Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • btprg

    senior tag

    válasz -=RelakS=- #21 üzenetére

    Ja, a nagykörúton a 30-as táblák olyanok mintha viccből lennének, szó szerint senki nem tartja be őket. (Gyakran nem is látszanak.) Értelmük se sok van, ha működnek a lámpák, a zöldhullámot se lehetne azokat betartva elkapni.

    "Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)

  • NomadND1

    senior tag

    válasz -=RelakS=- #21 üzenetére

    Miért, szerinted mégis mennyivel kell(ene) menni ilyen helyen? A zebra mellett sem azért állnak emberek, hogy az autódat csodálják :P

    A témához szólva:

    A szondázás jó, ideje volt, hogy bekerüljön. Ha meg valaki annyira balfék, hogy kiönti az alkoholt a kocsiban, meg is érdemli a pihenést.
    Ellenben a sebbességhatárok eröltetése hiba. Ennek úgy lenne értelme, ha minden autó egy közös hálózathoz kapcsolódna és forgalomalapú sebbességhatárok lennének. Ha üres az út, akkor akár 200-al is lehet repeszteni (persze ehhez utak is kellenek), de amit sajátsávos forgalmat észlel mérsékli a sebbességet (függetlenül attól, hogy a soför mit szeretne). Ugyanez igaz, ha szembe kamion, vagy teherautó érkezik, vagy két hasonló halad el egymás mellett.
    Városban természetesen a kötelező 50/40/30

    Véleményem szerint ez egyszerre lenne biztonságos és haladós is.
    Ettől függetlenül senkinek nem adnék jogsit sikeres vezetéstechnikai tréning nélkül. Ezt nagyon be kellene épiteni a vizsgákba (az meg kivenni, hogy az oktató megmondja mennyit KELL jattolni, hogy át is menj).

    Azok pedig akik feltörik a rendszer jogsi el. Soha többé nem vezethet. Ha pedig balesetet okoz, örök börtön. Nem szórakozunk emberéletekkel. Ugyanez az alkoholos és drogos vezetőkre.

    Lehet kiakadni :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák