- Milyen routert?
- HBO Max & OD topic
- DIGI internet
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Direct One (műholdas és online TV)
- Facebook és Messenger
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Jó, annyi volt a hős, hogy több élete és sebzése volt, mint az alap egységnek, és esetleg volt pár skillje...De multiban nem. Singleben nagyon jó lenne pár WAR3 szerű hős, de a multit tönkretenné szvsz. WAR3-ban meg eltúlozták a herok szerepét, gyakorlatilag az APM fele a hősre megy el, mondjuk sztem e miatt élvezetes és megunhatatlan.
A SC-ban még a sok egység is hátráltatná a hőst, nem jutna elég idő az irányítására.
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.