- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Synology NAS
- Router gondok
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Incubus
tag
válasz LordAxwell #2626 üzenetére
Soroksár környékén van egy
A Halászteleki Toyota kirendeltségben dolgozik.
Érdekel? -
válasz LordAxwell #2691 üzenetére
Hát én 850-ért vettem azóta ráköltöttem 300-at eddig. Ebből egy nagyobb tétel a fényezés volt, mert rengeteg esztétikai hiba volt rajta, amit ki nem állhatok.
Ezek a teljesség igénye nélkül:
- kőfelverődéses motorház
- bal oldali visszapillantótükör lemaródott lakk
- első lökhátító javítása (távtartó csavar belülről átnyomta) és újrafényezése
- bal hátsó sárvédő ív javítás és újrafényezése
- bal hátsó lökhárító javítása, fényezéseAmi hátra van:
- első lökhárító újboli fényezése, bal első sárvédő csere és fényezés (végig húztak oldalról)
- hátsó lökhárító és jobb hátsó sárvédőív újrafényezése (valami faszparaszt nem fért el a TESCO parkolóban )
- bal oldali vezető ajtó komplett újrafényezése, mert az előző tulaj (német hölgyike) össze vissza karistolta a kilincs körülHa ezekkel megvagyok, akkor pedig jöhet ez: Blitz Compressor kit Toyota Yaris T-Sport (2000-2005)
Elvileg 150-160 paci lesz vele. Kell mellé még 4db 2ZZ-GE motorhoz való injektor, de az már bagóért szerezhető.
-
válasz LordAxwell #2694 üzenetére
Rövid távon nézve drágább, mintha turbosítanám, ugyanakkor hosszú távon olcsóbb, mert nem kell mindenre figyelni a későbbiekben. Ellenben a turbóval, ahol vigyázni kell a csigaházra, hidegen nem nyomni neki, melegen visszahűteni, olajhűtés rendszert figyelni, intercoolerrel tökölni. Plusz a compresszor alacsony fordulatról már húz. Plusz az a hang.
Itt meg a beépítése. Nem egy nagy ördöngősség.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LordAxwell #2696 üzenetére
Az nehéz mint a sár hiába 192 LE. Legalábbis a TC-n azt írták, hogy csak egy felpumpált bevásárló autó anyunak, ami annyira nem fekszi a kanyarokat. Én jobb szeretem a Colin Chapman féle irányvonalat. Könnyű autó és ahhoz mérten sok lóerő, persze a kezelhetőság rovására ne menjen. Súly/lóerő arányt így 5,9 kg/le-re lecsökkenne a jelenlegi 8,9-ről, ami nem rossz.
A kinézet maradna gyári (fék, futómű persze upgradelve lenne), így lehetne meglepetést okozni a sok nyomulósnak az utakon. Már ezzel a gyári 106 lóval is meg lehet majmolni jópár szívó 1.4, 1.6-ost akik valamiért azt hiszik, hogy versenyautót vettek és a kis kék puncimobilt, majd most jól lenyomják. Bár gondolom ezzel kapcsolatban neked is van tapasztalatod.
Gondolkoztam egy Corolla TS motor+váltó átültetésen de az sajnos joval nagyobb átalakítással járna.
-
válasz LordAxwell #2699 üzenetére
A Yaris TS a gyári könyve alapján 950 kg. A gyorsulás egy dolog. Hála Istennek az utak nem csak egyenesekből állnak. Nem azt mondom hogy a Corolla TS rossz, de sok helyen azt írták, hogy kanyarba elbutul hamar, sport futómű ide vagy oda.
Külsőleg max üveg fólia lesz meg az első lökhárító középső részét - ami keresztezi az alsó és a motorháztető alján lévő hűtőrácsot - fogom makd feketére fóliáztatni.
-
válasz LordAxwell #2704 üzenetére
A csodálatos magyar műszaki vizsgázató helyeket hagyjuk inkább, mert lövésük sincs sok alapvető adatról sem. Szerintük az én TS-em 1015kg, legalábbis a forgalmiba ezt írták. Maradjunk annyiban, hogy a saját farkukat sem találják meg a gatyájukban még leírással sem.
Info innen van, erre kicsit többet adok.
- Yaris 1.0 (1999): 914 kg
- Yaris 1.5 TS (2000): 950 kg
- Yaris 1.4 D-4D (2001): 941 kg
- Yaris 1.3 (2005): 1011 kg
- Yaris Verso 1.5 (2006): 1004 kg
- Yaris 1.8 TS (2007) 1120 kg -
válasz LordAxwell #2706 üzenetére
Hát nem tudom. Másik oldalon 1015 kg írnak, egy harmadikon 980 kg-ot. Tényleg az marad, hogy az ember elmegy egy MÉH telepre és leméreti.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LordAxwell #2717 üzenetére
Óóóóó. Napi szinten 75 km-t vezetek az M0 déli szakaszán. Ott aztán vannak finomságok. 3 sávos részen a középsőben 80-al rejszolgató, tejködben szürke autóval csak nappali menetfényt felkapcsolókon át a kibaszott kamionversenyekig van ott minden.
-
válasz LordAxwell #2728 üzenetére
-
válasz LordAxwell #2730 üzenetére
Hát a gyárin, hála Istennek gyári van, de amit a télivel vettem azt hagyjuk 2 fajta, abból kettőt az előző tulaj egy-egy energiaitalos doboz aljából vágta kis és tekerte körbe szig szalaggal, hogy passzentos legyen.
Majd megnézem hátha jó hozzá a gyári kupak. Amúgy ilyen porvédő kupakot hol lehet venni?
-
válasz LordAxwell #2736 üzenetére
Nekem is ingerszegénynek tűntek a gyári felnik, de sokkal jobban szeretem. Amit a téli gumihoz vettem, azok mazda felnik és nehezebbek is, amit igencsak érzeni vezetés közben, meg az úthibákon. Nem hülye a japán, kiszámolta, hogy mennyi a megfelelő rugózatlan tömeg, hogy jó legyen a vezetési élmény.
Kép előlról hátulról nincs, de még a gen 1-es lökösök:
Tervbe van amúgy, hogy beszerzek gen 2-es eslő lámpákat, valamint gen2-es első és hátsó lökösöket, mert azok jobban tetszenek.
-
Drenadar
veterán
válasz LordAxwell #2740 üzenetére
nem tudom, de a kocsi 2005-ös vagy várj melyik kocsit nézed?
Evil Snowman a lámpát kérdezte, hogy A békalámpás, a szögletes vagy a legutolsó?
[ Szerkesztve ]
-
válasz LordAxwell #2744 üzenetére
Igen. Ő egy Nissan EXA NX Canopy. Jövőre lesz 30 éves. Sajnos egyre többet kellett rá költenem, valamint 8-10 liter alatt nem éri be (1.8 automata, 128 LE), úgyhogy kellett egy kisebb fogyasztású autó munkába járáshoz.
Nekem a kék volt fókuszban, mert abból elég keveset adtak el, a szürke ment nagyon, illetve a fekete. Feketében elég morcosan néz ki.
Igen elvileg ez így gyári, annyi hogy az első lökös "lóg" 2 centit (felfogató pantenttel valami nem kerek, ahol összefogja a fém sárvédőt és a műanyag lököst, olyan mintha kissé vastagabb lenne, majd le kell szednem és meg kell néznem).Az a baj, hogy nem tudom mit csináltak vele előtte, az biztos, hogy elől Eibach, hátul Sach gátlók vannak.... (német precizitás, a f@szom, az ) HA minden jól megy jövőre kap 4 KYB (Kayaba) gátlót, meg hátulra egy gyári ültető rugót és akkor egy szintben lesz.
Mondjuk ennek is feljebb van a segge.
[ Szerkesztve ]
-
válasz LordAxwell #2746 üzenetére
Nincs, de találtam egy ilyet, amire örök élet gari van.
-
válasz LordAxwell #2748 üzenetére
Le kell mérni, de szerintem a 3 cm az már sok. Nem marad sok hely elől a kerék és a kerékjárati ív között. Még a 2,5 cm is kérdéses.
A 16-os felnire milyen gumit raktál? Én a gyári 185/55-t váltottam 195/50-re de maradt a 15 coll. többek között ezzela felnivel szemezek és ez 16-os, azért érdekelne a gumi méreted.
-
válasz LordAxwell #2750 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy igen, a meglévőből kell még levenni 3 cm-t. A segge feljebb lesz de szerintem így jobban néz ki.
Igen van 16-osban, ha lejjebb görgetsz az oldalon, akkor lesz egy szürke sáv Size-Price felirattal, azt ha lenyitod, akkor látod, hogy milyen méretben milyen körösztással érhető el. 4x100 van, bár az ET-je az 48 a gyári 39 helyett, valamint max 45-ös ET-ig lehet felrakni elvileg, mert utána kilóg a kasztni vonalából a felni
-
válasz LordAxwell #2752 üzenetére
A második szerintem vállalható, az első az nekem túúúúúl sok.
-
válasz LordAxwell #2754 üzenetére
Ott leszek
-
diablo1984
veterán
válasz LordAxwell #2803 üzenetére
mivel ez még új autó és garis is, így 15e km alatt még sokat nem tudtak benne ártani! max mérd körbe, hogy nem-e törött volt valamerre, indul, megy, fékez, ez mind alap, szinte sehol sem szabad kopásnak lennie, ez alap! szép ótó!
-
KMT
addikt
válasz LordAxwell #2803 üzenetére
+ Esetleg voltetörve.
-
Ragadozó
Ármester
válasz LordAxwell #2869 üzenetére
Mert már minden az FB-én megy....de majd szólok...
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Safranek
aktív tag
válasz LordAxwell #2869 üzenetére
[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
válasz LordAxwell #3199 üzenetére
Háhh egy TS tesó. Üdv a klubban. Mióta hajtod?
-
válasz LordAxwell #3201 üzenetére
Akkor pont ugyanabban a hónapban, mint én az enyémet.
-
válasz LordAxwell #3273 üzenetére
Csak a Hibrideknek.
-
pècsimunkás
addikt
válasz LordAxwell #3273 üzenetére
Köszi !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz LordAxwell #3275 üzenetére
Kérdés mennyiért?
Teszem hozzá pár hete/hónapja nem te voltál a Kerepesi úti Mekinél pár cimboráddal?
Red Sun-ra én megyek cimborákkal (Toyo Team Garage), szóval, ha gondolod ott összefuthatunk. Fél 9-re leszünk kint Tökölön.
-
pècsimunkás
addikt
válasz LordAxwell #3277 üzenetére
Talán máskor ...
13.-ân megyek haza .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
válasz LordAxwell #3280 üzenetére
-
theuprising
tag
válasz LordAxwell #3815 üzenetére
+1
Ez engem is érdekelne.
-
válasz LordAxwell #3815 üzenetére
Csak Pest játszik? Vonzáskörzete nem? Őket tudom ajánlani. Nagyon szépen dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- E-roller topik
- Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- iPhone topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest