Hirdetés
-
IT café
Téma összefoglaló
(Utoljára frissítve: 2024.04.20)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMDPista
tag
Sziasztok!
Most vásároltam egy Synology ds215j-t és 2 db WD RED 3TB HDD-t.
Sikeresen telepítettem a rendszert.
Valakivel privátban tudok értekezni, mert lenne egy jó pár kérdésem?
Írjatok, ha valaki tud segíteni!
Ma este 8 után leszek elérhető.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
AMDPista
tag
Sziasztok!
Kétszintes házamban a földszinten és az emeleten is van router.
NAS-t tervezek venni. A földszinten lenne a NAS+ a szünetmentes és ez a földszinti routerhez lenne kötve.
Az emeleten a hálószobában van a másik router. Amikor este netezek, akkor az emeleti routerhez kapcsolódik a laptop.Kérdés: Ha az emeleti routerhez van kapcsolódva a gép, akkor elérem a lenti routerhez kapcsolódó NAS-t?
köszi előre is!
-
AMDPista
tag
Sziasztok!
Először is elnézést, de nagyon kezdő vagyok NAS témában.
Menteni szertném a laptopon lévő 3-4 mappámat NASra. Olvastam a korábbi hozzászólásokat. Melyik alkalmazással tudom meneti?
köszi
-
AMDPista
tag
sziasztok,
NAS-on CLOUD STATION SERVER van telepítve, PC-re pedig CLOUD STATION DRIVE
kb 165 GB cuccot szinkronizáltam a NAS-sal és azt vettem észre, hogy olyan mintha 330 GB cuccot másolt volna
ahova másoltam oda pont 165 Gb ment, de a tároló azt mutatja, hogy ennek a duplája került felhasználásraötlet?
köszi
-
AMDPista
tag
Sziasztok!
NAS-om ezt az üzenetet írta ki:
"DSM on NAS is out-of-date from Security Advisor"Ez mit jelent?
köszi
-
AMDPista
tag
Sziasztok!
NAS-on a Cloud Station Server fut. A PC-n pedig Cloud Station Drive. Minden rendben működik oda-vissza.
A kérdésem az lenne, hogy:
1. ha a gépről törlök pl. 1 képet, de nem akarom, hogy a NAS-ról is törölje, akkor mi a teendő?
2. ha pl. PC be van kapcsolva és elszáll a HDD a PC-ben, akkor mi lesz a NAS-on lévő adatokkal?köszi
-
AMDPista
tag
Sziasztok!