napi 150-200 km, a rekord az 1100 km volt munka után. Mondjuk másnap reggel 7-re értem haza
Sokan kinevetnek de egy éve AVIA gold diesel , vagy Auchan smart dieselt tankolok, előtte mol shell. volt
Most tartósan 4,6-4,8 között fogyaszt, előtte 5,2-5,5 Nyilván jobb lenne ÖMV alpesi diesel, de az aranyárban van.Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #4779 üzenetére
Komolyan be mernéd rakni a családod egy sx4-be ?
Biztos velem van a baj......
Nálam a suzukibol talán az új vitara az 1.6 turbós motorral szóba jöhetne, más suzuki kizárt.3 hete láttam karamból résztvevőjeként egy golf 4, sx4 kombót. A golfot felismertem, az sx4 et, csak a feliratból a hátulján. nem autó.
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
-
addikt
válasz AMD Power #4786 üzenetére
Az a baj, hogy nem egy ligában játszanak. Nekem a sajátom egy S-Cross, a céges egy Verso. Az előbbi négy éves, az utóbbi tavaly júliusi. Annyira más a két autó, hogy el nem mondható. A Suzuki arra való, hogy üsd, rúgd, taposd, míg a másikban úgy érzem, hogy autóban ülök...
Jó szerencsét!
-
pècsimunkás
addikt
válasz AMD Power #4791 üzenetére
Focus 2 mièrt nem ? 1,6- os motorral egèsz jól megy - szerintem - kívül , belül jól nèz ki . Jó váltója , jó futóműve van . Öcsèmnek van egy râncfelvarrot kettes fókája . Nekem tetszik .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #4991 üzenetére
Azèrt ha belelendül tud az annyit is enni! Engem tudat alatt zavarna, ha ennè az olajat, mondjuk nem tűnik soknak, de 10 e alatt 4 liter is rengeteg lenne(2500km/1liter), főleg annak függvènyèben, hogy a yaris 280e km-nèl sem evett 1 deci olajat sem 2 olajcsere között! Remèlem az utódja az astra h is ilyen lesz!
-
r0by
addikt
válasz AMD Power #4991 üzenetére
Engem például zavart, mert nálam egyre többett evett, 10k km-en már 2 litert. Mióta megcsináltattam, azóta nem vettem észre fogyást, és az olaj színén is látszik, hogy nem sötétedik be olyan gyorsan.
Ha meg már szét lett bontva akkor hengerfej síkolás, valamint tömítések, ékszíjak, gyertyák is cserélve lettek. Lehet placebó, de mintha erősebb is lett volna a motor -
Johnny_vT
senior tag
válasz AMD Power #5121 üzenetére
Kikerekedett szemekkel olvastam én is. Meg az előzőt. Meg az azelőtti cikket.
A kigyulladó BMW-ken jót mulattam (hála az égnek senki nem sérült meg!), az ugyanis egy eléggé csúcsra járatott, óriási literteljesítményű TD. Beeshetnek bakik, ha ugyanazt a konstrukciót nyolcévente felpumpálják 30 lóerővel, na.
De ezek a kis Toyota motorok?? Sorra dőlnek a bálványok az autóiparban, lásd: A legújabb autók is elhasaltak, még a legmodernebb dízelautók sem tiszták- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
lsc
nagyúr
válasz AMD Power #5121 üzenetére
Azért amit a cikkben írtak a szervizekről az is benne van a dologban, sok helyen a 10w40 mindenbe jó hozzáállás megy, illetve lehet venni hamis olajat is. Egy volt szervízvezető szerint az üzemanyaggal lehet nálunk valami, tőlünk nyugatabbi országokban nem jelentkeztek ezek a gondok, az 1.8-as ave-m is szlovén volt 2003-as, mégsem eszi az olajat.
Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #5121 üzenetére
az a baj, hogy az 1.0asnak is uez a baja (1KRFE)
és ezen nem segít, hogy cserélted benne időben/rendesen az olajat...Ehez képest a régi 1szefe/2szfe meg "mindent kibír"
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #5129 üzenetére
Amiről gyakorlatban tudom, hogy érintett az az 1KR-FE és az 1NR-FE.
De olvasásra ezen felül is jópár Toyota motor érintett. ZR, ZZ... ZZt linkelem mert ott jó a leírás az olajfogyasztás okáról. [link]
és akkor most csak az olajfogyasztásról beszéltünk...
Az tuti, hogy bajba leszek ha egyszer majd le kell cserélnem a 2SZ-FEs yarist.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Johnny_vT
senior tag
válasz AMD Power #5163 üzenetére
"Szerelőjükkel évente csak egyszer, a kötelező átvizsgálások alkalmával találkoztak"
Olyan szomorú történet"A 45 év és összesen 975 270 megtett kilométer (mindegyik autójáról gondos feljegyzést vezet Herr Springer) alatt az említett korai, kipufogós incidens volt az egyetlen alkalom, hogy bármelyik Toyota modell cserbenhagyta őt"
Mindemellett az utolsó komment tanulságos. Ha elosztjuk az össz. kilométert az autók számával, akkor magyar viszonylatban még patika új állapotban voltak, mikor továbbadott rajtuk. Magyarán szervízszámlák helyett értékvesztést fizetett.
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban