Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
miqlas
őstag
válasz
MasterDeeJay #55766 üzenetére
... hát igen. Én a helyükben úgy csináltam volna, hogy nem ígérek meg mindent is a támogatásért, hanem egy pár éven belül teljesíthetõ és játszható SC-t, amihez, az új játékelemek, játékbeli cuccok ingyen, az új csillagrendszerek pedig extra pénzért válnak elérhetõvé, a'la WoW expasionok ...
42
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55756 üzenetére
Szerintem bőven szép ez a játék, főleg ahhoz képest, hogy online, de ez is nyilván olyan, mint a többi, vannak jól és kevésbé jól kidolgozott részei. Nyilván ahol keveset mászkál az ember, az nem lesz annyira részletes.
Bár nem ártana valami kép, amivel ezt prezentálod. Amit betettél azon kb semmit se látni.Fingom sincs amúgy most mi zabálja szét a cpu-t, most változtattak sok mindent, bekerült sw global illumination , szóval lehet az is rátesz egy lapáttal.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55753 üzenetére
Nálam nem volt textúra betöltés hiba vulkanon, meg crash se, néhol részecske effekt fura (egy holdon tapasztaltam ezt ködben),de hát ezért van odaírva, hogy beta. Mondnjuk friss driver nem árt.
Mindkét render továbbra is 1 threadet használ (ezen mondjuk meglepődtem, mert az volt meg, hogy 2 threadet használ) szóval erősen cpu limit van. Ezen majd az segít(het) ha vulkanon bekapcsolják a multithreadinget.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Diopapa
addikt
válasz
MasterDeeJay #55753 üzenetére
"egy fullra moddolt starfield pár helyen szebb nála"
Ne haragudj, de ennek mi köze bármihez is? Egy sz*rrá moddolt szénné instancelt játékot hasonlítasz egy alfa open world játékhoz? "Pár helyen" ok..Tényleg kíváncsi vagyok, ebből a te fejedben ebből milyen következetés jött ki.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
miqlas
őstag
válasz
MasterDeeJay #55749 üzenetére
... az milyen fasza lenne, ha a playerek, miután kiléptek a hajón (multicrew esetén) valami semleges tevékenységet folytatnának, a'la A periféria
42
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #55749 üzenetére
Nem kell várni. A discordon majdnem mindig vannak, de késő délután, este tuti találsz társakat.
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #55747 üzenetére
Nincsenek
Roadmap.
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #55704 üzenetére
Az RTX-eket megéri undervoltolni. Hőfokokon javít sokat.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55704 üzenetére
dx12 nem is lesz, de a vulkan már eptu-n van, de még az is csak beta és single threaden renderel.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
BogyóBP
addikt
válasz
MasterDeeJay #55637 üzenetére
Ez valami hajó vagy bolygó? Nekem alig van 40fps 6700xt vel meg egy 12600 as intellel.
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | bequiet! Pure Power 12 M 650W | Coolermaster Qube 500 | Creative 2.0
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55627 üzenetére
Amúgy nem az intel shader mappát kell törölni, hanem a játék saját shader cache folderét, néha hibásan csinálja meg a shadereket, iylenkor érdemes törölni megint. De aztán lehet, h a win11 + intec arc kombó nem tetszik SC-nek
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
BogyóBP
addikt
válasz
MasterDeeJay #55624 üzenetére
Nem látok benne hibát nekem textura villogás volt és eltüntek a fények stb. Újra raktam a VGA drivert és jó lett. Furcsa dolgokat művel néha a játék.
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | bequiet! Pure Power 12 M 650W | Coolermaster Qube 500 | Creative 2.0
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #55627 üzenetére
Lehet, hogy érdemes lenne visszarakni azt a drivert (legalább egy próba erejéig), amivel régebben jó volt a grafika. AMD kártyákkal is előfordul, hogy egy régebbi driver a megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55624 üzenetére
windows11...miért? miéééééért???
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #55624 üzenetére
Shader mappa törlést próbáltad? Ugyanaz a Intel vga driver, amivel előtte is játszottál és akkor még jó volt? Pont jókor jöttél vissza, mert két napja ért véget a free fly, így megszűnt az extra terhelés a szervereken
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #55589 üzenetére
Ha a Frici nem jön be, akkor a Cutlass Black vagy kicsivel fölötte az új C1Spirit lehet upgrade alternatíva, ebben a kategóriában. (mindkettő kapott tractor beamet!)
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55589 üzenetére
Ahogy miqlas is írta, elfogóvadász. Alapvetően gyorsabb, de kevésbé manőverezhetőbb, mint egy light fighter. Ilyen pl a Buccaneer.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
BogyóBP
addikt
válasz
MasterDeeJay #55585 üzenetére
LN. Olyan mint egy poloska az van
ASUS ROG Strix B660-F Gaming WIFI | Intel Core i5 12600KF | 2x16GB G.Skill Trident Z5 RGB Silver DDR5 6000mhz CL36 | Sapphire RX7800XT Nitro+ 16GB | Kingston NV2 1TB NVMe + Kingston NV2 500GB NVMe | Acer Nitro XV272up 27" | bequiet! Pure Power 12 M 650W | Coolermaster Qube 500 | Creative 2.0
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55585 üzenetére
Az MR light fighter, nem interdictor.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
miqlas
őstag
válasz
MasterDeeJay #55585 üzenetére
Az interdictor elfogóvadász, nem? Legalábbis régebben ezt a kifejezést ezekre használták.
42
-
PhilBrick
őstag
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55314 üzenetére
Mondjuk AC swarmokban megvan majd minden amit írtál, csak nem fix. De ilyen bench nem tudom lesz e, nem emlékszem rá, hogy bármikor is mondtál volna, de ha lesz is akkor csak az új render elkészülte után.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55312 üzenetére
Ott az AC freefly, bár nincs benne bench, de perf.mérésre jobb mint PU.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
válasz
MasterDeeJay #55284 üzenetére
Céges mbp
10:08 up 39 days, 5 mins, 6 users, load averages: 6.54 9.13 6.43
dettó, főleg csak frissítéseknél indítom újra.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #55281 üzenetére
Szép, mint a 12 napos rendszeridőd
(nem bántás csak szemet szúrt)
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55281 üzenetére
Nem rossz
Igen, amúgy az új pipeline előnye érezhető már, de kell még ide az a vulkan.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55269 üzenetére
Elvileg csak avx kell es azt a xeon tudja.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Patrik1216
újonc
válasz
MasterDeeJay #55259 üzenetére
Rendben köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek
Akkor szerintem ez a laptop lesz és valahogy hátha megtudom oldani.😃😃 -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
MasterDeeJay #55237 üzenetére
Nem emlékszem már, ez micsoda? Vmi futtatható bencs, vagy ahogy játszol, az alapján logol?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55226 üzenetére
1440p-re az már kevés. Most hogy megvan az új procim, már nálam is látszik, hogy a 2070S a szűk keresztmetszet.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55204 üzenetére
Minden kezdohely varosban van de nem tudom ez miert problema. Egyszer felszallsz, felmesz stationre, atteszed az imprintet (eledohely) oda, problem solved.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
macy
addikt
válasz
MasterDeeJay #55204 üzenetére
Ne kínlódj vele, egyelőre használhatatlan a játék, nem nagyon működik semmi, már persze ha egyáltalán be tudsz lépni. Majd egyszercsak jó lesz
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #55126 üzenetére
Milyen felbontas ez, 720p?
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54968 üzenetére
entity streamingen javitottak es kisebb a bubble, igy nem tolt be annyi entityt. kevesebb entityvel jobb birkozik a render, jobban tudja terhelni a gpu-t. kov releasben jon next step, gen12 kov resze bekerul es tobb mindent renderelnek vele (player/ship/planet) akkor megint varhato nemi javulas.
szep lassan kezdenek bekerulni azok a techek amikrol evekkel ezelott beszeltek.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54959 üzenetére
Gondolom gen12 miatt, szép lassan elkezdik betenni, most 3.17ben is jött egy része.
Amúgy érdemes rálesni most megint, volt egy kis entiti streaming improvment ez meg fps-re elég jó hatással van.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54933 üzenetére
"látszik hogy cpu limit van erősen a gyenge egy szálú teljesítmény miatt" ezt nem a meshing fogja megoldani, hanem az új render. Legalábbis remélhetőleg, bár mindenképpen jobbnak kell lennie majd mert a mostani 2 threadet használ összvissz renderre, az újnál meg, nyilván cpu-től függően, a lehető legtöbbet szeretnék.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
miqlas
őstag
válasz
MasterDeeJay #54884 üzenetére
... én a a power plant-et, a shieldet, a coolert és a quantum drive-ot is cseréltem ...
42
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54845 üzenetére
3.14-ben teljes combat revamp volt. Ballisctic ˙jelenleg igazából csak pvpre jó, de ezt már írtuk itt parszor.
˙lesz még itt változtatás, szóval ez nem marad így azert.miqlas42:
Nem volt semmiiféle update, új karit se kell csinálni. Lehet nálad bugzódott be valami.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
anulu
félisten
válasz
MasterDeeJay #54841 üzenetére
nálam stabil 45-50 fps, 1440p, talán ha egy dolog nincs tökig feltekerve... sajnos a 7700K 5GHz-en ennyit bír, MSI Afterburner szerint CPU 100%-on, GPU meg kb pihen, nagyon max 40-50%-ra van kiterhelve (EVGA 3070). asszem ez a játék meghálálná a 12700K-t...
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
válasz
MasterDeeJay #54841 üzenetére
Kicsit helyreraktam a gépet.
Megy közel 30fps ha az entityk 100k alatt vannak, az felett leesik 10fps környékére. Hát ez van. GPU Tesla K20c 5gb, képet egy GTX650 adja.
Race módban fix 30fps se fölé se alá, ez valami limit lehet majd megoldom, de jobban megy mint a pro duo-val szóval ezt legalább támogatja a játék alapból.
Gladius meg brutálisan mozgékony egy gép.[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
MasterDeeJay #54833 üzenetére
ők valószínűleg jobban átlátják a nagy egészet, és tudják hogy mit miért csinálnak... én örülök hogy nem egy átcimkézett BFet kapunk...
-
PhilBrick
őstag
válasz
MasterDeeJay #54831 üzenetére
Jah, ha van pénz lóvéra akkor nem tépem a billt!
-
PhilBrick
őstag
válasz
MasterDeeJay #54825 üzenetére
Jelenleg 400 dodo.
Rework után biztosan dobnak rajta, de ez megint évek kérdése.
Viszont egyszeru bebiztosithatod magad:
Vagy veszel egyet kreditbol következő vásárnál egy napra, aztan buyback listáról bármikor visszaveheted.
Vagy veszel egy reedemer Vagy mole -> reclaimer upgradet és őrizgeted.Szürkepiacon pedig csak két dolognak van ertelme:
storecredit eredeti ár alatt vagy valóban limitált hajók aranyaron. -
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54827 üzenetére
Akkor a P-72-öt upgradeld fel Gladiusra, ~70 dodó.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54825 üzenetére
Az az ár kb stimmel.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
PhilBrick
őstag
válasz
MasterDeeJay #54823 üzenetére
- később vissza tudod venni az eredeti csomagodat. Kiveve ha egy AMD-s mustang az alap, akkor valóban veszitesz vele.
- vehetsz belőle másik csomagot is.
- hogy érted, hogy többet ér? -
PhilBrick
őstag
válasz
MasterDeeJay #54820 üzenetére
Olvaszdd be a Reclaimert, vegyel belole Gladiust, Arrowt, meg Hornetet is!
Aztan majd megtalalod, melyik fekszik a legjobban. Tobb hajod lesz es nem kell penzt sem beletenned.
A kukasban meg sokaig nem lesz semmi oromod, raersz par ev mulva visszacsinalni a dolgod ha ugy alakul.[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54820 üzenetére
Hat figy, szerintem vedd meg a Gladiust es azzal farmold ki a 325A-t. Az nem sok piz, ~940k ingame pengo, hamar ossze lehet hozni. Aztan akkor lesz minden IS.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54816 üzenetére
Több minden fér rá? Nem, nem fér rá több minden. Mind a két hajón 3 hardpoint van. A különbség az, hogy a 325A-n van egy S4-es, ami szép és jó viszont hiába van az rajta ha a célpont kifordul. Ettől függetlenül PVE-re nagyon jó a 325A, de PVP-re már kevésbé.
Az a "custom targeting system" nem tudom bármikor is rákerül e, de kétlem, hogy egy katonai gépénél jobb lesz majd.
Az meg tény, hogy harcon kívül jobb, de ugye azt írtad, hogy neked nem kell ágy, meg raktér meg semmi.Fegyverzetből ami neked kézre esik, de jelenleg pve-re energia mindenképp, a ballistic lőszer adagaolása csöppet kevéske most. Kezdésnek az orrában lévő mantist cseréld le pantherre, azzal nem lősz mellé.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54814 üzenetére
Azért ha a specifikációt nézed abban is jobb a Gladius, pitch/yaw/roll értékeket kell nézni, már az alapján látszik mennyivel mozgékonyabb (a nagyobb érték a jobb).
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
miqlas
őstag
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54810 üzenetére
Egyertelmuen Gladius, a tobbinel joval mozgekonyabb.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
NomadND1
senior tag
válasz
MasterDeeJay #54810 üzenetére
Kezd 325A-val. Ha nem jön be, akkor Gladius. Az Arrow addig volt jó, amig a tornyot cserélni lehetett fix S3-ra.
#54808 Elég peches pillanatok
A jégkrém legalább finom volt?
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54762 üzenetére
Hmm csinalhatok ilyet is, bar nem mindegyik hajonak van beceneve.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54759 üzenetére
''Valami szótárat kellene eszközölni,''
Tessek parancsolniNem mondom, hogy minden benne van de igyekeztem a leheto legtobb dolgot felvesni ide. Ha van meg otlet akkor nyudodtan irjatok meg.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
MasterDeeJay #54724 üzenetére
Ki kell tapasztalni, de ha egyszer megvan, hogy mekkora távolságból milyen sebességről lehet "elegánsan" lelassítani, utána nincs gond. Kis hajóknál mindegy, mett azokal nem nehéz hátraarcot tolni és ráfeküdnina boosterre, de egy 100+m hosszú hajó már nem olyan virgonc.
Nyilván időveszteség, de ugye nem hajt a tatár...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Viper26
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #54691 üzenetére
Csomag, Aurora LN.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro | Garmin epix™ Pro
-
válasz
MasterDeeJay #54679 üzenetére
"Ezt próbáltam és resetelődött a gép tőle"
Hát igen, erről beszélünk mi isÉs ez ugye egy egyszerű, garantáltan működő kód volt
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54675 üzenetére
Linkelt gpu mód dx12-ben.
[link]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54675 üzenetére
Persze, be lehet pl video dekódolásra fogni az integrált gpu-t, az intelek ezért is tudnak jól videót tömöríteni, fizikára már neccesebb, ai-t meg még neccesebb, mert a gpu alapvetően kis falatnyi specializált adat ezreinek, millióinak ledarálására jó, nem pedig komplexebb, nagyobb és általánosabb kódok futtatására.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54673 üzenetére
A több mag kellett, mert nem lehetett a végtelenségig skálázni a cpu-k teljesítményét egyetlen magon. Sőt ugye szétbontani a dolgokat párhuzamosan futtatható szálakra előnyös, ezért állnak a mai modern gpu-k is többezer shader processzorból, több tucat vagy több száz textúrázóblokkból, rop-ból, stb. Ezek arra vannak kitenyésztve, hogy a vrammal szoros szinkronban elképesztő mértékben darálhassák le a számításokat. De a prociknál is erős különbség van akár már ott is, hogy a 3000-res amd-kben azonos modulban lévő magok dolgoznak-e össze vagy különbözőben lévők, ahol syncelni kell az l3 cache-ek között. Ezért van közös L3 cache a ryzen 5000-resben a magok között, és nem két külön darab.
Viszont ne gondold, hogy a legtöbb játék ténylegesen kihasznál monduk 16 szálat is akár. Ismét, megírni úgy valamit, hogy jól fusson mondjuk 6 szálon (9. generációs i5), de skálázódjon jól 16-32-ig is, nem könnyű feladat. És itt még egy közös processzorról beszélünk, ahol a cache-ek egységnyi távra vannak kb. Nem multi processzoros rendszerben.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54671 üzenetére
Nah hát van is 5 éves már ez a cikk, plusz akkor is kb csak ebben a benchmarknak nevezhető játékban működött. Plusz még a teljesítmény sem volt ugyanolyan pl a Fury - 980Ti és a 980Ti - Fury esetében, szóval látszik hogy még itt is megvoltak a maguk érdekességei.
És továbbra is csak baromi kevés játék támogatta a sima multi gpu-t is (dx12-ben), az explicit multi gpu-t (tehát ahol keverheted a kártyákat és gyártókat) pedig kb csak az oxide és az Ashes of the Singularity. Könnyű azt mondani, hogy van egy poolnyi feldolgozó meg egy poolnyi vram, de a mai játékokat egyrészt nagyon erősen architektúrára optimalizálják (GCN, RDNA, Ampere, Turing, stb), mindegyiknél más és más határok és lehetőségek vannak. Plusz ugye gondolj bele, milyen komplexitást jelent az, amikor nem tudod, hogy a memory poolban lévő adatod most melyik gpu-hoz van közelebb, meg melyik gpu-n milyen kódnak kell futnia.
Ahol támogatva volt a dx12 multi gpu, ott sem mindenen, pl a deus ex-ben nem ment nvidia kártyákon, míg a shadows of the tomb raiderben talán amd-ken volt bugos.
Végül pedig van egy ökölszabály: minél általánosabban kódolsz hogy több eszközön fusson valami, annál lassabb lesz a kódod. Ha gyorsulni akarsz, akkor nagyon fókuszálni kell az optimalizációt, ezért voltak képesek megdöbbentő látványra pl ps4-en is a ciklusa végén is, mikor a benne lévő gpu már megjelenéskor is max egy közepes pc-s kártyának felelt meg. Van egy könyvem a játékmotorok fejlesztéséről, az a Jason Gregory írta, aki a Naughty Dog (Uncharted sorozat) vezető programozója, abban írta hogy konkrétan float reprezentáció szinten optimalizáltak. No meg konzolon, de a dx12 és vulkan óta pc-n is, magadnak kell gondoskodni a memóriakezelésről, mekkora területet foglalsz le (az malloc nagyon erőforrásigényes, úgyhogy előre le kell foglalni egy nagy memóriarészt), és abban az adatokat magadnak kell tárolni és biztosítani pl a töredezettségmentesítést, melyik legyen heap-ként használva, hol a stack, stb. Most gondolhatod hogy ezeket nem tudod ilyen szinten kezelni, sőt a rendszer elrejti előled, és találgathatsz hogy mi hogy működik, milyen felületes kódot lehet csak írni, ahhoz képest, mint amikor tudod mennyi vramod van, mennyi feldolgozód, és pontosan milyen architektúrád.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54671 üzenetére
Jo, es szerinted mennyire teheto szazalekosan a multi gpu-t hasznalok tabora?
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54668 üzenetére
Szerintem a fejlesztoknek a telemetria adatok alapjan eleg jo ralatasuk van arra,hogy milyen konfigokon fut a ''jatek'', gondolom ez alapjan szuletett ez a dontes.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54666 üzenetére
Saját gen12 rendert (nem dx12) + Vulvan backend lesz, abba meg nem terveznek ilyet. Őszintén, a jelenlegi vga árak mellett ez már érhető is, örülnek az emberek ha hozzájutnak vmi kártyához, nemhogy kettőhöz, és ez a helyzet jó ideig nem is változik sajna.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
válasz
MasterDeeJay #54664 üzenetére
"hogy a gpu-ra mint feldolgozóra tekinteni, több gpu több feldolgozó, teljesen mindegy hogy az milyen kártya,márka vagy mekkora vramja van. "
Azért ennél komplexebb a dolog, lévén nagyon sok adatnak egymás eredményeit is el kell érnie, ami ha külön kártyán van, akkor már bukó. Maradna az, hogy bizonyos dolgokat szerveznek csak ki az egyik kártyára, bizonyosokat a másikra, aztán meg melóznak azon, hogy valahogy megosszák egymással. Mindez sok extra energia és buglehetőség.Sokkal inkább egyszerűsíti a kódot és feladatot az, ha feltételezzük hogy egy helyen van a vram és a feldolgozó maga, a kettő között fix és garantált a kommunikáció ideje, és erre írjuk a kódot.
Nem is véletlen, hogy régebben inkább az AFR-rel próbálták kiküszöbölni ezeket a problémákat. Nem kell (annyi) adatot megosztani a kártyák között, ha mindkettőnek megvan a feladatához szükséges adat a vramban és az egyik az A, a másik a B képkockát számolja (persze ez sem működött sokáig, mert sok trükkhöz, filterhez meg algoritmushoz kell az előző képkocka.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54662 üzenetére
Több gpu támogatás nem nagyon lesz, ezt már írták, nincs is értelme erre erőforrást pazarolni, már az nv se foglalkozik ezzel.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #54650 üzenetére
Nekem is úgy tűnik, hogy a videokártyával van baj. Valószínűleg a kétmagos dolog nem szerencsés a Star Citizennél (meg másnál sem, ahogy olvasom). Bocs, de így nem tudok rá kattintani. (4 nap múlva lejár a hibajegy, úgyhogy valószínűleg nem lenne meg a szükséges 10 szavazat.)
Persze az is benne van, amit fentebb írtak a server leterheltségéről.
[ Szerkesztve ]
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54659 üzenetére
Felig, ehhez kell az uj render is.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54656 üzenetére
Nem egeszen, a nagyobb hajok pl Idris azert nem kerultek meg be mert a belso teruket is rendereli a jatek attol fuggetlenul, hogy te nem latod. Szova igen, ez egy problema. A masik amit irtal, a szinkron, az is.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
válasz
MasterDeeJay #54656 üzenetére
Most ugye egyetlen szerver felelős minden entitásért, és annak nyomon követéséért, melyikkel mit csinálnak, hol van, stb. Hiába nem látszik nálad, ettől még a szerveren lévő más embernek látszik. Erre kell majd a server meshing, ahol egymás között adják-veszik majd az entitás authority-ket a szerverek:
[link]
Érdemes átfutni, miket írnak az entitásokról.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54652 üzenetére
csak annyit mondok hogy nézd mindig az entities értéket is, az fps jelenleg azzal korrelál a legjobban szerintem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54650 üzenetére
Nem a kártya a nagy különbség, hanem a szerver instance. Az első esetben a 17-18 fps-ed 129-132 ezer entity-vel volt, míg amikor 34 fps-ed volt, csak 58 ezer. Szóval kevesebb dolog volt a szerveren betöltve (azt hiszem ezek a szerver által betöltött entitások, karakterek, modellek, hajók és hajórészek ,stb)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
válasz
MasterDeeJay #54649 üzenetére
Assza meg, a gyengébb GTX770-el 2x annyi fps-em van
Más játékokba meg lassabb..(KDC-ben nincs meg a 60fps csak ilyen 40-50 és mikrolagos talán a fele vram miatt, gondolom visszavett texturákkal játszható lenne, duo-nál megvolt szinte mindenhol a fix 60 egy gpu-val is)
10eft-ért vettem a kártyát hibásan, reflowoltam poénból, ment rajta fél óra furmark és jópár 3dmark meg superposition szóval stabilnak mondható de nyilván akár mikor kinyuvadhat.
Mikrolagos ugyan úgy mert ki van fullozva a 2Gb vram, de messze használhatóbb ami egy vicc.
Megy ez is az issueba képként hogy ezt meg kezeli a játék rendesen. Driverből win10 amit felrakott azzal játszom, nem is frissítettem még nvidia panel sincs (azaz játék profilok sincsenek és úgy is játszhatóbb. Most legalább kiderült hogy a videó kártyát nem szereti.[ Szerkesztve ]
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #54647 üzenetére
Majd küldj linket ehhez a hibajegyhez, szívesen rákattintok, hogy oldják meg. Mert ha nem kap legalább 10 "szavazatot", nem foglalkoznak vele. Ez mondjuk elég érdekes húzás, hogy a ritkán előforduló hibákat (ami több millió játékosból csak pár ezernél jöhet elő), azt figyelembe sem veszik. Lásd pl. a nemrég emlegetett invertált egérrel kapcsolatos dolgot. Évek óta létezett ez a hiba (jeleztem nekik a fórumon is). Idén nyáron valaki jelentette, és emlékeim szerint én voltam a 11. aki arra szavazott, hogy javítani kellene - rendbe rakták.
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
MasterDeeJay #54563 üzenetére
Mi történik, ha letiltod a proci magok - mondjuk - felét Star Citizennél?
Gotta eat your food, pop your bubble flask to prevent the 1 shot, prep your spell buffs, then get comboed to death by some slashy slashy katana goddess that leeches damage too.
-
kraven54
aktív tag
válasz
MasterDeeJay #54632 üzenetére
Ahha, na ezt nem tudtam. De mivel Windows lehet hogy pont a leglassabhoz nyúl
[ Szerkesztve ]
-
kraven54
aktív tag
válasz
MasterDeeJay #54632 üzenetére
Nekem csak 1 m2 ssd-m van, satas-ra meg nem tennék paget, mert az már lassú
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #54614 üzenetére
Ha csak egy Aurorát kapsz kezdésnek, már az is nagy segítség lesz. Nem kell FPS feladatokkal kezdened, hanem egyből repülhetsz
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #54599 üzenetére
Hát valószínű, hogy a reclamiert az elején nem fogod tudni fenn tartani. Még hiányoznak egyelőre azok a mechanikák amik a pénzt szedik ki a játékosoktól és remélem, hogy mondjuk pl egy reclmaier használata repu-hoz lesz kötve, mint mondjuk most a dobozolás. Az elején 3-4000-t fizet. Aztán már megjelennek a 10k-t fizetők, végül a 45k-t fizető küldik.
miqlas42: mire gondoltál itt az utolsó mondatban?
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
miqlas
őstag
-
duvi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #54599 üzenetére
Elvileg ha valaki végigviszi majd az SQ42-t, akkor kap egy hajót (F8A Lightning?) az SC-ben, induláskor.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
MasterDeeJay #54582 üzenetére
A PCIe alig van kihasználva ,ha megnézel egy scaling-tesztet, ha x16-os VGA-t beletolsz egy x4-es foglalatba, kb 4-5% teljesítményt buksz átlagosan. Nem használják, mert hiába van sávszél, a késleltetés túl nagy.
Erre lesz/lehet majd megoldás a Direc Memory (vagy mi a neve), ahol a CPU és a GPU képesek lesznek közvetlenül egymás memóriájába írni.
Fejeld ezt meg elméletben egy chiplet alapú APU-val, jó gyors DDR5-tel és egy nagy adag 3D Cache-el a chipletek tetején, aládurrantva 150-180W TDP-vel és máris van nálad valami egészen izgalmas.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
MasterDeeJay #54556 üzenetére
Egyik SC-vel foglalkozó YT-er csinált egy tesztet, hogy mennyi RAM-ot eszik az SC. Az eredmény az, hogy nagyjából 40-45GB-ig annyit, amennyi csak van. És van foganatja, nem vsak úgy a habokra.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #54565 üzenetére
Mulit gpu-ra? MIkor az nv most állította le az egészet a 3xxx szériával? Itt már nem lesz multi gpu. Nekem 1440p-ben átlagosan 5820k@3.6 32GB 3200mhz 3070el van átlag 38 fps-em.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
PhilBrick
őstag
válasz
MasterDeeJay #54565 üzenetére
Ööö, van olyan része a fejlesztésnek amire nem feküdhetnének rá így a kilencedik évben?
-
válasz
MasterDeeJay #54563 üzenetére
az ultra high-t én mondjuk kapásból levenném high-ra, de azért látszik az is, hogy neked 40 szállal van annyi pontod mint nekem 24-el. Amit csak azért mondok, mert nem tudom hány szálig skálázódik rendesen.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PhilBrick
őstag
válasz
MasterDeeJay #54563 üzenetére
Számodra ez még évekig nem lesz jobb, teljesen felesleges párhavonta rápróbálnod.
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54556 üzenetére
Nem kezel rendesen 2 gpu-t az engine és az újnál se nagyon tervezik ezt. A gen12 első elemeit most implementálták 3.15be de ettől még nem történt változás, szerintem amikor megtörtént a teljes gent12/vulkan implementáció akkor lesd meg megint. Ja és lehet nem kéne ezt a xeon procit erőltetni, nekem 2700x van, azon jól elszaladgál, a gpu az ami inkább "malmozik", helytől függően 60-80%között.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #54559 üzenetére
Meg mindig proci a tippem.
Alacsony orajel, alacsony egyszalas teljesitmeny, tul sok mag, a jatek ( es feladatkezelo) dobalja a magok kozott a terhelest.KCD egy single player jatek, es szinte semmi terhelest nem ad SC-hez kepest. Szepen fut egy oskovulet 2500k i5-el is meg valami kozepes VGA-val.
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz
MasterDeeJay #54556 üzenetére
Mit tippelsz, ha az ovodas (balf*) modon megirt halozati kezelest es grafikat nem tudtak rendesen gatyaba razni 4-5 ev alatt, mikor lesz ebbol jatek?
Proci malmozik, azert alacsony az orajel.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #54556 üzenetére
Meg mindig nalad lesz a problema szvsz. Sztem a Xeon miatt.
Nalam 1440p high-on varosokban 40-50 urben 60-100 FPS volt legutobb mikor neztem. -
Plasticbomb
addikt
válasz
MasterDeeJay #54193 üzenetére
Nem tudom, lehet az a problemad, hogy windowson jatszol....
Nalam Linuxon fut a jatek, dxvkn keresztul nagyvarosban 30-50 fps, CRU-L1en ahol jellemzoen tartozkodom 50-90 fps kozott alakul 3.12-3.13 alatt eddig. En kivszem film graint es motion blurt.
Ryzen 7 3800XT VEGA64 32GB RAM
Ha jol emlekszem, te dual fijin jatszol, CFet mindenkeppen lodd ki, nem mukodik optimalisan a jatekkal (kb felezi az fpst, annyira szarul mukodik mar. Meglepett, mikor legutoljara bebootoltam windowsba, hogy megnezzem, hogy viselkedik SC, hatha univerzalis bugba futottam bele, vagy csak szimplan a nem nativ windows jatek hibaba, eltartott egy percig, mig leesett, hogy ket gpumon rendereli a jatekot, holott csak egyet kene hasznalnia, s miutan kinyomtam, hirtelen vajsiman futott.).mgpu mind DX12ben s mind Vulkanban opcio, de nagyon keves fejleszto fog ra dolgozni, nem sokakanak van olyan rendszere, ahol 2 erdemi gpu is megtalalhato.
Majdnem azt mondtam, hogy kapcsold be mangohudban az RW IO monitorozast, hogy lasd mikor tolt a jatek, s milyen tempoval, de leesett, hogy az ott msi afterburner hud a kepen nalad, s annal meg amig wint aktivan hasznaltam, sosem lattam ilyen opciot. (Valahogy ilyenkor mindig jobb es jobb erzessel tolt el, hogy Linuxon jatszom, az amugy is kellemes felhasznaloi experiencemen felul.)ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
MasterDeeJay #54297 üzenetére
olyan furi, már én is elnevezhetnék 3 hajót is, mégis csak ott álltam és néztem hogy igazából mi értelme ennek?
-
Eniral
tag
válasz
MasterDeeJay #54243 üzenetére
Nekem néha felugrik ennyire is. .
-
Eniral
tag
válasz
MasterDeeJay #54193 üzenetére
Szerintem itt az nvidia beállításoknál is el van állítva valami.. Nvidiád van ?
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #54225 üzenetére
Igen ami számít, hogy a jelenleg nevesíthető hajó mikor került az account-odra.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
m0h0senator
őstag
válasz
MasterDeeJay #54223 üzenetére
[link] Ezt olvasd el, különösen a táblázatot az alján. Ha azonnal nem jelent meg idővel ott lesz. Elég régi a csomagod ahhoz, hogy az elsők között legyél.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54197 üzenetére
Hja, még mindig reszelik a szerver/netkód részt. Szerintem a tavalyi ToW teszt miatt is csúszik megint a meshing, mert a teszten látszott, hogy van gond bőven és ha nincs jó szerver kód akkor a meshing se lesz jó.
De scyllafren tippje jó, kapcsold ki a cf-et és nézd meg egy kártyával milyen. Ja meg könyörgöm ne csak a nyomorék városban nézd meg az fps-t, menj ki az űrbe, repkedj, szállj le holdakra és nézd meg ott is. Bőven többnek kell lennie.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Szőrös
veterán
válasz
MasterDeeJay #54193 üzenetére
Nem tudom hányszor mondjuk még el, jelenleg még mindig a szerveren múlik az, hogy mennyi az fps-ed. Fejed tetejére állsz akkor se lesz több.
DX12 meg nem lesz, "csak" Vulkan.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Hardcore café
- Apple notebookok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- További aktív témák...
- HP Elitebook 8470p laptop (14HD+/I5-G3/8GB/128SSD/Magyar/AkkuX)
- HP Elitebook Workstation 8560W laptop (15,6HD+/I7-G2/12GB/1TB/Magyar/Quadro/AkkuX)
- iPhone 15 128GB green 6 hónapos német ALZA vásárlás! Akku 100%! 2025 június 18-ig Apple garancia!
- Iphone 13 128GB Blue 84% Akku
- Xiaomi Amazfit Balance okosóra új állapotban
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest