Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Zsolt,72 #19 üzenetére

    Igen, reboot akart lenni, a bejegyzés második felét már mobilról írtam.

    Egyébként továbbra is fenntartom azt, hogy a játék nehéz, mert direkt így csinálták, mindenféle irányítási anomáliák (az említett input lag szerű ugrós téma), a kövek huzogatása borzalmas, és alkalmanként csak egy blokkot mozog, mikor át kell tolni a fél termen, az már annyira nem poén, vagy mikor eltoltad 3 blokkot előre, és nincs tovább, kiderül, hogy kettőt hátra kellett volna...

    Khamoon városában például az első kulcs úgy el van dugva, hogy kétlem, hogy belátható időn belül rájöttem volna. Tihocan sírjában van egy kapcsoló a vége felé, ami annyira nincs eldugva, de simán elmész mellette, mert csak a kar van ott, nincs körülötte a szokásos textúra. Mivel a létező leghalványabb fogalmad sincs, hogy mit hogyan és merre kellene csinálni, kénytelen vagy elkezdeni keresni. Ilyenkor belebotlasz botcsinálta csapdákba, például guruló kövekbe, rossz nem elég körültekintő ugrás miatt túl nagyot esel, egy lépcsőnek látszó dolog hirtelen rámpa lesz, aminek a végén tüskék várják, hogy beleess (szintén Khamoon városa, a macska alatti terem.

    Velem is előfordul, hogy nem mentek, és ilyenkor simán megy a levesbe 10-15 perc játékmenet, ha a pálya közben nem lehetne menteni (mint az eredetiben), akkor akár órák is...emiatt pedig szivatós. Az első pályák aránylag rövidek, de egyre hosszabb, és egyre kacifántosabb lesz. A Ciszterna páldául jól meg van tekerve.

    Redditen írta egy tag, hogy mostmár könnyen vagyunk, mert ott a Youtube, meg végigjátszások a neten, ha elakadsz, megnézed, és megvan az egész 4-5 óra alatt, nekik anno két évig tartott, mert nem volt hová fordulni, csak barátok osztották meg a megszerzett infókat, abból rakták össze a képet.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák