-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1401 üzenetére
én úgy csináltam, hogy mielőtt mentem megnézni pár órával bedobtam a linkjét ie meg toyota fórumra is, hogy mi a vélemény, hogy ha esetleg valaki le akarna rá csapni csak utánam mehessen és legalább megerősítést is kaptam, hogy jóféle
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1406 üzenetére
Járulékos költség biztosítással együtt, kb 90 nekem
És még venni kell egy nyárigumi settet 70....
+ vettem most yatour mp3-asító settet 17....
+ azért át akarnám vizsgáltatni egy állapotfelmérést megérdemel, meg szerintem első fékbetét már cserére szorul szóval lesz még költés, de megy a picike.
+vennék mellé garázst is hogy ne ázzon-fázzon szegényem, de az drágább itt mint maga a kocsiDolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1408 üzenetére
Nekem 38 szintén Bp. és A0
nekem is másodlagos, de a rádiót nem mindig szeretem, FM transzmitter meg kapásból recseg-ropog ha a közelében van valami adó, és azért Bp-Khely távon szokott lenni pár, elég sok frekin
így maradt a Yatour az egyszerű és vezérelhető a kormányról.Most vittem el délpestibe klímát pucoltatni, pollenszűrőkkel 12k lesz, hát azt hittem megúszom 6 ból de lehet lecsúsztam az akcióról.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1416 üzenetére
Jah enyém "csak" 1.4, de 1.2-es G-Astrahoz meg seichento, meg 1.0 ás Corsához képest azért erős ez na!
Ami nevettséges, hogy ugye vásárláskor kötöttem kapásból biztosítást, és cseszték küldeni a csekket, meg az e-mailt, hogy hova miként utaljak, ma hívtam őket, hogy SZERETNÉK FIZETNI...nem tudom ha nem pattogok rajta kifutok a 60 napból és akkor érvénytelen a biztosítás, koccanok aztán perkálhatok jobbra balra. fura hozzáállás a biztosító részéről na!
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1439 üzenetére
mármint a klímatisztítással együtt? O.o WoW az f*sza ár.
frankón, nem volt egy atomfizika beszerelni, ott pihen a "CDtár" a kesztyűtartóban.
irányítható kormányról.Tudtommal igen, annak is meg a fedélzeti számítógép adatainak is, bár amennyit az kiír nem egy nagy bukás, ettől én még hasznosnak tartom
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #1442 üzenetére
+Mewryck: CD minőség, mármint én sem vagyok audiófil de az fm transmitterhez képest ég és föld.
30 perc berakni, már ha van rendes csavarhúzód M12 es csavar és kb 15-18cm mélyen vannak nekem nem volt, így szívás volt mindenféle toldással eljuttatni a csavarkulcsot.Én se akartam lemondani ilyesmiről. meg a hőmérő, meg a design megbontása.
Vannak Androidos fejegységek amik frankók meg mindent tudnak (még WoT ozhatsz is rajta ) de 60-90k-k és lutri.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
psycroptic
őstag
-
thomeef
őstag
válasz Drenadar #1611 üzenetére
Nekem listán van a 2004es corollám, de annyit tudott a szervíz kinyögni hogy 1-2 hónap múlva keressem őket, mert még ők sem tudnak semmit...Most akkor addig ne használjam az autót vagy wtf?
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
L4mie
veterán
válasz Drenadar #2521 üzenetére
szerintem használtat megúszod 40 ből, csak ugye meg kell vizslatni milyen állapotban van /én pont múlthéten padkáztam le az enyémet/, ki kell centríroztatni, arra vigyázz, hogy méretre legyen, vagy legyen közgyűrű...
én benyaltam, mert nem volt közgyűrű és 2 hét volt mire a gumis be tudta szerezni.
toyota/corolla fórumon külön topic van felniknek azt hiszemDolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drenadar #2674 üzenetére
Jófogáson, racing bazáron, autoalkatresz.hu-n, fb csoportokban érdemes körülnézni. Bontásból lehet együtt mindkettő, egy próbát megér. Gumisnál érdemes megnézetni vásárláskor egyből, vagy legkésőbb felrakásnál. Gyári lemezfelninél évjáratot figyeld, állapotot tekintve sok súly gyanús jel (tényleg durvára kell gondolni, pl az ív negyedén), esetleg a pereme ha el van hajolva szintén nem előnyös. Rozsda mennyisége is árképző tényező, ha tudsz olcsó fényezőt, megérheti belekalkulálni a pénzügyekbe Guminál gyártó-típus pároson kívül DOT, kopás, oldalfal épsége megnézendő. Ha tudod a felni osztókörét, ET-jét, középfurat átmérőjét, esetleg úgy is rákereshetsz. Gumit esetleg nézd meg árgépen/árukeresőn, hátha van jobbféle kedvező áron, télinél ritkán éri meg a használt a 4 mm-es minimális profilmélység miatt (mm-re leszámolva a gumi árát és a szerelést hasonlítsd össze a biztonság kedvéért esetleg). Gumi és felni topic
[ Szerkesztve ]
-
kolosanyi
veterán
válasz Drenadar #2709 üzenetére
Kanyar előtt, igen, de a lényeg, hogy nem csikorgó gumikkal vesszük a kanyart, mondván mi aztán érezzük az autót. Ahogy centizéskor se azért lassít le az értelmes sofőr, mert nem tudja, hogy hol az autója eleje meg vége, hanem azért mert nem hiszi tévedhetetlennek magát.
-
válasz Drenadar #2715 üzenetére
TS Corolla?
Adrenalint közúton keresni nem a legjobb. Nekem még az előző autómnál (Nissan EXA) volt olyan, hogy autópálya lehajtó, 40-es táblával kitáblázva beestem a kanyarbejáratba 110-el címszóval, hogy elfér ez, mert sport autó (rohadt lapos, eléggé lent van a súlypontja) és egyszer csak elindult a külső íven lévő szalagkorlát felé, annyit csináltam, hogy gáz elvesz és már peregtek le a 10.000-sek a szemem előtt, amit a javításra kell költenem, de 80-al elfordult végül. Na az volt az életemben az első és utolsó, hogy túltoltam a dolgokat.
-
-
válasz Drenadar #2721 üzenetére
Hát igen, mindenkinek mások a szempontjai. Mivel az előző autóm 128 LE volt, azért a cserénél szempont volt, hogy 100+ legyen a paripák száma. Október elején vettem, azóta belement 20.000 km, most van 169.000-nél, meg amit visszatekertek, bár a németekre ez nem jellemző állítólag.
Ami most lesz az egy vezérműlánc csere, mert kezd hangja lenni. Elvileg örök életet írnak rá, de azért ezt nem eszem meg. 5000 km-en eszik kb. 2 deci olajat, de ez ennél a motornál ismert "hiba". Lehet jövőre kap egy szelepszár-szimering cserét, ami ezt orvosolja.
Az elmúlt 20.000 km alatt nagyon megszerettem, főleg a fogyasztását. 5,5l/100 km szemben a korábbi 10l/100 km-el, amit a régi produkált (igaz az automata volt).
-
-
-
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz Drenadar #3246 üzenetére
Èn az előző autómnál szereltettem mindig . Nem volt egy egetverő összeg . Találtam egy jó helyet , ahol szarèhugyè megcsinálták , ès nagyon jól centíroztak is . De hosszú távon megèri azèrt a külön garnitúra , ha nem találsz olyan gumist , aki olcsón , de jól dolgozik .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Mewryck
tag
válasz Drenadar #3246 üzenetére
külön felni van nyárinak és télinek mind a három kocsinál, csere előtt elvisszük centrírozni, de magunk cseréljük otthon, adott nyomatékra nyomatékkulccsal meghúzva- ilyenkor egy kicsit jobban átnézzük a kocsit is: féktárcsa/fékdob,fékbetét,féknyereg,szilentek,stb
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...