- Jól reagáltak a befektetők az Intel új vezérigazgatójának hírére
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- WD My Cloud NAS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Direct One (műholdas és online TV)
- A francia akkumulátorgyártó szerint későn jött az EU-s segítség
- Arch Linux
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Hamis órák itt nem kívánatosak, semmilyen formában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz
Jürgenmüller #250762 üzenetére
bocsánat de veled mi van?
hogy a viharba lehet azt tapasztalatból megcáfolni hogy ÉN automatában motorozom és az én óráimnak semi baja tőle.
esetleg, ha az igaz valóságot leírt tapasztalatot, ha nem fémjeleznéd butaságnak, nem erősítenéd tovább a gyanút, hogy az innen sokszor kitiltott vérpista sokadregje vagy
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #250762 üzenetére
A márkaszerviz vezetőjének a válasza talán elkerülte a figyelmedet: [link]
fattyu pedig a saját tapasztalatát írta le korábban, nála semmi problémát nem okozott a motorozás
-
fattyu
veterán
válasz
Jürgenmüller #250733 üzenetére
hallador?
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #250733 üzenetére
Szóval neked volt egy darab órád, ami elromlott, ezért minden Seiko termék szar.
Neki van egy meg nem nevezett márkájú szerkezete, ami évtizedek óta működik, az nem lehet igaz.
Melyik mérnökképzésen tanítanak ilyen gondolkodást? -
@mriya@
őstag
válasz
Jürgenmüller #250693 üzenetére
Erre csak annyit, hogy van egy full műanyag szerkezetű "no jewel" kvarcórám, amelyik 36 éve ketyeg egyfolytában mindenféle karbantartás nélkül, kizárólag elemcseréket kapott.
A tokja amortizálódott az évek folyamán, a szerkezetenek semmi baja.
Részemről a téma lezárva.
-
válasz
Jürgenmüller #250370 üzenetére
Köszönöm
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #250372 üzenetére
Egyetlen órást se ismerek a topikban, szakmáról nem lehet beszélni, csak amatőr órarajongókról. Mi volt félrevezető?
-
válasz
Jürgenmüller #250195 üzenetére
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #250195 üzenetére
Melyik Seikóhoz hasonlítanád ezeket az órákat? Az áruk alapján csak a GS jöhet szóba, ahhoz képest pedig olyan, mintha Ferrari áron árulna valaki egy ilyet:
-
arn
félisten
válasz
Jürgenmüller #249920 üzenetére
Van grand seiko tobb szazezer euroert is, itt szvsz mar nincs sok osszhang az ar, es hogy mit kapsz erte. Luxus termekeknel nincs ar/ertek arany - kell vagy nem kell.
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #249920 üzenetére
Azt ugye vágod, hogy ezeket nem kötelező megvenni, mindenki mérlegelheti, hogy melyik óráért ad pénzt, így lehúzáról se lehet beszélni. Nyilván a Seiko nem magának gyártja évtizedek óta az ilyen és még ennél nagyságrendekkel drágább órákat, hanem van piaca.
Amúgy egy hasonló acél Patek Aquanaut olyan 30 milló.Faresz1976 órájában Seiko szerkezet van.
-
5-ös kezelő
senior tag
válasz
Jürgenmüller #249858 üzenetére
Krosszozás, triál, futárkodás nem hiszem, h használ a finom mechanikus alkatrészeknek, de országúton nagy baja nem lehet, ha nem zakózol - akkor meg valszeg lesz nagyobb gondod is - ne kerüljön rá sor. Én eddig csak álló helyben estem el motorral, de nem mindenkinek van ekkora szerencséje.
Veron :
Mostanában mintha pech szériád lenne. -
SOAD19
addikt
válasz
Jürgenmüller #249858 üzenetére
Nem fogom tudni megmondani Neked a tutit. Én is Viktorra utaltam a korábbi hsz.-emben, ahogy írtad is, ő is említette, hogy motorozáshoz, a jó magyar utakon nem biztos, hogy túl jól érzi magát egy automata, hisz csak tele van apró alkatrészekkel. Abból is gondolom, hogy lehet ebben valami, mert korábban észrevettem a SW200-zal szerelt órámnál, hogy fél-1 perc kézben történő rázással több mp. járáseltérést szedett össze.
Meg nem hiába szokták említeni sok óránál, hogy ütésbiztosítással ellátott. Bizonyos szintű rázkódás, nagyobb ütődés már gondolom nem tesz jót egy ilyen finommechanikai szerkezetnek.
-
arn
félisten
válasz
Jürgenmüller #248642 üzenetére
akkor megkaptad a valaszt, vegyel citizen ecodriveot.
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #248642 üzenetére
Az előzőben nem neked válaszoltam és nem konkrétan a VD57-re vonatkozott. Tudom hogy javítható, a timemodule-ról le lehet tölteni a szervizelési útmutatót, cikkszáma van minden alkatrésznek... Nyilván nem az örökélet az elsődleges tervezési cél egy olcsó órába szánt olcsó szerkezetnél, de a tervezett avulásban se hiszek, egyszerűen lehet a konstrukciónak egy gyenge pontja, ami az átlagosnál gyakrabban hibásodik meg. Vagy nincs is gyenge pontja, csak a gyártás egy szakaszában volt valami minőségi probléma, de az előtte és utána készültekkel semmi gond. Sose fogjuk megtudni. Ettől nem írnám le a gyártó összes termékét. De ha nem bízol benne, keress Miyota szerkezetes órákat, azokból is rengeteg van.
#248640arn: Egy kövezett, fém alkatrészeket tartalmazó szerkezetet kell szervizelni, ha tényleg hosszú életet akarsz, mert olyan az óra, amit érdemes megőrizni. Ha már észrevehetősen megnő a fogyasztása, keveset bír egy elemmel, akkor jöhet a szokásos szétszed, tisztít, olajoz és gyakorlatilag örökélet, a 70-es években készült és karbantartott japán kvarcok vígan ketyegnek és már azokban is voltak műanyag alkatrészek.
-
stellaz
veterán
válasz
Jürgenmüller #248633 üzenetére
Én egy ilyet vettem az asszonynak nemrég, ő szereti, jól is áll rajta és kellően stílusos is.
-
fagyalllo
őstag
válasz
Jürgenmüller #248633 üzenetére
Én nem ismerek olyan gyártót, amelyiknek még nem romlott el egyetlen szerkezete sem.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest