- Synology NAS
- Weblap készítés
- Netflix
- Több autót adhat el a BYD, mint a Ford és a Honda
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Direct One (műholdas és online TV)
-
IT café
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
Ehhehehe. Nekem volt ilyen. No jó, lehet csak 15-ből 13 bukta és zsinórban csak 7-8 volt, de az is elég karakteres sorozat. Hajnali 4-5 fele nem voltam a topon már
Kialudtam magam, aztán csodálkoztam milyen béna ellenfeleket kapok. Előtte a bronzosok is veszélyesek és fürgék voltak nekem
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz kovsol #26748 üzenetére
Az említett jelszó váltós e-mailből váltottál/igényeltél új jelszót? Ellenőrizd, hogy valós bnet címre megy az aktiváló/igénylő link! Lehet baattle.net vagy hasonló kamu adathalász link volt. Szoktak trükközni a népek. Kattintasz, megadod a bnethez hasonló helyen az adataidat aztán legközelebb a valódi címen már be se jutsz vagy kirámolták az accod (ha ez lehetséges)...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz kovsol #26744 üzenetére
Akkor itt a lehetőség váltani. Vagy ne hagyd magad és jó lesz a régi is! Úgy tűnik népszerű a neved vagy van pár rajongód a neten/sc-ben
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #26509 üzenetére
Haverral mikor 2v2-ztunk akkor olyan önző módon nyomtam mint 1v1.ben, így a derítés sose késett. Ráadásul épp fóbiás hangulatban voltam így proti ellen még 9 pool is befigyelt néha 6 "scoutlinggel". Elég siralmas volt a 2v1 bevédése a korai agresszív kezdéseimnek (terran és zerg a bana bust jellegű kezdést szívta meg. Gyakran még csak nem is falaztak). Mondjuk dupla masteres, meg néha a dupla diamondos összeszokott csapatok szétvertek minket, de platinások ellen is simán versenyképesek voltunk. Ja, és a starteres haverom fix 15-17 APM-et produkált és én se vagyok valami vérprofi. A csapatmeccsek tényleg viccesek
Persze ladder csapatmeccsekben lehet szigorúbb arcok nyomulnak...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Pedig biztosabb ha 5-6 perc derítő massling/mass marine/zela-ra mész, mert arrafele (bronz-silver) vadak a népek igazán. Van olyan amelyik 5-7 percig csak épít aztán jól lemassol alap unitokkal. Bezzeg satnya 6 derítő ling 4-5 percnél kinyír mindent. Jobb nem ilyenekkel versenyezni. Elkened a pofit gyorsan aztán goldban több komoly és stabil játékos lesz
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Csúnya lenne, hogy egy only air és légi egység elleni speckó és drága egységnek épp légi countere lenne, de lehet a void kb egálban van amíg nem kap kis corruptiont. Ennyi jár. Húzz Muttershittet és/vagy sok carriert. Lehet amugy eleg gyengus és a corruptor countereli (elvileg), de ha nem látja a corruptor az ellent akkor nem is nagyon tud jó helyre fókuszálni
Vagy egyszerűen ömlesztesz némi stalkert és besegítesz a voidoknak. Ócsó és veszélytelen corruptorellenes csapat. Más tészta, hogy talajon biztos akad némi kisérő zerg részről isBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #26105 üzenetére
Lesüllyesztett depo alatt át tud sunnyogni a roach és az infestor is. Bár inkább nem alatta, hanem benne, mert mikor kibukkan a föld alól és épp a supply van felette akkor az épület nem sérül
A Cliff meg jó buli lenne. CSak úgy kiröppen az ultra a szikla oldalából.
Ling fejlesztésben láttam egy videon cliffugró egységet. Valami szöcske jellegű ling volt (predator vagy raptor?). Arra lesz külön egység vagy fejlesztés a campaignban ... Ha mázlink van akkor nem csak ottBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Itt is pár vidi. Mondjuk ki lehet olyan elmebeteg, hogy soksok mutával egy csomagban kergesse a pár phoenixet, Mindenesetre sok muta mellett se szabad elugrani sörözni és az AI-re hagyni a védelmi melót
Phoenix testEz meg szép példa arra miért nem szabad 2v2-ben nagyon mass aire menni protossa (legalábbis vakon)l
2v2 légicsata[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Ha megállsz és bevárod a túlerőben levő ellent, akkor lehet akár 20 is a lőtávja az egységeidnek. A phoenix gyorsabban mozog és menet közben is támad. Attól, hogy kölyökszöcske gold-platina szintemen akkor se tudnám kivitelezni ha proti lenne a "fő" fajom, attól még jó microval lehet úgy irtani az üldöző mutákat, hogy azok vissza se tudnak lőni, mert egyszerűen nem érnek lőtávolba. Akkor lenne a mutának esélye a phoenixek ellen, ha körbe tudná venni valahogy. Egyébként bukta.
Persze ettől még 6 phoenixszel nekimenni 30 mutának felesleges hülyeségBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #25945 üzenetére
MIelőtt nagy lenne az arcom: melyik ladderes ligában vagy? Esetleg lenne kedved zerg ellen gyakorolgatni? Csak mert ha ílyen kemény a muta a phoenixeid ellen, akkor lehet nem érezném magamat hóttbénának játék közben ellened. Meg amúgy is kellene gyakorolni kis protoss elleni terrort
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Phoenix valóban semmire se jó. csak muta kinyírásra, bármilyen lassú vagy elkóborolt lövész egység semlegesítésére (hydra, queen), over irtásra, munkás ritkításra, map controll elérésére és arra, hogy az ellenfeled olyan gyártásra kényszerítsd, amit izombul lecounterelsz majd.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #25940 üzenetére
Az első 4 phoenix már tarolhat. 6-8 muta simán counterelhető, pedig az több gáz azért.. Mire lenne elég gáz 15 mutára addigra nincs elég overed kihozni őket. Amúgy is ha kemény vagy protossként, akkor az ellennek lehet 100 mutája is zergnek a 6 phoenix ellenében. Simán sérülésmentesen kimicrozza mindet. Ha ez nem megy, akkor az nem az egység hibája
Mutával counterelni a phoenix harasst különben is kicsit perverz. Ennél egyszerűbben is feladhatod a meccsetBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #25938 üzenetére
A phoenix gyorsabb, menet közben lő, bnagyobb a lőtávolságra és könnyű mutákra jobban is sebez. Tehát kezdheted telesírni a bögrét, mert a phoenix OP muta ellen!
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #25924 üzenetére
Ez az árnyék majdnem teljesen olyan mint egy cylon rider. Csak kicsit tüskésebb. HA lehetne hybrid megoldás is, akkor meg egy infested phoenix. Ilyesmi jól is jönne. Amilyen izmi a phoenix zerg ellen kellene egy kis ellensúly...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25911 üzenetére
MIért? Mi azzal a gond? Én is nyomattam hasonló "countert" egyszer. Bár az bana-ling kezdés volt nálam a roach ling ellen ahol elhagytam a banákat és mutára tértem. Muris volt, bár kellett az ellen bénasága is. Mindig rossz helyen gubózott be a lingekkel én meg a nagyját megcsócsáltam, meg tömegben csak roachot hozott. Pár bana nem ellenfél. Később a sok se volt ellenfél mutával szemben
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25901 üzenetére
Akkor már rinkább 9 poolt nyomj. Ahogy a legtöbb "gosu" proti nyomja platina vagy azalatt simán elkésnek az első zelottal (többnyire cyber építés után kezdik ami ha jól derítesz épp kevés arra, hogy beelőzze a lingek pylon leszedését.). Taldarimot én reflexből letiltottam. Xelnagána rushok elég esélytelenek. Időben tudnak deríteni. Bár ki tudja. Lehet a 7-8 pool ott is időben lenne.
Ha platina top 25 felett vagy akkor meg ilyenekkel kevés esélyed lesz. Mondjuk olyan 30-60% winrate![ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Eyesis #25883 üzenetére
Talán úgy, hogyvan önbecsülésünk?
Bár lehet az is segít ha visszanézed a vesztett meccseket és látod milyen irdatlan APM-ek és BO-k repkednek. Volt olyan meccs ahol 2v2-ben nekem egyedül volt annyi APM-em mint a másik 3 játékosnak összesen pedig nem vagyok egy kapkodó idegbeteg. A másik kedvencem meg az, amelyik 5-10 percig csak építkezik aztán massol egy nagyot. Ha előbb benyomjuk akkor noob a szövitársa. Esetleg kezdőként bekapsz 2 masterest ellennek. Az is nagyon ösztönző tud lenni. Olyan jó ilyen "komoly" ellenfelek ellen nyomulni.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25675 üzenetére
Ezért is írtam, hogy ott ment haver ellen, aki azért keményen próbálkozott, de ő nem tudta reprodukálni ellenem fordított helyzetben az eredményt. Amolyan deathball counteresdit játszottunk a testerben egymás ellen. Szerintem utálja a zerget, mert protossként gyakran levertem.
Éles helyzetben is próbálkoztam, de kevés vagyok én az ilyen komoly dolgokhoz. Azért háromból egyszer sikerült elkapni a colot vagy thort most is. A sikeres kisérletekből egyszer már előfordult, hogy túlélte az infestor a pofátlankodásátBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25672 üzenetére
unit test mapon kisérletezgettünk haverral NP-re. Mikor én próbálkoztam, akkor azért elég gyakran összejött a colossusra np-zés. Mikor a haverom volt zerg, akkor gyakran bekapott pár csúnya feedbacket vagy szimplán melléblinkeltem némi stalkert és kivégeztem a huncutokat. Vagy ha nem elég fürge, akkor megtette a maradék colo is...
Éles játékban ritkán jutok el idáig. Ha elkezdek rá fejleszteni, akkor tuti épp akkor fog lerohanni mielőtt elkészülne a fejlesztés
Néha azért összejött. Néha még túl is élte az infestor a próbálkozást. A funghal jobban megyBattletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz Winner_hun #25667 üzenetére
Nem volt kitesztelve PTR-en, versenyeken se nagyon ezen bukott a meccs vagy rinyált a proti pro társaság. Beraktak a tesztbe egy nevetséges és ostoba nerfet (massive unitra nem tudna NP-t rakni az infestor). Szerintem tudták, hogy nagy lesz a rinya miatta, így könynebben fogadják a népek, hogy "csak" megnyomorítjuk a képességet, de használható silveres ellenfelek ellen colossusra, thorra is, nem csak zelotra és stalkerra. A patch ötletelés és bevezetés egy ilyen játék. Néha piszkosan kell űzniük, hogy bekerüljön valami amit senki se akar
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
A patch notes magyarítva és a fejlesztők hozzáfűzései is már kint voltak egy ideje a starcraft2.hu-n is.
A patchről. Zergnek azért ez sz*pás, csak épp a f@rok rossz oldlán áll. Az infestor NP 9-ről 7-r. Most azonos a táv athorral. Ha a kedves terran, vagy proti veszélyesnek tartotta, akkro számtalan módon készülhetett rá. Most kb érdektelen a NP. Az immortal nem lövi egyedül szét alapjáraton ekkora távról, a többi fontos és nehezen counterelhető unit simán. Mindegy. Eddig se nagyon használtam, de szerintem tesztelés nélkül berakni éles játékba genyóság volt.Immortal lőtáv: jó a zergnek, most már agy nélkül lehet egyben küldeni a stalkerekkel és nem kell ügyelni, hogy mindig előtte legyen. Még jó, hogy kb max az összes egység közül ami nem T3 csak a hydrának van fejlesztve 6 range és tömegben/deathballban nem nagyon van így countere. Mondjuk gáz, ha techel és azt remélem hogy dtre megy és nem immora, mert az szívás. Mondjuk lehet GM-ben elbánnak vele a nagyok, a kicsik meg max lejjebbhullanak.
A többi kb jó vagy érdektelen. Mindenesetre az egységek útkeresése még mindig gáz. Egyenesen és legrövidebb úton akarnak az egységek a célba jutni (Move, vagy a-move parancs), csak azt az apróságot nem veszik figelembe, hogy előttük esetleg egység van amin nem tud átmenni. Mondjuk ha megkerülnék az akadályokat, akkor lehet túl egyszerű lenne a játék. Nem kellene minden kis ling pici lelkét külön ápilgatni
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #25598 üzenetére
Csak a zelotoknak, meg colossusnak kell talaj, hogy harcolni kezdjen, bár a colossus kérdéses. A bana elég ha megöleti magát. A bana az egy élő bomba (amíg működésbe nem lép, mert onnan már nem élő)
Amúgy meg a colossust minek dropolni? Szerintem a tömeg azt nem fogja meg, mert mindenen átgázol, a sziklákon is fellépdel...Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Patch beizzítva, vagy még dolgoznak?
Az új patchben tényleg megvan az a "bug", hogy a sürű tömegbe (ahol nincs hely) nem lehet bedropolni banelinget? Összesítésben picit fura lenne. Neural, funghal és bana nerf. Bár simán meglehet, hogy ez lesz..
A Force Field és probe mining issue bugfix az azt takarja, hogy a dolgozók átslisszannak a ff-ek közt, vagy hogy megkerülik? Ilyesmi kellene minden egységre. Rossz nézni, hogy ott akarnak átszaladni az egységek ahol nincs hely. Persze ahhoz hülyék, hogy egy centit is kitérjenek oldalra, vagy hátrafele keresgéljenek... Persze az is lehet, hogy ez a butaság zerg sajátosság, de nem hiszem
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz mcwolf79 #25570 üzenetére
Hm. Nem épp az lenne az SSD-s oprendszernél a lényeg, hogy a sok kis szar fájlt, amit kezelnie kell gyorsan elérje? Minek épp a mentésekkel akarnál szőrözni ami sok kis szemét fájlocska. Helyet alig foglal, de esetleg mivel a játékhoz kötődik egy hajszálnyival gyorsabban eléri. nem mintha épp ennél számítana szerintem, de ki tudja...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz zuzu000 #25506 üzenetére
Azt hiszem master, vagy diamond ligától jelzi mindkettőt. Bár szerintem mindig csak az adott ladder forduló eredményeit láthatod. Általánosságban a Match History-ban meg tudod nézni, hogy mikor mennyit nyertél és vesztettél. Leszűröd pl 1v1-re aztán nézelődsz. Ha kevés amit látsz akkor lehet az alján lapozni.
[ Szerkesztve ]
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz föccer #25402 üzenetére
Ha mindig csak grandmasterek ellen nyomulsz és ilyen repet/vodot nézel akkor lehet keveset látsz a mutákból
Mindenesetre a magam kölyökszöcske szintjén (platina) nem mondanám, hogy arról szól, hogy ki hoz ki hamarabb és több roachot. Amikor ilyesmivel próbálkozok akkor küldik tömegével a linget és banelinget. Ha megnyirbálják a droneokat akkor roach se lesz elég. Mondjuk én is ezt szoktam az ellennel csinálni ha roachra gyúr vagy fast expel, vagy nem tetszik a neve. Roach kezdés/korai roachra átállásnál átengeded a map controllt az ellennek. Az meg olyan nyomasztó dolog... Enenk ellenére azért ha elhúzódik a meccs akkor jönenk a nehezebb egységek. Roach, muta, nagy ritkán hydra, esetenként infestor.Szeretem a zvz-t
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
válasz killerjohn #25259 üzenetére
Csendes gyerek vagyok sok-sok speedlinggel
Amúgy protoss ellen elég gyakran kísértésbe esek, de mások ellen is a korai, vagy 6 percen belüli agresszió nagyon kifizetődő. Nincs mit tenni. Balekok ellen balek módon kell felvenni a harcot. Majd hagyom őket 5-10 percig csak építkezni meg probe-ot húzni, mi? Bronze-silverben ennek nagy a hagyománya, de a tegnapiak alapján azért magasabb ligákban is gyakoriak az építész hajlamúak
Kiküldöm a 6 linget "mintát venni" az ellenségből erre azt látom, hogy teljesen elfalazta a bejáratot. Itt szokott elgurulni a gyógyszerem. Vérben forgó szemekkel a feljáróhoz irányÍtom a waypointot és mass ling termelés mód. Onnan meg jó eséllyel Conan stílusban haza lehet vágni az ellent. Főként mert többnyire el is bízza magát a protoss még ha 6-8 ling toporog a feljárón akkor is.Terranusra sajna nincs ilyen könnyen kihasználható védelmi hiba. Minden egysége lövész, így kaparhatom a falat, de sok haszna nincs. Marad a bana bust és laza tereprendezés apró kis lingjeimmelDe lassan tényleg megtanulhatnék már komolyan is játszani. Majd ha bronzba akarok kerülni akkor nekigyürkőzök a macro játéknak. Annak mindig sok bukta a vége
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
KIhagytam néhány hetet, aztán tegnap játszottam pár ladder meccset. Kis belerázódás után azért egész jól ment zergként az agresszió. Öröm volt látni azért, hogy milyen jó a közösség és milyen előzékenyek az emberek. Többen is érdeklődtek az egészségem és anyukám egészsége felől. Aggódhattak, hogy fedetlen fővel mentem ki a napra, mert egyikük kérdezte azt is, hogy fejben minden rendben van-e nálam (lehet napszúrásra gyanakodott?). Valamelyik európai államban azt hihetik, hogy a magyaroknak sötét humorérzéke van. Egyik ellenfelem (protoss) tömör falazását bontottam jó korán tucatnyi linggel, erre rákérdez, hogy én most viccelek-e. Egy másik meg valami olyasmit írt, hogy én vagyok a strand napocskája... Hm., igaz sun helyett "son"-t írt és valamiért a beach-et becenzúrázta a bnet. Igazán megtanulhatnának írni a népek
Mindenesetre úgy tűnik magasabbra tolódott picit a hanyagul építkezéssel és óvatlan kezdéssel elérhető liga. Már gold teteje-platina alján is nagy arányban bukják a protosok a könnyed korai 6 scoutling kóstolgatást. Furák ezek a fiatalok Európában
Bár az is igaz, hogy azért volt egy-két ügyes védés is.Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
mikromanus
veterán
Azt hiszem 15-16 supply körül. Van pool előtti fast expelős verzió és utáni is. Szerintem még 18-21 supplys is "fast". Vagy az a tökátlagos expelési sebesség már?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
Új hozzászólás Aktív témák
- ANTMINER S21 Hydro 473 THS Magyarország egyetlen Hydro Hosting szolgáltatójától!!!
- Pioneer DDJ-FLX10 (35 hónap garancia, makulátlan állapot)
- GAMER/UTÓMUNKA PC/GTX1080/i7.7820X/64GB.RAM/1TB.HDD/512GB.SSD+256GB.SSD
- Xiaomi 12T 8/128GB // Újszerű // ÁFÁS Számla+Garancia//
- Samsung Galaxy S23+ 8/256GB // ÚJ // ÁFÁS Számla+Garancia//
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest